Jump to content

Motorul face fite la 2000 ture mers constant.


Recommended Posts

  • Replies 125
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Alex, tu ai aceleasi simptome cum are a mea?

 

Filtru particule... Catalizator... Cine stie! Turbina mea e relativ noua, e din vara pusa pe masina! Mai exact din iulie.

PS: tocmai a picat putin scrum aprins de la tigare pe picior si m-a ars! :)))) Ustura ca naiba :))))

 

Cam asa ceva, uneori intrerupe pe la 1500-2200rpm, alteori nu intrerupe dar nu trage cum trebuie decat de la 2500rpm in sus..alteori trage cum trebuie de la 1700 si nu intrerupe, d-astea :) Turbina de ce ai schimbat-o? A picat sau asa ai vrut tu?:)

Link to comment
Share on other sites

Aham.

Pai a mea , cateodata, pana in 2000 rpm nu merge ok, se infunda! Nu mereu, cateodata. Merge ptr 2-3 secunde in "suturi" :)))

Turbina m-a lasat in Serbia, cand ma intorceam din concediu, langa un oras uitat de lume! Prin cate peripetii am trecut. Abia am urcat un mic deal! Nu mai tragea, nu mai mergea nimic! Si am venit cu ea pe platforma din Serbia pana in Ploiesti :))))

Link to comment
Share on other sites

Aham.

Pai a mea , cateodata, pana in 2000 rpm nu merge ok, se infunda! Nu mereu, cateodata. Merge ptr 2-3 secunde in "suturi" :)))

Turbina m-a lasat in Serbia, cand ma intorceam din concediu, langa un oras uitat de lume! Prin cate peripetii am trecut. Abia am urcat un mic deal! Nu mai tragea, nu mai mergea nimic! Si am venit cu ea pe platforma din Serbia pana in Ploiesti :))))

 

Mda... clar e problema undeva, eu le iau prin excludere, la sfarsitul acestei saptamani am sa fac proba si cu un EGR de pe alta masina, verific si actuatorul + tija si in final ramane filtru de particule...

Link to comment
Share on other sites

Si cum explici ca problema e de la clapete ?

Principiul de functionare a acestora este unul foarte simplu, o parghie actionata de o capsula vacuumatica deschide sau inchide clapetele( swirl flaps ).

Intradevar comanda o da electrovalva, dar e on-off, nu square-wave signal with a duty factor ca la electrovalvele turbo sau EGR.

Se iau in considerare mai multi parametrii de catre ECU care ii analizeaza si in functie de acestia comanda clapetele, deci problema nu ar putea fii de la clapete.

 

The adjustable swirl flaps are located in the tangential channels of the intake system and are opened and closed according to the operating status of the engine. The swirl flaps are closed under the following conditions:

 

at low engine speeds and low injection volumes (map-controlled)

 

The swirl flaps generally open when

 

the coolant temperature < 14 °C OR

the amount of fuel > 24 mg OR

engine speed > 2250 rpm OR

the intake temperature < -5 °C.

If the swirl flaps stick in open position: Deterioration in exhaust gas characteristics in lower speed ranges otherwise no effect.

 

If the swirl flaps stick in closed position: Loss in power output of approx. 10 % at higher engine speeds, danger of engine overheating.

Link to comment
Share on other sites

Aceasta problema am avuto si eu, la bmw 320d 150cai.

Rezolvarea a venit dupa ceva timp si efort :

1- debitmetrul, problema NR 1 la motoarele diesel bmw. Majoritatea sunt iesite din parametrii, este un consumabil 50-60.000 km, nu incercati sa-l curatati, o alternativa mai fiabila e pierburg 7.22684.09.0

2-electrovalvele TURBO si EGR, in special cea care comanda EGR. In timp nu mai functioneaza corect din cauza infundarii acelor mici filtre de aer de pe corpul acestora sau pierderea etanseitatii membranei interioare din cauza caldurii, mizeriilor, etc. Se poate curata filtrul.

3-senzorul MAP,alias senzorul care citeste presiunea din galeria de admisie. Si acesta se poate infunda cu mazga formata din combinatia vapori de ulei-gaze recirculate.Se poate curata cu spray de contact.

4-sistemul de vacuum, in special furtunasul care "traverseaza motorul" de la distribuitor la rezervorul de vacuum. A se verifica tot sistemul dpdv al etanseitatii, sunt doar cateva furtunase.

