Jump to content

cred ca mi-am inecat ursu'


djraven

Recommended Posts

nu mai aveam benzina...dar am pornit-o putin ca era cam frig afara...a pornit, a stat vreo 5 sec aprins si dupa aceea a murit...okey...no more gas

am lasat-o cam vreo 3 zile....i-am pus benzina...si da-i la automat ca nebunu' ...ca nu stiu de unde sa amorsez pompa de benzina...si dupa vreo 3-4 chei luunnggii....a inceput sa miroasa a benzina de pe esapament...atunci am pp ca a intrat benzina in pistoane, dar am udat si bujiile in acelasi timp....asa ca o sa o las vreo cateva ore si dupa aceea mai incerc....

daca stiti voi unde este pompa...???ca pe viitor sa nu mai fac asa ceva....:blink::)

btw...am un urs 316 i...motor 1.6 injectie 107cp....

thx

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 54
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

nu mai aveam benzina...dar am pornit-o putin ca era cam frig afara...a pornit, a stat vreo 5 sec aprins si dupa aceea a murit...okey...no more gas

am lasat-o cam vreo 3 zile....i-am pus benzina...si da-i la automat ca nebunu' ...ca nu stiu de unde sa amorsez pompa de benzina...si dupa vreo 3-4 chei luunnggii....a inceput sa miroasa a benzina de pe esapament...atunci am pp ca a intrat benzina in pistoane, dar am udat si bujiile in acelasi timp....asa ca o sa o las vreo cateva ore si dupa aceea mai incerc....

daca stiti voi unde este pompa...???ca pe viitor sa nu mai fac asa ceva....:blink::)

btw...am un urs 316 i...motor 1.6 injectie 107cp....

thx

un mic tip cand e motorul inecat: incearca sa o pornesti cu acceleratia calcata la podea.

Link to comment
Share on other sites

Salut,pompa e sub bancheta din spate,si daca ai ramas fara benzina si ai pui de ex vreo 4 litri-5 si vrei sa o pornesti trebuie sa te astepti sa nu pornesca din prima ,pana a-si ia pompa benzina,cam dupa vreo 3-4 chei asa porneste motorul,eu am un 318 i m40 coupe '88,sincer probleme in legatura cu pornitul nu am avut legate de motor,dar am avut probleme cu suspensia masini si cu mecanica pe fata,nu stiu ce sa zik dar e firava rau la mecanica pt drumurile noastre,adika am schimbat telescoapele noi acum 5 luni si am gasit unu din ele curs si multe alte piese care tin de caseta de directie si pivotii si toate astea de la gropi,a ta cum e la mecanica pe fata?o ai demult masina?salut
Link to comment
Share on other sites

Nu stiu exact ce model de injectie ai (Motronic, Jetronic) dar in momentul in care pui contactul, pompa ar trebui sa bage pt 1-3 sec., dupa care se opreste pana dai la contact. tocmai pt a asigura ca sistemul are benzina in capat, la injectoare. Asa ca in mod normal, daca pui contactul 1-2 ori, ai deja benzina la inectoare. Ar trebui sa porneasca din prima, hai maxim. a doua oara pt ca mai ai ceva aer. Asta daca totul e ok, adica nu sunt alte cauze si daca motorul nu era deja inecat.

Deci pompa isi ia benzina de cum ai pus contactul si incarca sistemul. Nu e ca la dieselul vechi, unde aerul in instalatie poate crea probleme si unde trebuie sa aerisesti.

Link to comment
Share on other sites

mie nu mi-a pornit nici dupa vreo 10 chei....si primele au fost luungii....

probabil am inecat-o...de fapt aproape sigur...pt ca simteam miros de benzina de pe esapament...

cat despre mecanica....se tine bine...desi nu am mers cu ea asa mult...ca tre sa o inscriu...am mers doar o luna si ceva...si am cautat sa merg numai pe drumuri mai bune....probleme nu mi-a facut pana acum nici una...in afara de asta care mai mult e vina mea....

directia imi cam vibra pe la 120km/h...dar cred ca e de la o roata dezechilibrata....sau probabil nu mai am aceeasi presiune in pneuri....

zgomote nu face ....

am o usoara vibratie de la cardan pe la 60km/h...dar nu stu de la ce ar fii....pp ca de la vreo flansa uzata ceva...habar nu am....

oricum vreau sa schimb grupul si planetarele, si atunci o sa schimb si cardanul...poate e stramb....dar dc e strambat ar trebui sa vibreze ca drq la viteze mari...dar mie imi vibreaza doar putin la 60...atat...in rest nimic....

oricum dupa ce o inscriu o sa faca o vizita la service...pentru schimbat toate consumabilele....discuri placute, articulatie...ce trebuie....tamburi...desi as fii vrut sa schimb tamburii si sa pun discuri pe spate....dar nu stu dc se poate asta...si dc da nu stu dc tre sa schimb ceva la pompa de frana...

planuri sunt...dar lipsa de buget si vremea proasta ma tin pe loc....

