Jump to content

Mi s-a descarcat bateria


alex2000

Recommended Posts

Am un E60 din 2004, 90k km. Azi dimineata nu mi-a mai pornit... Mi se descarcase bateria, am pornit-o pana la urma cu clesti. Habar n-am care e motivu... Ma gandesc ca in seara dinainte am turnat lichid de parbriz si am dat pe langa si s-ar putea sa fi cazut pe alternator care e chiar dedesubt. Apoi am stat cam 30 de minute in masina cu motorul oprit si m-am jucat la tot ce se putea dupa care am mers cam 7 minute pana acasa. Se poate sa fie asta motivu? Am masurat acum cu motoru oprit bateria, are aproape 13V (nu stiu de ce nu sunt 12), iar cu el pornit cam 14.15V - asta inseamna ca alternatorul e OK nu?

 

Se poate sa fi fost din cauza alternatorului sau am un consumator?

 

Si inca ceva: unde se afla bateria (cum pot ajunge la ea)?

Link to comment
Share on other sites

Am masurat acum cu motoru oprit bateria, are aproape 13V (nu stiu de ce nu sunt 12), iar cu el pornit cam 14.15V - asta inseamna ca alternatorul e OK nu?

 

Se poate sa fi fost din cauza alternatorului sau am un consumator?

 

 

279658[/snapback]

 

Acestea sunt tensiunile normale ale unui acumulator de 12V, importat este amperajul, eu cred ca ori ai drumuri scurte si bateria nu are timpul suficient sa se incarce, ori ai un consumator undeva.

 

Ca sa eliminam cauza unei baterii "moarte" (care tot 12,... V iti va indica) eu iti sugerez sa pui bateria pe redresor; daca este uscata, foloseste pozitia "Low" a redresorului; las-o sa se incarce cca 10 - 12 ore, dupa care vezi cum se comporta.

 

Bafta!

Link to comment
Share on other sites

Acestea sunt tensiunile normale ale unui acumulator de 12V, importat este amperajul, eu cred ca ori ai drumuri scurte si bateria nu are timpul suficient sa se incarce, ori ai un consumator undeva.

 

Ca sa eliminam cauza unei baterii "moarte" (care tot 12,... V iti va indica) eu iti sugerez sa pui bateria pe redresor; daca este uscata, foloseste pozitia "Low" a redresorului; las-o sa se incarce cca 10 - 12 ore, dupa care vezi cum se comporta.

 

Bafta!

279688[/snapback]

 

 

Cand mi-am cumparat masina IDrive-ul imi pornea foarte greu din cauza ca bateria era pe terminate. Am dus-o intr-un service si mi-am schimbat bateria. Iti recomand sa faci la fel. Daca masina ta e din 2004 cu siguranta bateria nu a mai fost schimbata, iar durata lor de viata este de 2-3 ani. Deci iti recomand sa o schimbi.

Link to comment
Share on other sites

Ce motor ai?

279717[/snapback]

3.0i

 

Astazi a pornit si nu mi-a facut probleme. Mai astept pana saptamana viitoare sa vad cum se mai comporta. Oricum trebuie sa fac o revizie atunci si voi vedea ce e si cu bateria... S-ar putea sa se fi descarcat ca am stat 30 de minute cu motorul oprit si m-am jucat inauntru? Oricum e clar ca o problema e, ori cu bateria, ori un consumator ceva...

Edited by alex2000
Link to comment
Share on other sites

Daca masina ta e din 2004 cu siguranta bateria nu a mai fost schimbata, iar durata lor de viata este de 2-3 ani. Deci iti recomand sa o schimbi.

279714[/snapback]

 

la ford am avut-o 7 ani (mai exact acum vreo luna am schimbat-o pe cea originala) si la un fost espero din '97 anul trecut avea inca aceeasi baterie. la e39 din 2001 aceeasi situatie dar acolo erau probleme ca a avut un consumator necunoscut multa vreme, oricum 2-3 ani mi se pare cam putin.

Link to comment
Share on other sites

la ford am avut-o 7 ani (mai exact acum vreo luna am schimbat-o pe cea originala) si la un fost espero din '97 anul trecut avea inca aceeasi baterie. la e39 din 2001 aceeasi situatie dar acolo erau probleme ca a avut un consumator necunoscut multa vreme, oricum 2-3 ani mi se pare cam putin.

