Jump to content

E 39 - E60


Ady 3

Recommended Posts

  • Replies 279
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

chestia asta cu fiecare isi apara masina mi se pare o prostie sincer sa fiu ... eu cand am avut o carutza , carutza ii ziceam , cand am avut masina , masina ii ziceam , cand imi doream alta masina recunosteam superioritatea ei prin argumente and stuff , nush eu sunt genu de persoana care spune ca omu face masina nu vice versa asa ca ... hai sa zicem toti ca e60 e PESTE e39 daca asa este , si hai sa ne luam toti e60 care'i problema? pe mine ma intereseaa cineva onest care sa spuna : frate am avut e39 sau am si am avut sau am si e60 si eu zic din motivele x y z ca ala e mai bune . intr-o alta ordine de idei tin sa va mentionez faptul ca eu am avut e34 inaintea acestei masini si am sa recunosc cate zile o sa am .... ca e34 pentru mine cel putin prin exemplarul care l-am avut a fost cea mai fiabila masina care o puteam avea vreodata , si sunt 100% sigur ca este peste e39 la fiabilitate , dar ar un dezavantaj in privinta confort dotari etc . astazi daca m-ati pune sa fac alegerea as pastra un e34 ... cate zile as avea si daca as avea unu la 10 000 de kilometri cred ca nu l-ash vinde pt nimic in lume .
Link to comment
Share on other sites

Nu prea ai nimerit-o :blink:

 

Eu am calculat cu un telefon Nokia cu sistem de operare Symbian, am un convertor pentru asa ceva...

Mai ciupanez!

 

1kw=1.36cp

 

La volanta, la roata, la piata la obor. Daca atat inseamna 1kw, fix 1.36cp, vrei sa schimbam de dragul tau chestia asta?

 

Independent de sistemul simbian si alte treburi. Puterea, dragul meu, nu tine de tel nokia. E o particica din fizica - deci este o formula matematica clara pt calculul ei.

 

Motivatia ta, baiat care ai citit cate ceva despre bmw, mi se pare cel putin puerila

 

Poate putina fizica nu ar strica. Are tel ala al tau noi formule fizice?

 

Poate e un mic Einstein si de-aia simti tu ca trebuie sa-i dai crezare.

 

Revenind pe pamant, sa admiti ca ai gresit e mai elegant decat sa persisti in greseala - chiar si la varsta ta, copile.

Edited by nesuferila
Link to comment
Share on other sites

chestia asta cu fiecare isi apara masina mi se pare o prostie sincer sa fiu

 

Pai sa nu ti se mai para... pentru ca asa este lumea in general. Da si eu ma consider un tip obiectiv si incerc sa analizez la rece cele doua modele. Si eu am avut un clio inainte de asta si imi era drag de ea dar stiam ce fel de masina este. Insa trebuie sa intelegi ca nimeni nu poate fi 100% impartial in conditiile in care detine unul dintre cele doua modele in discutie...

Eu prefer e39 pentru:

1. aspectul exterior care este, dupa parerea mea, clasic, elegant si frumos. E60 imi pare un pic fortat, are cateva curburi ciudatele.

2. forma plansei de bord care de asemenea imi pare mult mai eleganta decat cea a e60-ului

3. consumul redus de combustibil(intre 9,5 si 11,5 in Bucuresti la un e39 520d)

4. o intretinere mai ieftina la e39

 

Mi-ar placea un e60 pentru faptul ca:

1. este mai nou deci posibilitatea aparitiei unor probleme e mai mica

2. se devalorizeaza mai greu decat un e39

3. mai multe gadget-uri si optiuni posibile

 

Oricum imi voi vinde masina inainte sa apara urmatorul model seria 5 pentru ca atunci, dragii mei posesori de e39, pretul masinutelor noastre va scadea f mult indiferent de starea lor, iar eu nu imi permit sa pierd atat de mult la pret, oricat mi-ar placea masinuta asta.

 

Cat despre e34 am auzit foarte multe cuvinte de lauda insa as vorbi in necunostinta de cauza. Nu am avut ocazia sa conduc acest model.

Edited by vardan85
Link to comment
Share on other sites

Pentru mine e60.. chiar daca este foarte bun , este mai greu de inghitit, din cauza liniilor, fata de un e39 care te cucereste la prima vedere, nu spun ca avand banii necesari nu as lua un e60, dar ar trebui sa ma obisnuiesc cu el.... sa invat sa-mi placa.. poate mai usor sau mai greu, dar nu e ca la e39 care iti place din prima.. de aceea apare disputa asta... daca era un design reusit, toata lumea tacea si nu il critica pe Bangle... si toata lumea ridica in slavi e60 si din punct de vedere al designului... nu e urat, dar intre e39 si e60 2008 ar pierde... e60-u
Link to comment
Share on other sites

mai eu am mers cu amandoua, ce sa spun... si motorasele de pe e60 sunt mai silentioase, mai ok...

despre fiabilitate, bmw in general nu sunt masini foarte fiabile ( in romania )

cutiile automate sunt mai bunicele pe e60

sta putin mai binisor prin curbe e60

interiorul nu-mi place la e60, sub nici o combinatie.

