Jump to content

Soferii bmw: agresivi si ignoranti


B.M.W.

Care sa fie cauza?  

40 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 71
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Guest poleposition

conduc ingorzitor de agresiv am impresia.... mie nu mi se pare dar asta este feedback-ul primit de la majoritatea persoanelor. Nu numai cu BMW dar si cu japoneza...

 

Nu stiu, oricum probabil ca se reflecta firea mea si in stilul de condus, mai agitat, nervos fara rabdare, etc

 

Din acest motiv, de obicei plec cu mult mai devreme cand trebuie sa ajung la o ora fixa, unu pt ca urasc sa intarzii undeva si doi pentru daca ma grabesc imi iau m..e in tot orasul...

 

Trec pe rosu cateodata, depasesc pe linia de tramvai, pe dreapta, nu acord prioritate foarte des, merg cateodata si cu 160 in Bucuresti noaptea (doar putin asa), ziua de cate ori am ocazia merg cel putin cu 70-80, injur, ma iau la scandal de fiecare data cand am ocazia etc...In Bucuresti oricum, deja situatia s-a tranformat in jungla.

 

Totusi, fac toate astea in maxima siguranta daca puteti crede. E doar nesimtire pura sau nerabdare, nu inconstienta.

 

Niciodata nu am depasit daca nu aveam vizibilitate, in localitati in afara Buc nu depasesc totusi 70 la ora, Nu merg cu 200 intre localitati, decat daca cunosc bine drumul, nu ma lanses in smecherisme si depasiri aiurea pe serpenitine sau in zone periculoase, incetinesc cand trec pe langa un autobuz oprit in statie, ma asigur in permanenta in oglinzi, incerc in permanenta sa anticipez urmatoarea miscare a celorlalti participanti la "trafic", sunt atent sa nu franez brusc si ma asigur daca e cineva in spatele meu care ar putea sa ma pocneasca, pastrez distanta intre mine si cel din fata si altele.

 

Daca trag linie, am mai multe bile albe decat negre, deci se compenseaza.

 

Dar, am si zile in care nu depasesc 50 la ora si sunt atat de calm incat am impresia ca sunt sedat... asta se intampla rar totusi.

 

Cam toti suntem la fel cred... sau mie trebuie sa imi anuleze dreptul de a conduce autovehicule.

Link to comment
Share on other sites

Eu in general conduc, daca e liber, cu 80-100, care in oras e limita de minima siguranta dupa parerea mea.

 

Seara am condus si mai tare, insa doar in locuri cu vizibilitate mare si dupa ora 23, pentru ca pana atunci este mult prea aglomerat.

 

Intotdeauna dau prioritate si nu trec niciodata pe rosu.

Chiar ii las pe altii care ies de pe strazi laterale sa treaca, cand e aglomerat.

Fac asta doar daca cel care vine de pe strada laterala asteapta sa fie lasat, nu-i las niciodata pe cei care incearca sa se bage cu japca, probabil cei mai idioti din trafic.

 

La fel dau intotdeauna prioritate la pietoni.....in Bucuresti e moda sa nu le dai voie la pietoni desi e semnalizata trecerea prin indicator. Cei care nu le dau prioritate sunt niste taranoi care in general, dupa ce ca nu dau prioritate, mai au tupeul sa si injure pietonii care incearca sa treaca.

 

Nu cred ca soferii de BMW sunt cei mai agresivi, mai degraba soferii de Logan, Clio, masini de firma in general, dube de transport, taxiuri, etc...

 

Nu cred ca amenzile ar trebui sa fie foarte mari pentru depasirea limitei de viteza, ci pentru incontienta si lipsa de bun simt in trafic: trecerea pe rosu, neacordarea de prioritate, mersul pe contrasens, depasirea coloanei oprite la semafor..

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Acest poll mi se pare aiurea din capul locului pentru ca nu am ce vota(no offence).

