Jump to content

Seria 5 E39, 1995-2003


Ciupanezu

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Atât benzina cât ºi motorina au avantaje cât ºi dezavantaje - Asta-i chestiune general valabila.

La varsta care o au deja majoritatea E39 deja e o loterie pura la achizitionare.

 

Achizitionarea unuia de la noi din tara cu mai multi proprietari mioritici la preturi de superoferta dupa parerea mea e ruleta ruseasca

Link to comment
Share on other sites

Il pun pined.

 

Trebuie sa ne mai documentam la chestia cu nikasil, din cate tin eu minte, in Europa a fost schimbat blocul incepand cu '98.

Intr-adevar incepand cu '98, pe M52 nu s-a mai folosit aliajul Nikasil si s-a trecut la Alusil odata cu adaugarea sistemului dublu vanos.

 

 

PROBLEMA ALIAJULUI NIKASIL

 

Aliajul Nikasil a fost folosit deoarece prezenta la acel moment o solutie tehnica inovatoare datorita faptului ca oferea o lubrifiere superioara, frecari reduse si uzura redusa.

 

Nu a fost folosit doar de BMW, prima data a fost folosit de Mercedes, apoi de Audi, BMW, Porsche si Jaguar. Porsche a folosit acest aliaj in modelul lor turbo de curse 917 - 935.

Acest aliaj a fost folosit chiar si in Formula 1.

 

De ce este o problema?

BMW nu a descoperit in timpul testelor nici o problema legata de acest aliaj deoarece au folosit numai combustibil de buna calitate cu continut redus de sulf.

 

Dupa ce au aparut cazurile de motoare cazute datorita nikasil-ului, BMW a inlocuit blocurile motor si a incercat sa amelioreze problema reprogramand DME-ul (Engine Management System) pentru a asigura temperaturi de combustie superioare.

 

Nikasil-ul a fost folosit pe motorul V8 M60 folosit pe 530i si 540i E34. 530i E34 cu motor M30 in 6 pistoane nu a fost afectat de aceasta problema.

 

In concluzie problema Nikasil afecteaza masinile cu motor M52 fabricate intre 1995-1998.

 

Daca alegeti totusi sa cumparati o masina cu un motor Nikasil, faceti neaparat un test leakdown pentru a verifica compresia.

Datorita compresiei scazute motoarele cu Nikasil mananca ulei, pornesc foarte greu iarna, oscileaza la relanti si le scad performantele.

 

 

Buna, poate sa ma informeze cineva daca va rog frumos de bmw e39 din 1997 525tds automat multa lume imi spune ca nu sunt bune 2.5tds-urile cica cu pompa de injectie si multe altele poate ma informati voi daca sal iau sau nu. multumesc

Link to comment
Share on other sites

Evita pe cat posibil modelele TD si TDS. Daca vrei ceva pe motorina avantajos mergi pe variantele D simplu (525d, 530d) care sunt comon rail. Vei avea zgomot mai mic, vibratii mai mici, imbunatatiri la consum si multe probleme rezolvate fata de modelele vechi eu personal nu a-si cumpara un motor pe motorina care sa nu fie comon rail.

 

Avantajele sistemului common rail

1. reducerea noxelor datorita pulverizarii mai buna a combustibilului in cilindri si datrita controlului mai bun a cantitatii de combustibil care intra in cilindru pe timpul injectiei.

2. Pulverizarea mai buna a combustibilului se face datorita presiunilor mari de injectie care se realizeaza pe timpul injectiei. La vechile sisteme de injectie presiunea de injectie era limitate de considerente constructive astfel: distanta mare a conductelor de combustibil de la pompa si pina la injector ceea ce facea ca presiunea sa nu poata fi marita oricit datorita fenemenelor

de rezonanta care se putea produce in conducte; (nu intru in detalii aici, dar este un fenomen foarte interesant despre care s-au scris tone de articole);

3. Controlul mai bun al momentului injectiei ceea ce duce la un mers al motorului mai linistit, la performante mai bune cu consum mai mic;

4. Fiabilitatea mare a motoarelor dotate cu un astfel de sistem.

Edited by Tetsuzan
Link to comment
Share on other sites

Evita pe cat posibil modelele TD si TDS. Daca vrei ceva pe motorina avantajos mergi pe variantele D simplu (525d, 530d) care sunt comon rail. Vei avea zgomot mai mic, vibratii mai mici, imbunatatiri la consum si multe probleme rezolvate fata de modelele vechi eu personal nu a-si cumpara un motor pe motorina care sa nu fie comon rail.

