Jump to content

debitmetru?


Recommended Posts

am o problema la E46 320D 150cp

cateodata am LAG-ul mai mare, nu intotdeauna, am impresia ca a crescut si consumul si parca nu mai trage ca inainte :blink:

sa fie debitmetrul?

s/a mai confruntat cineva cu asa ceva?

 

PS motorina e aceeasi de cand am masina, OMV.

Link to comment
Share on other sites

am o problema la E46 320D 150cp

cateodata am LAG-ul mai mare, nu intotdeauna, am impresia ca a crescut si consumul si parca nu mai trage ca inainte :)

sa fie debitmetrul?

s/a mai confruntat cineva cu asa ceva?

 

PS motorina e aceeasi de cand am masina, OMV.

 

eu folosesc motorina eoro 5 si am aceeasi impresie. oricum consumul e crescut si din cauza temperaturilor scazute pana se incalzeste motorul

 

 

am o problema la E46 320D 150cp

cateodata am LAG-ul mai mare, nu intotdeauna, am impresia ca a crescut si consumul si parca nu mai trage ca inainte :)

sa fie debitmetrul?

s/a mai confruntat cineva cu asa ceva?

 

PS motorina e aceeasi de cand am masina, OMV.

 

zi-mi te rog ce inseamna LAG? :blink:

Link to comment
Share on other sites

am o problema la E46 320D 150cp

cateodata am LAG-ul mai mare, nu intotdeauna, am impresia ca a crescut si consumul si parca nu mai trage ca inainte :)

sa fie debitmetrul?

s/a mai confruntat cineva cu asa ceva?

 

PS motorina e aceeasi de cand am masina, OMV.

 

eu folosesc motorina eoro 5 si am aceeasi impresie. oricum consumul e crescut si din cauza temperaturilor scazute pana se incalzeste motorul

 

 

am o problema la E46 320D 150cp

cateodata am LAG-ul mai mare, nu intotdeauna, am impresia ca a crescut si consumul si parca nu mai trage ca inainte :)

sa fie debitmetrul?

s/a mai confruntat cineva cu asa ceva?

 

PS motorina e aceeasi de cand am masina, OMV.

 

zi-mi te rog ce inseamna LAG? :blink:

LAG=intarziere

Link to comment
Share on other sites

ma gandeam eu dar nu eram sigur!

mesi mult!

 

 

 

unde gasesc si eu piesa asta mai ieftin?

am auyit ca se poate schimba numai o parte din ea si iesi mult mai ieftin?!

debitmetru aer la 320d 150cp este de doua feluri :este cu 4 fire pt euro 4(foarte scump 14mil) si cu 5 fire pt euro 3 (8mil)...

Link to comment
Share on other sites

ma gandeam eu dar nu eram sigur!

mesi mult!

 

 

 

unde gasesc si eu piesa asta mai ieftin?

am auyit ca se poate schimba numai o parte din ea si iesi mult mai ieftin?!

debitmetru aer la 320d 150cp este de doua feluri :este cu 4 fire pt euro 4(foarte scump 14mil) si cu 5 fire pt euro 3 (8mil)...

unde?

Link to comment
Share on other sites

Eu te sfatuiesc sa nu te grabesti !...Acum 2 luni aveam aceeasi senzatie ..ca parca nu mai trage ...si chiar cautam debitmetru ...intre timp am mai tot testat alte statii de benzina ..am schimbat filtrul de aer (45 ron ) ......masina trage f bine acum tureaza in sarcina ..fara probleme .....deci nu te grabi ..mai testeaza ..Poate-si revine ...Daca ai nevoie de spray contact sa faci o curatare debitmetru poti sa ma contactezi .. :blink:
Link to comment
Share on other sites

Eu te sfatuiesc sa nu te grabesti !...Acum 2 luni aveam aceeasi senzatie ..ca parca nu mai trage ...si chiar cautam debitmetru ...intre timp am mai tot testat alte statii de benzina ..am schimbat filtrul de aer (45 ron ) ......masina trage f bine acum tureaza in sarcina ..fara probleme .....deci nu te grabi ..mai testeaza ..Poate-si revine ...Daca ai nevoie de spray contact sa faci o curatare debitmetru poti sa ma contactezi .. :blink:

vi in seara asta la casa poporului?

adu si sprayul please!

