Jump to content

martor baterie aprins E46 320d din 2000


stefmmm

Recommended Posts

HELP pls...

Salut

Am un BMW 320d din 2000 E46, si am schimbat curelele de accesorii. In urma acestei interventii mi-a ramas martorul de la baterie aprins . Ciudat este ca se stinge din cand in cand in mers, iar la decelerare se aprinde . Nu am schimbat si intinzatorul.Ma poate ajuta cineva??

Multumesc.

Edited by stefmmm
Link to comment
Share on other sites

...probabil ca din greseala ti-a cazut un fir de pe alternator s-au de pe releul de incarcare , in timp ce lucrai pa masina

...e posibil sa se fi rupt vreun fir ...fa o verificare pe acolo ..

daca nu gasesti nimic du-o la un electrician ..pare o problema minora

...atentie daca umbli asa fara incarcare ti se va descarca bateria..

Link to comment
Share on other sites

  • 6 years later...

Salut,

 

Am un E46 320d 2004 150cp, iar de curand am schimbat bateria si alternatorul.

 

In dimineata aceasta am observat ca dupa ce am pornit motorul si plecat de pe loc, martorul la baterie a inceput sa se aprinda si sa se stinga. Asta a durat undeva la 5 minute, dupa care nu s-a mai aprins deloc.

 

Am verificat cablurile de pe alternator si bateria, ptr a verifica sa nu aiba joc, dar nimic. Totul pare in regula.

Testul la baterie din comenzile de bord a decurs OK, la relanti ajunge undeva la 14,5-14,6 si alterneaza intre astea doua valori.

 

Ceva pareri?

 

Merci!

 

*edit: Cand am facut schimbul de baterie si alternator, am schimbat amandoua role intinzatoare plus cureaua mare.

Edited by Paul Groza
Link to comment
Share on other sites

Sunt cazuri cand releul desi incarca ok, face probleme , ca de exemplu poate descarca bateria peste noapte sau sa dea erori de baterie in bord.

 

eu ti-as recomanda sa mergi la un service care se ocupa doar cu electromotoare/alternatoare, ar trebui sa-ti gaseasca problema.

Edited by Krebs
Link to comment
Share on other sites

e o problema daca bateria noua e de 80A, pe cand cea veche era de 90?

 

Respectivul de la service, care e electrician zicea ca nu e nici o problema. Voltajul pe baterie ramane constant pe 14,5 deci nu cred ca e neaparat prea mare.

E posibil sa fie doar o eroare care imi face martorul sa palpaie?

Link to comment
Share on other sites

Greu de crezut. Daca inainte sa inlocuiesti alternatorul si bateria martorul nu palpaia iar acum, dupa ce le-ai inlocuit, palpaie, mai mult ca sigur trebuie sa cauti problema la piesele inlocuite.

 

Inainte sa schimb alternatorul si bateria, martorul ramanea aprins. Am schimbat carbunii la alternator si dupa ce l-am montat, s-a prajit. Avea scurt pe diode, care aparent a plecat de la bateria defecta (am aflat de baterie dupa ce montasem alternatorul nou, care se incingea foarte tare). Dupa ce am schimbat si bateria a fost totul ok, pana acum cateva zile cand am observat un flash mic al martorului, iar in dimineata aceasta a tot palpait timp de vreo 5 minute dupa care nimic.

 

Nici nu stiu cum/unde/cu ce sa incep investigarea.

Link to comment
Share on other sites

  • 8 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.