Jump to content

Vouă la cât va sta temperatura la apa acum vara ?


Mihai Ionete

Recommended Posts

Salut, căldurile astea daca va dați la masina brutal sau aveți reprize de accelerari/deccelerari ? 

Eu am un e90 m57 si mie îmi sta constant 90-93 si uneori se duce pana in 99 dar se reglează in 5minute maxim la 90-93. Pe autostrada mi-a stat constant in 90-92 dar a mai urcat uneori si la 97 si a stat 3-4 minute sa ajungă la 90-92.

Acum mi-a pornit si termocupla pe treapta mai puternica ca facea zgomot mai rau. Oare sa ma gândesc ca e mizerie între radiatoare sau e normal ?

Link to comment
Share on other sites

Revin cu situația de azi:

La mine e ciudat rau, noaptea n-am probleme, trebuie sa ma dau serios la ea ca să ajungă peste 95 si ajunge la maxim 97 dar se reglează imediat la 90-92. Si constant sta intre 89-91 ceea ce este perfect.

 

Dar pe timp de zi, plecasem de 10minute cu mers normal opriri si putin trafic se dusa in 106, si statu constant 98-103 ceva timp bine, după ceva timp cred ca pornii termocupla pe treapta 2 ca nu mai crescu si se auzea si mai puternic.

 

Problema e ca se incalzeste f repede si totuși la un condus normal...cand e foarte cald... ma gândesc sa nu fie plina de mizerie între radiatorul de clima si cel de apa ?

Link to comment
Share on other sites

Eu pot spune de ale mele:

-E46 318i cabrio, 93-96 in mod normal. Foarte cald, cum e acum ziua, 105, doar in trafic intens.

-E39 520i 96-99, in forja 88-90 (M54 are un termostat care deschide mai repede daca e forjat, pentru protectie). In trafic intens nu stiu, ca nu am mers.

La E46 325xi, la fel, dar, doar dupa ce am schimbat termostatul (cel initial era semiblocat pe deschis si, la drum intins, frig afara, scadea si la 65-70).

Link to comment
Share on other sites

12 hours ago, Mihai Ionete said:

Problema e ca se incalzeste f repede si totuși la un condus normal...cand e foarte cald... ma gândesc sa nu fie plina de mizerie între radiatorul de clima si cel de apa ?

Cand afara sunt 25-30 grade e foresc sa se incalzeasca mult mai repede. Motorul nu are 5 garde ci probabil 20-25 de grade inainte sa il pornesti. Termostatul se deschide la 89. Apoii motorul cel mai mult la 90-93..

Tu nu mergi cu AC cand e cald?r Ventilatorul din fata trebuie sa pornesca pentru schimbatorul de caldura trebuie racit ca altfel nu functioneaza.

Daca tii la masina, antigelul cand a fost schimbat ultima data?

 

Tu poti sa cureti exterior radiatorul de antigel dar nu o sa scada temperatura cu temperaturile de vara. 

Schimbatroul de caldura trebuie curatat mai de graba. Oxizii si chiar gazele care intra in lamele acestea si chiar pe pot deforma fac ca aerul sa treaca oarecum mai greu prin.. ambele radiatoare..

Intreaba un instalator, dar care le si i tretine, de AC de instalatii industriale daca ei curata sau nu schimbatoarele de caldura. Asa ar trebui.. Se curata cu o solutie chimica speciala care protejeaza elementul si mai curata elementul.

Freonul cand a fosy inlocuit ultima oara? Sau nu trebuie ca nu are nimic? Nu se simte vreo diferenta.. 😉

Link to comment
Share on other sites

23 minutes ago, bimmer90f30 said:

Cand afara sunt 25-30 grade e foresc sa se incalzeasca mult mai repede. Motorul nu are 5 garde ci probabil 20-25 de grade inainte sa il pornesti. Termostatul se deschide la 89. Apoii motorul cel mai mult la 90-93..

Tu nu mergi cu AC cand e cald?r Ventilatorul din fata trebuie sa pornesca pentru schimbatorul de caldura trebuie racit ca altfel nu functioneaza.

Daca tii la masina, antigelul cand a fost schimbat ultima data?

 

Tu poti sa cureti exterior radiatorul de antigel dar nu o sa scada temperatura cu temperaturile de vara. 

Schimbatroul de caldura trebuie curatat mai de graba. Oxizii si chiar gazele care intra in lamele acestea si chiar pe pot deforma fac ca aerul sa treaca oarecum mai greu prin.. ambele radiatoare..

Intreaba un instalator, dar care le si i tretine, de AC de instalatii industriale daca ei curata sau nu schimbatoarele de caldura. Asa ar trebui.. Se curata cu o solutie chimica speciala care protejeaza elementul si mai curata elementul.

Freonul cand a fosy inlocuit ultima oara? Sau nu trebuie ca nu are nimic? Nu se simte vreo diferenta.. 😉

Antigel schimbat acum 3 luni, freon băgat acum o săptămână (avea 230 in loc de 600 si facea figuri pe autostrada uneori nu mai baga si dupa își revenea AC-ul), AC-ul merge in permanenta si termocupla porneste imediat. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

La ce temperaturi sunt afara as zice ca e "normal" .La moto apa ajunge destul de rapid la 100 102 grade cand porneste si ventilatorul  in mers nu am probleme sta pe la 92 in schimb cum am ajuns la semafor sare instant la 100 grade . Cum au zis colegii mai sus poti curata radiatoarele . Posibil sa mai ai temperatura crescuta cand face regenerare .

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.