Jump to content

limita la 170


Recommended Posts

E36, 316i, 1991, M40. Problema: viteza maxima nu depaseste 170 km/h, mai precis, cand ajunge aici, taie alimentarea, indicatorul de consum(acul) urca 4-6 litri, adica se duce spre 18, iar viteza scade, senzatia e ca as fi scos din viteza dar as tine acceleratia apasata. Dupa ce coboara pana e la 160 si deja am ridicat talpa, daca o acc. din nou, trage dar in aceeasi parametri, adica la 170 se repeta figura. Motorul are 160. 000 km, la 150 l-am pus pe tester, mi-au zis ca totul e ok, doar ca sufla putin pe undeva pe la evacuare si as putea avea probleme cu consumul, adica sa imi dea o eroare sonda de oxigen. Le-am spus ca am consum de 8, au zis ca atunci totul e ok.

Filtrele sunt noi, ambreiaj nou, cauciucuri 205/60/15, nu merge infranata, motorul nu bate, nu tzacane, nici la rece, nici la cald, merge rotund, nu face nici o figura.

Acum o luna, cand am iesit cu ea pe autobanda, simteam ca uneori, la peste 140, isi da drumul la mers mai bine, adica parca se alimenta mai bine, avea alt suflu, dar totul pana la 170.

Cei de la tester mi-au spus ca totul e ok: alimentare, aprindere, injectia nu are probleme.

Poate fi o limitare din calculatorul masinii?

Astept opinii, eventual solutii, merci.

Link to comment
Share on other sites

Vezi diferentialul daca e cel al masinii si verifica si ambreiajul :blink:

44016[/snapback]

Am scris la inceput: ambreiaj schimbat, adica disc, placa, rulment presiune, dar acelasi comportament l-a avut si inainte de a-l schimba.

Despre diferential cum imi dau seama?

Edited by turnerbj
Link to comment
Share on other sites

cate ture ai la viteza aia?

44023[/snapback]

Cred ca vreo 5000-5200, dar nu sunt sigur, oricum, in jurul acestor cifre. O sa verific si o sa va spun exact.

Te gandesti ca intre vitezometru si turometru ar exista o diferenta, adica unul nu indica exact? Sa vad daca gasesc un amic care sa mearga in spate si sa imi spuna care e viteza pe care o indica la el

Link to comment
Share on other sites

cate ture are motorul la 170, cand iti taie?

 

Aproape sigur iti taie scanteia (dar alimenteaza in continuare, chiar mai mult => sare acul de consum instant), insa nu stiu cine face limitarea asta, probabil computerul.

 

P.S.

Vad ca ai raspuns. Verifica daca in treapta I sau a II-a iti taie la aceeasi turatie.

Edited by TiL
Link to comment
Share on other sites

Va rog sa imi explicati care e treaba cu diferentialul, ca nu prea ma pricep. Ce influenta are daca e schimbat, adica sa fie de la alt model sau ce?

Sa vad cum dau de fostul proprietar si sa-l intreb daca l-a schimbat. Pana acum omul a fost sincer, mi-a cam spus tot despre masina, dar despre asta probabil ca n-a stiut, asta a fost masina de familie, si el si nevasta-sa mi-au zis ca n-au depasit 130km/h si stiu sigur ca masina a fost doar plimbata si bine intretinuta, asa ca nu il invinuiesc de ceva ce nu ar fi vrut sa imi spuna

Link to comment
Share on other sites

Va rog sa imi explicati care e treaba cu diferentialul, ca nu prea ma pricep. Ce influenta are daca e schimbat, adica sa fie de la alt model sau ce?

Sa vad cum dau de fostul proprietar si sa-l intreb daca l-a schimbat. Pana acum omul a fost sincer, mi-a cam spus tot despre masina, dar despre asta probabil ca n-a stiut, asta a fost masina de familie, si el si nevasta-sa mi-au zis ca n-au depasit 130km/h si stiu sigur ca masina a fost doar plimbata si bine intretinuta, asa ca nu il invinuiesc de ceva ce nu ar fi vrut sa imi spuna

44083[/snapback]

ca sa vezi ce diferential ai trebuie mai intai sa ridici masina pe cric si sa intrii sub ea cu o bucata de smirghel;te uiti la suruburile de la diferential si de unul dintre ele ar trebuii sa fie prinsa o tablita (ruginita) pe care o cureti;pe acea tablita este pansonat un cod cum ar fi 3,64 sau 3,46; la tine ar trebuii sa fie cam 4,10

 

dar dupa precizarile pe care le-ai facut (intrerupe brusc la acea viteza) parerea mea ca la tine nu diferentialul ar fi problema ,mai de graba ceva electronic

daca ar fi de la diferential se manifesta prin simplul fapt ca motorul nu ar avea puterea necesara sa mai urce in ture de la acea viteza

 

bafta!!!

Link to comment
Share on other sites

PS: La ce te referi cand spui :"autobanda"?

44367[/snapback]

Ma refer la autostrazile din tarile vestice(din fericire, am putut sa imi fac concediul in spania, am fost cu masina).

Ieri am testat din nou. S-a dus inspre 180, aprox. 177, dupa care, bineinteles, m-au incurcat altii, asa ca nu am putut continua, desi nu dadea semne ca o sa moara inca(mi s-a mai intamplat sa ajung la 180 inca de 2-3 ori, dar regula e la 170). la viteza asta aveam 5100 de ture. In a l-a si a ll-a a taiat ieri la 5900, cel putin asa cred(tot din cauza traficului sunt nesigur).

