Jump to content

e39 523i


duxter

Recommended Posts

In seara asta nu a mai facut chiar asa acul la apa....a ajuns la 90 insa am oprito 5-10 min dupa care am pornit-o si acul era la 90 dar cand sa ies din parcare a scazut cam 2mm iara sub 90 insa s-a ridicat la loc si a stat acolo tot drumul :blink: Vad maine dimineata ce zice nea' mecanicul... Edited by duxter
Link to comment
Share on other sites

In seara asta nu a mai facut chiar asa acul la apa....a ajuns la 90 insa am oprito 5-10 min dupa care am pornit-o si acul era la 90 dar cand sa ies din parcare a scazut cam 2mm iara sub 90 insa s-a ridicat la loc si a stat acolo tot drumul :blink: Vad maine dimineata ce zice nea' mecanicul...

ma gandesc ca stii si tu ca atunci cand iti fierbe apa sau motoru ajunge la o temperatura mai mare...nu trebuie sa-l opresti...il lasi sa mearga le relanti pana ajunge la temperatura de lucru normala...

Link to comment
Share on other sites

ma gandesc ca stii si tu ca atunci cand iti fierbe apa sau motoru ajunge la o temperatura mai mare...nu trebuie sa-l opresti...il lasi sa mearga le relanti pana ajunge la temperatura de lucru normala...

Nu te gandesti bine, temperatura probabil va creste in continuare la relanti, depinde care e problema. La mine cand a crapat elicea pompei de apa in primavara anului trecut crestea temperatura in continuare la relanti. Intr-un km cat mai aveam pana acasa cand s-a intamplat (a fost de treaba ca a crapat atunci, urma sa plec la munte a doua zi dimineata) am oprit de 2 ori sa se raceasca motorul, si de fiecare data am oprit motorul si am ridicat capota.

Link to comment
Share on other sites

In seara asta nu a mai facut chiar asa acul la apa....a ajuns la 90 insa am oprito 5-10 min dupa care am pornit-o si acul era la 90 dar cand sa ies din parcare a scazut cam 2mm iara sub 90 insa s-a ridicat la loc si a stat acolo tot drumul :) Vad maine dimineata ce zice nea' mecanicul...

ma gandesc ca stii si tu ca atunci cand iti fierbe apa sau motoru ajunge la o temperatura mai mare...nu trebuie sa-l opresti...il lasi sa mearga le relanti pana ajunge la temperatura de lucru normala...

Azi nu a mai facut probleme...insa mi-au gasit altele :blink: 1 bieleta (160ron) 2 x capete de bara (160ron), cablurile alea de la frane pe spate fisurate, cablu frana de mana, inca o bara stab. pe spate.... pfff vreo 700 ron numa piesele

 

Si ceva mai nasol niste urme de ulei pe la un fel de surub unde e lantul de distributie...nuj care ii treaba cu el mi-a explicat ala dar am uitat :)

post-4175-1203675306_thumb.jpg

Edited by duxter
Link to comment
Share on other sites

Daca te referi la intinzatorul lantului de distributie, se rezolva usor. Etanseitatea este asigurata de o saiba de cupru si aluminiu. Ei bine, aia tb. schimbata. :blink:

 

Sau ar mai fi o varianta, dar e de moment: Silicon negru. Desfaci surubul, dar nu de tot, curati cu benzina acolo, bagi silicon negru si strangi. Garantez ca nu se duce in ulei iar rezultatul e provizoriu.

Link to comment
Share on other sites

Da, ala, parca asa a zis si mecanicul. El l-a sters cu o carpa si a incercat sa il mai stranga oleaca si a zis ca se va uita cand revin pt montarea pieselor :blink: Edited by duxter
Link to comment
Share on other sites

mai oameni buni....cartonul nu are ce cauta la nici-o masina..exceptand dacia, da aia nu e masina...cu toata ca aia a fost prima mea masina....am mers cu x masini si vara si iarna...temperatura statea la 90 grade...la ex masina mea temperatura statea la 90, fie ca era vara super cald, bara la bara in bucale, fie ca era iarna...
Link to comment
Share on other sites

Da, ala, parca asa a zis si mecanicul. El l-a sters cu o carpa si a incercat sa il mai stranga oleaca si a zis ca se va uita cand revin pt montarea pieselor :blink:

 

Ca te duci sau nu pt. montarea pieselor, cauta o cheie de 19 sau 22 (din poza nu-mi dau seama care este), il desfaci 2-3 filete speli cu benzina, bagi un silicon negru si nu mai curge.

Link to comment
Share on other sites

Mda....iara mi-a facut faza cu acul la temp., eram cu a5a pe la 5000rpm si era la 90 cand am inceput sa reduc din viteza s-a simtit cum baga iara aer mai cald si a scazut temp cam cu 2mm sub 90 plus ca am apasat pe frana la o viteza destul de mare si a inceput sa tremure, sa fie oare discurile ? Are cineva idee cam cat costa un set fata-spate ? :blink: :)
Link to comment
Share on other sites

La iesire din Sv spre Darmanesti este un drum mai drept...aveam 220 :blink: Oricum la 100-120 nu trepideaza cand franez, poate sa fie si din cauza pieselor care urmeaza sa le schimb ? Edited by duxter
Link to comment
Share on other sites

Daca trepideaza cand franezi eu stiu ca e din discuri. Le-am schimbat si pe la 140-150 daca franez, tot trepideaza. Nu mai spun ca dupa drumuri lungi, cand discurile se incalzesc, apare fenomenul ala ciudat si masina franeaza destul de greu. Acum strang bani pt. ceva mai performant.
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.