Jump to content

Becuri ASC si baterie aprinse


Recommended Posts

Salut,

 

Am avut o interventie la masina intr-un service oarecare, problema s-a rezolvat, insa am luat-o cu alte probleme:

-becul de la ASC sta aprins permanent si nici nu functioneaza ASC-ul,

-cand apas butonul de dezaburire ptr geamul din spate, se aprinde becul de la baterie. Dezaburirea nu functioneaza, iar dupa o a doua apasare a butonului de dezaburire, becul de la baterie se stinge.

 

Nu au stiut de la ce e, au zis doar ca trebuiesc resetate erorile cu un tester.

Eu inclin sa cred ca au uitat sa cupleze vreo mufa, sau au cuplat ceva gresit. Stiti cumva unde ar trebui sa verific? Mersi.

Link to comment
Share on other sites

Daca mi-au zis clar ca-i depaseste.. ce sa mai caut la ei? Ei si-au facut treaba, au scos diverse cabluri cand i-au incurcat, au rezolvat problema ptr care i-am contactat si-apoi le-au pus la loc cum au stiu ei mai bine.. numai ca s-au aprins niste becuri.. Saracii nu stiu de la ce e.. ei si-au facut treaba... au auzit ei ca ar exista ceva numit tester care ar rezolva situatia.

Greseala e a mea, ca am apelat la ei. M-am lasat pacalit de faptu ca aveau in curte numai bmw-uri tunate, baietii erau tineri, pasionati, visau numai cai putere.. Aveau si carti de vizita cu emblema bmw pe ele..

 

Deci stie cineva unde as putea sa verific daca au cuplat mufa de la ASC? Sau in cazul unei decuplari a mufei e nevoie de resetare cum cred ei? Sau mi-au furat vreun senzor?

Link to comment
Share on other sites

Daca mi-au zis clar ca-i depaseste.. ce sa mai caut la ei? Ei si-au facut treaba, au scos diverse cabluri cand i-au incurcat, au rezolvat problema ptr care i-am contactat si-apoi le-au pus la loc cum au stiu ei mai bine.. numai ca s-au aprins niste becuri.. Saracii nu stiu de la ce e.. ei si-au facut treaba... au auzit ei ca ar exista ceva numit tester care ar rezolva situatia.

Greseala e a mea, ca am apelat la ei. M-am lasat pacalit de faptu ca aveau in curte numai bmw-uri tunate, baietii erau tineri, pasionati, visau numai cai putere.. Aveau si carti de vizita cu emblema bmw pe ele..

 

Deci stie cineva unde as putea sa verific daca au cuplat mufa de la ASC? Sau in cazul unei decuplari a mufei e nevoie de resetare cum cred ei? Sau mi-au furat vreun senzor?

310165[/snapback]

 

Si totusi , cu cartea plina de bmw-uri tunate si habar n-au ce sa ii faca ? :blink:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Problema cu becul care reprezinta o baterie, cred ca am aflat de la ce vine: am masurat tensiunea la bornele bateriei cu motorul pornit, e cam 12V desi am auzit ca tre sa fie pe undeva pe la 14. O sa verific alternatoru sau releul de incarcare.

Am fost la test pt problema cu ASC-ul si.. mi-au zis ca nu pot sa comunice cu ASC-ul, le-am zis sa invete germana.. deci nu au stiut sa-mi zica care e problema. Acu ii mai rog o data pe cei care stiu unde se afla senzorii astia sau mufa de la electronica ASC-ului sa o verific daca-i dubioasa, ca poate de-aia nu au putut mesterii sa comunice cu asc-u. Am gasit intr-un topic mai recent ca ar fi pe undeva pe la bascule, io nu i'am gasit si nici realoem nu pare sa ma ajute.

Va salut, mersi.

Link to comment
Share on other sites

Problema cu becul care reprezinta o baterie, cred ca am aflat de la ce vine: am masurat tensiunea la bornele bateriei cu motorul pornit, e cam 12V desi am auzit ca tre sa fie pe undeva pe la 14. O sa verific alternatoru sau releul de incarcare.

