Jump to content

Accidente BMW


alex

Recommended Posts

Ce accidente, in care a fost implicat un BMW, cunoasteti? Puteti explica daca cel de la volanul BMW-ului a gresit sau provocat accidentul? Si cel mai important cum putea fi evitat? Cat de rezistente sunt la coliziuni reale masinile produse de BMW?

 

Am vazut la televizor anul trecut sau anul acesta la inceput, un accident la iesirea din pasajul Marasesti unde un seria 5 (cred) a intrat frontal intr-un stalp electric. Soferul a murit pe loc. A fost un accident stupid produs exclusiv din vina soferului, un tanar prea curajos cu o masina prea puternica. Opinia mea personala, a fost ca a mai fost implicata o masina care nu a ramas la fata locului si ca accidentul a fost o "liniuta" (pornita de la semaforul de la pod) si sfarsita prost. Si acum se vad flori la baza stalpului iar cazul a fost mediatizat pentru ca membri cluburilor de "legal racing" au facut o demonstratie pe strada. Tineti minte?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 606
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Asta vara daca tin bine minte un BMW 635 rosu... o frumusete alerga pe ploaie pe vacaresti spre big si facand o depasire pe linia de tramvai in viteza si pe ploaie s-a lipit de unu dintre stalpi destul de urat :) .Soferul i s-a aplicat proteza(sau cum ii zice ) la gat iar de pasager nu stiu mare lucru.Pacat de masina era o frumusete :blink:
Link to comment
Share on other sites

acu' vreo saptamana, la pasajul obor, un BMW 5er condus de un rroman de 19 stabilit in SUA, iesind din pasaj inspre ianculuia intrat cu circa 200km/h (de la o liniuta bineinteles) la ora 12:300 noapte, intr-o dacie care intorcea de pe o parte pe alta. a lovit dacia perpendicular pe motor, motorul a fost smuls cu tot cu aripi si usa pasagerului si aruncate la vreo 40m, bmw-ul ricosand si in alte masini. airbagurile la bmw s-au deschis si soferul nu stiu ce a patit dar nimic grav (poate niste zgarieturi, julituri ceva), soferul daciei a fost proiectat afara din masina la multi metri si impreuna cu pasageru lau fost transportati la spital, nu stiu ce s-a mai intamplat cu ei.

se pare ca vinovat e dacia ca nu s-a asigurat. desigur la viteza aia nici nu cred ca la vazut. cred ca e culpa comuna pt ca bmw-ul avea viteza excesiva (200km/h) am inteles ca a ramas o dara de franare suuper lunga de la bmw

Link to comment
Share on other sites

se pare ca vinovat e dacia ca nu s-a asigurat. desigur la viteza aia nici nu cred ca la vazut. cred ca e culpa comuna pt ca bmw-ul avea viteza excesiva (200km/h) am inteles ca a ramas o dara de franare suuper lunga de la bmw

3502[/snapback]

 

Intradevar vina este 50%-50% . Cam ciudat cu frana ... nu avea abs????Stiu ca si ABS ala are o limita dar oricum....

Link to comment
Share on other sites

Am vazut doar un singur accident grav cu un bmw M3(pozele).

 

Pe ploaie .In masina 2 oameni .Mecanicul si seful de service (un dealer BMW din Canada).

Masina a intrat intr-un stalp si s-a DEZINTEGRAT.

 

Viteza aproximata de cei care au cercetat cazul: 230 km/h.

 

Recent am vazut un X3 dupa un impact cu un elan.Nimic deosebit.Interiorul OK.Airbaguri sarite ,parbriz spart...Nu stiu viteza.

 

Mini-masina noua(200km)- intrat in fundul altei masini.Airbaguri sarite.Masina nu arata rau dar persoanele din interior au fost zdruncinate serios.Nu stiu viteza.

 

off topic.

 

Ruginatura japoneza(Honda civic) -Race street in Toronto-2 pusti 18-20 ani -120km/h rateaza o curba-nimeresc intr-un copac-mor pe loc.

 

Trist.

