Jump to content

diferente E46 cu si fara facelift


angajatul

Recommended Posts

Ca sa imi exprim si eu parerea. Am model NFL pentru ca la momentul achizitiei atatia bani am avut. Avand benzina insa nu prea are FL-ul plusuri inafara de restilizarea estetica.

Sun de parere ca in general modelele FL reprezinta o tranzitie catre modelul urmator. In ceea ce priveste exteriorul nu intotdeauna sunt mai "frumoase" FL-urile la partea tehnica un facelift inseamna mai mult. 320d FL este superior tehnic fata de NFL.

Link to comment
Share on other sites

320i vs 320iFL

330i vs 330iFL

318i vs 318iFL

325i vs 325iFL

 

Cat de ''superior tehnic'' sunt cele cu FL fata de cele fara FL ?

Fara sa fiu subiectiv...320D intradevar este superior tehnic :)

-motor

-DDE

-DSC

-frane

-

Link to comment
Share on other sites

320i vs 320iFL

330i vs 330iFL

318i vs 318iFL

325i vs 325iFL

 

Cat de ''superior tehnic'' sunt cele cu FL fata de cele fara FL ?

Fara sa fiu subiectiv...320D intradevar este superior tehnic :)

-motor

-DDE

-DSC

-frane

-

 

da de 318i ce zici atunci ? 118 vs 143 cp.

Link to comment
Share on other sites

Amandoua motoarele sunt common-rail 16 valve. Cel de 150 CP are in plus arbori de echilibrare, care atenueaza din vibratiile inerente produse de motorul Diesel, de aceea e mai silentios. De asemenea, cilindreea difera. Cel de 136 CP are 1951 cmc, iar la cel de 150 CP a fost marita la 1995 cmc, iar motorul are mai mult cuplu la turatii mici
Link to comment
Share on other sites

Motorul de 136cp nu este common-rail, si de aceea tine si mai mult. In injectoarele motoarelor common -rail presiune este mult mai mare decat in cele traditionale, pica mai repede. Turbosuflanta este mai buna la motoarele de 136cp, tine mult mai mult, iar nu ai clapetele ale in admisie care daca pica ai un motor de reconditionat. La cele de 136cp ai injectoare mecanice, iar la 150cp ai electronice ca in orice motor common rail. Deci concluzia: cuplu mai mare, putere mai mare, probleme mai multe la motoare de 150cp. Parerea mea.

post-24362-1267869220_thumb.jpg

post-24362-1267869234_thumb.jpg

Edited by bernad
Link to comment
Share on other sites

Motorul de 136cp nu este common-rail, si de aceea tine si mai mult. In injectoarele motoarelor common -rail presiune este mult mai mare decat in cele traditionale, pica mai repede. Turbosuflanta este mai buna la motoarele de 136cp, tine mult mai mult, iar nu ai clapetele ale in admisie care daca pica ai un motor de reconditionat. La cele de 136cp ai injectoare mecanice, iar la 150cp ai electronice ca in orice motor common rail. Deci concluzia: cuplu mai mare, putere mai mare, probleme mai multe la motoare de 150cp. Parerea mea.

 

Eu zic sa mai studiezi. Toate motoarele din familia "d" sunt common rail. Injectoare mecanice gasesti pe vechile td-uri si tds-uri, asa ca argumentatia ta cade dramatic.

Chestia cu turbosuflanta este foarte relativa. Daca iti bati joc de masina si mergi subturat, normal ca o sa ai probleme la turbo, dar asta e alt subiect.

Singurul punct la care ai dreptate este cel legat de clapetele din admisie, care insa nu cad toate, dar daca chiar vrei sa ai liniste (cum am procedat si eu), le poti scoate foarte usor (1,5 ore de munca - cu atentie, poate face oricine reparatia).

Ca sa nu mai vorbim de intinzatorul de lant de la motorul de 136 CP, care e o sursa de batai de cap continue.

Concluzia: 150 CP, cuplu mai mare, putere mai mare, functionare mai silentioasa, pune-i ulei bun si mergi cum trebuie cu el si o sa imbatranesti conducandu-l. Respect parerea ta, dar nu sunt de acord cu ea.

Link to comment
Share on other sites

Nu stiu unde ai vazut tu motor de 136cp dar iti garantez ca nu e common rail. Nu stiu unde vezi acolo rampa comuna si cabluri pt fiecare injector separat dar cred cam asa ar trebui sa fie un motor common rail. Ma rog, eu am 320d nfl, cu motor de 136cp. O am de 2 ani si am facut 40000km(momentan are 200000 masina) si inca nu am probleme cu intinzatorul de lant(poate am doar noroc, dar cine stie). La orice motor de 136cp vezi cate o conducta de motorina pt fiecare injector separat si asta chair de pa pompa de injectie si nu din rampa comuna.