Link to comment
Share on other sites

La frig asta mai bine nu o pornesti decat s-o pornest 5 secunde..

 

Daca nu o ia dupa ce ai lasat-o ceva ore, scoate o bujie si vezi cat de uda e. A mea cand a ramas inecat nici dimineata dupa nu a pornit, cred ca din cauza frigului benzina excesa in cilindru / pe bujie nu se evaporeaza.

 

Daca le gasesti ude, scoate le pe toate, treb sa le usuci in casa eventual pe aragaz. Dupa ce le pui la loc incerci din nou o pornire, dar cu o baterie plina.

Edited by bartro2
Link to comment
Share on other sites

pai....asta e...stiam la ce ma inham cand am luat-o...dar imi place la nebunie ursul...si chiar vreau sa am grija de el....daca da d-nezeu si scot astia prostia asta de taxa pana in feb o sa o bag in service imediat dupa ce o inscriu, dc nu...pe la sfarsitul primaverii are programata o oprire urgenta la service...cu schimbat tot.....preferabil si motorul...dar acum nu stiu cat de mare va fii bugetul
Link to comment
Share on other sites

Mai a mers la mine o chestie care nu este aplicabil in general probabil. Masina mea merge prea bogat cand e motorul rece, si cand e foarte frig ramana inecat. Am observat ca in caz asta porneste bine dupa ce am scos mufa de la debitmetru. Repet, este ceva specific pentru masina mea, care functioneaza pentru ca am o problema cu debit de benzina. Daca si la tine sti ca cam merge bogat la pornire la temperturi scazute, poate merge si la tine.... Dupa ce s-a incalzit motor un pic, pot sa pun debitmetru in functiune si apoi merge si porneste bine masina.
Link to comment
Share on other sites

Mai a mers la mine o chestie care nu este aplicabil in general probabil. Masina mea merge prea bogat cand e motorul rece, si cand e foarte frig ramana inecat. Am observat ca in caz asta porneste bine dupa ce am scos mufa de la debitmetru. Repet, este ceva specific pentru masina mea, care functioneaza pentru ca am o problema cu debit de benzina. Daca si la tine sti ca cam merge bogat la pornire la temperturi scazute, poate merge si la tine.... Dupa ce s-a incalzit motor un pic, pot sa pun debitmetru in functiune si apoi merge si porneste bine masina.

Imi zice si mie cineva unde gasesc debitmetrul la un 318i din 2001 ? Doar de curiozitate :blink:!Eventual o poza mi-ar fi de mare ajutor.

Link to comment
Share on other sites

nu mai aveam benzina...dar am pornit-o putin ca era cam frig afara...a pornit, a stat vreo 5 sec aprins si dupa aceea a murit...okey...no more gas

am lasat-o cam vreo 3 zile....i-am pus benzina...si da-i la automat ca nebunu' ...ca nu stiu de unde sa amorsez pompa de benzina...si dupa vreo 3-4 chei luunnggii....a inceput sa miroasa a benzina de pe esapament...atunci am pp ca a intrat benzina in pistoane, dar am udat si bujiile in acelasi timp....asa ca o sa o las vreo cateva ore si dupa aceea mai incerc....

daca stiti voi unde este pompa...???ca pe viitor sa nu mai fac asa ceva....:):)

btw...am un urs 316 i...motor 1.6 injectie 107cp....

thx

Ai injectie motronic1.3 daca nu ma insel... pompa se gaseste sub bancheta spate in partea dreapta dar nu poti s-o amorsezi. Ii dai pur si simplu la cheie de 2-3ori mai lung putin si daca totul este ok tre sa porneasca. Cand pui contactul nu se amorseaza pompa ca la alte sisteme de injectie respectiv jetronic, pompa functioneaza doar cand dai la automat si implicit cand functioneaza motorul.