 

Avantajele sistemului common rail

1. reducerea noxelor datorita pulverizarii mai buna a combustibilului in cilindri si datrita controlului mai bun a cantitatii de combustibil care intra in cilindru pe timpul injectiei.

2. Pulverizarea mai buna a combustibilului se face datorita presiunilor mari de injectie care se realizeaza pe timpul injectiei. La vechile sisteme de injectie presiunea de injectie era limitate de considerente constructive astfel: distanta mare a conductelor de combustibil de la pompa si pina la injector ceea ce facea ca presiunea sa nu poata fi marita oricit datorita fenemenelor

de rezonanta care se putea produce in conducte; (nu intru in detalii aici, dar este un fenomen foarte interesant despre care s-au scris tone de articole);

3. Controlul mai bun al momentului injectiei ceea ce duce la un mers al motorului mai linistit, la performante mai bune cu consum mai mic;

4. Fiabilitatea mare a motoarelor dotate cu un astfel de sistem.

 

aha deci zici sa nu il iau problema care este eu nu locuiesc in romania locuiesc in irlanda si aicia de exmplu nu sa facut modelurile alea 520d ala este preferatul meu.....dar pt irlanda si anglia nu sa facut nu sau produs 520d, daca vrei un diesel bmw in irlanda iti gasesti la seria 3 doar 1.7tds 320d 525tds 530tds. sunt sucit acum nu mai stiu ce sa fac

Link to comment
Share on other sites

Care e scopul sa iei o masina cu un motor foarte problematic si foarte costisitor de reparat ? deci o sa ai nenumarate probleme care te vor usca de bani daca iei modele TD sau TDS. Mai degraba iei un 520i dupa 2000 vei iesi mult mai ieftin decat cu un TDS in care vei baga o groaza de bani si vei avea numai probleme.
Link to comment
Share on other sites

Care e scopul sa iei o masina cu un motor foarte problematic si foarte costisitor de reparat ? deci o sa ai nenumarate probleme care te vor usca de bani daca iei modele TD sau TDS. Mai degraba iei un 520i dupa 2000 vei iesi mult mai ieftin decat cu un TDS in care vei baga o groaza de bani si vei avea numai probleme.

 

 

aha ms mult de advice

Link to comment
Share on other sites

aha deci zici sa nu il iau problema care este eu nu locuiesc in romania locuiesc in irlanda si aicia de exmplu nu sa facut modelurile alea 520d ala este preferatul meu.....dar pt irlanda si anglia nu sa facut nu sau produs 520d, daca vrei un diesel bmw in irlanda iti gasesti la seria 3 doar 1.7tds 320d 525tds 530tds. sunt sucit acum nu mai stiu ce sa fac

 

E39 525d este alegerea cea mai bună, sau dacă-ţi permiţi diferenţa, E39 530d.

 

Aş evita orice E39 diesel prefacelift.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Salutare tuturor, am citit post-ul asta din scoarta in scoarta. As dori sa achizitionez un BMW si pendulez intre un 525i si un 530DA. Momentan conduc un Seat Toledo 1.8 20V, deci benzina. Ca si oferte am gasit un 525i si un 530dA la preturi apropiate, in plus 530-ul are kit de M la exterior si steptronic, iar 525i-un nu e asa de dotat. Mentionez ca de cand am cumparat Seat-ul in aprilie anul trecut nu am facut mai mult de 15.000.

Multumesc mult.