Link to comment
Share on other sites

Eu am ceva de reprosat celor de la televiziuni, atunci cand la stiri sunt prezentate diverse accidente auto de regula, destul de grave).

 

Daca intr-un accident au fost implicate alte marci de masini, rar se specifica tipul acestora. De regula, stirile suna gen: "Conducatorul autoturismului de Galati.." - foarte rar "Conducatorul Ford-ului de Galati...". Marca masinii o afli de obicei privind imaginile difuzate si recunoscand (daca mai e de recunoscut) modelul dupa caroseria facuta praf.

 

Deseori insa, cand intr-un accident a fost implicat un BMW, stirea suna cam asa: "Soferul BMW-ului nu a respectat..." sau "Coliziunea dintre un camion si un BMW..."

Am impresia ca, daca intr-un accident este implicat un BMW, lumea gandeste cam asa: sigur ca soferul BMW-ului este de vina, pentru ca toti cei au BMW sunt niste iresponsabili infumurati, care circula cu viteza si cauta accidentele cu lumanarea

Desi, din pacate, cu siguranta exista astfel de soferi de BMW, ma intreb daca totusi nu exista o preconceptie privind riscul de accidente la cei care conduc BMW-uri. Si, urmatoarea intrebare: este oare aceasta preconceptie justificata?

Link to comment
Share on other sites

De Sf.Andrei cand s-a intamplat accidentul de la iesirea din pasaj,intamplator am trecut pe acolo cred eu la vreo 10 min. de la intamplare.Eram intr-un taxi si m-am uitat intentionat sa vad urme de franare dar ele lipseau cu desavarsire.Cert este ca eu unul nu am mai vazut un accident ca asta....Nu intelegeam unde este cealalta jumatate de masina(Dacie) cand am vazut-o la cativa zeci de metri pe sensul opus...
Link to comment
Share on other sites

eu cunosc unul pe viu: eu cu vechiul meu e21. plecam de la o petrecere de la flamingo din otopeni, masina parcata in spatele halei. am plecat usor cu viteza I pe aleea dintre hala si gard, pavata cu piatra cubica de trotuar (cum e pe la universitate) si ingusta (5 metri maxim). era ora 2-3 noaptea, cam 4 grade si ceva mizga pe jos. pornisem dupa cum spuneam extrem de usor, si cind am dat a II-a masina s-a sucit instantaneu si s-a infipt cu botul in zidul halei. ghinion, fix acolo era un fel de stilp iesit din perete cam 20 cm. impact foarte subtire, am zis ca e, asta e, scap cu rusinea si plec (era multa lume pe acolo). am dat cu spatele, dar nu mai puteam indrepta volanul. de sub capota a inceput sa iasa un mare abur... m-am dat jos si am admirat urmatoarele: capota indoita, bara, tabla de sub bara, suportul de radiator, radiatorul, aripa stinga plecata si infipta in roata. aveam o coarda de remorcare cu care am agatat aripa, am tras de ea 3 oameni si am scos-o din roata (nu o taiase) si am plecat frumos spre casa cu ochii pe ceasul de temperatura. masina fiind dupa un mare transplant de motor, cutie, bord, electrica, ceasul respectiv functiona corect doar daca apasam cu mina pe sub bord pe mufa albastra... asa ca imaginati-va cum mergeam la 3 noaptea, jumate sub bord, cu ochii ingroziti sa nu calez motorul, din otopeni pina la podul grant. culmea e ca mai sus de prima linie dupa mijloc nu s-a ridicat... si motorul a fost ok. ala a fost ultimul drum al respectivei masini cu propriile forte... dupa ce a zacut citeva luni am vindut-o ieftin sa scap de ea si noul proprietar a trecut la un nou transplant, facind-o 318i. acum se chinuie si el sa o vinda :)

 

alte accidente... trei subtiri: masina parcata regulamentar, pe linga ea trece un nene cu un mercedes vechi si o rulota de 5 m... imi atinge bara spate si da inainte cu incredere...eu eram in fata lui si tzipam si dadeam din miini, el nimic. rezultat: bandoul de cauciuc de pe bara nu va mai sta niciodata la locul lui :blink:

 

al doilea, faceam dreapta de pe o straduta in barbu vacarescu, si un nene depaseste toata coloana si face dreapta prin mine. noroc ca am fost pe faza si am avut si loc... am tras tare dreapta si mi-a spart doar plasticul de pe coltul stinga al barei fata. rezolvat amiabil.