Bafta... :blink:

Link to comment
Share on other sites

normal.. ar trebui sa pui contactul si sa-l iei, o sa auzi cum pompa se amorseaza.. faci manevra de citeva ori si dai linistit la cheie si-o ia, eu am avut un 318i din 86 si am ramas o singura data fara benzina spre norocul meu.. dar dupa ce am bagat benzina, am calcato blana, am dat la automat fara sa amorsez nimic..si-a luato dupa circa 10 secunde de dat la automat.

316 nu era pe carburatie la urs? motor 1.6 si 107 cai pe injectie? eu unul n-am auzit..318i avea 105. tu vorbesti de pisicuta?

Link to comment
Share on other sites

Raven a-si vrea sa fac un spirit de gluma in legatura cu ursul,un amik si-a luat un urs acum ceva timp si o cunostinta de a lui cu un x5 ai spune''Daca ai luat masina asta fa-ti o poza acum si sa a-ti mai faci una dupa un an si vei vedea cum vei arata:)'',eu i-am schimbat suspensia pe fata si am observat ca intr-o parte sta mai ridicata decat in cealalta,imi trecea prin gand sa o duk intr-o parcare mare si libera si sa arunc 2 litri de benzina pe ea si sa chem un taxi sau daca a-si putea sa al intalnesc pe ala de la Top G. sa io dau sa faca niste ''teste'' cu ea,nu stiu ce sa zik am ajuns la vb. altora ca o masina veche e belea la casa omului,ok,ma duk sa iau solenza alor mei si sa plec in oras relaxat,salut si bafta.
Link to comment
Share on other sites

Raven a-si vrea sa fac un spirit de gluma in legatura cu ursul,un amik si-a luat un urs acum ceva timp si o cunostinta de a lui cu un x5 ai spune''Daca ai luat masina asta fa-ti o poza acum si sa a-ti mai faci una dupa un an si vei vedea cum vei arata:)'',eu i-am schimbat suspensia pe fata si am observat ca intr-o parte sta mai ridicata decat in cealalta,imi trecea prin gand sa o duk intr-o parcare mare si libera si sa arunc 2 litri de benzina pe ea si sa chem un taxi sau daca a-si putea sa al intalnesc pe ala de la Top G. sa io dau sa faca niste ''teste'' cu ea,nu stiu ce sa zik am ajuns la vb. altora ca o masina veche e belea la casa omului,ok,ma duk sa iau solenza alor mei si sa plec in oras relaxat,salut si bafta.

nu vorbii prostii.. ursu e printre cele mai tzapene masini.. poate ai prins tu una nasoala.. am avut un urs timp de 1 an si in afara motorului care l-am gripat din cauza uleiului.. (s-a stricat kilometraju si n-am stiut la citi km sa-l schimb) o singura problema am avut cu el... dupa un timp incepuse sa-mi trepideze la frinare.. problema care am rezolvat-o cu alte jante.. a si.. de la telescoapele sport a inceput sa-mi trepideze bordu.. in rest.. benzina si talpa :blink: am facut 2150 km NON-STOP cu masina.. cu o pauza de 8 ore.. si nici macar temperatura la apa nu mi s-a ridicat..la ce calduri erau afara :)

Link to comment
Share on other sites

Deina parerea mea ar trebui sa vb. despre urs la timpul trecut adika trebuia sa spui ''au fost printre cele mai tzapene masini'' acum sunt niste rable de dus la remat,o spun eu ca posesor pt. ca mi-a intins nervi la maxim,Raven e acum la inceput,entuziasmat,la fel cum eram si eu acum 2 ani si jumatate dar cu timpul a-ti schimba parerea si daca tu spui vb. astea observ ca in avatar ai un e46,daca ai asa o parere buna despre urs de ce nu vinzi e46 si a-ti iei un urs daca tot sunt masini bune si a-ti mai raman si ceva bani :blink: .
Link to comment
Share on other sites

Deina parerea mea ar trebui sa vb. despre urs la timpul trecut adika trebuia sa spui ''au fost printre cele mai tzapene masini'' acum sunt niste rable de dus la remat,o spun eu ca posesor pt. ca mi-a intins nervi la maxim,Raven e acum la inceput,entuziasmat,la fel cum eram si eu acum 2 ani si jumatate dar cu timpul a-ti schimba parerea si daca tu spui vb. astea observ ca in avatar ai un e46,daca ai asa o parere buna despre urs de ce nu vinzi e46 si a-ti iei un urs daca tot sunt masini bune si a-ti mai raman si ceva bani :blink: .

