Jump to content

"pe liber" in mers


Andrei92

Recommended Posts

eu nu te contrazic....dar mi-e greu sa cred ca um motor merge nealimentat mai mult de 2-3 sec

in fine...

nu stiu cati se gandes la chestiile astea...cand faci frana de motor daca se mai alim sau nu mot,cand o lasi pe liberi iti imaginezi pinioanele invartindu-se.Pe mine nu ma intereseaza chestiile astea.ma intereseaza masina ca un singur intreg

Link to comment
Share on other sites

Sunt informatii care te ajuta sa exploatezi masina corect. La fel cum trebuie sa stii ca nu e bine sa mergi cu piciorul sprijinit pe pedala de ambreiaj, ca nu e bine ca la 150 Km/h sa retrogradezi din viteza 5 in viteza 2 sau ca viteza 1 se foloseste doar la plecarea de pe loc. Pana cand masinile vor fi total automatizate, vrand nevrand trebuie sa fim atenti si la detalii mai tehnice.
Link to comment
Share on other sites

si daca nu exploatez corect? :blink:

masina o iau sa ma deserveasca ea pe mine nu invers....masina pt mine e aia care merge exact cand am nevoie de ea,pt ca masina o iau ca sa imi aduca bani sau placere.Am pretentia sa fie confortabila,sa imi faca placere sa o conduc,sa fie fiabila,sigura si daca se poate sa aiba costuri cat mai reduse

cand oi avea bani de Bentley sau de vreun Aston atunci am sa o tratez cu suflet ,cu pasiune si ce vrei tu

Link to comment
Share on other sites

am inteles...

si la diesel se taie definitiv?acolo frana de mot e mult mai slaba din cate am observat

La diesel frana de motor este mai puternica datorita compresiei acestuia care poate ajunge pana la 20:1 in comparatie cu motoarele pe benzina care au max 10,5:1

 

Sunt informatii care te ajuta sa exploatezi masina corect. La fel cum trebuie sa stii ca nu e bine sa mergi cu piciorul sprijinit pe pedala de ambreiaj, ca nu e bine ca la 150 Km/h sa retrogradezi din viteza 5 in viteza 2 sau ca viteza 1 se foloseste doar la plecarea de pe loc. Pana cand masinile vor fi total automatizate, vrand nevrand trebuie sa fim atenti si la detalii mai tehnice.
La 150km/h nu poti sa bagi nici a2a d-apoi treapta intai ...Nu poti din cauza diferentelor mari de turatie dintre pinioane

 

cand oi avea bani de Bentley sau de vreun Aston atunci am sa o tratez cu suflet ,cu pasiune si ce vrei tu - asta ce inseamna ca BMW-u nu inseamna nimic ?

BMW e cea mai buna masina din lume(din toate punctele de vedere)dupa Mercedes, dar asta e alta discutie

Edited by bogdankirk
Link to comment
Share on other sites

BMW e cea mai buna masina din lume(din toate punctele de vedere)dupa Mercedes, dar asta e alta discutie

O marca premium (BMW, Mercedes, Audi) nu se poate compara cu supercar-urile (Porsche, Lamborghini, Ferrari, Aston Martin, Bugatti, etc).

 

Iar BMW si Mercedes nu se pot compara deoarece sunt doua marci cu filosofii diferite..

Link to comment
Share on other sites

Pai nu intre pinioane ...m-am exprimat gresit ...am impresia ca datorita sincroanelor se impiedica infaptuirea unui dezastru ca acesta:la 150 sa bag a1a. nu imi mai aduc aminte acum exact ce se intampla pentru ca nu am documentatia...

oricum poti sa incerci la 80 sa introduci levierul in treapta intai ... nu intra ..

Edited by bogdankirk
Link to comment
Share on other sites

oricum poti sa incerci la 80 sa introduci levierul in treapta intai ... nu intra ..

 

Am incercat eu pe cateva masini (Dacia,Mazda,Mithubishi...etc.)experimentul acesta,dar nu la 80,pe la 40-50 km\h,si..se pare ca nu merge,nu poti baga in viteza 1-a.

Link to comment
Share on other sites

Cum ti-ai dat seama?

 

http://img514.imageshack.us/img514/4247/littletikescosycoupeiitby5.jpg

Am ghicit si eu Domnule care ai masina FULL fara navi :)

 

Ups,nu erai tu cel care tot sustinea cu tarie ca "full" este expresie de samsar,de vitan,de targ ? :blink:

 

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?s=&...st&p=136841

Edited by lucian1
Link to comment
Share on other sites

Pai nu intre pinioane ...m-am exprimat gresit ...am impresia ca datorita sincroanelor se impiedica infaptuirea unui dezastru ca acesta:la 150 sa bag a1a. nu imi mai aduc aminte acum exact ce se intampla pentru ca nu am documentatia...

oricum poti sa incerci la 80 sa introduci levierul in treapta intai ... nu intra ..

 

 

Incearca la 150km/h sa introduci in treapta 2.

Sa ne povestesti. :blink:

Link to comment
Share on other sites

RS4 e AWD, nu ? Are o cutie de transfer in cutia de viteze pentru puntea fata, banuiesc ca aici a fost problema.

 

Nu stiu daca la o masina RWD s-ar putea strica cutia, nu vad de ce, socul ar fi preluat de volanta si cu siguranta s-ar sparge, in mod sigur cu tot cu placa de presiune.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.