 

ultimul, pe stefan cel mare la semaforul din fata spit. colentina, aveam o singura masina in fata si rosu. se da verde, plecam, dupa 2m nenea pune semnal stinga (acolo e un mare "interzis la stinga), se duce cam la 30 grade si opreste brusc. am frinat cit am putut, degeaba, m-am proptit in el. rezultat: el o zgirietura (fiat panda, bara spate de plastic f inalta si rezistenta), eu aripa stinga, capota deplasata, suport de far deplasat.

 

desi conduc un bmw si am ceva nebunie in singe, fac tot posibilul sa nu fac timpenii. imi place viteza si aventura, dar nu pun in pericol viata mea, a celor din masina sau a altora de pe sosea. daca nu e loc, stau in banca mea.

Link to comment
Share on other sites

tocmai am vazut un accident la tv in care a fost implicat un E36 tunat. un imbecil, cetatean rom, beat si fara permis, a vrut sa fuga dintr-un filtru de politie si a luat pe capota un politist. a acelerat si incercand sa scape de el a facut viraje bruste pana cand politistul a zburat de pe capota cu capul in bordura. a murit.

 

cred cu tarie, ca politistii nu sunt usa de biserica, dar oricine face asa ceva, nu ar mai trebui sa iasa din puscarie NICIODATA! pedeapsa pe viata, fara posibilitate de iesit in nici o circumstanta. suntem mult prea toleranti in codul nostru penal.

Link to comment
Share on other sites

Da, am vazut si eu reportajul. L-am prins cam pe la mijloc cred, cand era reporterul langa masina si am crezut ca e ceva interesant cand am vazut ca reporter langa E36 filmat noaptea, la stiri.

 

Codul penal nu cred ca i-ar fi dat pedeapsa pe viata nici in vest.

Link to comment
Share on other sites

Codul penal nu cred ca i-ar fi dat pedeapsa pe viata nici in vest.

3893[/snapback]

 

pacat,poate de aia avem asa multi dementi. cel mai grav este nu ca nu are permis si e baut, sau ca fuge de la locul accidentului, ci poate "ridica mana" la un politist, fara frica ca il va ciurui inainte sa stranga pumnul complet...

Link to comment
Share on other sites

Apropo, politistul a fost luat pe capota sau s-a aruncat el de capul lui in ideea de a opri soferul? Intreb pentru ca ai zis ca "acelerat si incercand sa scape de el a facut viraje bruste", daca era luat pe capota il arunca la impact, nu cred ca era nevoie de manevre ca sa il dea jos.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Chiar era un m3 e36. Mergea dinspre casa scanteii spre arcul de triumf pe benzile alea din mijloc pe unde sunt radarele alea care iti arata viteza. Prin dreptul muzeului satului a derapat si a intrat cu partea dreapta intr-un pom de pe margine. Soferul e in coma, iar cel care era in dreapta am inteles ca nu e asa grav. Am fost si eu azi pe acolo. Copacul in care intrase era taiat si un stalp de lumina, care era la cativa metrii de pom, era arcuit.
Link to comment
Share on other sites

Eu sunt sceptic ca accidentul a avut loc la peste 200 Km/h. Daca asa s-ar fi intamplat, cred ca urmarile ar fi fost mult mai grave. Practic, este improbabil sa existe supravietuitori in orice accident in care viteza reala de impact este de peste 120 Km/h

 

Imbecilul venea dispre Pta Presei Libere spre Arcul de Triumf si s-a incadrat pe portiunea din mijloc (pe care se merge in ambele sensuri).

Cred ca avea maxim 100Km/h la intrarea pe linia dreapta, dupa rondul din Pta Presei. Spun asta deoarece intrarea pe acea sectiune este o mica "sicana". Daca venea dinspre Baneasa, trebuia sa faca rondul si apoi sicana. Daca venea dinspre Pajura, pe acolo e piatra cubica destul de denivelata, apoi sicana.

