Jump to content

BMW Seria 3 E46


Bogdanel

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Sa nu fie cu suparare, dar asa e tot romanul, toti vrem masini ieftine, super intretinute, super optionate si la bani putini. Nu este de mirare ca cei care au stiut sa profite de acest lucru au profitat - bisnitarii de masini, care au prosperat si care s-au imbogatit subit. Asta se cere pe piata, asta au oferit. Masini de lux, cu dotari de lux, cu "km reali"(zeci de mii dati inapoi),reparate de mantuiala cu piese sh pe la nu stiu ce garaj de cartier din spatele blocului, vopsite si polish-ate, cu silicon de 2 degete pe bord, coafate si aranjate ca pt targ, legate cu sarma pe sub ele( cum citeam pe forum in postul unui coleg) si la preturi mult mai mici decat oferta pietei, lucru normal, pentru ca si ei la randul lor le-au achizitionat la preturi de nimic.

Ideea este urmatoarea (cel putin eu asa o gandesc ) : decat sa cumpar un astfel de BMW din targ cu 6000 de E si 120.000 km "reali", care sa-mi creeze "surprize" si in care sa mai investesc 2-3.000 E, prefer sa-mi cumpar o masina de la un propietar care a avut grija de ea, care a intretinut-o, care i-a facut service-ul la timp si sa platesc pe ea un pret corect, sa platesc in plus 1000, 1500 E, dar sa fie o masina pe care sa ma pot baza si de care sa nu-mi fie teama ca ma va lasa in drum.

 

Vreau sa-mi achizitionez un 318d sau 320d e90 pana in 10,000 euro , a mai cumparat cineva pana acum un e90 .. ma intereseaza ce probleme au masinile SH pana in 10,0000E max170,000km , ca na la banii astia trebuia sa cada ceva dupa 2,000km care ii fac eu in primele saptamani .. sunt nou in marca BMW !

Sa fie si inmatriculat la banii astia ?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

Sunt relativ nou pe acest forum asa ca imi cer scuze daca postez probleme in duplicat.

Vroiam sa va intreb daca aveti idee ce ar putea sa-mi consume bateria prematur. Este ceva din bord (partea centrala, cum ar fi in spatele casetofonului), care mi se pare ca scoate un sunet asemanator cu un ventilator mic si de joasa turatie. Dupa ce am sesizat sunetul, caruia trebuie sa recunosc ca nu i-am acordat prea mare importanta, urmatoarea data cand am incercat sa pornesc motorul, la cca 6-8 ore dupa ce am sesizat sunetul, bateria era aproape moarta. Masina nu mai pornea, doar utilitarele electrice mai raspundeau la comenzi, insa si acelea cu greu.

 

Mentionez ca bateria este relativ noua si de calitate (2 ani, bosch). Mentionez, la acelasi capitol, ca masina pornea 100% normal, fara probleme, chiar si la temperaturi mai scazute decat ieri seara la ora incidentului (~5 grade C).

Mentionez ca masina este 330xd, 2002.

 

Asadar, tin sa recapitulez spunand ca apelez la cunostintele voastre in ideea de a depista un aparat ce ar putea scurge bateria de viata, in urma unui eventual scurt sau problema tehnica cunoscuta.

 

Multumesc,

Alex

Link to comment
Share on other sites

sunetul pe care il auzi provine de la un mic ventilator din comanda de la clima si este ceva normal, se opreste dupa ceva timp; la tine poate sa fie o problema cu FSU (celebra piesa cu tepi), e posibil ca masina sa nu intre in sleep mode din cauze diferite (alarma after market montata necorespunzator, retrofituri facute necorespunzator sau chiar modul defect), sau pur si simplu sa ai o problema cu bateria sau/si incarcarea. Ar trebui sa mergi la un atelier care sa verifice minutios de unde vine problema.
Link to comment
Share on other sites

sunetul pe care il auzi provine de la un mic ventilator din comanda de la clima si este ceva normal, se opreste dupa ceva timp; la tine poate sa fie o problema cu FSU (celebra piesa cu tepi), e posibil ca masina sa nu intre in sleep mode din cauze diferite (alarma after market montata necorespunzator, retrofituri facute necorespunzator sau chiar modul defect), sau pur si simplu sa ai o problema cu bateria sau/si incarcarea. Ar trebui sa mergi la un atelier care sa verifice minutios de unde vine problema.

 

aha. merci de feedback. alarma este, intr-adevar, una aftermarket, dar asta doar pentru ca butucul s-a stricat si a trebuit ori sa-l inlocuiesc, ori sa pun o alarma, pentru a folosi inchiderea centralizata. am facut deja demersuri sa las masina la Bavaria Motors.

problema de care zici, cea cu FSU - poti sa o detaliezi putin, daca ai timp? m-ar ajuta in sensul sa stiu la ce sa ma astept la service, daca imi spun de acelasi lucru.

Link to comment
Share on other sites

In primul rand vreau sa salut pe toata lumea - sunt nou pe acest forum (cu BMW-ul sunt foarte vechi de cand mi-am luat permisul in '98 conduc doar BMW).

