Jump to content

probleme relanti la rece


Recommended Posts

Eu am umblat o luna cu sonda noua, dupa care am pus sonda veche inapoi sa fac testul de care ziceam mai sus, imi zice la test ca merge perfect si cu aia veche, da ce am observat e' ca, "da in bot" mai tare cand schimb viteza (in special din 1 in 2) si ca am un consum simtitor mai mare. Acuma am sonda noua pusa. Am intrebat la un service, sonda originala de la bmw ii 740 RON iar pe care l-am luat eu era 460 RON parca, un Bosh.

Am citit in mai multe locuri(forumuri din america) ca cica, problema relantii la rece poa' sa vina si de la sensorii de temperatura, daca nu ma insel modelul tau ggaby1981 are exact ca si al meu, doi senzori.

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...=11&fg=15&hl=16

piesele 11 si 13 sunt in cazul meu.

Ziceau ca, cu toate ca nu dau nici nu cod de eroare, poa' sa fie obosite si sa citeasca gresit temperatura motorului la pornire si de aia joaca turatia asa. Eu am de gand sa le schimb cat mai curand.

304963[/snapback]

 

 

si mie parca imi "da in bot" din viteza 1 in 2 si consumul eu zic ca e mare pentru un 1.6. In viteza 1 cand plec de pe loc si ajung la vreo 2000-2500 de turatii acul de consum sta ascuns, nici nu-l vad, adica peste 30L instant, care cred ca e iarasi e prea mult. Ce se intampla daca ii dau 5000 de ture, imi ia 1 litru sa plec de pe loc? :blink:

 

O sa verific senzorii aia sa vad daca ii gasesc si o sa ma interesez cat ar costa.

 

Spune-mi te rog acuma o mai scazut consumu la tine cu sonda noua?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 73
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

si mie parca imi "da in bot" din viteza 1 in 2 si consumul eu zic ca e mare pentru un 1.6. In viteza 1 cand plec de pe loc si ajung la vreo 2000-2500 de turatii acul de consum sta ascuns, nici nu-l vad, adica peste 30L instant, care cred ca e iarasi e prea mult. Ce se intampla daca ii dau 5000 de ture, imi ia 1 litru sa plec de pe loc? :blink: 

 

O sa verific senzorii aia sa vad daca ii gasesc si o sa ma interesez cat ar costa.

 

Spune-mi te rog acuma o mai scazut consumu la tine cu sonda noua?

305035[/snapback]

 

Aia cu acu' de la consum de, dispare dupa 30 ii normal din cate stiu eu, ca asa imi face si mie cand pornesc de pe loc + ca am un prietren care are un 318is, tot asa ii face. Creca pe bimmerforum am citit ca defapt nici nu e real, adica el se presupune ca ar trebui sa arate consumul pe moment, dar sta prost la acuratete, asta pe langa faptul ca de la rezervor ai doua furtune, tur si retur, adica isi ia mai multa benzina dar, ce nu foloseste ajunge inapoi in rezervor. Daca nu ma insel.

In schimb eu am mai umblat cu senzorul asta nou(cam o luna si ceva) si pe langa faptul ca nu mai dadea asa tare in bot, aveam un consum simtitor mai mic, adica cu acelasi stil de condus, cu aceleasi rute(atat in oras, cat si in afara orasului) am un consum mediu mai mic cu vreo' 1-1.5 litri %. si nu l-am masurat la ochi, ci am facut plinul si dupa 100 km am mers pun inapoi diferenta, am facut asta de mai multe ori.

Eu merg sapt. asta la service sa cer pret pentru senzorii aia si sa imi arate unde is, ca oricat m-am uitat nu i-am gasit.

Link to comment
Share on other sites

ok, am si comandat senzorii, original de la bmw, unul costa 100 RON iar celalat parca 114 RON. Timp de livrare 6 zile. Daca totul merge bine sapt. viitoare le schimb si va zic daca se schimba ceva legat de fluctuatia aia la rece.

305158[/snapback]

Salut. Cam aceleasi probleme le am si eu cu e46 (imi scade relantivul la pornire si moare motorul...din cand in cand). Pe computer imi da eroare "Lambda probe before kat". Dupa ce am citit pe aici parca nu m-as grabi sa o schimb pana nu imi zici cum s-a rezolvat la tine :blink: (mai ales ca nu am consum ridicat)

Link to comment
Share on other sites

Salut. Cam aceleasi probleme le am si eu cu e46 (imi scade relantivul la pornire si moare motorul...din cand in cand). Pe computer imi da eroare "Lambda probe before kat". Dupa ce am citit pe aici parca nu m-as grabi sa o schimb pana nu imi zici cum s-a rezolvat la tine :) (mai ales ca nu am consum ridicat)

305171[/snapback]

 

:blink: sapt. viitoare iti dau un rapuns fbuzila. Da' vezi ca la modelu' tau is doi senzori de oxygen, daca nu ma insel, unul inaite si unul dupa catalizator.

