Jump to content

Seria 5 E39, 1995-2003


Ciupanezu

Recommended Posts

va intreb tot pe voi poate stie careva...tot legat de computerul de bord. Se intampla cateodata cand iau contactul de tot sa-mi apara in bord un mesaj: "Check the D.....", atat am putut sa descifrez din el pentru ca pixelii sunt morti. Mentionez ca motorul este oprit, nu am usi deschise, faruri aprinse, etc. Stie cineva ce ar putea sa insemne?
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Salut.Am un BMW E39 528i steptronic si am ceva probleme de la un timp.Poate ma puteti ajuta cu ceva sfaturi. Am o problema la directie,pornesc si nu intra servo,daca ma chinui si invart de volan intra servo abea dupa un sfert de tura a volanului stanga sau dreapta multi au zis caseta de directie ca pierde ulei dar nivelul uleiului e la fel sau poate fi pompa de servo? Si mai am o problema cand dau drumu la clima nu porneste tot timpu si cand porneste huruie ceva urat dar baga aer rece. Ma puteti ajuta? Edited by Scout
Link to comment
Share on other sites

Am incercat,la fel face,am fost la un mecanic si mia zis ca,caseta mea e fara servotronic si mie imi trebuie cu servotronic are nu stiu ce senzor pe ea si la mine mufa care trebuia sa fie in caseta sta afara ca nu am senzoru respectiv in concluzie trebuie sa schimb caseta. Si am observat ca la clima cand apas butonul de "dezumidificare" sau cum ii spune baga rece daca il opresc nu mai baga si tot asa porneste si electroventilatoru vreo rezolvare ceva stiti?
Link to comment
Share on other sites

Scuze moderatorilor de dublu post. Am mai dat de o problema :( Daca vreau sa plec cu masina si e rece (pe timpu asta) accelerez si parca se ineaca,asta pana undeva pe la 3 mii de ture dupa trage bine,daca merg vreo 3-4 min. cu ea dupa aia nu mai am treaba,se poate sa fie de la bobine? Mie mia facut un mecanic o improvizatie anu trecut la ele,era una avea o gaura in ea,si imi tot pierde ulei la cutie,gasesc tot timpu ulei cu toate ca am schimbat semeringurile si garniturile stiti de la ce poate fi sau e vreo rezolvare? Edited by Scout
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Salutare, ma poate ajuta careva sa imi spuna cum se numeste grila unde sunt becurile de la numarul de inmatriculare pe portiera de la portbagaj? am vazut pe unele modele ca nu este in cularea masinii ci este cromata dar n-am nici mai mica idee cum se numeste!am nevoie pt un 525d touring.

 

Va multumesc!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Avand in vedere ca e topicul ghidul cumparatorului, am 2-3 intrebari in calitate de posibil viitor posesor de e39 (as mai avea de ales si A6 ambele nfl):

- ce probleme comune sunt la e39? pana acum stiu asa, corectati-ma daca gresesc: matuirea farurilor, sincer mi se pare o chestie f proasta ca farurile nu-s din sticla, sau sunt?; pixelii din bord se duc; piesa cu tepi de la clima se cam duce;

- lumini ambientale are? am vazut la A6 ca are fata-spate, f faine de altfel schimba tot interiorul (ce-i drept se stie ca audi pun multe beculete)

Mersi.

Link to comment
Share on other sites

Daca iei diesel, pot fi o tona de probleme - citeste si tu topicurile cu "nu trage", "scoate fum". Daca iei benzina, sunt mai putine.

Alte probleme comune - ventilator clima, bucsi cardan,pompe de combustibil, tampoane motor, cutii automate, sunet mizerabil la dotare standard.

Edited by seaman
Link to comment
Share on other sites

M-am gandit, dar nu imi plac deloc, imi dau senzatia de slab calitativ. Mai avem un golf4, e ok, 1.9tdi, senzori o gramada, dar parca nu-mi place ca bmw-ul. Motorul imi place totusi, trage bine, dar si caroseria e mica.

As inlocui bmw-ul doar cu alfa, audi, toyota avensis poate, dar numai daca respecta fiabilitatea toyota. Alegerile sunt destul de putine.

Link to comment
Share on other sites

Da, e mai ieftin e39 decat A6, poate si pt ca am cautat 1.8T quattro.

Nici nu stiu, mi-am propus ca o data ajuns in De, le caut pe amandoua pe o raza de max 200km si tre sa gasesc ceva.

N-as lua cu tractiune fata, dar parca imi face cu ochiul quattro, care era peste x la bmw la vremea aia. Orice as lua, tre sa fie dotat, nu stiu daca as lua e39 cu sistemul audio standard, cand stiu ca o sa-l schimb dupa aia. La fel am facut si cu actualul, l-am schimbat ulterior, dar nu stiam nimic despre bmw-uri cand l-am luat.