Link to comment
Share on other sites

Nu dati cu parul, pun si eu o intrebare: ma tenteaza un E39, preferabil facelift si NEAPARAT touring, as opta pt 520d, 2.0 dpdv taxe in primul rand (am la activ ~100.000 km cu un break mare de alta marca de 120 CP diesel si am fost multumit, stiu ca fara minim 6 cil si 200 cp BMW nu e adevarat dar astea sunt timpurile, m-am dat cu 520d berlina si e cam acolo) si diesel pt ca din cand in cand trebuie sa tractez cu el 1500 kg si cuplul primeaza. Stiu, 2.5-3.0 trag mai bine... Apropos, poate sa-mi spuna cineva masa remorcabila cu disp de franare pt 520d E39 din cartea de identitate/talon (ala mai vechi)? In rest masina o va utiliza sotia tzaca-paca prin oras (numa' buna, usor de parcat :lol:). Sa zicem ca sunt destul de priceput sa nu iau o teapa majora la achizitie si sa intretin/repar o masina, am mai avut BMW-uri modele mai vechi, am si reparat dar cam pana in modelul E36.

Problema e asa (nu pot pune inca anunt la cumparari si de aceea apelez la topicul ghidului): am sanse sa gasesc un touring (despre care zice lumea ca e mai ieftin in Ro) acceptabil la 5000-5500 e (inmatriculat Ro)? Pt ca acum am o oferta pt actuala masina si, mai adaugand ceva oricum, nu dispun de mai mult. Ca idee vad ca se cer 6000-6800 pe asa ceva, scria un coleg ca a negociat una la 5500... Nu refuz nici 525d chiar daca hangaralele sunt mai mari, insa tot asta e plafonul financiar. Ca dotari - musai AC, preferabil cutie manuala.

As aprecia un raspuns corect si nu comentarii ironice ca sa stiu daca imi iau gandul sau pot trage nadejde. Ofertele pastrati-le pt mai tarziu, o sa postez la mica publicitate cand va fi cazul :) Multumesc :) .

Edited by john17
Link to comment
Share on other sites

iti dau un sfat nu stiu daca ai ales motorizarea, optima pentru o masina care,din cand in cand ai vrea sa si tractezi ,motorul de 2000 cmc pe e 39 are 136 cai putere si nu stiu daca . iti vai fi util ,parerea mea va cosuma fff mult ,acum tu decizi ce ,masina vrei sa iti cumperi eu mi-am spus doar parerea ,eu am 525 diesel ,e 39 si sincer sunt multumit de el ,trage bine ,dar nu este 530 .sper ca nu am plictisit pe nimeni salut la toti
Link to comment
Share on other sites

Salutare tuturor, am citit post-ul asta din scoarta in scoarta. As dori sa achizitionez un BMW si pendulez intre un 525i si un 530DA. Momentan conduc un Seat Toledo 1.8 20V, deci benzina. Ca si oferte am gasit un 525i si un 530dA la preturi apropiate, in plus 530-ul are kit de M la exterior si steptronic, iar 525i-un nu e asa de dotat. Mentionez ca de cand am cumparat Seat-ul in aprilie anul trecut nu am facut mai mult de 15.000.

Multumesc mult.

 

Caută un 525i mai dotat.

Poţi lua şi 530d fără probleme, ĂŽnsă verifică-l foarte atent dacă nu vrei să ai probleme.

Nu cumpăra un E39 fără să faci o verificare completă.

 

@john17: Cumpără totuşi un 525d, se simte diferenţa.

Pe de altă parte, din experienţa mea, mai bine cumperi o maşină un pic mai scumpă.

Dacă iei una foarte ieftină, vei băga bani ĂŽn piese şi reparaţii.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Credeti-ma ca mi-ar placea sa nu fiu atat de limitat dpdv financiar! E si un proverb "sunt prea sarac ca sa-mi permit un lucru ieftin"... Eu nu eram pregatit sa schimb masina insa am o oferta pe actualul fier care ar putea fi unica si irepetabila.