280001[/snapback]

 

Nu poti sa compari masinile pe care le-ai enumerat tu mai sus cu un BMW E60. Are foarte multi consumatori: IDrive, o groaza de senzori etc. si este absolut normal ca la o astfel de masina durata de viata a unei baterii sa fie de 2-3 ani. Eu iti recomand sa o schimbi cat mai repede. Daca ai luat aceasta masina, ce mai e 100 de euro in plus? Si in plus risti sa ramai fara curent deloc, ceea ce nu ii face deloc bine unei astfel de masini. Pot aparea erori la sistemul electric daca ramane fara curent.

Link to comment
Share on other sites

Si in seara cand ai stat si te-ai jucat la masina nu a zis nimic I-drive-ul , nu de alta dar acum ceva timp la fel ca si tine m-am jucat cam jumatate de ora prin masina la diverse functii si la un moment dat mi-a aparup scris pe idrive low battery ... am pornit masina si am lasat-o sa functioneze aproximativ 30 de min si e totul ok acum ....
Link to comment
Share on other sites

Si in seara cand ai stat si te-ai jucat la masina nu a zis nimic I-drive-ul , nu de alta dar acum ceva timp la fel ca si tine m-am jucat cam jumatate de ora prin masina la diverse functii si la un moment dat mi-a aparup scris pe idrive low battery ... am pornit masina si am lasat-o sa functioneze aproximativ 30 de min si e totul ok acum ....

280065[/snapback]

 

Nu, nimic de genul asta. Tocmai de asta mi se pare ciudat...

Link to comment
Share on other sites

Motiv...ai scapat apa pe alternator...ti-a facut atunci scurt...apa comportandu-se ca un consumator...

Apoi apa s-a evaporat...si-ti incarca cum trebuie...daca mai ai probleme...intreaba-te cati ani are bateria...si daca esta bateria masinii sau e mai mare sau mai mica....la amperajul trecut pe ea ma refer...daca este prea mare poate alternatorul nu o incarca corespunzatoer...daca este prea mica...nu suporta consumatorii...in special demarorul si bujiile incandescente...

Edited by iulian518i
Link to comment
Share on other sites

Motiv...ai scapat apa pe alternator...ti-a facut atunci scurt...apa comportandu-se ca un consumator...

Apoi apa s-a evaporat...si-ti incarca cum trebuie...

 

exact la asta m-am gandit si eu

 

da, o sa verific si bateria totusi. pana azi nu am mai avut nici o problema

 

multumesc pt raspunsuri

Link to comment
Share on other sites

Exista pe la niste magazine care asigura si garantiai/service la acumulatoare un tester de la bosch....nu stiu cat de destept e...insa mie mi-a zis adevarul despre un acumulator...a zis ca toata capacitatea lui de inmagazinare era de 17%....din cei 66Ah pe care-i avea din fabrica....la e34-ul meu neamtul recomandandu-mi 50 Ah....oricum acumulatorul era dus...sa impingi un e34 pe nisip ca sa poneasca...numai mie mi s-a intamplat asta :blink: :) si nu a pornit decat cu niste cabluri electrice si cu ajutor de la o octavia :)
Link to comment
Share on other sites

Asa da test...eu le-am uitat 4 ore si am pornit-o impinsa...desi pe fata am leduri si pe spate becuri de 10w si bordul era pe minim....dar cum spuneam si mai sus...aparatul de la bosch arata capacitatea bateriei la 17%...acum am un bosch silver cu gel...cred... :blink:
Link to comment
Share on other sites

uf....iara mi s-a descarcat bateria. A plouat aseara destul de tare si am uitat sa opresc alarma iar dimineata am avut o surpriza  :blink:

283126[/snapback]

 

 

 

de ce amperaj e bateria ta? ar trebui sa pui una de minim 80Ah. si pitbull a avut pe 525 una de 50Ah :) l-a tinut un an, dar dupa un an m-a chemat ca nu a mai putut deschide masina :):D:D:

Link to comment
Share on other sites

si eu am avut o problema asemanatoare. mi-am dus masina la spalatorie si de acolo nu a mai pornit decat cu clesti. m-am dus si am schimbat bateria desi functiona normal. iti recomand acelasi lucru. e cam 5-6 mil cu tot cu manopera la AB. cel putin asa tin minte sa fi fost(acum 6 luni).

mai bine sa fi sigur cu baterie noua decat sa te trezesti ca ramai cu masina nu stiu pe unde.

salutari

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.