Jump to content

BMW Fahrer Training: BMW M Winter Perfection


Romulus

Recommended Posts

-M3 are cutie manuala sau cutia aia noua secventiala,DKG parca ii zice?

-335i la fel e manual sau steptronic ?

-fiecare isi seteaza electronica cum vrea ( dsc on/off , dtc on/off ) sau faceti cum spun instructorii ?

-spuneai ca unii au lasat dsc on sau dtc,tu de ce le-ai pus pe toate off ?

 

Mai asteptam poze :blink:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 206
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

pai ma lucian1.. pe masina altuia , nu ii dai in goarna cat mai primitiv poti tu :blink:? ti se rupe in ce stalp ajungi... nu ai motive sa fi prudent si sa cuplezi ajutoarele electronice...

 

Romulus: ai dreptate corecteaza violent, dar in situatie descrisa ... viteza 80 si apoi stanga dreapta violent.. sa vad daca face oversteer nu am patit..

Link to comment
Share on other sites

Azi a fost o zi nemaipomenita. M3, Z4 M Coupe, Snowmobile (140 CP) pentru 60 km, si o seara suedeza cu masa suedeza si cu sauna si baie fierbinte insotita de bai in zapada. Abia astept sa va povestesc. N-am avut timp de nimic. Maine la 12 plec spre tara. Mai avem o sesiune de condus dimineata si ma trezesc devreme. :blink:
Link to comment
Share on other sites

Azi a fost o zi nemaipomenita. M3, Z4 M Coupe, Snowmobile (140 CP) pentru 60 km, si o seara suedeza cu masa suedeza si cu sauna si baie fierbinte insotita de bai in zapada. Abia astept sa va povestesc. N-am avut timp de nimic. Maine la 12 plec spre tara. Mai avem o sesiune de condus dimineata si ma trezesc devreme. :blink:

Suedeze nu au fost? :)

Edited by Theo
Link to comment
Share on other sites

lasa Suedezele, @Theo, eu vreu sa stiu cum mai stau ei cu beutura; acum 4 ani era inca monopol de stat comertul cu alcool (de la berica pana la spirtoase), magazinele de unde puteai lua un vin, gaseai si romanesc, erau mai ceva ca o agentie bancara / trezorerie :blink:

scuze de off, astept si eu cu interes alte informatii, poze si filme de la acest stagiu BMW :)

Link to comment
Share on other sites

Voi pune un filmulet filmat din masina. Nu sunt cele mai bune tururi ale mele, cele 10 de mai tarziu au fost perfecte, fara greseala. Ideea este ca n-am scos M3-ul in zapada nici macar odata. N-a fost cel mai de viteza tur, dar se poate vedea driftul si se poate deduce dupa motor ce anume se intampla si cum e asezata masina in permanenta.

 

Setari la M3: Power - ON, EDC - 0, DSC - OFF. Adica nici o electronica.

 

Scuzati va rog limbajul si discutia. Cand a fost filmat n-a fost gandit pentru public si n-am gasit inca o aplicatie buna pentru editare. Remarcati va rog peisajul de dimineata de pe lacul inghetat. Viteza in drift este peste 50-60 km/h cu maxime pe portiunile de viteza de 100 km/h. Masina este intr-a 2 si intr-a 3-a.

 

M3 in drift din interior (22 Mb) - limbaj neortodox!.

 

In tururile ulterioare, doar urlam si eram singur. M-am jucat cu M3 ca o extensie a corpului, am facut ce am vrut cu el. Drift permanent, aruncat dintr-o parte in cealalta. Pe jos gheata, lacul avea 50-60 cm de gheata, cu crapaturi pe alocuri unde masina era aruncata destul de rau.

 

O sa incerc sa pun si cateva din exterior filmate precum si un tete-a-queue controlat fara iesire in decor. Am sa convertesc portiuni si de pe cele 2 ore filmate pe DVD fie cu Z4M fie cu M3.

Link to comment
Share on other sites

Eu sunt la volan. Prietenul meu cel mai bun, Ovidiu e in dreapta. A fost cu mine la toate cursurile la care-am fost pana acum. La Arjeplog, am fost singurii straini, toti restul fiind germani sau germanici (un belgian si un elvetian). Au fost in total 15 participanti din care 2 romani, eu si Ovidiu.
Link to comment
Share on other sites

[...]

Pune si poze mai multe.

 

O sa pun tot ce am si merita pus, dar fie-mi cu iertare. Ma trezesc devreme si sunt dupa 12 ore de stat in avioane si aeroporturi cu junk food si fara tutun. Sunt rupt. N-am avut timp sa ordonez nimic inca si nici sa editez prea multe. Maine am o zi grea de recuperat, dar daca va place, fac un efort si mai pun.

 

Ceea ce se vede in filmulet este de azi (luni 11.02.2008) dimineata. Este circuitul final pe care l-am parcurs de nenumarate ori in sens orar si in sens anti-orar. Superb gandit, cu 2 cercuri aproape complete de viteza, unde ca sa tii masina in drift trebuie sa fii bun. L-am facut perfect si cu Z4M Coupe ieri (duminica 10.02.2008) si azi cu M3.

