Jump to content

Probleme pornire


Recommended Posts

Salutare grup nu stiu daca postez unde trebuie de 3 zile ma confrunt cu o problema presiune scazuta in rampa de injectie am schimbat cei 2 senzori de pe rampa deoarece aveam eroare cel de pe pompa de inalte injectoarele si tot nu porneste nu am suficienta presiune in rampa pompa nu are span care sa fie problema am incercat cu 3 perechi de senzori si degeaba unde sa fie problema? Masina in cauza e46 320d 150cp m47 din 2002 

Link to comment
Share on other sites

Nu sa oprit in mers am bagato in garaj sa schimb injectoarele ca aveam probleme cu ele iar cand leam pus pe celelante nu a mai vrut sa porneasca leam dat jos am pus injectoarele mele la fel nu mai vrea deloc sa porneasca vine motorina la injectoare dar practic nu actioneaza partea electronica sa deschida :ps cand am demontat injectoarele prima data am gasit motorina in mufa injectorului nr 4 

Link to comment
Share on other sites

On 18.11.2023 at 22:10, srb_alex said:

Asa am patit si eu, pana nu am facut sincronizare DDE EWS nu a vrut sa porneasca. Acum trebuie sa schimbi din nou saibele de foc.Ai dat la automat pana ai descarcat bateria?

Salut da dar degeaba am sincronizat ews dde e pe verde aman 2 intre timp am luat alt senzor ax cu came alt kit de pornire degeaba ....tind sa cred ca e pompa de sub scaunul la sofer ce presiune trebuie sa faca aia?

Link to comment
Share on other sites

Ce presiune ai in rampa comuna cand dai la automat? In cazul tau trebuie sa fie o presiune minima de 300bar. Injectoarele pot sa nu mai tina presiune si o da pe retur. 

Pompa de sub scaun doar transporta combustibilul din rezervor spre pompa de inalta presiune.

Link to comment
Share on other sites

19 hours ago, v@sy said:

Ce presiune ai in rampa comuna cand dai la automat? In cazul tau trebuie sa fie o presiune minima de 300bar. Injectoare pot sa nu mai tina presiune si o da pe retur. 

Pompa de sub scaun doar transporta combustibilul din rezervor spre pompa de inalta presiune.

Am schimbat azi pompa de inalta am dus injectoarele care leam cumparat la banc sunt ok injectoarele sunt in parametri 

Intrebarea e alta la injectorul 1 si 2 vine motorina cu presiune isr la injectorul 3 si 4 nu vine pe tester nu da nimic am ista+ dedicat bmw care sa mai fie problema am pus filtru nou am spalat conducte am spalat tot cand dau la automat se duce in 300 si cv de bari apoi scade brusc in 70 ....chiar nu mai stiu ce sa schimb la ia....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.