Link to comment
Share on other sites

Eu te sfatuiesc sa nu te grabesti !...Acum 2 luni aveam aceeasi senzatie ..ca parca nu mai trage ...si chiar cautam debitmetru ...intre timp am mai tot testat alte statii de benzina ..am schimbat filtrul de aer (45 ron ) ......masina trage f bine acum tureaza in sarcina ..fara probleme .....deci nu te grabi ..mai testeaza ..Poate-si revine ...Daca ai nevoie de spray contact sa faci o curatare debitmetru poti sa ma contactezi .. :blink:

vi in seara asta la casa poporului?

adu si sprayul please!

 

 

Nu vin ...dar stai la 2 pasi de mine ... :) o rezolvam in weekend ..

Link to comment
Share on other sites

ma gandeam eu dar nu eram sigur!

mesi mult!

 

 

 

unde gasesc si eu piesa asta mai ieftin?

am auyit ca se poate schimba numai o parte din ea si iesi mult mai ieftin?!

debitmetru aer la 320d 150cp este de doua feluri :este cu 4 fire pt euro 4(foarte scump 14mil) si cu 5 fire pt euro 3 (8mil)...

 

Astea`s preturile p piata ca sa stiu si eu sa nu ma ard in caz ca intalnes problema asta :blink:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Epuratorul de gaze l-ai schimbat?

 

In ce priveste debitmetrul, mai ieftin este la METEOR( IN CRANGASHI), eu am un 330 d si mi-am luat debitmetru ( bosh) de acolo cu 5 milioane. :blink:

 

 

 

am si eu o intrebare: epuratorul de gaze nu este acelasi lucru cu electrovalva EGR? poate sa imi explice cineva?

Link to comment
Share on other sites

Cand inregistrezi erori in debitmetru efectele sunt de genul pornire greoaie la rece ,lipsa putere,trepidatii ale motorului,acceleratie intarziata vine din alimentare,ori un filtru infundat(motorina/aer),ori o pompa de transport care nu mai este in parametrii,ori scapari de presiune pe admisia de aer,verifica turbina si toate conductele de aer sa fie OK.verifica presiunea pe retur,daca toate sunt bune atunci inderaptate catre debitmetru,fa un test cu mufa scoasa si vezi cum reactioneaza.
Link to comment
Share on other sites

mai am o intrebare. cum trebuie sa reactioneze cu mufa de la debitmetru scoasa? sa traga mai prost sau mai bine daca e stricat si scot mufa?

 

imi poti spune si mie te rog daca se poate curata valva aia EGR si cat de importanta este in viata motorolui, adica se poate sa existe o lipsa de putere din cauza ei sau a filtrului epurator? :blink: de filtru epurator am inteles pe unde se afla dar am nelamuriri in ceea ce face el practic. poate sa afecteze puterea motorului si filtrul asta? :) astept un raspuns de la tine.

Link to comment
Share on other sites

mai am o intrebare. cum trebuie sa reactioneze cu mufa de la debitmetru scoasa? sa traga mai prost sau mai bine daca e stricat si scot mufa?

 

imi poti spune si mie te rog daca se poate curata valva aia EGR si cat de importanta este in viata motorolui, adica se poate sa existe o lipsa de putere din cauza ei sau a filtrului epurator? :blink: de filtru epurator am inteles pe unde se afla dar am nelamuriri in ceea ce face el practic. poate sa afecteze puterea motorului si filtrul asta? :) astept un raspuns de la tine.

Daca scoti mufa de la debitmetru motorul o sa traga mai bine ,asta in cazul in care debitmetrul masoara eronat aerul,cat despre filtrul epurator(separator de gaze) este un filtru care separa gazele din motor de uleiul din motor,este situat in capacul de la motor,iar gazele rezultate din aceasta separatie intra direct in turbina,imediat dupa debitmetru,valva egr se poate curata ,este situata direct pe admisia de aer.filtrul separator amplifica putin puterea motorului dar nesemnificativ,in raport cu EGR,si turbina,dar poate sa inece motorul atunci cand nu mai face separarea cum trebuie

lasand uleiul sa fie tras de turbina si bagat direct in motor,prin admisia de aer,; (fum negru) excesiv;infundarea catalizatorului...etc..Valva EGR este conceputa pentru a diminua noxele in principal dar si pentru un plus de putere si este legata strict de geometia variabila a turbinei,fiind totodata si un bipass pe evacuare..nu vreau sa te ametesc cu detalii ...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.