Jump to content

Motorul face fite la 2000 ture mers constant.


Recommended Posts

te duci si cumperi furtun la metru - ia o bucata la tine - ia ceva de firma (Good Year) - eu asa am luat si mai bun decat ce avea masina (si panzat si cauciucat) - rezistent termic si la presiune - a fost 10RON/metru

 

 

Furtunul care vine de la EGR in electrovalva trebuie sa intre in teava pe care scrie vac(vacuum) sau in teava pe care scrie out(iesire) ?!? :blink:

 

 

furtunul (piesa 5)

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • Replies 125
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

In sfarsit !! Abia acum am reusit sa rezolv problema descrisa mai sus. Era vorba despre o bujie care nu era ok. Interesant a fost ca pe sistemul de testing nu arata vreun defect..., iar pana la urma au luat cei de la bmw fiecare bujie in parte de-or masurat-o si asa au gasit buba. Si ca o mare bucurie pentru mine cand au urcat masina pe rampa,... or gasit si diferentialul cu urme de ulei,... deci s-o schimbat si semeringul care nu e o treaba prea ieftina. Anyway acum merge iar de parca-i noua.:twoup:
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
In sfarsit !! Abia acum am reusit sa rezolv problema descrisa mai sus. Era vorba despre o bujie care nu era ok. Interesant a fost ca pe sistemul de testing nu arata vreun defect..., iar pana la urma au luat cei de la bmw fiecare bujie in parte de-or masurat-o si asa au gasit buba. Si ca o mare bucurie pentru mine cand au urcat masina pe rampa,... or gasit si diferentialul cu urme de ulei,... deci s-o schimbat si semeringul care nu e o treaba prea ieftina. Anyway acum merge iar de parca-i noua.:twoup:

 

Ai putea sa ma lamuresti si pe mine care poate fi legatura intre bujiile incandescente si intreruperea la mersul constant cu 2000 rpm ??? :twoup: (din deschiderea topicului am vazut ca ai un 320d)

Din cate stiu bujiile sunt doar pentru pornire.

Mentionez ca de 6 luni ma confrunt cu o problema identica si nu-i dau de cap.

Link to comment
Share on other sites

nu cred ca o bujie la diesel poate sa afecteze buna functionare a motorului cand e cald... :twoup:

 

 

Asta ma mira si pe mine. Stii bine de cand ma chinui cu problema asta (intrerupere la 2000 rpm) si tot nimic. Ar fi chiar culmea ca o bujie incandescenta arsa sa dea simptome de genul asta.

PS. Am incercat cu senzorul din admisie dar nimic.

Ultima varianta care am auzit-o ar fi ca modulul electronic de pe turbina nu ar functiona corect si de acolo intreruperile

Link to comment
Share on other sites

nu cred ca o bujie la diesel poate sa afecteze buna functionare a motorului cand e cald... :twoup:

 

 

Asta ma mira si pe mine. Stii bine de cand ma chinui cu problema asta (intrerupere la 2000 rpm) si tot nimic. Ar fi chiar culmea ca o bujie incandescenta arsa sa dea simptome de genul asta.

PS. Am incercat cu senzorul din admisie dar nimic.

Ultima varianta care am auzit-o ar fi ca modulul electronic de pe turbina nu ar functiona corect si de acolo intreruperile

se prea poate...insa nu vine separat...decat cu turbina :twoup:

Link to comment
Share on other sites

nu cred ca o bujie la diesel poate sa afecteze buna functionare a motorului cand e cald... :twoup:

 

 

Asta ma mira si pe mine. Stii bine de cand ma chinui cu problema asta (intrerupere la 2000 rpm) si tot nimic. Ar fi chiar culmea ca o bujie incandescenta arsa sa dea simptome de genul asta.

PS. Am incercat cu senzorul din admisie dar nimic.

Ultima varianta care am auzit-o ar fi ca modulul electronic de pe turbina nu ar functiona corect si de acolo intreruperile

se prea poate...insa nu vine separat...decat cu turbina :D

 

 

Stiu :twoup:

Baietii de la BMW mi-au spus ca incearca sa vada daca pot face ceva in privinta asta chiar daca pe tester turbina e 100%. A fost diagnosticata si la drum si tot bine iese.

In cazul in care se dovedese a fi modulul de comanda de pe turbina.........no comment.

Nu mai stiu ce sa mai zic sau sa mai fac. Incep sa ma satur de problema asta si cat de curand de masina daca nu-i dau de capat.

Link to comment
Share on other sites

Pe langa furtunele de vacuum, mai exista o posibila cauza: una din pompele de motorina, care nu ar mai produce suficienta presiune mereu. Verifica-le si pe ele daca esti sigur ca furtunele sunt OK.

