Jump to content

BMW E90 318i N43B20


Recommended Posts

3 minutes ago, HitmaNLive said:

Sondele au o viata de aproximativ 200000 km , schimba-le, ca sigur nu au mai fost schimbate niciodata. Si eu le-am schimbat pe toate 3, 2 pe catalizator si 1 dupa, toate Bosch , in jur de 1200 lei.

E foarte greu de gasit problema.. cam toti mecanicii o iau prin eliminare si ajunge sa te coste foarte foarte mult…

Link to comment
Share on other sites

Azi am anulat din soft senzorul de NOx. Din ce am vazut pe net este in jur la 2500 lei unul nou si cica masina accepta doar cel original. A mai facut cineva treaba asta? Sa il anulez din soft m-a costat 2000 lei.

Link to comment
Share on other sites

Vai mama... Cum luati unii niste decizii.... Imi vine sa imi dau pumni in cap cand vad cum aruncati banii de-am....pe softuri care la urma urmei va aduce masina aia intr-o janghina ordinara care va merge ca un CACAT si cineva cum am fost si eu, va veni si o va lua de buna, urmand sa bage mii de euro in ea sa o faca din nou la specificatiile fabricii. 

Baga-mi-as....., ma intrebai si iti ziceam sa comanzi Noxem, care tine mult mai mult decat OEM, e mai ieftin, il montai, dadeai 100 lei la codare si masina mergea in parametrii ei de fabrica... 

Doamne fereste! 

Link to comment
Share on other sites

Și 200 lei de o fi, că sa anulezi noxul, trebuie anulat și fizic.. dar nu asta e ideea , pentru că masina va merge doar omogen... Adică cum merge un MPI... Ceea ce duce la lipsa de putere... Nu îmi vine să cred, ce vad pe aici .... 

Link to comment
Share on other sites

2000 lei am dat… sincer nu ma pricep. Sunt si pe grupul de pe farcebook BMW E90 romania si de acolo am luat legatura cu David Emanuel. El mi-a facut-o. Pe tester mereu am eroarea cu NOx si mi-a spus ca nu scap de ea chiar daca pun senzor nou care este foarte scump (vreo 2500 lei). Si ca este mai bine sa il scot prin soft. 

Ideea este ca mi-a aratat pe injectoare valorile de la nr 4 si sunt +500 care este foarte mult. Cica ele trebuie sa fie intre +\- 200

Link to comment
Share on other sites

Inca o intrebare: Daca mut injectorul 4 pe cyl 2 ar trebui sa obtin miss fire pe cyl 2 ? si asa imi dau seama ca problema este injectorul? Cel mai urat lucru este ca nu gasesti problema decat prin eliminare si ajungi sa schimbi foarte multe.

Masina are 139k km. reali ai ei cu istoric cu recurenta. Din ce am vazut in recurenta bujiile sau bobinele au fost schimbate in urma cu vreo 70k km. 

Link to comment
Share on other sites

Cum 2000 RON.......20 de milioane din alea vechi............,  Gabv20  omule de ce nu ai intrebat pe aici daca e ok sa faci traznaia asta , tipul ala de pe farcebook habar nu are despre ce facea sau nu facea senzorul ala si cum influenta injectia masini.......ia citeste link-ul de mai jos si vezi si trage tu concluzia 

https://bimmerprofs.com/disprogramming-nox-system/ 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Acum am facut-o.. nu am ce sa mai fac. Pe alte forum uri lumea e cică multumita de treaba asta cu NOx off. Azi am scos bobinele si am gasit cauciucul ala din interior topit, bobinele fiind intepenite. Maine voi schimba bobinele si bujiile. In special cel de pe cyl 4 era topit.. ma gandesc ca de acolo tot avea miss fire pe el. 

Link to comment
Share on other sites

Revin cu update. Am schimbat bobine si bujii, face tot la fel masina. Missfire pe cyl 4. Am vazut ca cyl 1 are injector index 11 deci probabil toate sunt la fel (pe forum apare ca nu pot rula decat fie 4 x index 11 fie 4 x index amestecate de la 1 la 10. 

Acum ma gandesc asa: sa iau injectorul de pe 4 si sa il pun pe 2 si sa vad daca mai da miss fire. Daca da, atunci clar injectorul este problema (bineinteles ca ii fac si codarea). 

Sper doar sa nu fie din chiulasa problema.. m-ar ajuta un test de compresie ?

Link to comment
Share on other sites

On 1/6/2024 at 5:42 PM, HitmaNLive said:

Detaliaza putin cand isi ia missfire. Dimineata la prima pornire, la cald, in mers ? Cand se aprinde Check , etc. In functie de fenomen, pot fi diferite cauzele.

Revin cu update. Am schimbat inj 4 cu inj 3. UIMIREA mare cand le-am dat jos a fost urmatoarea: pe cyl 1 am index 11 iar pe cyl 2,3,4 sunt puse injectoare cu index 07. 

