Jump to content

Miros de ars in habitaclu Bmw f10 520d 2013 LCI


Recommended Posts

Salut grup! Ma confrunt cu o problema de mult timp la masina mea (F10 520d 2013 LCI, N47): Imi miroase a incins in habitaclu dar nu mereu. Ca sa dau un exemplu, daca folosesc masina 7 zile, prima zi miroase, dupa 4 zile nu, apoi iar miroase. Sau o zi miroase apoi peste 1 saptamana iar etc ( ideea este ca nu e ceva regulat). Azi cand am parcat masina si mirosea in habitaclu, am trecut pe langa ea cand am inchis-o si mirosea si motorul tare a incins (eu fiind la distanta de aproape 1 m de motor). Masina in cauza are rechemare pt racitor, fiind in lista de asteptare de 1 an si ceva. Am mai fost la verificari gratuite la reprezentanta si au spus ca nu am motive sa ma tem pe subiectul acesta cu racitorul in acel moment. Acestia au mai adaugat ca acel miros de ars din habitaclu este de la capacul culbutor, fiind un miros de ulei incins, iesind de la o garnitura. Din anumite motive personale create si din experientele altora nu am cea  mai mare incredere in ceea ce imi zic cei de la reprezentanta. Nu neg faptul ca problema este de la capacul culbutor, dar vreau sa mai aud si alte pareri

Tin sa mentionez ca masina are 150.000 km, schimburile sunt facute la 10.000km, este ingrijita, nu are erori, nu a avut probleme inainte

Link to comment
Share on other sites

Just now, Myx said:

poate racord flexibil ? cel mai bine e sa mergi undeva sa dea scutul jos si verifici . Poate fi si de la uleiul care se scurge de la capac 

Multumesc pentru parere. Mai astept opinii. Oricum o sa merg sa verific si sa ii dau de cap si o sa revin aici sa dau solutia pentru cine va mai pati asa ceva. 

Stiind problemele cu care se confrunta modelul acesta, ma refer la problema cu clapetele de admisie, focul, etc, aceasta problema poate fi una de speriat 

Link to comment
Share on other sites

Este  vechea problema cu capacul axelor care se deformeaza in coltul stanga spate cum te uiti la el si uleiu de se scurge ajunge direct pe DPF care daca il prinde in regenerare sau de la un drum mai lung cand este incins bine arde uleiul pe el si de acolo si mirosul.

Ai doua variante una ieftina si una scumpa:

Incerci cu kit garnitura noua neaparat pe original bmw sau capac nou care vine cu toate accesorile pe el .

Totul depinde de tine ,poti sa te convingi singur fara a avea nevoie de mecanici de aceasta problema ,cand miroase te uiti cu o lumina pe DPF sau cand este mai rece bagi mana in coltul cu pricina si ai sa te murdaresti de ulei .

Edited by boaba
  • Like 1
  • Hot!! 1
Link to comment
Share on other sites

10 minutes ago, boaba said:

Este  vechea problema cu capacul axelor care se deformeaza in coltul stanga spate cum te uiti la el si uleiu de se scurge ajunge direct pe DPF care daca il prinde in regenerare sau de la un drum mai lung cand este incins bine arde uleiul pe el si de acolo si mirosul.

Ai doua variante una ieftina si una scumpa:

Incerci cu kit garnitura noua neaparat pe original bmw sau capac nou care vine cu toate accesorile pe el .

Totul depinde de tine ,poti sa te convingi singur fara a avea nevoie de mecanici de aceasta problema ,cand miroase te uiti cu o lumina pe DPF sau cand este mai rece bagi mana in coltul cu pricina si ai sa te murdaresti de ulei .

Un raspuns foarte bun. Sa stii ca am avut o intamplare in care dupa un drum lung de la motorul incins iesea putin fum fix din zona in care spui tu (colt stanga spate cum te uiti) si am dedus ca este de la o scurgere de ulei. O sa atasez un video, sper ca se vede, trebuie putina atentie (

). Imediat dupa asta mi s a spus ca problema este la acel capac de culbutori (la reprezentanta).