 

Pompa din rezervor a fost verificata (si vizual si pe tester). Pompa intermediara de sub scaun sofer a fost masurata pe tester la BMW si in mers si in stationare. Citirea presiunii din rampa de inalta presiune iese OK.

EGR-ul si furtunele de la EGR au fost inlociute. Turbina nu e actionata de vacum (deci nu are electrovalva si furtune) ci de un modul electronic.

Nu mai stiu ce sa-i mai fac

Link to comment
Share on other sites

Va mai expun o situatie, prin care am trecut. Chiar daca poate nu ma credeti, luati-o in considerare :twoup:.

 

La fel pateam si eu... mergeam constant, dar nu numai la 2000 rpm, si motorul din cand in cand tremura, avea variatii de turatie... totul era din piesa cu "tzepi" a climatronicului, care dadea semnale eronate catre compresorul de aer si de aici... e logica treaba...

 

Numai bine!

Link to comment
Share on other sites

Va mai expun o situatie, prin care am trecut. Chiar daca poate nu ma credeti, luati-o in considerare :twoup: .

 

La fel pateam si eu... mergeam constant, dar nu numai la 2000 rpm, si motorul din cand in cand tremura, avea variatii de turatie... totul era din piesa cu "tzepi" a climatronicului, care dadea semnale eronate catre compresorul de aer si de aici... e logica treaba...

 

Numai bine!

esti sigur?!? :twoup: ...mie mi se pare ca nu are logica...poate doar daca te referi la cuplat si decuplat ambreiaj compresor clima...insa nici asa nu cred...

Link to comment
Share on other sites

Cand porneste compresorul de clima scade putin puterea motorului, si se simte. Daca la el ajungeau semnale aiurea si el inchidea si deschidea la intervale de cateva secunde... iti dai seama cam cum se simte.

 

la mine nu se simte absolut nimic ,cand porneste sau se opreste compresoru... :D (cand am cumparat masina ,special am apasat butonul cu steluta de mai multe ori sa vad si sa ma conving)

 

 

pe vremea cand aveam vectra B 1.6 100cp ,da opream ac-ul ca sa fac o depasire mai in forta.. :twoup: :twoup: :D ...la bmw nu am simtit freodata ,freo diferenta(o fi din cauza ca e diesel si are cuplu mare)...oricum la mine clima merge non stop,cat e motorul pornit merge si clima,vara -iarna ,nu conteaza e buna oricand...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Buna !

Sunt posesorul unui 320d din 2004 august si la 2 luni dupa ce am adus masina in tara mi-a aparut si mie aceasta diferenta de turatie la 2000 si initial am dat vina pe motorina si chiar eram gata sa cumpar alt filtru.

Acum m-am edificat dupa ce am citit aici dar vreau sa stiu daca exista acest set de furtune sau se cumpara separat si cam la ce scor ajung toate 3, sa nu platesc manopera de 3 ori.

Multumesc anticipat!

Link to comment
Share on other sites

Am pus-o pe un tester si mi-a dat niste erori ale caror coduri nu aveau un corespondent in lista BMW; acestea mi-au fost sterse si mersul la ralanti s-a schimbat devenind mai "nervos"; am schimbat si filtrul de motorina(tot MANN) desi avea 7000 de km in Germania si 3500 in Romania si filtrul de clima. Daca inainte de aceste operatii sincopele in accelerare i-mi apareau intre 1700-2000 rpm acum sunt doar intre 1900-2000 si mai multe peste 2000, in jur de 2200 rpm. Cu ocazia acesta s-a mirat inginerul cu laptop-ul ca am km reali.

EGR-ul a fost curatat, in interior fiind aproape o ceasca de praf umed si deja descurajarea ma cuprinde.

Sunt perfectionist si nu-mi plac jumatatile de masura; daca mai face o vand si-mi iau altceva.

Am schimbat furnizorul de motorina si bag doar Rompetrol Euro 5.

Link to comment
Share on other sites

Am pus-o pe un tester si mi-a dat niste erori ale caror coduri nu aveau un corespondent in lista BMW; acestea mi-au fost sterse si mersul la ralanti s-a schimbat devenind mai "nervos"; am schimbat si filtrul de motorina(tot MANN) desi avea 7000 de km in Germania si 3500 in Romania si filtrul de clima. Daca inainte de aceste operatii sincopele in accelerare i-mi apareau intre 1700-2000 rpm acum sunt doar intre 1900-2000 si mai multe peste 2000, in jur de 2200 rpm. Cu ocazia acesta s-a mirat inginerul cu laptop-ul ca am km reali.

EGR-ul a fost curatat, in interior fiind aproape o ceasca de praf umed si deja descurajarea ma cuprinde.