Cele 2 afirmatii care trebuie votate mi se par total neadavarate . Ce are marca BMW cu soferii nebuni sau agresivi? :blink:

Pot fi soferi mult mai agresivi si dementi cu Oltcit sau Dacia...

Link to comment
Share on other sites

He, he, sa vedeti ce suturi imi iau daca va spun ce cred. Si va spun:

Parerea mea este ca majoritatea celor care sunt "agresivi" (adica inconstienti si nesimtiti in traducere libera) sunt ori copii, ori de abia au pus mana pe o masina mai de Doamne ajuta pe care si-au dorit-o juma de viata. Nu cred ca marca masinii conteaza.

 

Cele doua categorii au o tendinta naturala sa se dea in barci si sa demonstreze tuturor cat de cool sunt ei: depasesc stupid, salta masina la stopuri, stau lipiti in fundul tau, aceelereaza in paralel fara sens etc.

 

Eu zic ca daca esti obisnuit cu masinile puternice sau daca pur si simplu te-ai maturizat indeajuns, o sa mergi calm. In limite legale, aratand respect pentru cei din jur - si asta e cel mai important. O sa intelegi ca agresivitate nu aduce decat si mai multa agresivitate, stress si palpitatii.

 

Parearea mea, venita din experienta :blink: Si eu am fost figurant si copil si teribil. Dar mi-a trecut. Acum vad copii cu sapca nike si cu 320d cum ma sicaneaza si il las sa-si faca numarul, pentru simplu fapt ca-l inteleg :)

Edited by aphedrone
Link to comment
Share on other sites

He, he, sa vedeti ce suturi imi iau daca va spun ce cred. Si va spun:

Parerea mea este ca majoritatea celor care sunt "agresivi" (adica inconstienti si nesimtiti in traducere libera) sunt ori copii, ori de abia au pus mana pe o masina mai de Doamne ajuta pe care si-au dorit-o juma de viata. Nu cred ca marca masinii conteaza.

 

Cele doua categorii au o tendinta naturala sa se dea in barci si sa demonstreze tuturor cat de cool sunt ei: depasesc stupid, salta masina la stopuri, stau lipiti in fundul tau, aceelereaza in paralel fara sens etc.

 

Eu zic ca daca esti obisnuit cu masinile puternice sau daca pur si simplu te-ai maturizat indeajuns, o sa mergi calm. In limite legale, aratand respect pentru cei din jur - si asta e cel mai important. O sa intelegi ca agresivitate nu aduce decat si mai multa agresivitate, stress si palpitatii.

 

Parearea mea, venita din experienta :blink: Si eu am fost figurant si copil si teribil. Dar mi-a trecut. Acum vad copii cu sapca nike si cu 320d cum ma sicaneaza si il las sa-si faca numarul, pentru simplu fapt ca-l inteleg :)

297131[/snapback]

 

Curiozitate: daca si votat si ce anume?

Link to comment
Share on other sites

Nu am avut optiunea pe care o cautam. Asa ca am votat prima varianta "Soferii bmw sunt mai agresivi din cauza masinii pe care o conduc". Exista o gramada de adevar in asta. Sunt soferi care sunt "agresivi" din fire. Dar daca astia au bafta sa puna mana pe un Bim, atunci parca si-au iesit din minti total. Pui gaz peste foc.

 

La mine cel putin nu se aplica. Eu pe masura ce mi-am schimbat masinile am devenit mai respectuos cu ceilalti. Oricum, mai am de lucrat pana sa fiu total indiferent la nesimtirea monstru pe care o vad non-stop, in fiecare zi.

Link to comment
Share on other sites

Plus ca mai e o problema. La felul in care se circula in Bucuresti, haos total unde fiecare trece pe rosu cum are chef, pietoni care trec foarte des prin locuri nepermise, papagali de 16-17 ani pe scuter care trec pe rosu la orice ora fara sa-i intereseze nimic si fara sa gandeasca nimic, este foarte foarte usor sa faci accident chiar daca esti un bun sofer.
Link to comment
Share on other sites

mie unul nu-mi pare nici o smecherie sa ajungi cu 3secunde mai devreme la semafor sau sa fii in fata celui pe care l-ai depasit ..