aici la avatar am e46, dar pe mess tot urs am la avatar :) l-am luat in oct. 2006 si l-am vindut in oct. 2007. tocmai pt c-a tinut atit de bine.. m-a facut sa iubesc bmw-u si sa trec la level 2.. :) crede-ma.. ai prins tu vreo huruba de urs.. am multi prieteni cu e30 care nu se pling.. sincer la partea mecanica as prefera un urs, dar la conform prefer ceva mai nou :)

 

e30 325i vine cu diferential, iar e30 M3 avea 4x4.. tu stii? :) una peste alta.. crede-ma, chiar e rezistent ursu!!

Link to comment
Share on other sites

Deina ca sa te fac sa ma intelegi,a-ti dau un ex.,cum explici tu ca eu am luat telescoape noi pe fata frantuzesti si dupa 5 luni de zile am gasit unu curs?cum explici tu ca pe fata am schimbat pivoti de un an de zile si acum unul e intr-o stare care nu a-ti descriu,am un prieten pe taxiu si face pe o solenza si solenza are aproape 300 de mi de km,da ai citit bine si nu a schimbat telescoapele si mie imi spui de rezistenta?o masina care o poti numi masina buna e aceia care e fiabila si rezistenta,nu aia care fuge pe 300-400 de metri si daca vrei sa faci un drum la Brasov ramai cu ea in strada,si referitor la prieteni care ai ai tu cu ursi stiu ce fel de gandire au,adika ei inteleg ca ursul e masina buna ca are un motor de 2.5 24 de valve si al face pe unu cu un opel vectra ,pe mine nu ma intereseaza asta,pe mine ma intereseaza sa mearga,sa am caldura in ea pe vremea asta adika fiabilitate si confort,inainte radeam de cate unu ca si-a luat logan si eu ce masina buna am dar acum pun privirea in jos si imi retrag cuvintele,asta este,acum eu vad realitatea, tu vezi snobismul,salut.
Link to comment
Share on other sites

Deina ca sa te fac sa ma intelegi,a-ti dau un ex.,cum explici tu ca eu am luat telescoape noi pe fata frantuzesti si dupa 5 luni de zile am gasit unu curs?cum explici tu ca pe fata am schimbat pivoti de un an de zile si acum unul e intr-o stare care nu a-ti descriu,am un prieten pe taxiu si face pe o solenza si solenza are aproape 300 de mi de km,da ai citit bine si nu a schimbat telescoapele si mie imi spui de rezistenta?o masina care o poti numi masina buna e aceia care e fiabila si rezistenta,nu aia care fuge pe 300-400 de metri si daca vrei sa faci un drum la Brasov ramai cu ea in strada,si referitor la prieteni care ai ai tu cu ursi stiu ce fel de gandire au,adika ei inteleg ca ursul e masina buna ca are un motor de 2.5 24 de valve si al face pe unu cu un opel vectra ,pe mine nu ma intereseaza asta,pe mine ma intereseaza sa mearga,sa am caldura in ea pe vremea asta adika fiabilitate si confort,inainte radeam de cate unu ca si-a luat logan si eu ce masina buna am dar acum pun privirea in jos si imi retrag cuvintele,asta este,acum eu vad realitatea, tu vezi snobismul,salut.

 

imi pare rau pt tine, dar pivotii si telescoapele de care zici ca le-ai schimbat, n-au nici o legatura cu masina. bmw recomanda sacsh pt urs, ce frantzujesti ai pus tu? grabiel ? cind am zis masina buna, ma refeream la masina cu piesele originale, sau piesele schimbate luate ORIGINALE, nu de la toti negustorii astia de piese de la tot coltzu, intelegi ce spun ? sa lasam motoarele, caii si liniutzele, pt ca vorbeam de masina, nu pomeneam de motor. imi mentin parerea ca ursu e o masina BUNA, si eu, si prietenii mei toti cu ursi, si vorbim de masini, NU de motoare si liniutze. iara faza cu solentza.. imi pare rau dar nu te pot crede, nici sa te dai peste cap :blink:

 

imi cer scuze pt tot off-topicul facut, eu am incheiat discutia despre ursi!

 

djraven, de unde esti? cunosc in arad, faget, tm si deva niste baieti care se pricep.. du-l la cineva care se pricepe si care a mai lucrat pt bmw, nu la toti care schimba bucsi pe dacii, ca nu rezolvi nimic.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.