Jump to content

Curatat injectoare


Recommended Posts

Am un 520i E34 din 1993 cu M50TU si trage foarte greu, mai ales in primele doua trepte. Mi-a spus cineva ca-i vb de injectoare, trebuiesc curatate. Am gasit sa le curat prin spate pe la circ la o firma care voia 400.000 de injector.

 

La un service de cartier (nea' Nelu de pe Tina Petre daca-l stiti) mi s-a propus sa pun niste injectoare deja curatate pe care el le are la 1500 cu tot cu montaj daca i le dau pe ale mele.

 

Se merita schimbul sau ar fi recomandat sa le curat pe ale mele ? Care-s problemele care pot aparea sau la care sa fiu atent ? La cat de scumnpe am auzit ca e unul (aprox 4 mil) nu prea-mi vine sa fac ceva in necunostinta de cauza.

 

multam

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 119
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

hmm...de unde stiu daca are rost sa curatz sau nu injectoarele.......sincer eu bag aditiv la fiecare plin de benzina.....adika o data pe saptmanana...

44465[/snapback]

 

Aditivul nu curata, le mentine curate. Daca tu le ai infundate, sa nu crezi ca aditivul ala va fi in stare sa le curete. Dupa ce faci o curatare cu ultrasunete, e bine din cand in cand sa bagi aditiv, ca sa nu se mai infunde.

Link to comment
Share on other sites

La un service de cartier (nea' Nelu de pe Tina Petre daca-l stiti) mi s-a propus sa pun niste injectoare deja curatate pe care el le are la 1500 cu tot cu montaj daca i le dau pe ale mele.

 

Se merita schimbul sau ar fi recomandat sa le curat pe ale mele ?

44463[/snapback]

 

 

Eu zic sa le cureti pe ale tale.Cu ultrasunete,nu alftel.

 

 

Parerea mea...

Link to comment
Share on other sites

si eu gandesc la fel.. e posibil ca din cauza ca nu-s curatate sa-mi consume mai mult? (acum ia la mers normal 14-15%)

 

 

44561[/snapback]

 

 

Eu vad problema altfel :blink:

 

Daca sunt "infundate" ar trebui sa consume mai putin.Mai putina benzina intra in motor.Este adevarat,lipsa de putere+alte probleme.

 

Daca nu etanseaza bine atunci va exista un consum mai mare.

 

 

Parerea mea...

Link to comment
Share on other sites

Am un 520i E34 din 1993 cu M50TU si trage foarte greu, mai ales in primele doua trepte. Mi-a spus cineva ca-i vb de injectoare, trebuiesc curatate. Am gasit sa le curat prin spate pe la circ la o firma care voia 400.000 de injector.

 

La un service de cartier (nea' Nelu de pe Tina Petre daca-l stiti) mi s-a propus sa pun niste injectoare deja curatate pe care el le are la 1500 cu tot cu montaj daca i le dau pe ale mele.

 

Se merita schimbul sau ar fi recomandat sa le curat pe ale mele ? Care-s problemele care pot aparea sau la care sa fiu atent ? La cat de scumnpe am auzit ca e unul (aprox 4 mil) nu prea-mi vine sa fac ceva in necunostinta de cauza.

 

multam

44463[/snapback]

 

Mergi cu ele la curatat. Service-ul din spate de la circ e OK si poti sa mai negociezi cu ei sa mai lase ceva - nu curetzi un injector ci 6. In plus, curatarea include si verificare pe stand. Daca umbli la injectoare, cumpara-tzi shi setul de garnituri, nu costa mult shi sunt ingrozitor de importante.

Oricum, inainte de a interveni, citeste codurile de eroare. Pentru masinile pana in 1995 afisarea codurilor se activeaza din pedala de acceleratie, iar codurile se citesc pe Check Engine Light. Sistemul e destul de3 simplu: pui contactul, fara sa pornesti masina, si apesi pedala de 5 ori la fund in maxim 5 secunde.

 

O lista a codurilor cu ce inseamna , gasesti in pagina asta.

Link to comment
Share on other sites

Vico, ce preturi au aia de la circ?