Link to comment
Share on other sites

da ai dreptate, a6 1.8T si quattro e destul de scump(comparat cu e39), oricum e o masina interesanta in configuratia asta

 

eu zic sa nu-ti bati prea tare cu dotarile, avand in vedere ca sunt masini vechi orice retrofit e destul de usor de facut si ieftin(ma refer la scaune sport, volane, etc )

 

chiar ma uit acuma pe mobile, e interesant un a6 quattro si nu asa scump pe cat credeam

Link to comment
Share on other sites

@seaman Exact 1.9tdi e singurul diesel pe care l-as lua, daca as gasi si in 6 trepte pe loc l-as lua. Parca nu s-a pus quattro pe motorul asta, e cam slabut sa duca, sau parca s-a pus doar pe A4.

@viper Pe la 4k iei unul in stare excelenta si cu dotari peste mediu. Nu-mi plac retrofiturile, mai ales daca tre desfacut bordul, si mai ales ca nu ma pricep deloc, ar trebui mereu sa apelez la altii.

Link to comment
Share on other sites

Pai n-ar conta, ca m-as intinde sa iau si un FL, dar problema e ca nu e quattro, si daca nu e, mai bine iau bmw.

@seaman S-a pus quattro si pe 1.8T si cred ca in general pe orice peste 150cp. La modelele mai noi cred ca si pe mai putini cai, 99% stiu ca pe A4 B6 1.9tdi 130cp s-a pus.

Link to comment
Share on other sites

Mersi.

Am uitat sa specific ca nu o sa iau diesel, exceptie facand daca gasesc un A6 1.9tdi intretinut, in rest e39 520i sau A6 1.8T.

Da, de sunet stiu, s-ar putea sa ma convinga audi pe partea asta, sa vedem cum merge 1.8T.

Luminile ambientale cum arata la e39?

Eu zic ca un 530d fl nu e chiar atat de pacatos ca 2.0d...eu trag pe al meu zi de zi si din februarie si pana acum am peste 20000 km facuti inclusiv doua drumuri de romanica-italica si nu am avut probleme cu el.

Faza cu fumul am,vazut-o si la masini din 2010 dap-ai la e39 care sunt vechi de 10-15 ani..

Edit: si oricum la motorizarea asta dotarile sunt aproape maxime,navi piele full electric senzori de tot felul,etc.

Edited by Catalin BMW
Link to comment
Share on other sites

Nu m-am gandit, as putea mai bine sa iau FL, sa fie euro4, dar atunci e motorul de 2.2 si iar ma indrept catre audi. Oricum am zis nfl ca as vrea destul de mult sa fie pana-n 2.0 motorizarea.

Daca as da statul in judecata in sept sa zicem, garantat se duce procesul pana dupa 1 ian 2013, si cine stie ce se intampla atunci si ma pun astia sa platesc (daca se pune taxa pe absolut toate masinile).

Link to comment
Share on other sites

Salut!

 

Am fost in situatia ta, in urma cu vre-o luna... Dar eu vroiam e39 fl. Asta am si cautat. Cat timp am cautat e39, am vazut/condus alte masini, din clasa sa(A6/Skoda Superb) sau clasa mai mica( A4 B7 2.0tdi), si nici una nu mi-a oferit senzatia pe care mi-a oferit-o un e39( 520d- primul e39 pe care l-am condus) - masina inchegata, ergonomica, si frumoasa! Singurul inconvenient pe care l-am gasit a fost sistemul audio( care e net inferior celui de pe Audi). Mie unul, imi place interiorul simplist, si indreptat spre nevoile soferului de pe e39, Audi insa, are un bord mai "viu", care impresioneaza pasagerii( parere personala). Dupa ceva vreme de cautari, mi-am gasit masina( 525d FL, 2002); eram pornit sa imi iau un 520d, dar la recomandarea unui prieten, am condus un 525d, si cam asta a fost, nu am vazut nimic altceva decat motorul de 2.5. E un compromis, nu ai taxe exagerate ca la cel de 3 l, si fata de motorul 2.0d, motorul este mai fiabil si mult mai potent( din cate am citit/vazut - si ma bucur de el acum).

 

Ti-am scris toate acestea, pentru ca vroiam sa imi iau e39 fl, cu motorul diesel de 2 l. Am avut ocazia sa conduc unul de 2.5, si mi-am dat seama ca e prea mare diferenta intre ele- asa ca acum sta in parcare un 525d.( stau de placere la o tigara dupa un drum lung si-l ascult, in timp ce isi "linisteste" uleiurile ).

 

Cat despre taxa, daca o iei din DE, te costa in jur de 400E, numere de vama pentru 3 luni de zile. Cand ajungi in tara, vorbesti cu un avocat sa porneasca procedura... din cate am inteles, procesele de inscriere dureaza de la 5-7 luni - pentru inmatriculare fara sa platesti taxa - , teoretic, ar trebui sa iti ajunga 3 luni numere de vama+ 3 luni numere provizorii. Cat despre 2013 si taxa auto, ai dreptate, e mult prea imprevizibil sistemul nostru de taxe. Sper sa nu majoreze impozitul :))

 

PS: Ma bucur ca este o comunitate atat de mare care apreciaza marca BMW - in ochii multor oameni, daca ai BMW esti catalogat direct ca fiind vitezoman/cocalar - . Am sa prezint masina in curand, la Sectiunea "Masina Mea"

 

O zi faina,

Adi.

Edited by AdiOrte
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.