 

Timpii de demaraj, pentru un E36 M3, sunt urmatorii: 0-100 Km/h: cca. 5 sec; 0-200 Km/h: cca 19 sec. Iarasi, putin probabil ca soferul sa fi fost super expert si sa "scoata" acesti timp, dar hai sa-i dam credit si sa credem ca ar fi putut.

Deci, in conditiile in care intra pe linia dreapta cu max. 100 Km/h, pentru ca in momentul in care a pierdut controlul sa fi avut 200 Km/h ar fi trebuit sa parcurga distanta: D = 0.5 (55.5 m/s * 19 s - 27.7m/s * 5 sec) = 450m (aproximativ). Din pacate, nu am masurat, dar, vizual, parca totusi nu sunt 450 m intre intrarea in linie dreapta si statia de autobuz "Muzeul Satului". Repet, 450m este "best case scenario". In realitate, probabil vorbim de mai mult. Gresesc?

De aceea spun ca valoarea de 200 Km/h mi se pare exagerata.

 

Apoi, viteza in momentul in care a pierdut controlul este alta decat viteza in momentul impactului. In plus, impactul nu a fost frontal, deci viteza reala de impact este cea de pe directia perpendiculara pe locul impactului.

 

Sigur, astea sunt consideratii tehnice, care nu diminueaza faptul ca cel care a produs accidentul este un tampit, care ar merita sa nu mai vada permisul de conducere tot restul vietii lui. In ideea ca iese valid din spital.

Edited by FiveThreeFive
Link to comment
Share on other sites

Iata ce am gasit pe alt forum despre acest accident:

 

 

 

"ACCIDENT-VITEZA EXCESIVA / Doi tineri grav rĂŁniĂži, ĂŽntr-un accident produs ĂŽn centrul Capitalei

 

BUCUREÂŞTI, 21 dec (MEDIAFAX) - Doi tineri au fost grav rĂŁniĂži, ĂŽn noaptea de luni spre marĂži, ĂŽn CapitalĂŁ, dupĂŁ ce autoturismul ĂŽn care se aflau a lovit doi copaci, iar motorul Âşi cutia de viteze ale acestuia au fost proiectate ĂŽntr-o altĂŁ maÂşinĂŁ, informeazĂŁ PoliĂžia Capitalei.

Potrivit sursei citate, accidentul a fost provocat de un tĂŽnĂŁr de 23 de ani aflat la volanul unui BMW M3. Ăn timp ce se ĂŽndrepta cu vitezĂŁ excesivĂŁ dinspre PiaĂža Presei Libere cĂŁtre Arcul de Triumf, pe Âşoseaua Kiseleff, Âşoferul a pierdut controlul asupra volanului Âşi a lovit cu partea lateralĂŁ stĂŽngĂŁ doi copaci, ĂŽn apropierea staĂžiei RATB "Muzeul Satului".

Ăn urma impactului, motorul Âşi cutia de viteze ale maÂşinii au fost proiectate la 25 de metri distanÞã, pe sensul opus, unde au lovit uÂşor un autoturism Renault Megane, condus de o femeie.

Potrivit DGPMB, ºoferul autoturismului BMW ºi un alt tÎnãr de 23 de ani - care ocupa locul din dreapta faÞã al aceleiaºi maºini - au fost grav rãniÞi.

ªoferul a fost dus la Spitalul Clinic de UrgenÞã Floreasca, avÎnd un traumatism cranio-cerebral grav, un traumatism toracic ºi ºoc traumatic, fiindu-i recoltate douã probe de sÎnge necesare pentru stabilirea alcoolemiei. Celãlalt pasager a fost internat la acelaºi spital, cu multiple fracturi la ambele picioare.

Potrivit PoliĂžiei Capitalei, Âşoferul autoturismului BMW nu este la prima abatere. Ăn luna mai a acestui an, el a fost depistat ĂŽn timp ce depĂŁÂşea o coloanĂŁ de maÂşini oprite la semafor pe bulevardul Magheru din BucureÂşti, iar ĂŽn autoturismul sĂŁu a fost gĂŁsit un detector radar.