5-presiunea in rampa: trebuie urmarit sa nu aiba fluctuatii la sarcini constante ale motorului. Vinovat de fluctuatii ar putea fii in ordine: pompa intermediara de motorina(o problema arhicunoscuta, trebuie sa bage 4-5 bari), pompa de inalte( pistonase uzate, cazuri rare), valva volumetrica de pe pompa de inalte(cazuri rare) iar de pe rampa comuna senzorul de presiune si valva regulatoare de presiune( aceasta are o sita fff fina care se mai infunda in timp cu motorina de "calitate". Poate fii si din injectoare daca vreo unul scapa prea mult pe retur.

Rezolvarea tine de un mecanic priceput care stie sa citeasca parametrii de functionare. Succes.

Link to comment
Share on other sites

salut poate ma poate ajuta cineva...am un 320D 163ps E90 automat.. si are un mic tremurat doar in mers(oscileaza turometrul)...am fost la contempo brasov si miau dat doua variante prina sa schimb CLAPETA ELECTRICA OBTURARE ADMISIE...si nu stiu ce este asta exact nu stiu daca este EGR-ul si uleiu si filtrul in cutie ca mai nou il recomanda la 120k...va multumesc ps locuiesc in italia si nu stiu ce sa fac ..daca ce au spus la brasov inseamna EGR am sa il schimb !!!am fost la bmw aici ,mi-a spus 870 de euro dar pe ce nu am inteles ca au denumiri care nu imi sunt cunoscute oricat de multi ani am aici :))

 

La relatiu merge perfect , trage bine,si cutia schimba impecabil........

Link to comment
Share on other sites

Aceasta problema am avuto si eu, la bmw 320d 150cai.

Rezolvarea a venit dupa ceva timp si efort :

1- debitmetrul, problema NR 1 la motoarele diesel bmw. Majoritatea sunt iesite din parametrii, este un consumabil 50-60.000 km, nu incercati sa-l curatati, o alternativa mai fiabila e pierburg 7.22684.09.0

2-electrovalvele TURBO si EGR, in special cea care comanda EGR. In timp nu mai functioneaza corect din cauza infundarii acelor mici filtre de aer de pe corpul acestora sau pierderea etanseitatii membranei interioare din cauza caldurii, mizeriilor, etc. Se poate curata filtrul.

3-senzorul MAP,alias senzorul care citeste presiunea din galeria de admisie. Si acesta se poate infunda cu mazga formata din combinatia vapori de ulei-gaze recirculate.Se poate curata cu spray de contact.

4-sistemul de vacuum, in special furtunasul care "traverseaza motorul" de la distribuitor la rezervorul de vacuum. A se verifica tot sistemul dpdv al etanseitatii, sunt doar cateva furtunase.

5-presiunea in rampa: trebuie urmarit sa nu aiba fluctuatii la sarcini constante ale motorului. Vinovat de fluctuatii ar putea fii in ordine: pompa intermediara de motorina(o problema arhicunoscuta, trebuie sa bage 4-5 bari), pompa de inalte( pistonase uzate, cazuri rare), valva volumetrica de pe pompa de inalte(cazuri rare) iar de pe rampa comuna senzorul de presiune si valva regulatoare de presiune( aceasta are o sita fff fina care se mai infunda in timp cu motorina de "calitate". Poate fii si din injectoare daca vreo unul scapa prea mult pe retur.

Rezolvarea tine de un mecanic priceput care stie sa citeasca parametrii de functionare. Succes.

 

interesante informatii :)

o sa le notez si cand voi discuta la service voi lua si aceste lucruri in calcul :)

Link to comment
Share on other sites

problema e ca la bmw sunt can stangagi si imi e frica sa imi bag nasul singur pe la ea si tinand cont ca sunt in italia imi este greu singur sa fac ceva:(( mersi mult oricum

 

eu le-am eliminat , singur :)

 

e scumputa operatia pe la serviceuri

Link to comment
Share on other sites

am fost la reprezentantza bmw aici in italia si mi-au dat sa schimb o piesa adica clapeta admisie motor...ok zis si facut al platit 350e piesa si 120 manopera...acum masina trage foarte bine dar tremuratul la 2000 de ture nu a trecut.....raspunsul lor cutia de viteze mai exact convertorul si rectificare arborelui din cutie rezolvare= 1900e :(((( stiti daca se poate face test la cutie???? macar sa fiu sigur ca e cutia de vina nu sa arunc bani pe geam va multumesc
Link to comment
Share on other sites

asa este dar macar acum trage bine bine doar ca tremura si imi vine sa ii dau foc...merge normal si la 200o de ture tremura la 2500 nu mai are nimic trage pana in 4300 deci normal :((( imi e greu sa cred ca e cutie dar cine stie....

in loc sa scoti tu clapetele te-ai usurat de bani..