44584[/snapback]

 

Maricele, dar baietzii se pricep la sisteme de injectie. Din cate stiu, pretul la prima strigare e intr-adevar 400.000 dar ar trebui sa-i ia max 2.000.000 la 6 injectoare.

Problema e ca injectoarele se curata exclusiv pe stand, cu ultrasunete, dupa care se testeaza, tot pe stand, pentru debit, pulverizare si raspuns in frecventa- aici vorbim de BMW si motoare turate si ai sa fii surprins sa vezi cum un injector aparent bun o ia razna frecvente mari.

Link to comment
Share on other sites

Oricum, inainte de a interveni, citeste codurile de eroare. Pentru masinile pana in 1995 afisarea codurilor se activeaza din pedala de acceleratie, iar codurile se citesc pe Check Engine Light. Sistemul e destul de3 simplu: pui contactul, fara sa pornesti masina, si apesi pedala de 5 ori la fund in maxim 5 secunde.

 

O lista a codurilor cu ce inseamna , gasesti in pagina asta.

44576[/snapback]

 

 

Nu este obligatoriu sa existe coduri de eroare.Nu cred ca modelele europene au check engine light pana in 95.Sistemul este foarte simplu,asa este,dar nu este cumva pentru modele US?

 

Parerea mea...

Link to comment
Share on other sites

Nu este obligatoriu sa existe coduri de eroare.Nu cred ca modelele europene au check engine light pana in 95.Sistemul este foarte simplu,asa este,dar nu este cumva pentru modele US?

 

Parerea mea...

44679[/snapback]

 

Asa este, eu am incercat faza asta la toate E34-le in care m-am suit, dar nici unul nu avea bulb pentru check engine. Singurul la care a functionat a fost un E32 750IL.

Link to comment
Share on other sites

Asa este, eu am incercat faza asta la toate E34-le in care m-am suit, dar nici unul nu avea bulb pentru check engine. Singurul la care a functionat a fost un E32 750IL.

44682[/snapback]

 

Chiar daca nu a fost instalat, exista conexiunea cel putin pana in conectorul de diagnostic.

Se identifica firul din conectorul de diagnostic- trebuie sa corespunda la pinul 15 de la Motronic (pentru versiunile cu conector cu 55 de pini). Se conecteaza un bec de bord intre pinul din conectorul de diagnostic si un plus de contact.

Si uite-asa avem Check Engine Light.

Treaba de un sfert de ora care te scuteste de extrem de mjulte frustrari.

Link to comment
Share on other sites

Chiar daca nu a fost instalat, exista conexiunea cel putin pana in conectorul de diagnostic.

Se identifica firul din conectorul de diagnostic- trebuie sa corespunda la pinul 15 de la Motronic (pentru versiunile cu conector cu 55 de pini). Se conecteaza un bec de bord intre pinul din conectorul de diagnostic si un plus de contact.

Si uite-asa avem Check Engine Light.

Treaba de un sfert de ora care te scuteste de extrem de mjulte frustrari.

44691[/snapback]

 

 

Conexiunea pentru bec duce la...bord.In mufa exista firele de diagnoza TxD si RxD.

Nu te contrazic,dar nu recomand nimanui sa incerce asa ceva :blink:

 

 

Parerea mea...

Link to comment
Share on other sites

Chiar daca nu a fost instalat, exista conexiunea cel putin pana in conectorul de diagnostic.

Se identifica firul din conectorul de diagnostic- trebuie sa corespunda la pinul 15 de la Motronic (pentru versiunile cu conector cu 55 de pini). Se conecteaza un bec de bord intre pinul din conectorul de diagnostic si un plus de contact.

Si uite-asa avem Check Engine Light.

Treaba de un sfert de ora care te scuteste de extrem de mjulte frustrari.

44691[/snapback]

 

Ce zici tu se afla explicat in link-ul urmator: Check Engine

Link to comment
Share on other sites

Conexiunea pentru bec duce la...bord.In mufa exista firele de diagnoza TxD si RxD.

Nu te contrazic,dar nu recomand nimanui sa incerce asa ceva :blink:

Parerea mea...