La momentul respectiv, tĂŽnĂŁrul a primit o amendĂŁ de 3.500.000 de lei Âşi i-a fost confiscat aparatul antiradar."

Link to comment
Share on other sites

Eu sunt sceptic ca accidentul a avut loc la peste 200 Km/h. Daca asa s-ar fi intamplat, cred ca urmarile ar fi fost mult mai grave. Practic, este improbabil sa existe supravietuitori in orice accident in care viteza reala de impact este de peste 120 Km/h

 

Imbecilul venea dispre Pta Presei Libere spre Arcul de Triumf si s-a incadrat pe portiunea din mijloc (pe care se merge in ambele sensuri).

Cred ca avea maxim 100Km/h la intrarea pe linia dreapta, dupa rondul din Pta Presei. Spun asta deoarece intrarea pe acea sectiune este o mica "sicana". Daca venea dinspre Baneasa, trebuia sa faca rondul si apoi sicana. Daca venea dinspre Pajura, pe acolo e piatra cubica destul de denivelata, apoi sicana.

 

Timpii de demaraj, pentru un E36 M3, sunt urmatorii: 0-100 Km/h: cca. 5 sec; 0-200 Km/h: cca 19 sec. Iarasi, putin probabil ca soferul sa fi fost super expert si sa "scoata" acesti timp, dar hai sa-i dam credit si sa credem ca ar fi putut.

Deci, in conditiile in care intra pe linia dreapta cu max. 100 Km/h, pentru ca in momentul in care a pierdut controlul sa fi avut 200 Km/h ar fi trebuit sa parcurga distanta: D = 0.5 (55.5 m/s * 19 s - 27.7m/s * 5 sec) = 450m  (aproximativ). Din pacate, nu am masurat, dar, vizual, parca totusi nu sunt 450 m intre intrarea in linie dreapta si statia de autobuz "Muzeul Satului". Repet, 450m este "best case scenario". In realitate, probabil vorbim de mai mult. Gresesc?

De aceea spun ca valoarea de 200 Km/h mi se pare exagerata.

 

Apoi, viteza in momentul in care a pierdut controlul este alta decat viteza in momentul impactului. In plus, impactul nu a fost frontal, deci viteza reala de impact este cea de pe directia perpendiculara pe locul impactului.

 

Sigur, astea sunt consideratii tehnice, care nu diminueaza faptul ca cel care a produs accidentul este un tampit, care ar merita sa nu mai vada permisul de conducere tot restul vietii lui. In ideea ca iese valid din spital.

4821[/snapback]

 

 

Imbecil esti tu nene.. daca era unul dintre noi sau cineva apropiat tot asta scriai?

Link to comment
Share on other sites

Eu sunt sceptic ca accidentul a avut loc la peste 200 Km/h. Daca asa s-ar fi intamplat, cred ca urmarile ar fi fost mult mai grave. Practic, este improbabil sa existe supravietuitori in orice accident in care viteza reala de impact este de peste 120 Km/h

 

Imbecilul venea dispre Pta Presei Libere spre Arcul de Triumf si s-a incadrat pe portiunea din mijloc (pe care se merge in ambele sensuri).

Cred ca avea maxim 100Km/h la intrarea pe linia dreapta, dupa rondul din Pta Presei. Spun asta deoarece intrarea pe acea sectiune este o mica "sicana". Daca venea dinspre Baneasa, trebuia sa faca rondul si apoi sicana. Daca venea dinspre Pajura, pe acolo e piatra cubica destul de denivelata, apoi sicana.

 

Timpii de demaraj, pentru un E36 M3, sunt urmatorii: 0-100 Km/h: cca. 5 sec; 0-200 Km/h: cca 19 sec. Iarasi, putin probabil ca soferul sa fi fost super expert si sa "scoata" acesti timp, dar hai sa-i dam credit si sa credem ca ar fi putut.