Sunt f de acord cu motorizarea insa am explicat ce si cum. De tractat am tactat cu diesel de 1.9, 120 CP si ~1700 kg masa proprie aceeasi targa pe care as trage-o si cu BMW-ul si nu ma plang, iar caii bavarezi au copite mai mari decat altii :) Daca se iveste 2.5 nu o sa-l refuz chiar daca la impozit si RCA e mai scump, pt prima inmatriculare taxa e aproape dubla pt el...

Link to comment
Share on other sites

Tinand cont ca este o masina cu o varsta considerabila eu ca proaspat proprietar de E39 (diesel) te sfatuiesc ca pe langa bugetul alocat achizitiei masinii sa rezervi o anumita suma unor schimburi ulterioare de consumabile gen discuri frana, suporti motor, placute frana, ulei motor, ulei grup, bucse, brate.....care toate adunate sunt destul descumpe.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

am tot citit, m-am tot gandit...am tot intrebat si inca mai intreb

vreau sa imi iau un e39 din 2002 sau 2003...nush din ce an e faceliftul, dar nu asta e problema mare ci motorizarea:

nush ce sa aleg...525 diesel sau 530 diesel ? normal veti spune 530 ca e mai puternic si se aude bn motorul...eu nu stiu ce sa aleg datorita cutiei... ce sa fie ? manuala sau automata sau steptronic.? care e mai pacatoasa? care se strica mai repede?

ziceti si voi care aveti e39

eu am citit ca sunt probleme cu cutia steptronic pe e39...asa e?

deci manuala 525 sau automata 530 ?

Link to comment
Share on other sites

Facelift-ul este din 2001.

 

Ambele motorizĂŁri sunt bune, 530d e un pic mai rapid.

 

Pe termen lung, costurile de ĂŽntreĂžinere pentru manualĂŁ Âşi automatĂŁ sunt similare.

La automatã nu poate pica volanta, În timp ce la o maºinã cu cutie manualã sunt ºanse mari sã pice dupã câteva sute de mii de km.

 

Prin urmare, costĂŁ cam la fel sĂŁ repari o cutie automatĂŁ sau sĂŁ schimbi ambreiajul Âşi volanta la o cutie manualĂŁ.

 

Cutiile steptronic sunt foarte performante Âşi fiabile.

DacĂŁ vei merge mai ales prin oraÂş, este o alegere foarte bunĂŁ un E39 steptronic, 525d sau 530d.

Link to comment
Share on other sites

Facelift-ul este din 2001.

 

Ambele motorizĂŁri sunt bune, 530d e un pic mai rapid.

 

Pe termen lung, costurile de ĂŽntreĂžinere pentru manualĂŁ Âşi automatĂŁ sunt similare.

La automatã nu poate pica volanta, În timp ce la o maºinã cu cutie manualã sunt ºanse mari sã pice dupã câteva sute de mii de km.

 

Prin urmare, costĂŁ cam la fel sĂŁ repari o cutie automatĂŁ sau sĂŁ schimbi ambreiajul Âşi volanta la o cutie manualĂŁ.

 

Cutiile steptronic sunt foarte performante Âşi fiabile.

DacĂŁ vei merge mai ales prin oraÂş, este o alegere foarte bunĂŁ un E39 steptronic, 525d sau 530d.

 

Eu unu sunt de acord cu Ciupanezu,cutie steptronic,iar ca motor 2500 pentru ca te ajuta mult la impozit!! ce pot sa mai zic ma bucur ca ai ales seria 5!!multa bafta si sa te vedem cu un bmw e39!!

Link to comment
Share on other sites

eu am citit ca sunt probleme cu cutia steptronic pe e39...asa e?

