Jump to content

costuri achizitie e46 318 i


crtir

Recommended Posts

Salutare tuturor! Sper sa ma ajutati cu un raspuns la urmatoarea chestiune:

in 2 sau 3 saptamani este probabil sa fac un drum pana in Germania pentru a-mi achizitiona o masina;speranta mea se indreapta spre un 318 i e46;din ce am observat eu pe mobile.de modelul 318 i pre-facelift fabricat pana in 2002(sau 2001?) are 118 hp si este euro3;cel produs din 2002 are facelift si o motorizare superioara de 143 hp dar e si euro4;intrebarea ar fi:

chiar corespunde 318 i e46 facelift 143 hp normelor euro 4 de la noi?(pt. ca stiu ca la ei D4 de ex.inseamna euro 4,dar nu si la noi);orice comentariu ar fi de folos,mai ales din partea celor care chiar au adus si inmatriculat asa ceva la noi, pentru a-mi socoti si adapta bugetul in functie si de cheltuielile de inmatriculare.

Mersi!

Link to comment
Share on other sites

chiar corespunde 318 i e46 facelift 143 hp normelor euro 4 de la noi?(pt. ca stiu ca la ei D4 de ex.inseamna euro 4,dar nu si la noi)

286058[/snapback]

 

Motorul pe care il cauti e N42B20A, care se incadreaza ca E4 la noi. Pentru a fi sigur, orienteaza-te spre o masina care are inscris in clar EURO4 in loc de D4... sau macar sa fie productie >=2003.

Edited by BoBo
Link to comment
Share on other sites

mergi pana la RAR si intreaba, e cel mai sigur, eventual daca ai cum ia o serie de la un 318 inmatriculat care sa aiba Euro4 si vezi ca cea pe care o cumperi sa fie fabricata dupa acea data...

Ca sa fii cel mai sigur, vorbesti dinainte la RAR si cand gasesti masina in germania, trimiti la RAR un fax cu cartea de identitate si ei iti raspund daca e alba sau neagra. Nu are rost sa risti altfel...macar sa stii ce iei.

Edited by Dizlpower
Link to comment
Share on other sites

mai devreme va ceream sfaturi in legatura cu modelul 318 i;acum am in calcul si modelul 320 i e46 de 150 cai;ma gandesc ca poate ar fi un model mai indicat datorita celor 6 cilindrii si in consecinta sunt dispus sa pun la bataie cam 8000 de euro strict pt. cumparare nesocotind taxa de inmatriculare,cheltuieli de deplasare si altele.As prefera sa fie model fabricat din 2000 incoace sau chiar 1999 cu conditia sa nu aiba multi kilometrii si probleme tehnice(am pe cineva acolo care ar putea sa ma ajute sa nu iau vreo ,,teapa'').

Intrbare:cat consuma 320i e 46 150 de cai(nu cel de 2200cm3),mai ales in trafic urban;este o motorizare indicata?se intalneste problema cu blocul motor din nikasil si in cazul lui 320 i? daca da,pana in ce an s-a fabricat in varianta cu problema asta (ca sa stiu daca e de evitat)?per ansamblu credeti ca merita 320i in defavoarea lui 318i? astept raspunsuri;multam !

Link to comment
Share on other sites

varianta cu 150cp s-a fabricat pana in 2000 cred!

sunt 6 cilindri si am auzit ca e destul de mare diferenta!

io zic sa te orientezi spre 170, oricum 8000E e prea putin!

287489[/snapback]

 

 

hai sa zicem ca sunt dispus sa dau maxim 8500 pe masina(repet,nu iau in calcul cheltuielile legate de inmatriculare,transportul dus-intors pana in Germania si altele,care se vor inscrie in categoria unor cheltuieli ulterioare);intre 2000cm3 si 2200cm3 observ o diferenta de aprox.1000 euro la taxa de inmatriculare,acesta fiind motivul pt. care m-as multumi cu 150 de cai si nu neaparat 170 de cai;ma ingrijoreaza problema nikasil insa(stiu ca nu e problema in cazul lui 2200cm3);sau nu e cazul daca e dupa 1999 ? te ,,rupe'' consumul la un astfel de model?pt. ca mi-as schimba optiunea in favoarea lui 318 i in aceasta situatie.

Link to comment
Share on other sites

Nu stiu daca te rupe, dar ii "racheta"! :blink:

Depinde de ce talpa ai!

Taxa te costa inca cel putin 2500E! E enorm! Io zic sa pui banii aia pt masina sa iei cu euro 4 si dai cel mult 1000E / taxa!

287505[/snapback]

 

 

nu ma intereseaza performante iesite din comun,dar nici sa ma rog de ea in vreo depasire nu mi-ar placea;sunetul de 6 cilindrii ar fi un bonus;alt aspect de adus in discutie ar fi ca pe autovit de ex. se observa ca 90% din e46 puse in vanzare sunt versiunile diesel(2.0 in special); 320i 2200cm3 apar cateva bucati,dar 320i 2000 cm3 sunt aproape inexistente;de ce?ceva probleme tehnice?

Link to comment
Share on other sites

302i cu 150cp s-au fabricat din 98 pana in 2000.cred ca autovit nu are versiuni cu 150 cp pt ca is cam vechi.uita-te pe mobile.de ca sunt destul de faine.oricum,dak vrei 320i cat mai nou,cel mai bun si singurul e cel cu 170cp cu motor de 2171 cc.