 

vrem nu vrem trebuie sa trecem pe e60, asta este. lumea e satula de e39, a vezut destule de pin 97 incoace :blink: si probabil de aia e60 ar fi mai bine cotat.

insist pe ideea ca e60 are forme de japoneza, cand am vazut-o prima data am crezut ca-i toyota!

 

o poza care-mi place mult: ( true german look )

 

http://www.eurocarmotorsport.com/Image/am5_39.jpg

Edited by Roland
Link to comment
Share on other sites

190 sau 193 de cai???

 

ironie......amandoi aveti dreptate....daca deschizi orice revista /site din anglia/usa o sa vezi ca puterile sunt exprimate in bhp...si sensibil mai mici decat ce stim noi...de asemenea in europa( normal fara anglia ) o sa iti dea un pic mai mult...asta ptr ca unii fac calculul cu 1.36 iar altii cu 1.34.... si de la unele persoane de pe forum aveam pretentii ca stiu astfel de lucruri...

 

e39 vs e 60.... hmm....am e39....am mers cu e60 520i( model de baza...no comment....) iubesc e 39, mias lua e 60 dar numai de la 530 in sus... din pacate insa si cheltuielile sunt direct proportionale(piese....daca cad, CASCO , achizitie.... )...momentan cred ca e 39 e fix cat plapuma mea, mai vedem mai incolo.......

Edited by alex sabin
Link to comment
Share on other sites

190 sau 193 de cai???

 

ironie......amandoi aveti dreptate....daca deschizi orice revista /site din anglia/usa o sa vezi ca puterile sunt exprimate in bhp...si sensibil mai mici decat ce stim noi...de asemenea in europa( normal fara anglia ) o sa iti dea un pic mai mult...asta ptr ca unii fac calculul cu 1.36 iar altii cu 1.34.... si de la unele persoane de pe forum aveam pretentii ca stiu astfel de lucruri...

 

e39 vs e 60.... hmm....am e39....am mers cu e60 520i( model de baza...no comment....) iubesc e 39, mias lua e 60 dar numai de la 530 in sus... din pacate insa si cheltuielile sunt direct proportionale(piese....daca cad, CASCO , achizitie.... )...momentan cred ca e 39 e fix cat plapuma mea, mai vedem mai incolo.......

alooooooo!

 

1kw=1.36cp PUNCT!

 

ADICA, avem unitati de masura diferite? o fi tona in anglia cam 994 de kg? ei au alti KW? hahahahahaha

 

sau poate metrul in anglia are 98 de cm??

 

hai sa ne trezim putin, te rog frumos.

 

P.S - a zis bine roxana. bhp nu e hp. iarna nu-i ca vara. discutia era despre hp, aia din talon, nu calculele la roata.

Edited by nesuferila
Link to comment
Share on other sites

Nu zicea cineva ... ca e39 in vs pierde din cauza ca e vechi, nu din cauza la design... si ca daca ar fi sa POTI alege intre e39 2008 si e60 2008 poate ar sta altfel situatia ...

 

Am inteles, discutii teoretice :blink:

Dupa mine E60 este mult mai frumos decat E39, deci nu as avea probleme la alegere.

Link to comment
Share on other sites

Nu prea ai nimerit-o :blink:

 

Eu am calculat cu un telefon Nokia cu sistem de operare Symbian, am un convertor pentru asa ceva...

Mai ciupanez!

 

1kw=1.36cp

 

La volanta, la roata, la piata la obor. Daca atat inseamna 1kw, fix 1.36cp, vrei sa schimbam de dragul tau chestia asta?

 

Independent de sistemul simbian si alte treburi. Puterea, dragul meu, nu tine de tel nokia. E o particica din fizica - deci este o formula matematica clara pt calculul ei.

 

Motivatia ta, baiat care ai citit cate ceva despre bmw, mi se pare cel putin puerila

 

Poate putina fizica nu ar strica. Are tel ala al tau noi formule fizice?

 

Poate e un mic Einstein si de-aia simti tu ca trebuie sa-i dai crezare.

 

Revenind pe pamant, sa admiti ca ai gresit e mai elegant decat sa persisti in greseala - chiar si la varsta ta, copile.

 

Si am zis eu ca 1kw nu este egal cu 1.36 cp?

 

Eu cred ca ar trebui sa citesti mai atent, eu am spus cu totul altceva...

 

Calculand cu telefonul meu, imi ies exact numarul de bhp care figureaza si pe carfolio pentru masina mea.

 

In caz ca nu stiai, exista mai multe unitati de calcul al puterii in afara de calul putere, si in afara sunt foarte des folosite: http://en.wikipedia.org/wiki/Horsepower

 

 

 

PS

This unit (German: Pferdestärke = horse strength) is no longer a statutory unit, but is still commonly used in Europe, South America and Japan, especially by the automotive and motorcycle industry. It was adopted throughout continental Europe with designations equivalent to the English "horsepower", but mathematically different from the British unit. It is defined by the Physikalisch-Technische Bundesanstalt (PTB)[1] in Braunschweig as exactly:

 

1 PS = 75 kpˇm/s = 0.73549875 kW = 0.9863201652997627 hp (SAE)

 

Pe de alta parte, am mai afirmat ca puterea unui motor variaza in functie de locul unde e masurata.