 

Am mai postat aceasta problema acum si pe alte platforme de Social Media si posesorii de BMW mi au dat acelasi raspus ca tine, inseamna ca aici se afla adevarul si are si logica odata ce nu este un eveniment regulat (si se intampla chiar si dupa saptamani).


Am de gand sa testez ceea ce mi ai spus si o sa revin cu un update, multumesc mult! 
 

O singura intrebare mai am, daca ai din intamplare vreo idee despre preturile la care se ridica doar garnitura in sine si tot kit-ul

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

E capacul culbutori. Se deformeaza si scapa uleiul care mai departe se prelinge pe corpul DPF-ului. Atunci cand incepe sa-si faca regenerare, acel ulei incepe sa arda, de aici si mirosul de ars si incins. Solutia este sa inlocuiesti acel capac cu altul nou, OE neaparat. Nici nu stiu daca a aparut altceva, OEM sau AM. Eu am platit pe el vreo 1400RON acum 4ani sa zic. E o problema comuna la N47 cel putin. 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, RaYn3 said:

E capacul culbutori. Se deformeaza si scapa uleiul care mai departe se prelinge pe corpul DPF-ului. Atunci cand incepe sa-si faca regenerare, acel ulei incepe sa arda, de aici si mirosul de ars si incins. Solutia este sa inlocuiesti acel capac cu altul nou, OE neaparat. Nici nu stiu daca a aparut altceva, OEM sau AM. Eu am platit pe el vreo 1400RON acum 4ani sa zic. E o problema comuna la N47 cel putin. 

Multumesc pt parere! 99% din raspunsuri au fost despre asta. O sa revin cu un update cand o sa rezolv problema si despre ce mai aflu 

1 hour ago, Romulus said:

Presupun ca odata cu mirosul, pericolul de incendiu creste exponential.

Asta este frica mea. Mai ales si cu rechemarea din cauza problemei cu focu 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

23 hours ago, BmwForLife06 said:

Un raspuns foarte bun. Sa stii ca am avut o intamplare in care dupa un drum lung de la motorul incins iesea putin fum fix din zona in care spui tu (colt stanga spate cum te uiti) si am dedus ca este de la o scurgere de ulei. O sa atasez un video, sper ca se vede, trebuie putina atentie (

). Imediat dupa asta mi s a spus ca problema este la acel capac de culbutori (la reprezentanta).

 

Am mai postat aceasta problema acum si pe alte platforme de Social Media si posesorii de BMW mi au dat acelasi raspus ca tine, inseamna ca aici se afla adevarul si are si logica odata ce nu este un eveniment regulat (si se intampla chiar si dupa saptamani).


Am de gand sa testez ceea ce mi ai spus si o sa revin cu un update, multumesc mult! 
 

O singura intrebare mai am, daca ai din intamplare vreo idee despre preturile la care se ridica doar garnitura in sine si tot kit-ul

Eu sunt din craiova la noi pretul pe garnitura a fost cand am schimbato eu 250 lei iar cand am.intrebat de capac cu totul pretul care l-am primit a fost de 1450 lei .

Nu este pericol de incendiu .