Sunt perfectionist si nu-mi plac jumatatile de masura; daca mai face o vand si-mi iau altceva.

Am schimbat furnizorul de motorina si bag doar Rompetrol Euro 5.

 

 

faza cu vandutul este cea mai buna aleegere a ta...

Link to comment
Share on other sites

Un tester aftermarket nu este foarte exact.

 

Degeaba Âştergi o eroare dacĂŁ nu este gĂŁsitĂŁ Âşi rezolvatĂŁ cauza problemei.

 

Nu poate sĂŁ-Âşi dea seama dacĂŁ ai km reali, doar orele de funcĂžionare nu pot fi date ĂŽnapoi.

 

DacĂŁ eÂşti perfecĂžionist, de ce nu o repari?

Link to comment
Share on other sites

as vrea sa o repar dar in Craiova nu exista reprezentanta BMW iar in Germania sper sa ajung abia la anul.

Nu am cunostinte in Bucuresti la nici una din reprezentantele BMW iar ca sa ajung la Brasov sau Timisoara este peste mana.

Link to comment
Share on other sites

sall all ...

am si eu aceeasi problema , pana in 2500 de ture imi intrerupe , incerc sa bag piciorul in ea si intrerupe abea dupa 2500 ture incepe sa traga si sa mearga bine . Am incercat sa gasesc si eu agr si furtunasele de care se tot vorbeste aici , nu am reusit ...(putetii pune si voi niste poze reale cu ele si cam pe unde se afla aceste frtunase ) , fiindca nushu ce are si nushu ce sa ma mai fac ... astept parerile voastre . Multumesc anticipat!

Link to comment
Share on other sites

sall all ...

am si eu aceeasi problema , pana in 2500 de ture imi intrerupe , incerc sa bag piciorul in ea si intrerupe abea dupa 2500 ture incepe sa traga si sa mearga bine . Am incercat sa gasesc si eu agr si furtunasele de care se tot vorbeste aici , nu am reusit ...(putetii pune si voi niste poze reale cu ele si cam pe unde se afla aceste furtunase ) , fiindca nushu ce are si nushu ce sa ma mai fac ... astept parerile voastre . Multumesc anticipat!

Nu are sens ca cumperi furtunasele mentionate anterior!

Nu este de la ele. Curata egr-ul mai bine, schimba filtrul de motorina si pune doar Rompetrol din cea scumpa de la statie oficiala, doar dupa ce mergi doua zile cu becul aprins de la rezervor(adica sa ai cat mai putin amotorina in ea si sa bagi cat mai multa).

Dupa ce am facut aceasta manevra, am facut plinul si mi-au intrat cam 50 de litri deci mai aveam 12-13 litri in rezervor, iar timp de 15 km nu s-a mai intrerupt, dovada ca dupa ce alimentezi o motorina de calitate nu mai face.

Mie mi-au aparut aceste intreruperi doar dupa ce am alimentat cu MOL. :)

Link to comment
Share on other sites

sall all ...

am si eu aceeasi problema , pana in 2500 de ture imi intrerupe , incerc sa bag piciorul in ea si intrerupe abea dupa 2500 ture incepe sa traga si sa mearga bine . Am incercat sa gasesc si eu agr si furtunasele de care se tot vorbeste aici , nu am reusit ...(putetii pune si voi niste poze reale cu ele si cam pe unde se afla aceste furtunase ) , fiindca nushu ce are si nushu ce sa ma mai fac ... astept parerile voastre . Multumesc anticipat!

Nu are sens ca cumperi furtunasele mentionate anterior!

Nu este de la ele. Curata egr-ul mai bine, schimba filtrul de motorina si pune doar Rompetrol din cea scumpa de la statie oficiala, doar dupa ce mergi doua zile cu becul aprins de la rezervor(adica sa ai cat mai putin amotorina in ea si sa bagi cat mai multa).

Dupa ce am facut aceasta manevra, am facut plinul si mi-au intrat cam 50 de litri deci mai aveam 12-13 litri in rezervor, iar timp de 15 km nu s-a mai intrerupt, dovada ca dupa ce alimentezi o motorina de calitate nu mai face.

Mie mi-au aparut aceste intreruperi doar dupa ce am alimentat cu MOL. :)

 

 

probabil ca la tine asta a fost problema....dar la majoritatea au fost furtunasele problema sau supapa de control a turbinei.....eu zic ca si multi altii sa schimbe furtunele alea ......:)

Link to comment
Share on other sites

[Doar daca e necesar!

Eu as prefera sa nu se umble la motor decat in caz de forta majora si doar dupa ce alte optiuni au fost epuizate.

Nu cunosc pretul pieselor dar s-ar putea sa fie mai ieftina solutia oferita de mine.

Anyway astept de la tine rezultatul final.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.