Jump to content

X1 scoate fum ocazional


Recommended Posts

Buna grup!

Am o problema la un x1 2014. Deci masina merge uneori toata ziua fara nici o problema, apoi dintr-o data incepe sa scoata fum, pe cum accelerez mai tare pe atat mai mult fum scoate, asta poate sa dureze pana la 1-3 minute apoi se opreste din fumegat. Culoarea fumului este albastru/gri si miroase foarte tare a ulei ars. Nivelul la ulei scade de asemenea doar ca in ultimul timp nu am mai circulat cu ea decat la "mecanic" si inapoi. La "mecanic" mi s-a spus ca in motor a gasit uleiul foarte gros si a spalat motorul in interior cu ceva solutie de 3 ori. De fiecare data a folosit ulei shell foarte scump..(nu inteleg de ce) daca l-a schimbat de 3 ori in 2 zile. Apoi a zis ca sunt garniturile la supape dar s-a razgandit intr-un final pe motiv ca daca ar fi fost garniturile ar fumega tot timpul. I-a facut de asemenea un test de compresie dar totul pare in regula, a mai precizat ca si turbo pare in regula. Ultimul drum l-am facut pe autostrada, am fost cu ea cam 1 ora la recomandarea mecanicului si nu a fumegat pana am intrat pe strada mea inainte sa parchez, am imputit tot cartierul si abea mai vedeam ceva in oglinds de fum..Ce naiba poate fi? A mai intampinat cineva asemenea problema ? Multumesc!

Edited by CristiZau
Link to comment
Share on other sites

Salut! Ce pot eu sa-ti recomand este sa cauti sa pui o diagnoza ISTA pe masina si vezi daca ai erori, te uiti pe valori in mers, etc.. dar trebuie sa gasesti pe un mecanic/service bun care sa stie la ce anume sa se uite.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 3 weeks later...

Update: am dat jos egr si rezervorul de lichid si le-am curatat. In raportul de la diagnostic nu mai apare erroarea de la egr. Insa azi dupa aprox 30 min de mers cu masina a inceput din nou sa scoata fum. Pe cum accelerez mai tare scoate mai mult fum. Daca opresc motorul si apoi repornesc se opreste din "afumat". 

Inca apare erroarea la dpf dar sincer nu cred sa fie aia problema, tin sa mentionez ca in bord nu am nici nu am avut nimic aprins.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
33 minutes ago, arnx said:

Posibil sa fie DPF daca inca ai eroare pe el, vezi si valorile la injectoare. Vezi cand isi face regenerarile, poate atunci scoate fumul.  Arunca si aici un ochi, discutam tot pe tema asta.

 

Valorile in injectoare sunt toate perfecte.si la teatul facut cu ISTA pt dpf au iesit toate inregula.chiar nu inteleg

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Update:

Deci pentru o recapitulare am urmat pasii urmatori:

1. Masina a inceput sa scoata fum ocazional, prin urmare am incercat sa schimb egr + egr cooler

2. Am curatat dpf

3. Am inlocuit dpf

4. Am inlocuit 3 conducte vacuum ce le-am gasit sparte

5. A continuat sa fumege, Am aflat ca turbo e dus..Prin urmare l-am inlocuit

6. Fumul s-a oprit dar a aparut check engine in bord si masina nu tragea

7. Am inlocuit turbo din nou

8. Acum nu mai fumega dar se aprinde check engine in bord, zice ca motorul nu poate functiona la capacitate maxima. Masina zmuceste ca naiba cand merg cu viteza constanta in special, la accelerare parca se diminueaza spre deloc zmuciturile..Am pus testerul (ista) si zice ca e problema cu egr-ul din nou..e clapeta blocata pe deschis..stiu ca am o problema la vacuum undeva dar mecanicu nu a gasit scurgerea inca..intre timp am cumparat toti senzorii ce tin de egr si 5m de furtun pt vacuum..oare poate egr sa cauzeze comportamentul asta ?

Link to comment
Share on other sites

Cand a schimbat egr-ul , dpf, etc. mecanicul ti-a facut adaptarile pentru piesele noi cu inpa sau alt soft ? Unii mai uita sa faca asta din graba, aglomeratie sau rea vointa ca sa mai vi inca o data.

Poti incerca singur urmatoarea figura. Deconectezi cablurile de la baterie (ambele plus si minus), cablurile + si - le asezi in asa fel incat sa se atinga( nu atingi plusul cu minusul de la baterie ca face poc ), deschizi farurile si o lasi asa peste noapte. Calculatorul o sa revina la setarile initiale din fabrica (or sa se stearga toate erorile si parametrii eronati inregistrati de calculator de-a lungul timpului)

 

Link to comment
Share on other sites

Quote

Bucur ,care e faza cu farurile că nu ințeleg,odata ce nu mai ai curent pe masina ce fac farurile ,au rol de tester,sterge erori?

Farurile au rol de consumator, ca tot curentul rezidual din reteaua electrica a masinii sa se consume. Ne  avand curent calculatoarele masinii revin la presetarile din fabrica, pierzand inregistrarile acumulate ( erori, adaptari vechi , etc). 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.