P.S. o problema comuna este la tampoanele de motor pt care vibreaza masina la plecare(in unele cazuri), la motoare de136cp se duce cel din stanga iar la 150cp cel din dreapta. Va rog sa confirme cineva chestia cu common-rail-ul. Daca am gresit cu ceva imi cer scuze.

post-24362-1267887744_thumb.jpg

Edited by bernad
Link to comment
Share on other sites

Nu stiu unde ai vazut tu motor de 136cp dar iti garantez ca nu e common rail. Nu stiu unde vezi acolo rampa comuna si cabluri pt fiecare injector separat dar cred cam asa ar trebui sa fie un motor common rail. Ma rog, eu am 320d nfl, cu motor de 136cp. O am de 2 ani si am facut 40000km(momentan are 200000 masina) si inca nu am probleme cu intinzatorul de lant(poate am doar noroc, dar cine stie). La orice motor de 136cp vezi cate o conducta de motorina pt fiecare injector separat si asta chair de pa pompa de injectie si nu din rampa comuna.

P.S. o problema comuna este la tampoanele de motor pt care vibreaza masina la plecare(in unele cazuri), la motoare de136cp se duce cel din stanga iar la 150cp cel din dreapta. Va rog sa confirme cineva chestia cu common-rail-ul. Daca am gresit cu ceva imi cer scuze.

E46 fl este superior atat tehnic cat si estetic lui E46 nfl.E normal sa fie asa,ciclul tehnologiei.

Link to comment
Share on other sites

Motorul de 136cp nu este common-rail, si de aceea tine si mai mult. In injectoarele motoarelor common -rail presiune este mult mai mare decat in cele traditionale, pica mai repede. Turbosuflanta este mai buna la motoarele de 136cp, tine mult mai mult, iar nu ai clapetele ale in admisie care daca pica ai un motor de reconditionat. La cele de 136cp ai injectoare mecanice, iar la 150cp ai electronice ca in orice motor common rail. Deci concluzia: cuplu mai mare, putere mai mare, probleme mai multe la motoare de 150cp. Parerea mea.

 

Eu zic sa mai studiezi. Toate motoarele din familia "d" sunt common rail. Injectoare mecanice gasesti pe vechile td-uri si tds-uri, asa ca argumentatia ta cade dramatic.

Chestia cu turbosuflanta este foarte relativa. Daca iti bati joc de masina si mergi subturat, normal ca o sa ai probleme la turbo, dar asta e alt subiect.

Singurul punct la care ai dreptate este cel legat de clapetele din admisie, care insa nu cad toate, dar daca chiar vrei sa ai liniste (cum am procedat si eu), le poti scoate foarte usor (1,5 ore de munca - cu atentie, poate face oricine reparatia).

Ca sa nu mai vorbim de intinzatorul de lant de la motorul de 136 CP, care e o sursa de batai de cap continue.

Concluzia: 150 CP, cuplu mai mare, putere mai mare, functionare mai silentioasa, pune-i ulei bun si mergi cum trebuie cu el si o sa imbatranesti conducandu-l. Respect parerea ta, dar nu sunt de acord cu ea.

136 CP nu este CR, se atinge chestia asta in zeci si sute de topicuri.Studiaza macar forumul :)

Sistemul CR este superior din multe puncte de vedere ce mai apar prin alte topicuri.

Favoritele mele sunt:

Simplitatea, prin asta ma refer in special la pompa care nu mai are rolul de a regla debitul de combustibil si nu se mai poate deregla avansul. Simptomele date de o pompa de injectie clasica (dar care sunt interpretabile) sunt eliminate deoarece o pompa de CR care mai functioneaza dar nu mai are destul debit pentru sustinerea unie sarcini ridicate, va functiona bine la ralanti.

Injectoarele, la care daca ai schimbat diuza, si electrica merge, sunt ca noi.

Diagnosticarea mai simpla la CR.

 

Injectia clasica va avea din ce in ce mai mari probleme odata cu inasprirea normelor de poluare, motorina ungand mai putin atat pompa cat si injectoarele cu cat este mai neopoluanta.

 

Lantul de distributie este diferit:la 136 CP, antreneaza ambele axe cu came in acelasi sens, la CR lantul antreneaza doar un ax, al doilea fiind angrenat cu pinion de primul, chestie care face ceva mai usoara "punerea la punct"

 

P.S. Acele contragreutati compenseaza armonica a doua a oscilatiilor naturale ale unui motor, nu conteaza ca e diesel, ca argument - se gaseste si pe multe otto.