 

E adevarat ca uneori o mai calc ..si -mi place sa vad cum urca acul turometrului ...

De multe ori cei care le calca tot timpul ajung sa umble si la buzunar ....

 

Nu ma impulsioneaza faptul ca e un bmw ..Ma pasioneaza mai mult sa fie o masina ingrijita si sa atraga privirea prin prezenta . nu neaparat prin demaraje :blink:

Link to comment
Share on other sites

eu unul am votat prima varianta si sa va spun de ce.

1.majoritatea celor care isi iau bmw si nu sunt pe acest forum il iau pt parformantele masinii si pt smecherii.

2.au cumparat aceasta masina tocmai pentru acest lucru.

nu-i includ aici pe cei care isi iau aceasta marca de masina pentru aratarea prosperitatii pt ca aia daca mai fac si figuri sunt victime si fac victime.

este clar ca la adolescenta daca iti pica o astfel de masina pe mina ai toate sansele sa fii catalogat agresiv si ignorant dar asta nu intereseaza pe nimeni.

sa auzim de bine.

Link to comment
Share on other sites

[...]

 

Parearea mea, venita din experienta :) Si eu am fost figurant si copil si teribil. Dar mi-a trecut. Acum vad copii cu sapca nike si cu 320d cum ma sicaneaza si il las sa-si faca numarul, pentru simplu fapt ca-l inteleg :)

297131[/snapback]

 

ma acu 3 zile parca am depasit undeva prin Chiajna un e60. si aveam si sapca cu Nike. :blink: sa nu-mi zici ca tu erai...

nu de alta dar nu am sicanat pe nimeni..... am dat semnal si am depasit... :)

si nici copil nu sunt... si nici figurant...

 

ONTOPIC: sunt agresiv de cand ma stiu. asa am fost ever. insa niciodata nu o sa fiu atat de agresiv cum eram cu Dacia mea - desi era o pocnitoare. o data cu trecerea anilor am devenit mai calm per ansamblu, insa in rarele momente de agresivitate am senzatia ca sunt agresiv "cu cap" si nu cum eram cu ani in urma, unde cred ca era mai multa prostie decat agresivitate.

 

impresia mea este ca aceasta "agresivitate" a soferilor de BMW (si exclud din aceasta categorie -a soferilor de BMW- pustii necorditi cu masini de la mama/tata, parvenitii care si-auluat masina pt imagine, sau soferii "intamplatori" de BMW care nici ei nu stiu exact de ce au aceasta marca si nu alta - si din ultima categorie sunt destui din pacate) tine destul de mult de ce poate masina. evident ca pari agresiv pt un participant la trafic in momentul in care tu schimbi normal vitezele -nu turat- si esti la 50 de m de el desi era in fata ta la stop. eu zic ca aceasta agresivitate este mai mult o impresie a celorlalti decat o realitate. si daca schimbam punctul de referinta, cum ni se pare noua -soferi de BMW- ca sunt soferii de Porsche, Lambo, Ferrari?.. oare nu ni se par si noua niste soferi agresivi?

in concluzie, eu zic ca toata aceasta chetiune este relativa - tine de punctul de referinta ales.

 

L.E. nu am votat nimic. nu ma vad la nici una din cele 2 categorii

Edited by c0sta
Link to comment
Share on other sites

impresia mea este ca aceasta "agresivitate" a soferilor de BMW (si exclud din aceasta categorie -a soferilor de BMW- pustii necorditi cu masini de la mama/tata, parvenitii care si-auluat masina pt imagine, sau soferii "intamplatori" de BMW care nici ei nu stiu exact de ce au aceasta marca si nu alta - si din ultima categorie sunt destui din pacate) tine destul de mult de ce poate masina. evident ca pari agresiv pt un participant la trafic in momentul in care tu schimbi normal vitezele -nu turat- si esti la 50 de m de el desi era in fata ta la stop.