Am fost la test pt problema cu ASC-ul si.. mi-au zis ca nu pot sa comunice cu ASC-ul, le-am zis sa invete germana.. deci nu au stiut sa-mi zica care e problema. Acu ii mai rog o data pe cei care stiu unde se afla senzorii astia sau mufa de la electronica ASC-ului sa o verific daca-i dubioasa, ca poate de-aia nu au putut mesterii sa comunice cu asc-u. Am gasit intr-un topic mai recent ca ar fi pe undeva pe la bascule, io nu i'am gasit si nici realoem nu pare sa ma ajute.

Va salut, mersi.

sunt alternatoare care au 12v si altele care au 14v acuma depinde de care ai tu...poate ai de 12v (scrie pe carcasa) sau poate ti-au schimbat baietii de la service alternatorul de 14v cu unul de 12v

Link to comment
Share on other sites

alternatorul care scoate 12 v ala nu mai e alternator cie e un papa baterie

 

o baterie incarcata 100% are 12 , 75 v in gol

 

1 daca ai bateria in spate (portbagaj/sub bancheta) trebuie sa ai pana in 14.3 v

 

2 daca bateria e la motor 13.8 MAX astea toate cu motorul pornit si la orice turatie ar fi el, asta e rolul regulatorului de tensiune

 

Pentru a verificare unu alternator daca incarca sau nu:

 

1: faza scurta/ lunga/ceata dezaburire luneta, radio la volum decent :) , cu un cuvant toti consumatorii ON si masori la baterie

 

la relanty nu are voie sa coboare sub 13.8 cu bateria in spate si sub 13 V cu bateria la motor

 

verifica daca nu cumva s-a miscat mufa care intra in alternator (in releul de incarcare) poate sa fie 1 sau 2 fire. post-2935-1197469194_thumb.jpg

 

Ce priveste ASC-ul decupleaza bateria borna "-" si masoara bateria in gol si zi ce tensiune are. Problema s-ar putea trage tot de la incarcare defectuoasa sau sa te fi lastat bateria, cum asa ? sa fi intrat in scurt elemetii :blink: se mai intampla

 

Lasa masina decuplata de la baterie 15 -20 de minute si intretimp verifica mufele scoatele si uitate la pini sa nu fi indoit vreun pin sau iesit contactul din mufa, sa intampla sa i se rupa piedica :)

 

Sau sa fi decuplat baietii mufe cu contactul pus :) ( era sa o patesc si eu cu niste destepti la service OFFTOPIC ma scuzati :) )

 

sa ne zici ce ai iscusit

Edited by clauberty
Link to comment
Share on other sites

Am mai fost la un test, ca am inceput sa fac o pasiune ptr teste..

Testeru asta zicea ca tensiunea cu "toate alea" pornite, inclusiv dezaburirea, este de aprox. 13.7V, deci ar trebui sa fie bine. Bateria cu bornele scoase, are cam 12.6V. De unde sa fie problema? O sa ma duc la electrcian, desi, nu aveam problema asta inainte, si testeru nu a putut spune.

Iar cu ASC-ul.. acelasi raspuns, Problema la comunicarea cu modulul. Ce credeti ca ar trebui sa verific?

Link to comment
Share on other sites

Am mai fost la un test, ca am inceput sa fac o pasiune ptr teste..

Testeru asta zicea ca tensiunea cu "toate alea" pornite, inclusiv dezaburirea, este de aprox. 13.7V, deci ar trebui sa fie bine. Bateria cu bornele scoase, are cam 12.6V. De unde sa fie problema? O sa ma duc la electrcian, desi, nu aveam problema asta inainte, si testeru nu a putut spune.