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

eu am eliminat clapetele de teama sa nu fie absorbite in motor si ..s-a rezolvat si problema .

 

ar mai fi si senzorul de presiune ,care se mai infunda.

si eu am avut exact aceleasi probleme despre care vb.si de 2 saptamani am anulat clapetele din galerie pt. siguranta mea si surpriza masina s-a schimbat total trage mult mai bine intre 1500-1900 nu mai intrerupe nu mai ocileaza relantiul,deci pot sa confirm ceea ce spune colegu, merita sa incercati dureaza 5 min eu am anulat doar vacuumul blocandu-l cu un surub.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Imi cer scuze pentru deranj,dar vin si eu cu o intrebare legata tot de aceasi problema.Am un BMW 320D/150CP/an fabr.1999/,achizitionat de citeva luni.Am fost in service si "mecanicii" nu au stiut sa ii dea de cap.Fiecare cu alta parere.Am dus-o si pe tester la Bosch,dar in afara de o eroare la debitmetru,nimic.

-am schimbat debitmetrul

-am schimbat furtunele de vacuum

-am schimbat filtrele (ulei/motorina/aer/epurator de ulei)

-am reconditionat turbosuflanta (era defecta)

-am curatat EGR-ul, intercoolerul si galeria de admisie

-am schimbat bujiile incandescente (2 erau retezate)

-am rectificat _chiulasa_ si inlocuit garnitura de _chiulasa_

Nu reusesc sa ii dau de cap deloc.Intre 2000-2200 se inneaca,nu are forta si mai mult de 160km/h nu pot sa o ridic la drum intins.Se plafoneaza.Daca incerc sa merg constant intre turatiile mentionate,e si mai grav, deoarece incepe sa scoata si fum excesiv (alb).

Ma puteti ajuta cu o idee,macar sa stiu ce i-as mai putea face ?

Exceptind sa o vind, s-au sa ii dau foc...:))))).

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Si cum explici ca problema e de la clapete ?

Principiul de functionare a acestora este unul foarte simplu, o parghie actionata de o capsula vacuumatica deschide sau inchide clapetele( swirl flaps ).

Intradevar comanda o da electrovalva, dar e on-off, nu square-wave signal with a duty factor ca la electrovalvele turbo sau EGR.

Se iau in considerare mai multi parametrii de catre ECU care ii analizeaza si in functie de acestia comanda clapetele, deci problema nu ar putea fii de la clapete.

 

The adjustable swirl flaps are located in the tangential channels of the intake system and are opened and closed according to the operating status of the engine. The swirl flaps are closed under the following conditions:

 

at low engine speeds and low injection volumes (map-controlled)

 

The swirl flaps generally open when

 

the coolant temperature < 14 °C OR

the amount of fuel > 24 mg OR

engine speed > 2250 rpm OR

the intake temperature < -5 °C.

If the swirl flaps stick in open position: Deterioration in exhaust gas characteristics in lower speed ranges otherwise no effect.

 

If the swirl flaps stick in closed position: Loss in power output of approx. 10 % at higher engine speeds, danger of engine overheating.

 

Am si eu aceiasi problema cu intreruperea la 1800-2200 si mi am dat seama ca intrerupe doar cand este frig afara, de exemplu cand auf ost -15 C intrerupea si se simtea in orice treapa iar acuma ca sa mai incalzit si au fost 8 C mai ca nu se mai simta nici o trepidatie nimica, ar exista o explicatie ptr ce spun eu? ....Cineva mi-a spus ca posibil sa fie de la bujii dar nu prea imi vine sa cred:-s ...imi cer scuze daca am gresit pe undeva dar sunt incepator! stima

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.