Jump to content

Bataie punte fata f32 LCI


Nostra123

Recommended Posts

Va salut,

Am si eu o problema la masina si nu reusesc sa o identific si nici cei de la service nu reusesc. Masina imi bate pe puntea fata la orice denilvelare mai ales cand merg incet. De asemenea cand iau de volan stanga dreapta foarte putin si aude un zgomot destul de pronuntat ( acest zgomot pare ca vine din interiorul volanului, ceea ce ma duce cu gandul ca aici e o problema separata si anume coloana de la volan). Am schimbat brate superioare pe ambele parti ( am pus originale), flanse amortizor ( originale) si bieleta antirului(lemforder). Dupa ce am schimbat aceste piese, 3 saptamani masina era ca si noua, nu mai batea deloc. Au trecut 3 luni si acum bate mai rau ca la inceput. Aveti idee ce ar putea fi? Ma face pe creier rau de tot. Vreau sa identific problema si sa o rezolv. 
 
Multumesc

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Nostra123 said:

@andualx am facut ITP-ul recent, dar o sa le mai verific odata. 
 

@srb_alex am put kit-ul acela acum vreo 2 ani pe masina. 

La ITP nu iti fac testul de amortizoare, doar la cerere. Personal, cred că problema ar putea să aibă legătură cu caseta de direcție.

Recomand să te duci la o stație ITP și să o urci pe platane, unde există mai multe șanse să identifice sursa problemei, Un mecanic obișnuit nu poate aplica aceeași presiune pe bucsi, pivoti, etc ca și platanele.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Nostra123 said:

Daca ar fi problema la caseta de directie, de ce dupa ce am schimbat flanse+ brate o perioada nu a mai avut nimic?

 

...tu cauti raspunsuri la intrebari fata de componentele deja schimbate sau pareri si concluzii din experienta altora?

De multe ori schimbam la masina lucruri din greaseala, sau nu.

Apropo de bratele schimbate. Au fost stranse cu arcurile presate sau fara arcuri presate, adica suspensia..?

Link to comment
Share on other sites

Intrebarea a fost strict pusa cu referire la corectitudinea instalarii. Bratele suspensiei (adica bucsele din brate) trebuie obligatoriu stranse cu arcuri presate cum sta masina natural pe sosea. Altfel viata bratelor aproape sigur e compromisa adica scurtata! Pentru ca bucsele vor fi stranse de fapt anormal. 

Eu nu am discutat intrebarea referitoare la zgomot; ca a disparut, ca a reaparut. Au explicat si altii ce altceva ai putea verifica  si cum.. Zgomotul poate sa aiba sau nu de a face cu felul in care au fost stranse bratele.. nu pot sa iti garantez pentru ca nu am experimentat ce ai patit tu dar sigur s-a gresit daca bratele erau in jos cum am explicat mai sus.

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.