 

Chestia asta cu, cutiile steptronic care pica la E39 induce lumea in erroare rau de tot. Toata lumea evita sa-si ia cutie din asta ca a auzit ca pica. Intradevar pica dar nu orisicum! pica in momentul in care masina a fost tratata ca pe un sclav din perioara romana si anume a fost foarte forjata la plecari, demaraje sa umblat in cutie de persoane necalificate unii incercand sa schimbe uleiul sau alte chestii in cutie au facut mai rau si au stricat-o pt ca sau dus la neprofesinisti, au pus ulei necorespunzator sau pur si simplu cei la care au fost nu stiu cu ce se mananca, la momentul de fata in Romania sunt foarte putini care se pricep bine la tipul asta de cutii, unii care au cumparat masinile au avut ghinionul sa aibe dati km inapoi la greu cine stie masina poate a avut 500-600 mii km si in bord ii scria 200 iar la juma de an de la cumparare a cedat cutia, si gata pac pe forum cutie steptronic se strica is proaste etc. M-am mai documentat si eu ca nici eu nu puteam dormi noaptea ( am cutie steptronic) am mai vb cu cei de la bmw din germania si care mai au masini peacolo si vorba lu Ciupanezu sunt foarte fiabile dar cu conditia sa ai grija de ea. Daca vrei sa achizitionezi o masina cu astfel de cutie e loterie pt ca nu stii ce-a facut cel de la care o ei, trebuie sa verifici daca a schimbat uleiul in ea, eu nu a-si cumpara o masina in care sa schimbat uleiul in cutie de ce ? l-a schimbat pt ca sigur ii patina sau ii facea probleme mai ales in afara unde uleiul este "life time" si se schimba doar in cazul in care se manifesta dubios cutia. Acuma zic sa nu te panichezi prea tare cutiile sunt foarte bune iar eu am mers cu 530d manual si are ambreaju destul de rigid dupa un drum lung cred ca te doare piciorul de mori. Nu a-si lua altceva decat steptronic indificerent de masina/motorizare. Iar mai apoi lumea zice ca la E39 pica cutiile, sunt si alte masini la care pica insa totul datorita neingrijirii si neutilizarii corespunzatoare. Daca tu esti om normal si iti iei masina sa-ti implinesti niste scopuri mergi cu ea civilizat fara sa o fortezi la plecari ( sa pleci cu frana calcata etc ) o turezi normal la plecare atunci sigur n-o sa ai probleme prea curand. In germania sunt masini cu peste 600 mii km in bord la care nu sa schimbat niciodata uleiul in cutie. Cat despre masina 530d intradevar e mai marfa insa eu personal mi-as lua 525 steptronic. E mult prea fain si categoric n-o sa ai nevoie de mai mult de la o masina, daca mergi foarte mult in oras mai ales iar in afara se comporta foarte bine vei fi respectat pe sosea si scutesti impozit, taxe de intretinere si alte chestii care la 530 sunt ceva mai scumpe dar nu foarte mult.

Edited by Tetsuzan
Link to comment
Share on other sites

da aveti dreptate....dar daca observati toate e39 din 2002 sau 2003 au sub 200k km cu toate ca nu e adevarat...la faza cu km nu ai cum sa aflii decat sa te uiti cat de mult e uzat volanul, schimbatorul, scaunul s.a.m.d.

nu-i vb de cost mai mare la impozit sau rca...da-le-ncolo...ma int sa cumpar o masina buna...cu dotarile pe care mi le doresc. nu-mi place sa nu am curaj sa plec la drum cu ea ca pik ceva...

deci 530 imi aleg motorizarea...iar la cutie, exista mai multe tipuri de cutii pe 530? sau doar steptronic?

Ciupanezu stie ca m-am interesat de e39 lu1 ELFU...frumoasa masina...dar nu o mai da...si cash cere mult