Is cam scumpi ambii senzori..:)

Link to comment
Share on other sites

:blink: sapt. viitoare iti dau un rapuns fbuzila. Da' vezi ca la modelu' tau is doi senzori de oxygen, daca nu ma insel, unul inaite si unul dupa catalizator.

Is cam scumpi ambii senzori..:)

305179[/snapback]

asta stiu...testerul imi zice de senzorul "before katalizator". Am gasit aici Bosch la 120 Euro.

Link to comment
Share on other sites

am gasit senzorul de temperatura dar locatia senzorului e asa de proasta sub admisie ca abia am loc sa gab mana, oricum ma mai chinui. Am facut un test, am scos mufa de la senzor, am pornit masina si facea exact la fel ca si cu mufa bagata, pica relantiul. Am sa incerc sa-l scot si sa-l testez.
Link to comment
Share on other sites

am gasit senzorul de temperatura dar locatia senzorului e asa de proasta sub admisie ca abia am loc sa gab mana, oricum ma mai chinui. Am facut un test, am scos mufa de la senzor, am pornit masina si facea exact la fel ca si cu mufa bagata, pica relantiul. Am sa incerc sa-l scot si sa-l testez.

305228[/snapback]

Adica, daca il scoti nu ti se schimba nimic? Eu am citi ca tre sa faca, ca toti dracii daca o scoti.

Link to comment
Share on other sites

am reusit sa scot senzorul, poza de mai jos este locatia lui pe bloc motor. Problema e ca eu am 2 senzori si eu am demontat primul senzor care se vede si in poza. Al doilea senzor este in spatele primului, nu se vede in poza, l-am vazut dupa ce l-am scos pe primu. Dupa mici teste a reiesit ca senzorul demontat de mine este senzorul care arata ceasul de apa din bord, care arata apa cat ii de calda. Trebe sa ajung cumva si nu stiu cum la al doilea senzor sa-l demontez si sa-l testez sau cred ca o sa cumpar unu nou. Nu stiu cum o sa ajung la al doilea senzor, si la primu am ajuns cu chin cu vai, cred ca o sa fie necesar sa demontez admisia.
Link to comment
Share on other sites

am reusit sa scot si senzorul al doilea, poza e mai jos, l-am testat dar mie mi se pare ca functioneaza. La temperatura camerei imi indica 2 Kohmi, la -15 grade imi dadea peste 10 Kohmi, si scadea sprea zero cand l-am incalzit. Luni o sa ma pun sa vad daca nu-s probleme la mufa, sau stie cineva cati ohmi ar trebui sa aiba la temperatura camerei?
Link to comment
Share on other sites

am reusit sa scot si senzorul al doilea, poza e mai jos, l-am testat dar mie mi se pare ca functioneaza. La temperatura camerei imi indica 2 Kohmi, la -15 grade imi dadea peste 10 Kohmi, si scadea sprea zero cand l-am incalzit. Luni o sa ma pun sa vad daca nu-s probleme la mufa, sau stie cineva cati ohmi ar trebui sa aiba la temperatura camerei?

306820[/snapback]

UIte aici ai rezistenta la cateva temperaturi:

 

la -10 +- 1 grad celsius, rezistenta ii intre 7 si 11.6 kohmi

la 20 +- 1 grad celsius, rezistenta ii intre 2.1 si 2.9 kohmi

la 80 +- 1 grad celsius, rezistenta ii intre 0.27 si 0.40 kohmi

 

sper sa te ajute.

Link to comment
Share on other sites

creca am scris mai sus asta, am schimbat-o de curand(2  sapt.) 460 RON am dat pe ea. Imi murea si mie cand porneam, eu am ajustat din surubul ala de cablu de acceleratie, sa stea mai turat motorul. Acuma nu mai coboara asa jos incat sa opreasca.

 

EDIT:

Am uitat sa specific, schimbatul de sonda nu mi-o rezolvat problema. O sa imi schimb valva de relanti, aia sper sa o rezolve.........nu costa numa' 750 RON :blink:.....deci mai astept.

287665[/snapback]

la ce model?

Link to comment
Share on other sites

Nah bun asa. Am inceput cu solutia de curatat injectoare, am luat de la Real ceva la vreo' 30 RON, importat de Autonet, nu m-ai tin minte cum se numeste. M-ai aveam vreo' 15 litrii de benzia, foloseam 95+ de la OMW, l-am pus tot in rezervor, dupa care am mers cam un kilometru pana la benzinarie si am m-ai pus peste 40 de litrii Carrera de 100, am mers in afara orasului si am facut in total vreo 30 km, asa ca puneam pedala de acceleratie in podea si schimbam la 5500-6000 de ture, vitezele.

Apoi, sapt. asta mi-am schimbat ambii senzori de temperatura, ca sa aiba acces la senzori, la service o dat jos toata admisia(partea de jos si partea de sus), ca sa vada ca un tub de pe blocu' motor, prin care trece lichidul de racire era crapat(uscat si ars de atata timp).

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...154&hg=11&fg=10

asa ca am schimbat piesa 1 si 2.

Pe langa toate astea mi-am schimbat si cele doua furtunase de la benzina(tur si retur).

