Jump to content

De ce "fuge" lumea de break?


Recommended Posts

wow...la ce discutii s-a ajuns dimineata pe racoare de la consumul meu! Fratilor sunteti prea odihniti! Eu sunt economist dar n-am vazut atatea calcule nici pe forumurile de contabilitate!!! Imi cer scuze ca am postat consumul real...mai are cineva 535d? S-ar fi lamurit repede treaba...in cartea masinii astea sunt consumurile: City: 25 mpg (9.4 L/100Km),

Highway: 42 mpg (5.6 L/100Km), Combined: 33.6 mpg (7 L/100Km), in nici un caz consumurile mele 15 in oras etc. Si mai repet...cine are nevoie de cartea masinii o am eu in limba romana in format .pdf!

 

... si, iar ajungem la intrebarea: ce "fel" de MPG folosesti? Britanic sau american. Din ce scrii tu, ar fi american. (ai luat masina din State?). Si, oricum, consumul din fisa tehnica, nu are legatura cu realitatea.

Dar, nu consumul este cauza pt care breaul se cumpara rar in Romania.

Link to comment
Share on other sites

De ce fuge lumea de touring...schimbat amortizoare si flanse originale fata: 4460 ron(manopera inclusa), la sedan am intrebat din curiozitate = costa 2990 ron(manopera inclusa)...de ce? la amortizoarele de e61 lci(cel putin a mea) trenul de rulare contine sistem de control electronic al amortizĂŁrii (EDC)...un minus la portofel si totodata un plus de comfort!

:)

Link to comment
Share on other sites

fiecare masina pe care am avut-o pana acum ( Opel astra caravan, vw caddy, ford tourneo, dacia logan mcv, citroen berlingo multispace) era mare spatioasa, si normal dupa despartirea de la berlingo am zis ca fara discutie touring imi voi lua.m-am uitat dupa multe modele, chiar daca imi plac in mod special bmw-urile din '95, mi-am spus ca nu voi gasi pentru buzunarul meu. chiar daca touring vroiam pana la urma datorita unei ocazii unice mi-am luat limuzina 525d. ma gandeam prima data ca o cumpar si o schimb pe un touring,dar dupa 1 saptamana m-am decis ca o pastrez. asa de multumit sunt de ea de nu am cuvinte( oricum, daca ar trebui sa aleg din nou tot spre touring m-as orienta)
Link to comment
Share on other sites

apropo...la 230km/h acul de la turometru sta pana in 3000 rot/min in nici un caz langa redlines!

 

Interesant... La mine in treapta 6 la 3000rot/min am cam 175 (3.0d normal cu o turbina, cutie automata in 6 trepte). O fi ea etajarea diferita fata de masina ta, dar e imposibil sa nu depasesti 3000RPM la 230km/h (poate doar la f10 in treapta 8 :getlost: )

Link to comment
Share on other sites

Si eu am touring 525 tds 1998,la inceput am zis ca parca nu ma atrage asa mult dar m-am razgandit ma ajutat in multe privinte volumul ei.De ex. m-am mutat din grecia acasa si am bagat o plasma si 6 valize de rafie mari si 3 jante de calatorie foarte mari si binenteles ca am si tubul de bas si un stingator de 12 kg cu mine thumbsup.png.Si cu bancheta rabatata am avut o data 3 seturi de roti de bmw si nu subtiri 225/16 e voluminoasa.
Link to comment
Share on other sites

Interesant... La mine in treapta 6 la 3000rot/min am cam 175 (3.0d normal cu o turbina, cutie automata in 6 trepte). O fi ea etajarea diferita fata de masina ta, dar e imposibil sa nu depasesti 3000RPM la 230km/h (poate doar la f10 in treapta 8 :getlost: )

 

Ia uite pe la minutul 0.35s cand trece in a 6a , are 3500 ture la 245-250kmh.

 

http://www.youtube.com/watch?v=8aQ4IJLX-Tk&feature=related

Link to comment
Share on other sites

cum sa nu un 3.0 D e culmea economiei.. :)

Sa fim seriosi.. :)

Orice mtor mai sus de 2l consuma pe masura, indiferent ca e diesel sau nu.