Eu cand am vazut prima data, m-am uitat doar la cyl 1 pentru ca doar la el aveam acces si vizibilitatea fara sa demontez, iar vazand ca cyl 1 are index 11 am presupus ca toate sunt index 11. 

Maine bag din nou tester sa vad ce apare si pe ce cilindru. 

Intrebare: numerotarea se face de la distributie catre spate corect ?

 

Tremuratul la relanti si fluctuatia de rpm se produce dimineata cand e rece la prima cheie cat si atunci cand vin cu masina de la drum unde a fost tinuta in sarcina mai mare (peste 80 km/h) si o pun in Parking. Priemel 2-3 minute nu se intampla nimic, iar dupa aceea tremuratul se intensifica.

 

Sincer.. nu stiu ce sa mai inteleg ... sper doar sa nu fie din chiulasa.

Link to comment
Share on other sites

Numerotarea e de la distributie spre spate. 

Cumpara 3 injectoare index 11, fa-le test sa nu curga. Index 11 nu se amesteca cu alte indexuri. 

Scoate solenoizi de la VANOS si curata-i cu spray de frane.

Edited by HitmaNLive
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
On 1/8/2024 at 7:56 PM, HitmaNLive said:

Numerotarea e de la distributie spre spate. 

Cumpara 3 injectoare index 11, fa-le test sa nu curga. Index 11 nu se amesteca cu alte indexuri. 

Scoate solenoizi de la VANOS si curata-i cu spray de frane.

Salut frate , as vrea sa vorbesc și eu cu tine în privat am același motor 318i N43B20 cel de 129cp și cred ca am făcut anumite prostii și de o vreme motorul nu mai merge rotund și oscilează relantiul plus ca am un consum foarte ridicat,  10-15 -18%.. dacă ai plăcerea sa mi răspunzi la câteva întrebări te rog sa ma adaugi pe Instagram (dmy.rafu) sau farcebook (Dumy rafu) , aștept răspunsul tău,  mulțumesc!

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Romulus said:

@dMy de ce nu pui intrebarile aici sa citeasca toti si intrebarile si raspunsurile? Sunt intrebari private? E ceva secret?

 

Nu e nimic secret doar ca ma gândeam ca acolo putem vorbii mai ușor , dacă te am deranjat iartă ma pe mine .. 

Link to comment
Share on other sites

Inteleg, ca ai dori un chat, dar ideea este ca odata ce un coleg, ajuta alt coleg, sa nu fie doar o rezolvare punctuala, ci sa ramana o urma ca si altii care se lovesc in viitor de aceeasi problema sa poata urmari acea discutie si sa nu mai depuna cineva un efort direct ca sa explice. E doar nevoie de putin mai multa rabdare. 

Practic daca cineva te ajuta, incercam sa te ajute nu doar pe tine ci si pe altii care ar putea avea o problema similara.

 

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Romulus said:

Inteleg, ca ai dori un chat, dar ideea este ca odata ce un coleg, ajuta alt coleg, sa nu fie doar o rezolvare punctuala, ci sa ramana o urma ca si altii care se lovesc in viitor de aceeasi problema sa poata urmari acea discutie si sa nu mai depuna cineva un efort direct ca sa explice. E doar nevoie de putin mai multa rabdare. 

Practic daca cineva te ajuta, incercam sa te ajute nu doar pe tine ci si pe altii care ar putea avea o problema similara.

 

Ok, nici o problema!

Nelămurirea mea este ca acum ceva timp mașină mergea foarte înfundat si cu un consum exagerat din cauza catalizatorului si am ales după spusele unor cunoștințe sa renunț la el și sa l scot , acum întrebarea mea este ca eu am renunțat la catalizator si nu am făcut niciun soft sau ce ar trebuii sa se facă și acum vreau sa știu dacă asta afectează motorul și totodată consumul foarte mare de combustibil ..

Link to comment
Share on other sites

14 minutes ago, dMy said:

Ok, nici o problema!

Nelămurirea mea este ca acum ceva timp mașină mergea foarte înfundat si cu un consum exagerat din cauza catalizatorului si am ales după spusele unor cunoștințe sa renunț la el și sa l scot , acum întrebarea mea este ca eu am renunțat la catalizator si nu am făcut niciun soft sau ce ar trebuii sa se facă și acum vreau sa știu dacă asta afectează motorul și totodată consumul foarte mare de combustibil ..

Plus de asta într o seara mergeam liniștit cu mașina și dintr o data motorul era mort și nu se mai tura mai mult de 3000rpm după care și a revenit după 1-2 ore și am o eroare în bord (engine fault) și parca pe zi ce trece merge mai ciudat , trepidează motorul și relantiul oscilează destul de rău,  câteodată dă să moară.. de la ce ar fi cauza ?? 