Daca tot umbli acolo si scapi doar cu garnitura noua schimba si furtunul de gaze carter si kit-ul de membrana pcv 🫡

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

UPDATE:

Salutare! Am avut masina pe dreapta la reprezentanta(alta reprezentanta, nu cea care mi a spus ca am scurgeri pe la garnitura) pentru schimbarea racitorului de gaze pe rechemare asa ca nu am rezolvat cu capacul de culbutura. Le am cerut si celor de acolo o parere si mi au spus ca ar putea fi 2 cauze: de la racitorul de gaze sa se intample asa ceva sau de la capacul de culbutura. Am inceput sa reutilizez masina si dupa 150-200km iar s a simtit acel miros in habitaclu. Pentru mine este clar ca este de la capacul de culbutura. O sa ma ocup de situatie verificand cum mi s a spus mai sus de colegi, dar si contactant un service. O sa revin cu updates.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

UPDATE: Dupa ce am schimbat racitorul de gaze pe rechemare la reprezentanta am schimbat si garnitura de la capacul de culbutura. Dupa o saptamana de la aceasta interventie tot imi miroase a ars si cand verific imi iese fum din acelasi loc ca in videoclipurile de mai sus… problema persista, o sa ma informez care este problema in continuare. Astept pareri si de la voi🥲

  • Sad 1
Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, tzucul said:

Probabil e deformat si capacul de la culbutori.

O sa observ daca persista problema si o sa caut rezolvare si revin cu update iar.

 

6 hours ago, toffefe said:

La ce reprezentanta ai schimbat racitorul? Si eu astept de ceva timp sa imi fie schimbat ( a doua oara ). Tot 520d LCI 2013.

Am fost pe “lista de asteptare” la cei de la APAN la Braila timp de un an si ceva si nu mai eram chemat. Am decis sa vorbesc cu cei de la Bavaria Bacau si m au rezolvat in 3 saptamani. E prima data cand l am schimbat

Edited by BmwForLife06
Link to comment
Share on other sites

ms, cred ca am sa-i contactez si eu pe cei de la Bavaria Bacau...sunt si eu pe lista de asteptare a celor de la Apan Iasi de mai bine de un an.

 

Ti l-au schimbat direct sau a trebuit sa mergi mai intai pentru o verificare? Le-as da un mail, as prefera sa ma cheme doar pentru inlocuire.

Edited by toffefe
Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, toffefe said:

ms, cred ca am sa-i contactez si eu pe cei de la Bavaria Bacau...sunt si eu pe lista de asteptare a celor de la Apan Iasi de mai bine de un an.

 

Ti l-au schimbat direct sau a trebuit sa mergi mai intai pentru o verificare? Le-as da un mail, as prefera sa ma cheme doar pentru inlocuire.

Situatia a stat in felul urmator: am mers de 2 ori sa imi verifice piesa (am mers pt siguranta, preventiv ca verificarile sunt gratis) in timpul acelui an si ceva in care asteptam pe lista si baietii de acolo (APAN) mi au spus ca in acel moment piesa nu reprezinta un pericol dar cand imi vine randul o sa mi o schimbe. Dupa o luna de la a 2 a verificare de la APAN Braila, vorbisem cu cei de la Bavaria Bacau sa vin la ei sa fac si acolo o verificare si mi s a spus ca masina are risc de incendiu in acel moment si ca ideal ar fi sa o tina imobilizata acolo, ceea ce am si facut ca nu am riscat sa mai merg cu ea. Au comandat baieti piesa 2 zile mai tarziu pe 15.12.2023 si la jumatatea lu ianuarie anul asta deja mi am ridicat masina

Am pus faptele cap la cap si dupa parerea mea, piesa de la APAN pt mn nici nu era comandata si nu eram pe nicio lista de asteptare, asa ca am stat un an si ceva degeaba sa astept si cine stie poate aveam si risc de incendiu la masina

Alta treaba importanta pe care am sesizat o a fost ca pana sa schimbe racitorul de gaze, cand parcam masina acasa dupa un drum mai lung efectiv se simtea o temperatura foarte mare chiar si la jumatate de metru, aceasta venind de la motor. Deseori ma uitam la motor cand ajungeam acasa deoarece mi se parea nefiresc de fierbinte si imi mirosea si a ars de la acel fierbinte rau. De cand a fost schimbat racitorul, motorul are temperaturi normale, nu stiu in detalii tehnici daca are treaba una ca alta dar asta am observat eu

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.