Link to comment
Share on other sites

Toate E39 Facelift au Steptronic, deci daca e automatic e steptronic

530d e o masina foarte buna, riscul sa te lase ceva la drum este la absolut orice masina indiferent cat de ingrijita, nu exista nimic perfect in lumea asta iar masinile nu fac o exceptie oricand se poate intampla ceva imprevizibil. Daca nu te intereseaza de costuri atunci 530d e intradevar solutia insa daca esti dispus sa dai mai multi bani in locul tau a-si alege un motor pe benzina faci multi km pe an in afara orasului ? eu de exemplu am 525i si nu mi-as lua Diesel nici batut. Motarele de 3000 sunt ceva mai dotate si cu mai multe optiuni iar daca vrei o masina buna nu o cumpara din Romania punct indiferent de "daca" , "parca" "stii" "sar putea" etc ! O masina buna nu are cum sa fie una rulata in Romania decat daca este a vreunui mare om de afaceri sau bogatan ( care de regula nu o vinde o da la cineva de pomana cunostinte/prieteni). Mai ales E39 incep sa se gaseasca din ce in ce mai putin in ultimul timp si prin afara dar trebuie sa cauti bine inainte foarte bine si sa o verifici la fel de bine. Iar la KM sa stai linistit ca inainte sa ti-o vanda daca are peste 500km ii reconditioneaza tapiteria, volanu etc si nu iti dai seama de nici o uzura. Singurul mod prin care poti verifica daca km sunt reali este ca masina sa aibe facute reviziile numai si numai in service sa vezi un istoric complet fara intreruperi si sa-ti confirme cei de la BMW ca intradevar masina aia afost pe la ei, a fost cumparata de noua si facuta numai la ei, lucrul asta n-o sa-l intalnesti in Romania din pacat. Insa vezi tu te descurci. Bafta

Link to comment
Share on other sites

Chestia asta cu, cutiile steptronic care pica la E39 induce lumea in erroare rau de tot. Toata lumea evita sa-si ia cutie din asta ca a auzit ca pica. Intradevar pica dar nu orisicum! pica in momentul in care masina a fost tratata ca pe un sclav din perioara romana si anume a fost foarte forjata la plecari, demaraje sa umblat in cutie de persoane necalificate unii incercand sa schimbe uleiul sau alte chestii in cutie au facut mai rau si au stricat-o pt ca sau dus la neprofesinisti, au pus ulei necorespunzator sau pur si simplu cei la care au fost nu stiu cu ce se mananca, la momentul de fata in Romania sunt foarte putini care se pricep bine la tipul asta de cutii, unii care au cumparat masinile au avut ghinionul sa aibe dati km inapoi la greu cine stie masina poate a avut 500-600 mii km si in bord ii scria 200 iar la juma de an de la cumparare a cedat cutia, si gata pac pe forum cutie steptronic se strica is proaste etc. M-am mai documentat si eu ca nici eu nu puteam dormi noaptea ( am cutie steptronic) am mai vb cu cei de la bmw din germania si care mai au masini peacolo si vorba lu Ciupanezu sunt foarte fiabile dar cu conditia sa ai grija de ea. Daca vrei sa achizitionezi o masina cu astfel de cutie e loterie pt ca nu stii ce-a facut cel de la care o ei, trebuie sa verifici daca a schimbat uleiul in ea, eu nu a-si cumpara o masina in care sa schimbat uleiul in cutie de ce ? l-a schimbat pt ca sigur ii patina sau ii facea probleme mai ales in afara unde uleiul este "life time" si se schimba doar in cazul in care se manifesta dubios cutia. Acuma zic sa nu te panichezi prea tare cutiile sunt foarte bune iar eu am mers cu 530d manual si are ambreaju destul de rigid dupa un drum lung cred ca te doare piciorul de mori. Nu a-si lua altceva decat steptronic indificerent de masina/motorizare. Iar mai apoi lumea zice ca la E39 pica cutiile, sunt si alte masini la care pica insa totul datorita neingrijirii si neutilizarii corespunzatoare. Daca tu esti om normal si iti iei masina sa-ti implinesti niste scopuri mergi cu ea civilizat fara sa o fortezi la plecari ( sa pleci cu frana calcata etc ) o turezi normal la plecare atunci sigur n-o sa ai probleme prea curand. In germania sunt masini cu peste 600 mii km in bord la care nu sa schimbat niciodata uleiul in cutie. Cat despre masina 530d intradevar e mai marfa insa eu personal mi-as lua 525 steptronic. E mult prea fain si categoric n-o sa ai nevoie de mai mult de la o masina, daca mergi foarte mult in oras mai ales iar in afara se comporta foarte bine vei fi respectat pe sosea si scutesti impozit, taxe de intretinere si alte chestii care la 530 sunt ceva mai scumpe dar nu foarte mult.

