Jump to content

Nelamurire...


b16juv

Recommended Posts

La E60 sunt conducte de racire pentru frane. Daca nu le ai, nu este belea mare. Oricum, sa dai jos capacele nu rezolvi nimic. Este o tubulatura, care se prinde in grila de jos a barii de protectie intr-o parte si se "mufeaza" in plasticul de protectie din fata rotii. Trebuie sa fie gaurile alea date sa iti intre aer rece la frane. Deci daca nu ai si le vrei, mai repede te interesezi ce plasticaraie trebuie sa cumperi sa iti pui respectiva racire la frane.

Uita-te aici: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=51&fg=15

Piesa 17 este cea care iti trebuie.

 

La E39, gaura de jos (cel putin la cele care au pe o singura parte) nu este pentru racirea franelor. Pe acolo isi trage motorul aer. Ridicati capota si veti vedea o conducta care pleaca dinspre filtrul de aer inspre bara de protectie. Sunt sigur de asta, am prieten cu E39 care a bagat motorul in soc mecanic trecand prin apa pe la nivelul proiectoarelor. Asta da "design flaw".

Link to comment
Share on other sites

La E39, gaura de jos (cel putin la cele care au pe o singura parte) nu este pentru racirea franelor. Pe acolo isi trage motorul aer. Ridicati capota si veti vedea o conducta care pleaca dinspre filtrul de aer inspre bara de protectie. Sunt sigur de asta, am prieten cu E39 care a bagat motorul in soc mecanic trecand prin apa pe la nivelul proiectoarelor. Asta da "design flaw".

La motorizarile E39 cu motor V8, ambele gauri sunt pentru racirea franelor.

Link to comment
Share on other sites

La E39, gaura de jos (cel putin la cele care au pe o singura parte) nu este pentru racirea franelor. Pe acolo isi trage motorul aer. Ridicati capota si veti vedea o conducta care pleaca dinspre filtrul de aer inspre bara de protectie. Sunt sigur de asta, am prieten cu E39 care a bagat motorul in soc mecanic trecand prin apa pe la nivelul proiectoarelor. Asta da "design flaw".

La motorizarile E39 cu motor V8, ambele gauri sunt pentru racirea franelor.

Radiator de motorina:

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...;fg=10&hl=2

8 - radiatorul in carne si oase

15 - conducta de aer care il scalda

Link to comment
Share on other sites

La E39, gaura de jos (cel putin la cele care au pe o singura parte) nu este pentru racirea franelor. Pe acolo isi trage motorul aer. Ridicati capota si veti vedea o conducta care pleaca dinspre filtrul de aer inspre bara de protectie. Sunt sigur de asta, am prieten cu E39 care a bagat motorul in soc mecanic trecand prin apa pe la nivelul proiectoarelor. Asta da "design flaw".

La motorizarile E39 cu motor V8, ambele gauri sunt pentru racirea franelor.

 

Ciupanezule, adevarat graiesti! De adaugat, de asemenea, ORICE motorizare de E39 pe caroserie cu kit M are cele 2 prize pentru racirea franelor.

Link to comment
Share on other sites

am fost acum de am analizat problema, la al meu e39 525d... am in felul urmator, pe ambele parti chiar langa proiectoare. spre interior, in partea de jos.. ca grila are 2 randuri... deci pe randu de jos chiar langa proiectoare... este liber pe ambele parti si este conducta ce duce la roti... atat ca pe partea stanga, langa gura de aer ptr frane.. mai este ceva.. tot asa ca o gura de aer.. la mine daca nu te uiti cu atentie zici ca e blocata... deci sa rezum pe partea dreapta am gura de aer ptr frane dreapta... iar pe stanga sunt 2 guri de aer..cea de-a 2.. la o privire rapida, se poate confunda cu plastic..
Link to comment
Share on other sites

La E39, gaura de jos (cel putin la cele care au pe o singura parte) nu este pentru racirea franelor. Pe acolo isi trage motorul aer. Ridicati capota si veti vedea o conducta care pleaca dinspre filtrul de aer inspre bara de protectie. Sunt sigur de asta, am prieten cu E39 care a bagat motorul in soc mecanic trecand prin apa pe la nivelul proiectoarelor. Asta da "design flaw".

La motorizarile E39 cu motor V8, ambele gauri sunt pentru racirea franelor.

 

Ciupanezule, adevarat graiesti! De adaugat, de asemenea, ORICE motorizare de E39 pe caroserie cu kit M are cele 2 prize pentru racirea franelor.

eu nu am V8 si am 2 gauri pt racirea franelor :blink:

Link to comment
Share on other sites

Sunt sigur de asta, am prieten cu E39 care a bagat motorul in soc mecanic trecand prin apa pe la nivelul proiectoarelor. Asta da "design flaw".

 

Probabil a fost gandita pentru sosea nu este amfibie :blink:

Exista insa si o varianta amfibie cu admisia special conceputa pentru eliminarea apei.

Link to comment
Share on other sites

Sunt sigur de asta, am prieten cu E39 care a bagat motorul in soc mecanic trecand prin apa pe la nivelul proiectoarelor. Asta da "design flaw".

 

Probabil a fost gandita pentru sosea nu este amfibie :blink:

Exista insa si o varianta amfibie cu admisia special conceputa pentru eliminarea apei.

 

Pai daca ploua in Bucuresti, ai nevoie de amfibie :) . Prietenul a patit-o in pasaj la Lujerului, dupa o ploaie torentiala, cand apa avea cativa centimetri buni in pasaj. I intrat cu viteza prea mare, nu a reusit sa mai franeze si a trecut pasajul! Problema a aparut imediat la iesirea din pasaj.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.