Iar cu ASC-ul.. acelasi raspuns, Problema la comunicarea cu modulul. Ce credeti ca ar trebui sa verific?

cand zice "probleme la comunicarea cu modulul" , sunt ceva probleme in bord , s-a umblat in bord probabil sau vreun cablu intrerupt ceva pe undeva..oricum trebuie verificat daca nu ti-au luat ceva de pe masina si pune-o pe tester si vezi daca si in alte parti iti da eroarea gen "probl. la comunicarea cu modulul". P.S. (mie eroarea asta mi-o dadea cand aveam bord-ul unde se umblase la kilometri , dupa ce am schimbat bordul a fost totul ok...

Link to comment
Share on other sites

Mersi, da' nu ma mai duc la nici un tester, cred ca ajung 3... Data viitoare ma duc direct la reparatie, daca vor ei sa puna tester, sa puna, eu nu mai platesc inca unu. Cum sa verific cablurile? Unde e pus modulu asta de ASC, ca sa-i verific legaturile?
Link to comment
Share on other sites

Mersi, da' nu ma mai duc la nici un tester, cred ca ajung 3... Data viitoare ma duc direct la reparatie, daca vor ei sa puna tester, sa puna, eu nu mai platesc inca unu. Cum sa verific cablurile? Unde e pus modulu asta de ASC, ca sa-i verific legaturile?

eventual vezi sa nu fie niste sigurante arse ceva , sau sa faca scurt pe undeva...fara tester greu sa-ti dai seama ce are masina...daca nu reusesti deloc...eu zic ca bavaria ramane ultima solutie , solutie cam tragica dar este o solutie... :blink:

Link to comment
Share on other sites

Mersi, da' nu ma mai duc la nici un tester, cred ca ajung 3... Data viitoare ma duc direct la reparatie, daca vor ei sa puna tester, sa puna, eu nu mai platesc inca unu. Cum sa verific cablurile? Unde e pus modulu asta de ASC, ca sa-i verific legaturile?

eventual vezi sa nu fie niste sigurante arse ceva , sau sa faca scurt pe undeva...fara tester greu sa-ti dai seama ce are masina...daca nu reusesti deloc...eu zic ca bavaria ramane ultima solutie , solutie cam tragica dar este o solutie... :blink:

 

Eu inteleg ca e greu de dat seama fara tester, dar daca testeru nu poate da nici un raspuns, ptr ca nu poate comunica cu modulul? Ce-i de facut in cazu asta?

Sigurantele (pe diagrama de sigurante scrie ca sunt vreo 4-5) sunt ok.

 

AB "scrie" pe ea..

Edited by zeke
Link to comment
Share on other sites

Eu inteleg ca e greu de dat seama fara tester, dar daca testeru nu poate da nici un raspuns, ptr ca nu poate comunica cu modulul? Ce-i de facut in cazu asta?

Sigurantele (pe diagrama de sigurante scrie ca sunt vreo 4-5) sunt ok.

 

AB "scrie" pe ea..

 

Nu este chiar asa de greu nici fara tester, dar mai bine du-te la AB, nu are sens sa dai bani peste tot si sa nu iti rezolvi problema.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

..back

Am fost la un alt service, le-am specificat ca nu vreau test, vreau un raspuns mai clar (oricum, stiam pe de rost codul erorilor). S-a ajuns la concluzia ca firele sunt intrerupte pe undeva, si e doar o coincidenta ca s-a intamplat exact dupa ce am luat-o din service. Deocamdata nu vreau sa o mai duc la nici un service, nici macar la AB. Nu vreau sa o mai iau si de acolo cu alte cateva becuri aprinse.

Stie cineva care-i traseul ASC-ului? Realoem nu prea m-a lamurit.

 

Cu becul de la baterie? Tot aici am aflat ca nivelul de incarcare al alternatorului e bun, si ca becul se poate aprinde din acelasi motiv, fire intrerupte, din senin (!!!).

Credeti ca are cumva legatura cu faptul ca nu am freon in instalatia de A/C? Stiu ca dezaburirea e doar o rezistenta electrica, dar.. cand aveam freon, daca instalatia de AC era oprita si porneam dezaburirea, pornea si aerul. Intreb doar..

Edited by zeke
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.