297427[/snapback]

Deci mai raman doar adevaratii pasionati de BMW care sincer nu cred ca sunt asa multi proportional cu numarul de BMW-uri de la noi din tara..

 

eu zic ca aceasta agresivitate este mai mult o impresie a celorlalti decat o realitate. si daca schimbam punctul de referinta, cum ni se pare noua -soferi de BMW- ca sunt soferii de Porsche, Lambo, Ferrari?.. oare nu ni se par si noua niste soferi agresivi?

in concluzie, eu zic ca toata aceasta chetiune este relativa - tine de punctul de referinta ales.

 

L.E. nu am votat nimic. nu ma vad la nici una din cele 2 categorii

297427[/snapback]

Eu nu prea am vazut la noi in tara soferi de Porsche, Lambo, Ferrari, Aston, etc care sa mearga agresiv, violent, la limita...Am vazut doar demaraje mai in forta insa si alea destul de rare..

 

Adevarata agresivitate la volan se vede la soferii de pe dube, soferi de Logan, taximetristi, soferi de masini de firma..

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Deci este un cerc vicios :blink:

 

Problema este ca nu sunt amenzi mari, asta este problema.

Sa fie date amenzi foarte mari pentru depasirea vitezei, numai asa se vor potoli "soferii", numai asa vor fi mai putine accidente.

297007[/snapback]

 

 

Pe unde am circulat eu prin europa nu se respecta decit foarte rar limita de viteza si asta acolo unde e radar. Ce-i drept, nu se exagereaza. Daca e limitare la 100, nu merge nimeni cu 200, insa nici cu 110. Si nu se intimpla accidente. Cel putin nu ca la noi. Insa "dincolo" toti semnalizeaza regulamentar intentia de a face o manevra, nimeni nu opreste si nu parcheaza pe unde apuca, toti respecta celelalte reguli de circulatie. Accidentele s-ar reduce semnificativ daca pe sosele ar circula numai autovehicole, daca soferii si chiar ceilalti participanti la trafic (ma refer la carute, biciclisti) ar cunoaste macar o parte dintre semnele de circulatie, ar cunoaste si ar respecta semnificatia marcajelor, acolo unde sint, daca s-ar semaforiza intersectiile si toate trecerile de pietoni.

Sa se mareasca amenzile pentru depasirea vitezei?Nu cred ca e o solutie. Incearca sa faci de trei ori pe saptamina bucuresti - suceava si retur cu viteza legala.

Link to comment
Share on other sites

Insa "dincolo" toti semnalizeaza regulamentar intentia de a face o manevra, nimeni nu opreste si nu parcheaza pe unde apuca, toti respecta celelalte reguli de circulatie. Accidentele s-ar reduce semnificativ daca pe sosele ar circula numai autovehicole, daca soferii si chiar ceilalti participanti la trafic (ma refer la carute, biciclisti) ar cunoaste macar o parte dintre semnele de circulatie, ar cunoaste si ar respecta semnificatia marcajelor, acolo unde sint, daca s-ar semaforiza intersectiile si toate trecerile de pietoni.

Sa se mareasca amenzile pentru depasirea vitezei?Nu cred ca e o solutie. Incearca sa faci de trei ori pe saptamina bucuresti - suceava si retur cu viteza legala.

297486[/snapback]

 

 

Pai nemtii nu au limitare de viteza si nu se intampla multe accidente, deoarece sunt oameni, se respecta unii pe altii.

 

La noi solutia ramane bata, amenzile mari, din punctul meu de vedere.

Si cand ma gandesc la amenzi mari , ma gandesc de la 500euro in sus.

Numai daca au de dat bani multi, "smecherii" devin civilizati...

Link to comment
Share on other sites

Nemtii nu au limitare de viteza? Eu vorbesc de drumurile federale, nu de autostrazi. Chiar si pe autostrazi sint limitari.

297512[/snapback]

 

 

Ma refer la modul general, fiind locuri unde nu exista limitare de viteza ar trebui sa fie mii de accidente ,daca s-ar merge haotic.