 

aha. merci de feedback. alarma este, intr-adevar, una aftermarket, dar asta doar pentru ca butucul s-a stricat si a trebuit ori sa-l inlocuiesc, ori sa pun o alarma, pentru a folosi inchiderea centralizata. am facut deja demersuri sa las masina la Bavaria Motors.

problema de care zici, cea cu FSU - poti sa o detaliezi putin, daca ai timp? m-ar ajuta in sensul sa stiu la ce sa ma astept la service, daca imi spun de acelasi lucru.

 

Acum on topic. Eu am avut aceeasi problema - ramaneam fara baterie. Nu stiu despre partea cu alarma, tot timpul am avut OEM.

In ceea ce priveste FSR-ul simptomele sunt dupa cum urmeaza: ventilatia merge ciudat - viteza pare sa creasca si sa scada din senin si nu prea respecta ce vezi tu pe display; cel mai important, si partea care te intereseaza pe tine, merge chiar si dupa ce ai oprit motorul - porneste aiurea de una singura si-ti consuma bateria. Un FSR costa 260 RON(Behr, adica OEM), si se achimba cu putina bunavointa in aprox. 1 ora.

Link to comment
Share on other sites

Sa nu fie cu suparare, dar asa e tot romanul, toti vrem masini ieftine, super intretinute, super optionate si la bani putini. Nu este de mirare ca cei care au stiut sa profite de acest lucru au profitat - bisnitarii de masini, care au prosperat si care s-au imbogatit subit. Asta se cere pe piata, asta au oferit. Masini de lux, cu dotari de lux, cu "km reali"(zeci de mii dati inapoi),reparate de mantuiala cu piese sh pe la nu stiu ce garaj de cartier din spatele blocului, vopsite si polish-ate, cu silicon de 2 degete pe bord, coafate si aranjate ca pt targ, legate cu sarma pe sub ele( cum citeam pe forum in postul unui coleg) si la preturi mult mai mici decat oferta pietei, lucru normal, pentru ca si ei la randul lor le-au achizitionat la preturi de nimic.

Ideea este urmatoarea (cel putin eu asa o gandesc ) : decat sa cumpar un astfel de BMW din targ cu 6000 de E si 120.000 km "reali", care sa-mi creeze "surprize" si in care sa mai investesc 2-3.000 E, prefer sa-mi cumpar o masina de la un propietar care a avut grija de ea, care a intretinut-o, care i-a facut service-ul la timp si sa platesc pe ea un pret corect, sa platesc in plus 1000, 1500 E, dar sa fie o masina pe care sa ma pot baza si de care sa nu-mi fie teama ca ma va lasa in drum.

 

 

Sa fie si inmatriculat la banii astia ?

Asta daca mai ai 1500 ,daca nu iei masina de banii pe care ii ai.

Link to comment
Share on other sites

In primul rand vreau sa salut pe toata lumea - sunt nou pe acest forum (cu BMW-ul sunt foarte vechi de cand mi-am luat permisul in '98 conduc doar BMW).

Acum on topic. Eu am avut aceeasi problema - ramaneam fara baterie. Nu stiu despre partea cu alarma, tot timpul am avut OEM.

In ceea ce priveste FSR-ul simptomele sunt dupa cum urmeaza: ventilatia merge ciudat - viteza pare sa creasca si sa scada din senin si nu prea respecta ce vezi tu pe display; cel mai important, si partea care te intereseaza pe tine, merge chiar si dupa ce ai oprit motorul - porneste aiurea de una singura si-ti consuma bateria. Un FSR costa 260 RON(Behr, adica OEM), si se achimba cu putina bunavointa in aprox. 1 ora.

 

Salut si merci de reply. Am observat si eu aceleasi simptome de care zici tu: "aritmia" ventilatiei si aprinderea ei neconditionata dupa stingerea motorului. Acum masina este la Bavaria. Sper sa imi confirme si ei acelasi pret de care ai spus tu, ca tare am emotii cand vine vorba de schimbat ceva la reprezentanta. Oricat de mica ar fi piesa si indiferent de materialul din care e facuta, pretul poate sa te surprinda pana la lacrimi :))

 

O sa postez si ce au descoperit cei de la reprezentanta, poate scutesc vreodata pe cineva de un drum sau o cheltuiala.

Edited by Cliff
Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

Am ridicat masina de la service. Ei spun ca au facut un test peste noapte, in care au conectat computerul masinii la un software, care din cand in cand pornea/oprea consumatori, ii lasa in standby, sleep si ce moduri or mai fi si colecta toate schimbarile din sistem. Concluzia lor a fost ca nu este nimic in neregula cu consumatorii, nici cu computerul, nici cu bateria. Masina se pare ca a ramas fara baterie din cauza tipului in care folosesc eu masina, adica pentru drumuri scurte, in care bateria nu apuca sa se incarce, ci doar sa se descarce.

Pare logic, caci eu merg cate 10-15 min cu masina, apoi ajung la destinatie, timp in care dau drumul la majoritatea consumatorilor (incalzire scaune, dezaburire, ventilatie, stergatoare, lumini, player audio + subwoofer la capacitate aproape maxima, monitorul de bord, care consuma si el + ce mai consuma restul masinii as default).

Asadar, daca aveti un mod de viata comod, cu serviciul, parintii, prietenii si celelalte lucruri aproape de casa...mutati-le mai departe :)

 

Merci de feedback,

Alex

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.