Azi o fost a treia dimineatza in care nu imi mai fluctueaza turatia, cand ii dau cheie urca pana la 1000 si ceva de ture, dupa care imediat coboara pe la 7-800 si acolo ramane.

 

Sper sa ajute pe cineva.

Link to comment
Share on other sites

La mine senzorii de temperatura erau ok, deci nu i-am schimbat. Am pus si eu solutie cumparata din Real, Carsite se numeste parca pentru curatat injectoare, am facut 2 cicluri adica un flacon de 75 ml de solutie la 40 litri de benzina si parca da rezultate, acuma nu mai jongleaza deloc relantiul. Pornesc masina la 5 grade cat ii afara acuma, urca la 1500 si coboara la 1100 si sta frumos acolo.
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Salut,

Decand diminetile sunt mai friguroase adica pe la 17 grade la pornire relatiul este foarte nestabil, porneste bine si urca relantiul la 1200 pe urma pica la 500 si iara urca si iara pica, asta doar la pornire. Plec cu masina si la primu semafor este totul ok sta turatia la 800, primul semafor il am la 1 km. Cand ii cald motoru si il las si multe ore nu mai pica relantiul. Posibil sa fie valva de relanti? Ceva sugestii daca se poate. Masina este un 316 din 94.

Senzorul de temperatura de pe bloc... este ieftin(aprox. 50 Ron - cel cu plasticul albastru). Curata clapeta de acceleratie+regulatorul de aer - relanti(spray WD40), si in ultimul rand poate fi si de la debitmetru. Probeaza si tu cu un alt debitmetru si vezi daca mai face si daca nu mai face si este de la debitmetru, te poti duce la cineva avizat care se pricepe si poate il repara pe al tau( desfacut+curatat+modificat cursorul sa nu mai calce pe aceleasi urme...asta in cazul in care exista urme, dar ma indoiesc ca nu exista la o masina din '94) :blink:

Succes

vad ca sti cate ceva,zi-mi si mie te rog care-i sonda asta si debitmetru sa nu mai zic ca nu stiu nici care-i senzorul de temperatura.am un 318is si cand pornesc relantiul nu este stabil si niciodata nu creste temp.la apa cum trebuie,doar daca stau pe loc.daca stau pe loc creste pana la jumate si acolo sta,cum accelerez incepe sa scada.ce-o avea?

Link to comment
Share on other sites

Salut,

Decand diminetile sunt mai friguroase adica pe la 17 grade la pornire relatiul este foarte nestabil, porneste bine si urca relantiul la 1200 pe urma pica la 500 si iara urca si iara pica, asta doar la pornire. Plec cu masina si la primu semafor este totul ok sta turatia la 800, primul semafor il am la 1 km. Cand ii cald motoru si il las si multe ore nu mai pica relantiul. Posibil sa fie valva de relanti? Ceva sugestii daca se poate. Masina este un 316 din 94.

Senzorul de temperatura de pe bloc... este ieftin(aprox. 50 Ron - cel cu plasticul albastru). Curata clapeta de acceleratie+regulatorul de aer - relanti(spray WD40), si in ultimul rand poate fi si de la debitmetru. Probeaza si tu cu un alt debitmetru si vezi daca mai face si daca nu mai face si este de la debitmetru, te poti duce la cineva avizat care se pricepe si poate il repara pe al tau( desfacut+curatat+modificat cursorul sa nu mai calce pe aceleasi urme...asta in cazul in care exista urme, dar ma indoiesc ca nu exista la o masina din '94) :blink:

Succes

vad ca sti cate ceva,zi-mi si mie te rog care-i sonda asta si debitmetru sa nu mai zic ca nu stiu nici care-i senzorul de temperatura.am un 318is si cand pornesc relantiul nu este stabil si niciodata nu creste temp.la apa cum trebuie,doar daca stau pe loc.daca stau pe loc creste pana la jumate si acolo sta,cum accelerez incepe sa scada.ce-o avea?

problema asta o aveam sieu da a trecut asa delasine ( o porneam si accelaram si inloc sa creasca turatia scadea si murea cateodata si mai dadea si mici rateuri in filtru d aer cateodata )da vad ca sia revenit acu numai am probleme si nu am schimbat decat bateria da creca osa faca iar lavara ca astavara facea acum iarna nu

Link to comment
Share on other sites

care ar pute fi cauza unei oscilatii de turatie la un e46 diesel 150hp si la cald si la rece, oscileaza undeva in jurul a 100 rpm dar este foarte enervant

Ai vrut sa zici 1000 rpm :)

 

la mine sta la 780 nu mai stiu sigur dar am sa ma uit cu testele cluster-ului

uite ce spune cartea post-2935-1197234962_thumb.jpg

 

La hot-film mai sunt si alte simptopme

 

ex. nu trece de 140

e lenesa nu trage

 

la restu subiectelor: post-2935-1197235442_thumb.jpg Check fuel return pressure :blink:

 

uite si valorile care ar trebui sa fie post-2935-1197235729_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.