Jump to content

Senzor temperatura dpf


Recommended Posts

Va salut, am un x1 si la o constatare am vazut ca senzorul de temperatura inainte de filtrul de particule arata -40.05 grade si am zis ca e defect. Am decis sa-l schimb si dupa ce am pus un senzor de origine nou tot imi arata -40.05 grade. Pe diagnoza nu da eroare pe senzor. 
 

Aveti vreo idee ce as putea face?

Edit: Masina e x1 e84 2011 n47 105 kw

Edited by wiky0337
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
On 7/1/2023 at 3:36 PM, Robert Dima said:

Salut ! Recent am scapat de problema cu acel senzor. Am pus senzor original nou si merge. Ciudat ca la tine nu indica corect fiind original. Incearca pe la dezmembrari sa cauti si evita sa mergi cu masina pentru ca nu va porni regenerare cu acel senzor defect.

Regenerarea pleaca chiar daca senzorul indica acea temperatura negativa. 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, wiky0337 said:

Regenerarea pleaca chiar daca senzorul indica acea temperatura negativa. 

Ar fi frumos din partea ta sa si DOVEDESTI (adica sa explici documentat) nu doar sa afirmi.

@Robert, numai el stie ce a vrut sa zica cu "senzor pe original" dar asa cum bine afirmi, senzorii luati direct de la dealer sunt calibrati pentru a interpreta CORECT temperatura, in cazul de fata si orice alta sursa de cumparat sunt mari sanse sa nu fie cel coerect.

Senzorii de temperatura, termostatele au o viata a lor, se decalibreaza IN TIMP datorita mediului controlat.. sI TREBUIE inlocuiti cu altii noi facuti si acceptati de producator daca vrei sa nu ai probleme in contnuare.

 

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Senzorul respectiv este de obicei o “eroare” a diagnozei. Inclusiv ISTA pe N47 ( nu ma întrebați care varianta de N47) citește un senzor cu -40 grade de pe DPF, însă senzorul efectiv nu exista. Adică este un senzor care este pe unele modele, însă diagnoza zice ca ar trebui sa fie și nu l vede in parametrii aceia de citire, nu vorbesc de citirea erorilor. 
 

La n47 personal, acum vreo 6 ani când l am luat am “găsit problema” și la fel de ușor am rezolvat o când ne am dat seama ca toți senzorii funcționează și este doar o problema de citire a diagnozei.

 

E un lung șir de discuții pe google privind aceasta problema pentru ca problema poate sa apara inclusiv la senzorul respectiv când este defect, dacă exista.
 

In primul rând dacă nu apare nici o eroare pe vreun senzor, insa diagnoza citește un senzor cu -40 grade, trebuie investigații suplimentare dacă chiar este un senzor defect sau este vorba de o anomalie a diagnozei. 

Edited by WIN60
  • De acord! 2
Link to comment
Share on other sites

Aceeași problema am avut și eu la N47. Unele modele vin cu catalizatorul separat de dpf, acele mașini au senzorul ala, astea care au catalizatorul in dpf, nu îl au… Dar pe ISTA apare cu -grade. Singurul senzor de temperatura este cel dintre turbo și dpf, langa sonda lambda! 
 

Edited by Matei Eugen
  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.