 

Acolo daca dai semnal ,esti lasat sa depasesti, la noi cel din fata accelereaza :blink:

Link to comment
Share on other sites

@c0sta

"insa in rarele momente de agresivitate am senzatia ca sunt agresiv "cu cap""

 

:blink:

 

Cand esti "agresiv", freci pe cineva la ridiche. Nu poti sa fii agresiv singur, de capul tau, intr-o bula fermecata. Nu poti fi agresiv dar ok, cu cap. Cand esti agresiv, esti clar fara cap. Pentru ca daca erai cu cap, te calmai si incercai sa te dezagresivesti ... na, ca am inventat un cuvant.

Esti agresiv CU sau FATA de CINEVA. Si pariez ca de cele mai multe ori acel cineva si-o fura mai mult sau mai putin gratuit.

 

De ce sa fiu eu nevoit sa suport agresivitatea (ca sa nu mai zic aerele sau marlania) cuiva? Sa ma umple si pe mine de nervi si sa ma zburleasca asa cum e el? Nu face sens.

 

Imi dau seama ce bolnav am ajuns sa fiu atunci cand intru in pasaj si merg cu 60 in paralel cu un camion si in spatele meu e vreunu cu o masina ciumeaga, dandu-mi flashuri, sa-i fac loc sa o taie el cu 180.

 

De obicei franez. Brusc :)

Link to comment
Share on other sites

Pai nemtii nu au limitare de viteza si nu se intampla multe accidente, deoarece sunt oameni, se respecta unii pe altii.

 

La noi solutia ramane bata, amenzile mari, din punctul meu de vedere.

Si cand ma gandesc la amenzi mari , ma gandesc de la 500euro in sus.

Numai daca au de dat bani multi, "smecherii" devin civilizati...

297510[/snapback]

 

 

...exact ,,si afara , oricat de multi bani ai ..tot nu-ti vine sa platesti o amenda mare aiurea ..din teribilism ....De mute ori cu 200 $ ...poti face f multe ..nu neaparat sa dai statului ..au ei alte taxe de care nu poti scapa .. :blink: ....

Link to comment
Share on other sites

Ma refer la modul general, fiind locuri unde nu exista limitare de viteza ar trebui sa fie mii de accidente ,daca s-ar merge haotic.

 

Acolo daca dai semnal ,esti lasat sa depasesti, la noi cel din fata accelereaza :blink:

297515[/snapback]

 

 

De acord. E vorba de respect: reguli de circulatie, ceilalti participanti la trafic.

La noi e multa prostie. Si aia nu se scoate cu bita. Nu stiu ce ar trebui facut. O parte dintre "ei" mai mor prin accidente, insa din pacate mor si multi nevinovati odata cu ei. Si nu viteza e cauza accidentelor, asa cum ne prostesc astia prin presa. Peste tot se merge tare. La noi majoritatea accidentelor se produc din cauza infrastructurii, si aici ma refer la marcaje, la semne, la modul cum o folosim, asa necorespunzatoare cum e. Putini mor pentru ca intra ca berbecii intr-o curba. Auzi, "a pierdut controlul ca urmare a neadaptarii vitezei la conditiile de trafic". Au uitat sa zica ca pe la jumatea curbei in care omul a intrat intr-adevar cam tare a iesit si nea ion cu o caruta, care l-a depasit pe ilie, biciclistul satului, aflat intr-o evidenta stare de ebrietate. La noi in stare de ebrietate sint si caii, ce s mai vorbim de carutasi.

Eram la un moment dat in germania in padurea neagra, pe un traseu foarte virajat. Pe bucata aia intr-adevar superba am crezut ca am intrat intr-un fel de concurs, toti nemtii intrau ca apucatii in curbe, chiar daca pe unele portiuni era limitare la 60. Nu exagerez, majoritatea depaseau binisor 80, pe niste viraje pe care, zic eu 100 era limita responsabilitatii. Si nu am vazut nici un accident.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.