 

Ieri, cu Z4M Coupe si cu Ice Racer (Z4M Coupe cu exhaust super sport) si am crezut ca am dat totul din mine. Fara greseala, drift continuu la viteza mare. Azi, la inceput am fost foarte speriat de M3. N-am reusit sa-l simt deloc si in prima jumatate de ora m-am jucat cu setarile sperand ca e din vina lor. Apoi am realizat ca n-are de ce sa-mi fie frica si mi-am luat inima in dinti. Am inceput progresiv sa simt masina si sa merg chiar mai bine decat cu Z4M Coupe. Desi cred ca viteza era ceva mai mica cu M3 in drift. E o masina mai grea si cu semnificativ mai multa putere mai greu de controlat in drift. Dar cand am inceput s-o simt, mi-a venit ca o manusa. Singurul lucru la care ma gandeam e ca eu fac asa ceva... :blink: Incredibil. O tineam in joaca in spinning si drift tot timpul si pe portiunile mai drepte, aruncand-o in exterior inainte de fiecare curba si tinand-o in drift pana la curba urmatoare, chiar si pe portiuni mai drepte.

 

O experienta unica intr-un peisaj de poveste. As vrea ca toti sa participe macar odata in viata la asa ceva. Nu sunt cuvinte de descris. O sa incerc sa va povestesc pe zile si pe ore, ce-am facut pe acolo... Exemplificand cu poze si filmulete. Drift in cerc cu X5, condus nebuneste pe niste drumuri prin zapada cu un X5 E70 4.8is, nebunii. Toti au spus ca-mi lipseste o "doaga", dar de aia am mers la curs, sa profit si sa invat cat mai multe si sa aplic teoria in practica. Sa imi ascut simturile...

 

 

 

Mai sus ai spus ca toata electronica era scoasa,nu am inteles EDC = 0,era pe confort,normal sau sport ?

Ziceai ca mai ai filmulete facand drift cu X5,parca mai ziceai ceva de un 335i,nu le pui ?

 

 

O sa pun tot ce am si merita pus, nu-ti fa griji. EDC = Confort. Aparent pentru drift cea mai buna setare. Am incercat si normal si sport si nu m-au convins. Sunt convins ca pe asfalt se schimba situatia.

 

 

 

Filmuletele cu X5 sunt filmate din greseala rotite la 90 de grade, asa cum incepe si filmul de mai sus. Trebuie sa caut o aplicatie sa le rotesc normal si apoi le voi pune. Plus c-as edita din conversatie ca multa e privata si nu gandita a fi publica. Si din urletele de adrenalina. Au fost 4 zile de nebunie completa. Sa va povestesc cei 60 km cu snowmobilul si cu sauna suedeza si baia fierbinte combinata cu plonjoane in zapada... Sau masa de dupa...

 

A meritat fiecare banut si peste ceva. Multumesc celor de la BMW M pentru toata atmosfera de joaca pentru copii mari si pentru lipsa de frica in a ne lasa sa facem ce dorim cu masinile. Si totodata pentru c-au avut rabdarea sa ne scoata din zapada in cel mai scurt timp sa putem continua, fara sa ne faca sa ne simtim prost ca am pierdut controlul.

Link to comment
Share on other sites

Multi vor intreba probabil, la ce bun sa faci asa drifturi. Preventiv, le raspund acum... Ca sa inveti controla o masina in orice situatie, fie supravirare, dar si subvirare. Ca atunci cand esti pus intr-o situatie limita pe o sosea, sa poti raspunde eficient si sa minimizezi riscurile unui impact tragic. Dar in primul rand pentru distractie. N-am trait asa ceva niciodata si nici nu cred ca pentru un pasionat de masini se poate ceva mai bine, exceptand sexul bineinteles :blink:.
Link to comment
Share on other sites

Sa-nteleg ca nu va place?

 

 

ne placeeeeeeee; muuuult

 

:blink: :) :) de cand am vazut filmul tau ma dau la propriu cu capul de pereti pentru ca m-am lasat convins de nevasta sa schimb planul de a mergela cursul ala din februarie, pentru incepatori, cu o croaziera in tenerife :) :) :)

 

 

spune-mi te rog cum e noul 7?

Link to comment
Share on other sites

Sa-nteleg ca nu va place?

 

 

ne placeeeeeeee; muuuult

 

:blink: :) :) de cand am vazut filmul tau ma dau la propriu cu capul de pereti pentru ca m-am lasat convins de nevasta sa schimb planul de a mergela cursul ala din februarie, pentru incepatori, cu o croaziera in tenerife :) :) :)

 

 

spune-mi te rog cum e noul 7?

 

 

Groaznic ghinion pentru tine. :D

 

Noul 7? Nu stiu. Era mascat complet, cu panouri in relief. Nu deduci nimic din pacate. N-are nici sigle, n-are nimic. Si nu ne-au lasat sa facem poze. Erau multe prototipuri in BMW Test Center, dar regimul a fost foarte strict.

Link to comment
Share on other sites

Groaznic ghinion pentru tine. :blink:

 

Noul 7? Nu stiu. Era mascat complet, cu panouri in relief. Nu deduci nimic din pacate. N-are nici sigle, n-are nimic. Si nu ne-au lasat sa facem poze. Erau multe prototipuri in BMW Test Center, dar regimul a fost foarte strict.

 

 

m3-ul era manual sau automat?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.