Link to comment
Share on other sites

Daca ai scos catalizatorul, depinde despre care vorbim, cel de Nox sau de pe galeria de evacuare; atunci trebuie facute toate adaptarile necesare din soft. Daca nu te-ai dus la cineva care stie ce sa faca, atunci de asta ai probleme cu ea. ECU primeste semnale eronate de la sonde si de asta merge masina nasol. Cand ai intrat in hora CATOFF/DPFOFF si ce mai este, la multe probleme nu mai poate sa te ajute nimeni, pentru ca trebuie modificat softul masinii. 

In plus, ca sa pot sa te indrum spre cauza problemelor, trebuie sa vad lista de erori. 

Edited by HitmaNLive
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, HitmaNLive said:

Daca ai scos catalizatorul, depinde despre care vorbim, cel de Nox sau de pe galeria de evacuare; atunci trebuie facute toate adaptarile necesare din soft. Daca nu te-ai dus la cineva care stie ce sa faca, atunci de asta ai probleme cu ea. ECU primeste semnale eronate de la sonde si de asta merge masina nasol. Cand ai intrat in hora CATOFF/DPFOFF si ce mai este, la multe probleme nu mai poate sa te ajute nimeni, pentru ca trebuie modificat softul masinii. 

In plus, ca sa pot sa te indrum spre cauza problemelor, trebuie sa vad lista de erori. 

Cel de pe galeria de evacuare l am scos și are destul de mult timp de atunci cu toate ca nu am făcut soft pentru ca nu știam despre ce e vorba și de curând mi a spus cineva ca trebuie făcut , separat de asta momentan nu am lista de erori ca nu am pus tester , trebuie sa caut unul profesional , am sa revin cu lista de erori, mulțumesc 

Link to comment
Share on other sites

Nu inteleg de ce sariti atat cu bimmerprofs… ei incearca sa isi vanda produsele si ATAT. Au fost probleme cu NOXEM si garantie pauza ( vedeti pe forumuri uk )

Eu am 318i n43, 280.000 km REALI, nox off si noxtrap scos fizic de 20.000 km cel putin, masina merge absolut normal, putere are mai mare si raspunde mult mai repede la acceleratii, consumul la 130 km/h este 6.8 (4 pers si AC), inainte sa ii anulez noxul consuma 6 si cand intra in desulfurizare consuma 8… Buc - Pitesti ies de pe autostrada exact cu acelasi consum ca inainte de nox off…

Sa nu mai zic ca la ITP masina iese perfect la noxe pt ca la teste nu va sta niciodata in stratified charge ( stratified intra de la 70 km/h in sus, iar desulfurizarea incepe la minim 110 km/h ca sa stie masina ca esti in afara orasului )

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, Alex313 said:

Nu inteleg de ce sariti atat cu bimmerprofs… ei incearca sa isi vanda produsele si ATAT. Au fost probleme cu NOXEM si garantie pauza ( vedeti pe forumuri uk )

Eu am 318i n43, 280.000 km REALI, nox off si noxtrap scos fizic de 20.000 km cel putin, masina merge absolut normal, putere are mai mare si raspunde mult mai repede la acceleratii, consumul la 130 km/h este 6.8 (4 pers si AC), inainte sa ii anulez noxul consuma 6 si cand intra in desulfurizare consuma 8… Buc - Pitesti ies de pe autostrada exact cu acelasi consum ca inainte de nox off…

Sa nu mai zic ca la ITP masina iese perfect la noxe pt ca la teste nu va sta niciodata in stratified charge ( stratified intra de la 70 km/h in sus, iar desulfurizarea incepe la minim 110 km/h ca sa stie masina ca esti in afara orasului )

Pai și dupa scoaterea catalizatorului nu ai făcut soft ?

1 minute ago, dMy said:

Pai și dupa scoaterea catalizatorului nu ai făcut soft ?

 

8 minutes ago, Alex313 said:

Nu inteleg de ce sariti atat cu bimmerprofs… ei incearca sa isi vanda produsele si ATAT. Au fost probleme cu NOXEM si garantie pauza ( vedeti pe forumuri uk )

Eu am 318i n43, 280.000 km REALI, nox off si noxtrap scos fizic de 20.000 km cel putin, masina merge absolut normal, putere are mai mare si raspunde mult mai repede la acceleratii, consumul la 130 km/h este 6.8 (4 pers si AC), inainte sa ii anulez noxul consuma 6 si cand intra in desulfurizare consuma 8… Buc - Pitesti ies de pe autostrada exact cu acelasi consum ca inainte de nox off…

Sa nu mai zic ca la ITP masina iese perfect la noxe pt ca la teste nu va sta niciodata in stratified charge ( stratified intra de la 70 km/h in sus, iar desulfurizarea incepe la minim 110 km/h ca sa stie masina ca esti in afara orasului )

Eu am scos catalizatorul de pe evacuare dar nu am făcut soft și de atunci parca nu mai merge motorul cum trebuie , relantiul oscilează si motorul parca se chinuie sa tina ralantiul si plus de asta consum foarte mare,  mai jos de 10,5 nu scot oricum as merge cu ea ..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.