Silentiozitatea CR, provine in principal din cauza ca injectia se reazlizeaza in doua etape, nu toata odata ca la inj clasica.

Edited by lucian81v
Link to comment
Share on other sites

Motorul de 136cp nu este common-rail, si de aceea tine si mai mult. In injectoarele motoarelor common -rail presiune este mult mai mare decat in cele traditionale, pica mai repede. Turbosuflanta este mai buna la motoarele de 136cp, tine mult mai mult, iar nu ai clapetele ale in admisie care daca pica ai un motor de reconditionat. La cele de 136cp ai injectoare mecanice, iar la 150cp ai electronice ca in orice motor common rail. Deci concluzia: cuplu mai mare, putere mai mare, probleme mai multe la motoare de 150cp. Parerea mea.

 

Eu zic sa mai studiezi. Toate motoarele din familia "d" sunt common rail. Injectoare mecanice gasesti pe vechile td-uri si tds-uri, asa ca argumentatia ta cade dramatic.

Chestia cu turbosuflanta este foarte relativa. Daca iti bati joc de masina si mergi subturat, normal ca o sa ai probleme la turbo, dar asta e alt subiect.

Singurul punct la care ai dreptate este cel legat de clapetele din admisie, care insa nu cad toate, dar daca chiar vrei sa ai liniste (cum am procedat si eu), le poti scoate foarte usor (1,5 ore de munca - cu atentie, poate face oricine reparatia).

Ca sa nu mai vorbim de intinzatorul de lant de la motorul de 136 CP, care e o sursa de batai de cap continue.

Concluzia: 150 CP, cuplu mai mare, putere mai mare, functionare mai silentioasa, pune-i ulei bun si mergi cum trebuie cu el si o sa imbatranesti conducandu-l. Respect parerea ta, dar nu sunt de acord cu ea.

Cum ma sa fie cel de 136 cp nfl common rail, ce ai zau.

Uitate la un motor de 136 cp sa vezi cat de mare e pompa de injectie clasica si uitate si la unu de 150 cp si se vede imediat diferenta .

La asta de 150 cp daca dai carenajul jos se vede rampa comuna a injectoarelor.

Motoarele de 1951 sunt ne common rail si toate de 1995 cum am si eu sunt common rail.

Bafta. Daca nu intra pe www.bmwfans.info si ai sa vezi diferenta.

Link to comment
Share on other sites

avand pompa de injectie, automat nu este common rail !la motoarele common rail pompa de injectie este inlocuita de POMPA DE INALTA PRESIUNE care nu face altceva decat ce_i spune si denumirea,(trimite motorina in rampa comuna,cu o presiune foarte mare, daca nu ma insel cca 10bar)restul...(autoaprinderea motorinei,sau mersul implicit al motorului)o fac injectoarele,care sunt dirijate prin impulsuri electrice.de asta au acele fire injectoarele....injectorul a preluat rolul vechii pompe de injectie, care dirija motorina la injectore.este de fapt un sistem mult mai simplu si mult mai performant,dar cu ceva probleme la fiabilitate...
Link to comment
Share on other sites

da intradevar cedeaza mai repede!dar nu toate odata...si nu esti nevoit sa le schimbi pe toate.il schimbi numai pe ala defect,pe celelalte le innoiesti(ca sa zic asa)prin procedeul cu ultrasunete, care multe service-uri il practica.pompa de inalta presiune rar,rar, se defecteaza.ideea e, ca motorul common rail e mai pretentios decat cel cu injectie clasica,da,dar daca ii pui motorina buna si schimbi filtrele la timp eu zic ca o sa te tina la fel ca ala cu injectie clasica.
Link to comment
Share on other sites

O diuza e sub 100E si daca le schimbi pe toate, e ca aproape si cum ai schimba toste injectoarele.

Motorina folosita actual solicita mai mult injectoarele clasice.

Presiunea trece lejer de 1500 de Bari, fiind la pornire 250 (cand motorul e invartit de demaror)

Durata medie de viata, in practica, a injectoare;or este cca 300k, cred ca e ok.

Link to comment
Share on other sites

1. Care este un "injector clasic"?

2. Atunci cum mai rezista injectoarele non-euro la golf-urile de 25 de ani. De cand se gaseste numai motorina e4 si e5 ar tebui ca toate sa fie dezmembrate...

Asa nici nu-mi e frica ca motorina asta noua imi distruge injectoarele de 10 ani...poate mai au vreo 15 ani...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.