Azi dimineata a taiat clar intr-a ll-a la 6200, iar la 160 aveam 4500 de ture.

Va mai spun ca intr-a ll-a taie la 6200(nu obisnuiesc sa o duc pe rosu decat f. rar), dar s-a mai intamplat sa taie la 5900-6000(nu sunt f. sigur, tot traficul).

Din ce s-a discutat aici, cred ca e ceva de la aprindere, adica nu taie tot timipul la aceeasi turatie. As putea avea dreptate, e o eroare de calculator sau nu am dreptate si e altceva?

Daca mai aveti sugestii, va rog sa le afisati, testele se fac pe masina mea :blink:

O sa incerc sa verific cat de repede si diferentialul sau sa il intreb pe fostul proprietar(el a luat masina in'99 cand a intrat in tzara cu 70.000 km la bord si mi-a dat-o in aprilie 2005 la 144.000, datele sunt sigure).

Link to comment
Share on other sites

bobina??? :blink:

 

Am avut si eu o problema asemanatoare.. cateodata taia la 4500.. cateodata la aproape 6000..

am schimbat fise, bujii, filtre, debitmetre, pompa de benzina, am facut motorul.. tot asa facea...

pana am schimbat bobina.. :)

44390[/snapback]

Zici ca ar putea fi bobina?

Nu se poate verifica bobina daca lucreaza corect?

Totusi, la mine, daca am observat eu corect, diferentele de turatie sunt de 200-300 de ture, in nici un caz asa de mari cum au fost la tine. Poate tu ai avut si alte simptome la mersul in gol sau turatie. Oricum, merci!

Link to comment
Share on other sites

E36, 316i, 1991, M40. Problema: viteza maxima nu depaseste 170 km/h, mai precis, cand ajunge aici, taie alimentarea, indicatorul de consum(acul) urca 4-6 litri, adica se duce spre 18, iar viteza scade, senzatia e ca as fi scos din viteza dar as tine acceleratia apasata. Dupa ce coboara pana e la 160 si deja am ridicat talpa, daca o acc. din nou, trage dar in aceeasi parametri, adica la 170 se repeta figura. Motorul are 160. 000 km, la 150 l-am pus pe tester, mi-au zis ca totul e ok, doar ca sufla putin pe undeva pe la evacuare si as putea avea probleme cu consumul, adica sa imi dea o eroare sonda de oxigen. Le-am spus ca am consum de 8, au zis ca atunci totul e ok.

Filtrele sunt noi, ambreiaj nou, cauciucuri 205/60/15, nu merge infranata, motorul nu bate, nu tzacane, nici la rece, nici la cald, merge rotund, nu face nici o figura.

Acum o luna, cand am iesit cu ea pe autobanda, simteam ca uneori, la peste 140, isi da drumul la mers mai bine, adica parca se alimenta mai bine, avea alt suflu, dar totul pana la 170.

Cei de la tester mi-au spus ca totul e ok: alimentare, aprindere, injectia nu are probleme.

Poate fi o limitare din calculatorul masinii?

Astept opinii, eventual solutii, merci.

43995[/snapback]

chestia cu diferentialul e exclusa-pai daca avea un grup mai lung,viteza maxima clar ca era mai mare,in nici un caz mai mica-el cum are 316i,orice grup pus(schimbat),ar fi avut ca rezultat o oarecare marire a vitezei maxime de deplasare

asa ca problemele lui reale sunt de injectie mai mult ca sigur-debitmetru,pompa benzina,chiar aprindere-incearca sa schimbi bobina

sau daca nu te pricepi,personal am multe piese de m40,asa ca putem incerca sa fixam problema!BAFTA

Link to comment
Share on other sites

chestia cu diferentialul e exclusa-pai daca avea un grup mai lung,viteza maxima clar ca era mai mare,in nici un caz mai mica-el cum are 316i,orice grup pus(schimbat),ar fi avut ca rezultat o oarecare marire a vitezei maxime de deplasare

asa ca problemele lui reale sunt de injectie mai mult ca sigur-debitmetru,pompa benzina,chiar aprindere-incearca sa schimbi bobina

sau daca nu te pricepi,personal am multe piese de m40,asa ca putem incerca sa fixam problema!BAFTA

44393[/snapback]

Multumesc de sfaturi si oferta, dar eu sunt din sv, asa ca...

Nu am pe nimeni cu o masina la fel ca sa incerc sa pun de la altul si sa vad unde e buba, iar ca sa ma apuc sa le schimb pe rand, e cam urata treaba asta.

Banuiesc ca astia de la service, cu tot cu testerul lor bosch, nu o sa depisteze problema, de altfel mi-au spus ca totul e ok( la ei tot timpul e ok sau ia si schimba tot) :blink:

Link to comment
Share on other sites

Zici ca ar putea fi bobina?

Nu se poate verifica bobina daca lucreaza corect?

Totusi, la mine, daca am observat eu corect, diferentele de turatie sunt de 200-300 de ture, in nici un caz asa de mari cum au fost la tine. Poate tu ai avut si alte simptome la mersul in gol sau turatie. Oricum, merci!

44392[/snapback]

 

incercarea moarte n-are...

 

are 3-4 suruburi.. o schimbi in 5min..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.