Deci, in conditiile in care intra pe linia dreapta cu max. 100 Km/h, pentru ca in momentul in care a pierdut controlul sa fi avut 200 Km/h ar fi trebuit sa parcurga distanta: D = 0.5 (55.5 m/s * 19 s - 27.7m/s * 5 sec) = 450m  (aproximativ). Din pacate, nu am masurat, dar, vizual, parca totusi nu sunt 450 m intre intrarea in linie dreapta si statia de autobuz "Muzeul Satului". Repet, 450m este "best case scenario". In realitate, probabil vorbim de mai mult. Gresesc?

De aceea spun ca valoarea de 200 Km/h mi se pare exagerata.

 

Apoi, viteza in momentul in care a pierdut controlul este alta decat viteza in momentul impactului. In plus, impactul nu a fost frontal, deci viteza reala de impact este cea de pe directia perpendiculara pe locul impactului.

 

Sigur, astea sunt consideratii tehnice, care nu diminueaza faptul ca cel care a produs accidentul este un tampit, care ar merita sa nu mai vada permisul de conducere tot restul vietii lui. In ideea ca iese valid din spital.

4821[/snapback]

 

 

Sincer ma asteptam la mai mult de la cei 32 de ani pe care ii ai.Revino cu piciorele pe pamant si lasa calculele ca alea sunt doar pe hartie in viata reala este cu totul alteceva.NU stiu cum de ti-ai permis sa spui acele vorbe despre un om pe care nu il cunosti...eu unul nu mi-as perminte sa jignesc pe nimeni daca nu cunosc persoana respectiva ...ma abtin in a face afirmatii..Nu zice nimeni ca nu a gresit dar gandestete ca unii il cunosc(ce vor simti ei cand citesc acest post al tau) si am auzit numai cuvinte de lauda despre accest baiat care nu merita aceasta soarta la cei 23 de ani pe care ii are.Nu ii tine nimeni parte.. a gresit asta recunoste toata lumea dar oriceine merita a 2 a sansa in viata.Iti garantez daca il ajuta DUMNEZEU sa isi revina chestia asta ii va fi o invatare de minte foarte mare in viata.Nu iti permit sa vorbesti chiar asa despre baiatul acela (nu il cunosc personal doar din vedere)si sper sa iti dai seama ca ai gresit si sa iti modifi postul....alftel iti UREZ Aceasi soarta.Sunt plin de nervi nu stiu ce sa mai scriu am scris la repezeala ca m-am enervat tare rau cand am citit postul tau.

 

NU vezi ca cum a tratat toata lumea accest accident ...toti se roaga pentru el pentru a scapa cu viata si vi tu si zici ca este cel mai mare idiot :blink:

 

Faptul este consumat ... nu mai putem face pentru el nimic decat sa ne rugam : DOAMNE AJUTA-L sa isi revina.

Link to comment
Share on other sites

florin83 si scarface:

In prostia mea, de om limitat care are 30+ ani si conduce de 13 ani, am tras totusi cateva concluzii:

- cine crede, la un moment dat (fie acel moment dupa 1 luna de sofat sau 40 de ani de sofat) ca a ajuns la un nivel de experienta astfel incat conduce perfect si nu poate gresi la volan, se inseala amarnic;

- masina nu este jucarie: in orice moment risti sa patesti un eveniment rutier, din vina ta (partiala sau totala) care iti poate schimba total viata (poti ajunge in puscarie, poti deveni invalid sau chiar sa iti pierzi viata);

- oricat de bun sofer ai fi, in orice moment in care esti cu masina pe sosea mergi cu riscul de a fi accidentat mortal de un sofer inconstient, imbecil, sau neatent (un exemplu foarte bun: cititi despre cazul lui Ludovic Balint, unul dintre cei mai buni piloti romani de raliuri, care a murit dupa ce soferul unei Lada care a intrat intr-o depasire neregulamentara l-a lovit frontal);

- a transforma soseaua (in afara orasului) si, cel mai grav, strada (in localitati) in pista de curse este o dovada de imbecilitate si inconstienta la volan. Imi pare rau, dar acestea sunt cuvintele care definesc corect un astfel de gest.