44696[/snapback]

 

Ai dreptate, ar trebui sa se duca la bord.

M-am grabit cand am scris, este in conectorul care duce la blocul de sigurante si in bord.

La mine se oprea in conector, in partea cealalta nu exista nimic.

 

Cat despre incercat.... mie imi functioneaza. Operatiunea "unde duce pinul 15 din conectorul de ECU cu 55 de pini" nu mi se pare de un nivel tehnic deosebit de ridicat. Iesirea de CEL se face printr-un etaj de putere protejat asa ca nu prea ai ce sa strici. Iar ca potentiale stricaciuni, operatiuea este infinit mai putin periculoasa decat binecunoscuta recomandare de a modifica rezistenta arcului de la AFM pentru a imbogati amestecul ( si a da peste cap in acelasi timp toata curba de raspuns)

Link to comment
Share on other sites

Ai dreptate, ar trebui sa se duca la bord.

M-am grabit cand am scris, este in conectorul care duce la blocul de sigurante si in bord.

La mine se oprea in conector, in partea cealalta nu exista nimic.

 

Cat despre incercat.... mie imi functioneaza. Operatiunea "unde duce pinul 15 din conectorul de ECU cu 55 de pini" nu mi se pare de un nivel tehnic deosebit de ridicat. Iesirea de CEL se face printr-un etaj de putere protejat asa ca nu prea ai ce sa strici. Iar ca potentiale stricaciuni, operatiuea este infinit mai putin periculoasa decat binecunoscuta recomandare de a modifica rezistenta arcului de la AFM pentru a imbogati amestecul ( si a da peste cap in acelasi timp toata curba de raspuns)

44706[/snapback]

 

 

Este adevarat computerul are o iesire pentru becul check engine ,care la masinile ptr Europa nu este folosita.Nu este vorba ca strici ceva,cel mult poti sa iti pierzi timpul degeaba.

Masinile de US folosesc un soft diferit care activeaza si becul respectiv.

Pe de alta parte ,daca tu ai incercat si a functionat corect,adica erorile "citite" erau reale(verificate si cu un scanner) mi se pare ok.

Eu nu mi-as pierde timpul cu asa ceva ,daca nu merge sigur.

Cat despre reglajul AFM ,este facut numai de catre specialisti :blink:

 

Parerea mea...

Link to comment
Share on other sites

Este adevarat computerul are o iesire pentru becul check engine ,care la masinile ptr Europa nu este folosita.Nu este vorba ca strici ceva,cel mult poti sa iti pierzi timpul degeaba.

Masinile de US folosesc un soft diferit care activeaza si becul respectiv.

Pe de alta parte ,daca tu ai incercat si  a functionat corect,adica erorile "citite" erau reale(verificate si cu un scanner) mi se pare ok.

Eu nu mi-as pierde timpul cu asa ceva ,daca nu merge sigur.

Cat despre reglajul AFM ,este facut numai de catre specialisti :blink:

 

Parerea mea...

44712[/snapback]

 

Mi-ai dat o idee interesanta. Am un .bin de US pentru M40. BMW original, "untampered"

Am sa-l salvez si pe cel existent sa vad daca exista diferente.

 

Asta dupa ce imi pun Megasquirt. Ceea ce imi aduce aminte: TPSurile noi, cu potentiometru sunt "interschimbabile" d.p.d.v. mecanic, resp. prindere pe axul clapetei cu cele vechi, cu intrerupatoare? Pentru megasquirt o sa-mi trebuiasca potentiometru.

Link to comment
Share on other sites

Mi-ai dat o idee interesanta. Am un .bin de US pentru M40. BMW original, "untampered"

Am sa-l salvez si pe cel existent sa vad daca exista diferente.

 

44715[/snapback]

 

 

Daca verifici pn de la un computer ptr US o sa vezi ca nu se potriveste cu cel de Europa.Exista mai multe diferente.In US exista si obligativitatea verificarii rezervorului de benzina,(sa nu piarda benzina),exista senzor barometric,exista valva pentru directionarea benzinei in functie de temperatura,etc...

 

Componente diferite,soft diferit :blink:

 

 

Parerea mea...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.