Puterea de la volanta este mai mare decat puterea calculata la roata datorita pierderilor din transmisie.

 

Eu n-am gresit nimic, am folosit un convertor care transforma kw in bhp nu in cp.

 

Revenind la subiect, puterea unui motor poate fi exprimata in bhp, hp sau ps.

 

Iar producatorii declara puterea de la volanta pentru ca este mai mare deci avem de-a face cu un marketing inteligent.

 

In orice caz, nu-mi spune tu mie copile ca nu ma cunosti si nu-ti permit astfel de apelative, mai ales datorita faptului ca eu am vorbit decent asa ca iti sugerez sa vorbesti politicos.

 

P.S - a zis bine roxana. bhp nu e hp. iarna nu-i ca vara. discutia era despre hp, aia din talon, nu calculele la roata.

 

Imi pare rau dar in talon nu sunt trecuti caii putere ci kw, si poti sa transformi kw in ce sistem ai chef.

Link to comment
Share on other sites

Nu prea ai nimerit-o :blink:

 

Eu am calculat cu un telefon Nokia cu sistem de operare Symbian, am un convertor pentru asa ceva...

Mai ciupanez!

 

1kw=1.36cp

 

La volanta, la roata, la piata la obor. Daca atat inseamna 1kw, fix 1.36cp, vrei sa schimbam de dragul tau chestia asta?

 

Independent de sistemul simbian si alte treburi. Puterea, dragul meu, nu tine de tel nokia. E o particica din fizica - deci este o formula matematica clara pt calculul ei.

 

Motivatia ta, baiat care ai citit cate ceva despre bmw, mi se pare cel putin puerila

 

Poate putina fizica nu ar strica. Are tel ala al tau noi formule fizice?

 

Poate e un mic Einstein si de-aia simti tu ca trebuie sa-i dai crezare.

 

Revenind pe pamant, sa admiti ca ai gresit e mai elegant decat sa persisti in greseala - chiar si la varsta ta, copile.

 

Si am zis eu ca 1kw nu este egal cu 1.36 cp?

 

Eu cred ca ar trebui sa citesti mai atent, eu am spus cu totul altceva...

 

Calculand cu telefonul meu, imi ies exact numarul de bhp care figureaza si pe carfolio pentru masina mea.

 

In caz ca nu stiai, exista mai multe unitati de calcul al puterii in afara de calul putere, si in afara sunt foarte des folosite: http://en.wikipedia.org/wiki/Horsepower

 

 

 

PS

This unit (German: Pferdestärke = horse strength) is no longer a statutory unit, but is still commonly used in Europe, South America and Japan, especially by the automotive and motorcycle industry. It was adopted throughout continental Europe with designations equivalent to the English "horsepower", but mathematically different from the British unit. It is defined by the Physikalisch-Technische Bundesanstalt (PTB)[1] in Braunschweig as exactly:

 

1 PS = 75 kp¡m/s = 0.73549875 kW = 0.9863201652997627 hp (SAE)

 

Pe de alta parte, am mai afirmat ca puterea unui motor variaza in functie de locul unde e masurata.

Puterea de la volanta este mai mare decat puterea calculata la roata datorita pierderilor din transmisie.

 

Eu n-am gresit nimic, am folosit un convertor care transforma kw in bhp nu in cp.

 

Revenind la subiect, puterea unui motor poate fi exprimata in bhp, hp sau ps.

 

Iar producatorii declara puterea de la volanta pentru ca este mai mare deci avem de-a face cu un marketing inteligent.

 

In orice caz, nu-mi spune tu mie copile ca nu ma cunosti si nu-ti permit astfel de apelative, mai ales datorita faptului ca eu am vorbit decent asa ca iti sugerez sa vorbesti politicos.

 

P.S - a zis bine roxana. bhp nu e hp. iarna nu-i ca vara. discutia era despre hp, aia din talon, nu calculele la roata.

 

Imi pare rau dar in talon nu sunt trecuti caii putere ci kw, si poti sa transformi kw in ce sistem ai chef.

 

la 20 de ani ai tai, pt mine esti copil

 

si asta nu e ceva nepoliticos

 

si nu mai face atatea transformari, ca nu e rugby aici

si nu te mai deranja sa rasp, am vazut exact cat poti

Link to comment
Share on other sites

la 20 de ani ai tai, pt mine esti copil

 

si asta nu e ceva nepoliticos

 

si nu mai face atatea transformari, ca nu e rugby aici

si nu te mai deranja sa rasp, am vazut exact cat poti

 

Si eu am vazut cat poti, din pacate am dreptate si exista intr-adevar mai multe modalitati de calcul ale puterii.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.