Am avut si diesel maricel si benzina si am mers destul cu ambele.

Vrei masina economicoasa de oras, iei una de maxim 1.5l, indiferent ca e diesel sau benzina, vrei ceva intre, maxim 2l, peste 2l consuma pe masura.

La capacitate mare in oras aproape ca nu exista diferente iar in afara destul de mici..

Daca tu ai impresia ca un 3.0d e o masina economicoasa inseamna ca nu ai avut una niciodata...

Link to comment
Share on other sites

Din experienta,iti pot spune ca am avut pt ceva timp un a6 de 2.5 tdi quattro automat si sincer,sa stii ca nu "sarea calu'"....in oras ajungea in jur se 11-12% (rar depasea 13%),iar pe autostrada la mers de 120km/h aveam un consum de aproximativ 7,5%. Ori aceste valori,nu cred ca sunt de speriat. Ce sa mai zic de baba mea care in oras sar de 11l de benzina la 100km,in conditiile in care am doar un amarat de 1.8.
Link to comment
Share on other sites

2.5d

Consuma in oras fix la fel ca un 2.5i

per total mixt era o diferenta de 2l.

Proportia se pastreaza si intre 3.0d si 3.0i

Mie o diferenta de 2l nu mi se pare culmea economiei sau ceva extrem de semnificativ in exploatarea unei masini *ata aveam diferenta per total mixt)

 

UN diesel mic de 1.3 de exemplu, e extrem de economicos.. ala da.. vii de la 10 - 12% cat manaca orice masina cu motor de 2l in oras la un 6.. poti sa zici ca faci economie serioasa.

Dar asa.. ce mie 7 extern ce mie 8.5 .. sau 8-10... iar in oras.. ma umfla rasul... :)

2 euro la 100 de km.. la 10k cam 200 de euro, adica 600 pe an daca faci 30k km anual... putini fac atatia km. La cat costa o masina de 3l de orice fel sa o intretii.. e cam 1.5 cauciucuri pe an, sau o jumatate de revizie mai serioasa.. . :)

 

 

 

 

 

 

Probabil ca tu nu ai avut o benzinara mare si ramaneti cu legendele de pe vremea daciei cu motor de 1.4 care consuma 8% minim... :) au mai evoluat si benzinarele..

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

pai 2.5i in oras i-a vreo 14-15. Atat ia al meu in Bucuresti de exemplu. Daca tu imi spui ca un 2.5D i-a mai putin de 13 urban il mananc :) .

iar afara cam 9, un 2.5d ia minim 7.5 . Si nu poti da vina pe stil de mers ca tot eu conduceam si una si alta.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

cu 318d de 143hp scoti sub 10L/100km la mers constant cu 200km/h

 

Atunci la 100kmph ar trebui sa consume undeva la 3%.....nu cred. Ca tot vb de diesel si touring mai ales, va pot confirma ca, la 180kmph un 530d E60 din 2006, touring consumetrul instant sta pe la 16-18%....

Si da, daca va uitati si in cartile tehnice, consumul mediu la un touring e mai mare cam cu pana in juma de litru % fata de berlina.....deci daca vrei masina numa de oras, si nici nu ai cinste ce de carat nu vad rostul la touring.

Link to comment
Share on other sites

nu stiu cum iti ia tie 14 sincer in bucuresti un e34 2.5i automat, poate seara.oricum in traficul in care 34 525i ia 14 un e39 ia un 10-11 maxim.un 2.5d coboara sub 7 afara, pe cand 2.5i se apropie mai mult de 10%.deci consumul e mai mare cu 30-35%

 

deci daca vrei masina numa de oras, si nici nu ai cinste ce de carat nu vad rostul la touring.

 

ce poti sa ai de carat??? ca mai cari o masina de spalat odata la 5 ani da recunosc intra in touring si in sedan nu.dar nu car masini de spalat si televizoare zilnic.

Edited by Viper05
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.