 

Cutiile automate pot pica doar din cauza uzurii, care apare după sute de mii de km.

Nu văd legătura ĂŽntre schimbatul uleiului şi o cutie picată.

Sunt şi ĂŽn România oameni care-şi ĂŽntreţin corespunzător maşinile, iar faptul că au schimbat uleiul este pozitiv.

Schimbarea uleiului nu duce la distrugerea cutiei.

Nu ai cum să verifici dacă cineva a schimbat uleiul din cutie.

 

da aveti dreptate....dar daca observati toate e39 din 2002 sau 2003 au sub 200k km cu toate ca nu e adevarat...la faza cu km nu ai cum sa aflii decat sa te uiti cat de mult e uzat volanul, schimbatorul, scaunul s.a.m.d.

nu-i vb de cost mai mare la impozit sau rca...da-le-ncolo...ma int sa cumpar o masina buna...cu dotarile pe care mi le doresc. nu-mi place sa nu am curaj sa plec la drum cu ea ca pik ceva...

deci 530 imi aleg motorizarea...iar la cutie, exista mai multe tipuri de cutii pe 530? sau doar steptronic?

Ciupanezu stie ca m-am interesat de e39 lu1 ELFU...frumoasa masina...dar nu o mai da...si cash cere mult

 

Km nu sunt relevanţi.

Ceea ce contează este starea tehnică şi optică a maşinii, modul ĂŽn care a fost ĂŽntreţinută.

Pe 530d există cutie manuală şi cutie steptronic.

 

nu o cumpara din Romania punct indiferent de "daca" , "parca" "stii" "sar putea" etc ! O masina buna nu are cum sa fie una rulata in Romania decat daca este a vreunui mare om de afaceri sau bogatan ( care de regula nu o vinde o da la cineva de pomana cunostinte/prieteni). Mai ales E39 incep sa se gaseasca din ce in ce mai putin in ultimul timp si prin afara dar trebuie sa cauti bine inainte foarte bine si sa o verifici la fel de bine. Iar la KM sa stai linistit ca inainte sa ti-o vanda daca are peste 500km ii reconditioneaza tapiteria, volanu etc si nu iti dai seama de nici o uzura. Singurul mod prin care poti verifica daca km sunt reali este ca masina sa aibe facute reviziile numai si numai in service sa vezi un istoric complet fara intreruperi si sa-ti confirme cei de la BMW ca intradevar masina aia afost pe la ei, a fost cumparata de noua si facuta numai la ei, lucrul asta n-o sa-l intalnesti in Romania din pacat. Insa vezi tu te descurci. Bafta

 

Este o greşeală să crezi că ĂŽn Germania toţi oamenii sunt cinstiţi şi oneşti, iar ĂŽn România toţi sunt ţepari.

Există şanse să iei ţeapă şi cu o maşină din Germania.

Din moment ce E39 a ieşit din fabricaţie din 2003, toate E39-urile au ieşit din garanţie, prin urmare degeaba te mai duci la BMW să vezi reviziile pentru că ĂŽn mod sigur a fost dusă maşina şi la alte service-uri.

Ăn Germania nu există doar germani oneşti ci şi turci, arabi, români, dar şi germani necinstiţi.

Există şi infractori germani, germanii nu sunt sfinţi.

O maşină poate fi cumpărată din Germania sau România, dacă nu vrei să iei ţeapă trebuie să o verifici corespunzător.

 

Ăn plus, taxa de ĂŽnmatriculare este prohibitivă, prin urmare este mai simplu să iei o maşină din România cu condiţia să o verifici corespunzător.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Depinde de modul ĂŽn care a fost condusĂŁ.

 

Cutia, la fel ca Âşi motorul, Ăžine mai mult sau mai puĂžin ĂŽn funcĂžie de modul de exploatare.

 

O faci praf Âşi ĂŽn 150 000 km dacĂŁ mergi numai ĂŽn forjĂŁ.

 

Iar la o maÂşinĂŁ de 600 000 km vor pica o grĂŁmadĂŁ de piese, nu doar cutia.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.