287570[/snapback]

 

 

evident 170cp sunt mai buni ca 150cp dar probabil si consumul e mai mare,ca sa nu mai zic si de taxa de inmatriculare;d.p.d.v tehnologic nu cred ca e o diferenta mare intre cele 2 versiuni(nu e cazul ca la modelele diesel unde s-au facut mari progrese in ultimii 10 ani);daca as gasi sa zicem un 320 i din 2000 si sub 200.000km,fara probleme tehnice(nu m-ar deranja mici zgarieturi sau lovituri),as fi multumit;astept in continuare lamuriri cu problema nikasil daca e cazul.

Link to comment
Share on other sites

gasesti 320 din 99 la bani astia si in stare excelenta, pana in 200000 km, consuma cam 13 in oras, trage destul de bine.Eu am adus acum vreo 2 luni un e46 318i din 99 165000 km, cumparat din Germania cu 6500 euro, impecabil, climatronic,cd,jante.
Link to comment
Share on other sites

Destul de probabil ca poimaine sa plec in DE dupa masina;acum am in calcul sa iau sa zicem chiar si un 320i de 170cp, eventual putin lovit(il iau pt.mine,nu pt. a-l repara,sa dau kilometrii inapoi si apoi sa-l vand)si la un pret in care sa ma incadrez;oricum nu m-ar deranja nici un 318 i de 143cp(mult mai rentabil decat 320 i-ul vechi). Vom vedea ce o fi.
Link to comment
Share on other sites

Destul de probabil ca poimaine sa plec in DE dupa masina;acum am in calcul sa iau sa zicem chiar si un 320i de 170cp, eventual putin lovit(il iau pt.mine,nu pt. a-l repara,sa dau kilometrii inapoi si apoi sa-l vand)si la un pret in care sa ma incadrez;oricum nu m-ar deranja nici un 318 i de 143cp(mult mai rentabil decat 320 i-ul vechi). Vom vedea ce o fi.

289593[/snapback]

 

fa un efort si ia motorul de 170 cp M54

aceeasi dilema am avut'o si eu

pt mine nu a existat decat varianta 6 cilindrii(si te sfatuiesc sa te documentezi mai mult;adevaratele motoare bmw sunt cele in 6 :blink: ,fara sa jignesc ceilalti posesori de 4 cilindrii).

eu as renunta la varianta 318i/143cp,mai degraba as lua 320i 150cp M52

a propos,motoarele sunt diferite...m54 este generatie noua,dublu vanos

aaa...si nu te mai gandi la consum :) satisfactia este prea mare sa te mai uiti la 2-3 litrii de benzina

bafta

Link to comment
Share on other sites

fa un efort si ia motorul de 170 cp M54

aceeasi dilema am avut'o si eu

pt mine nu a existat decat varianta 6 cilindrii(si te sfatuiesc sa te documentezi mai mult;adevaratele motoare bmw sunt cele in 6 :blink: ,fara sa jignesc ceilalti posesori de 4 cilindrii).

eu as renunta la varianta 318i/143cp,mai degraba as lua 320i 150cp M52

a propos,motoarele sunt diferite...m54 este generatie noua,dublu vanos

aaa...si nu te mai gandi la consum :) satisfactia este prea mare sa te mai uiti la 2-3 litrii de benzina

bafta

289646[/snapback]

 

dupa cum spuneam mai sus,mi-e teama de modelul 320 i M52 datorita problemei nikasil;ca performante 318 i 143cp se apropie de 320 i M52,dar cred ca consumul e semnificativ mai mic;

armin,detaliaza un pic daca binevoiesti despre 320-ul tau;comportament dar mai ales consum;chiar ma intereseaza aspectul asta pt. ca voi plati rate la banca pt.el si in consecinta nu voi avea bani cu gramada pt. un consum de benzina exagerat.

Diesel nu vreau sa-mi iau pt.ca mi-e teama de eventuale investitii ulterioare in consumabile ca:injectoare,turbina,pompa de injectie si altele specifice pt.diesel;spun astea cu toate ca taica-miu are de exemplu un 525d e39 2001 ireprosabil in functionare(luat second-hand de dincolo) si in care pana acum nu prea a trebuit sa bage multi bani(exceptie facand schimbul de filtre si tampoanele motor).

Link to comment
Share on other sites

nu ai probleme cu nikasilul pe e 46

consumul la o cutie manuala trebuie sa se incadreze 12-13 urban

a mea are cutie steptronic si consuma minim un litru in plus

la traficul din bucuresti...hmm...ieri am stat 4 ore in masina,traseu militari-filaret-titan-bucurestii noi-militari-titan...plus forjele de rigoare aseara dupa lasarea serii...ca de'abia am luat'o :blink: consum pe obc 13,7...sunt foarte multumit

comportamentul masinii?...sunt extaziat,dar si prea subiectiv sa'mi exprim o parere pertinenta.atat pot sa spun MERITA CU PRISOSINTA...DOAMNE!CUM SE AUDE MOTORUL ASTA.......

Link to comment
Share on other sites

revin la topic pentru a confirma ca in final am cumparat din Germania 320i e46 de 2200cm3 din 2001;problema taxei de inmatriculare pune mari probleme financiare,motiv pt.care s-ar putea sa fiu nevoit sa o vand;sau poate nu, daca ies treburile cum vreau eu;masina are aproape 200.000km,dar are multe optiuni si e intr-o stare optica si tehnica foarte buna(verificata).
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.