 

Acum, relativ la cazul celui cum M3 care a facut accidentul in discutie:

- cu siguranta ca le doresc celor doi sa iasa nevatamati din aceasta intamplare - si nu am afirmat nicaieri in postul meu contrariu;

- cu totii avem familii, rude si prieteni. Dar asta nu inseamna ca este in regula sa tratam un caz de grava inconstienta la volan cu o atitudine gen: "vai saracul, ce nenorocire i s-a intamplat". "Saracul" respectiv este direct responsabil de acea nenorocire;

- daca din sens contrar ar fi venit cineva apropiat voua si ar fi fost grav ranit sau chiar ucis in urma impactului (situatie foarte posibila, avand in vedere duritarea impactului si viteza), cum ati fi abordat lucrurile?

 

florin83 si scarface, atitudinea voastra este probabil normala, avand in vedere varsta pe care o aveti. Si eu mi-as dori sa am doar 20+ ani: este o varsta exceptionala.

 

Si vreau sa mai adaug ceva: tatal meu a murit ca urmare a sechelelor suferite in urma singurului accident de masina pe care l-a avut dupa 48 (!) de ani de sofat. A derapat, iarna, cu Dacia, intr-o curba din munti (la o viteza de aprox. 40Km/h) si a intrat frontal intr-un cap de pod. Intr-o clipa, cei 48 de ani de experienta (ca sofer profesionist) si fara accidente, nu au mai contat.

 

alftel iti UREZ Aceasi soarta
Multumesc foarte mult. Esti un baiat de aur. Edited by FiveThreeFive
Link to comment
Share on other sites

Imbecil esti tu nene.. daca era unul dintre noi sau cineva apropiat tot asta scriai?

4857[/snapback]

 

Florine, nu cred ca trebuie sa folosim cuvinte care nu isi au rostul....si eu la randul meu am afirmat ca inconstienta si viteza duc la nenorociri si chiar asa e... Totusi sa nu generam un conflict care nu-si are rostul. Sa speram ca cei 2 or sa-si revina si Dumnezeu sa-i ocroteasca....

Link to comment
Share on other sites

Sper ca cei doi sa scape teferi cu conditia sa fi invatat ceva din toata tarasenia.

 

Cine poate conduce asa o masina pe un drum public, chiar si in oras, nu poate fi demn de compasiune, pentru ca doar intamplarea face ca doar ocupantii masinii sunt la spital si nu sunt alti participanti la trafic in spital sau morga. Ganditi-va ce spun rudele pasagerului din M3 despre sofer. Ganditi-va ca pe Kiseleff acolo sunt multe treceri de pietoni, ce ar fi fost daca ar fi fost pe o trecere acolo fiica, fiul, sora, fratele, mama sau tatal unuia dintre noi. Sau poate un cersetor sau o pisica. Este acelasi lucru, doar ca acum a patit-o doar el si un pasager inocent.

 

Nu stiu daca e imbecil sau tampit dar faptul ca la 23 de ani a provocat un accident asa de groaznic si in primul rand de stupid spune multe, chiar si despre familia lui si educatia fiului. Eu personal nu pot acorda compasiunea pentru asa soferi pe drumuri publice.

 

Si ca si o concluzie, chiar daca ar fi fost fratele meu, as fi gandit la fel. Nu e permis ca pentru adrenalina putin crescuta (sa speram ca e doar asta si inconstienta) la un participant la trafic sa moara sau sa sufere oameni nevinovati.

 

Scarface: nu cunosti din vedere si pe pasager? Ar fi pacat pe el sa nu-l planga nimeni, pentru ca un inconstient a gresti.

 

ACEST TIP DE GRESELI NU POT FI ADMISE DE SOCIETATE! Si pentru ca varsta poate fi de vina, familia si cei din jur trebuiau sa-l educe intr-un spirit care sa previna asa ceva. Cu alte cuvinte, daca admitem ca el nu este vinovat, atunci sunt parintii, rudele, profesorii si nu in ultimul rand societatea romaneasca care poate tolera asa ceva, sunt vinovati cu siguranta.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.