Jump to content

Accidente BMW


alex

Recommended Posts

  • Replies 606
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Wlf, ne putem lansa intr-o discutie, dar UNANIM acceptat este faptul ca tractiunea fata este mult mai usor de stapanit de oameni normali. Tractiunea spate, se foloseste asa de rar pe masinile de serie, tocmai pentru acest motiv. Altfel toate masinile ar avea tractiune spate, frane bune si directie fata.

77896[/snapback]

 

 

nu vreau sa te contrazic pt ca nu sunt in masura sunt sigur, dar ma consider ''normal'' in sensul spus de tine, adica nu excelez in condus dar prefer trazctiunea spate din toate punctele de vedere. inclusiv iarna.

Link to comment
Share on other sites

Poate oricine sa ma contrazica, doar nu-s eu atoatestiutorul... :blink:

 

Daca iti place "spatele" consider ca NU esti normal in sensul dorit de mine. Eu vorbesc de cei pentru care masina e doar un mijloc de transport sau de etalare a statutului (desi aici 4x4 bate tot...)...

 

:)

Link to comment
Share on other sites

Poate oricine sa ma contrazica, doar nu-s eu atoatestiutorul... :)

 

Daca iti place "spatele" consider ca NU esti normal in sensul dorit de mine. Eu vorbesc de cei pentru care masina e doar un mijloc de transport sau de etalare a statutului (desi aici 4x4 bate tot...)...

 

:)

78636[/snapback]

 

am inteles perfect mesajul. si am spus ca nu sunt in masura sa te contrazic din perspectiva experientei tale la condus, dupa cum stii sunt mai tanar decat tine si astfel consider eu mai nepriceput :blink: , insa sunt de acord cu tine in mare masura

Link to comment
Share on other sites

sa fim seriosi...ne luam bmw pt ca din start, doar cand pronunti "bmw" te cuprind fiorii.

cine isi ia bmw nu isi ia ca vrea o masina de transport. motivele sunt altele, printre ele incluzand si mandria de a fi posesor de bmw.

ca si fiabilitate....nu e in frunte, asta e clar. oricene si-ar dori un bmw, daca si k-ar putea permite.

si sunt sigur ca ar fi in mare parte preferatul, daca ar fi de ales dintre mai multe masini.

de ce unii au bmw cu motor de 1,6? sa nu-mi spuneti ca si motorul asta e puternic....si la banii respectivi si-ar lua altceva, mai puternic. Motivul este ca bmw reprezinta un mit, e o fascinatie pt oricine.

sunetul motorului de bmw e fantastic....

ce sa mai , te simti altfel cu un bmw.

asa ca sincer, daca bmw ar face masini cu tractiunea pe fata as scapa de un mic stres.

nu se va intampla asta stiu. dar nu as vedea "fata" la un bmw ca un impediment.

Link to comment
Share on other sites

Iti dai seama ca e mai grav cu tractiunea fatza daca iti derapeaza rotile? Nu mai ai nici un control, misti de volan in gol, si in plus de asta, faptul ca misti de el foarte usor, si sa zicem ca ai deviat deja ceva grade, in momentul in care apuca sa prinda aderenta, te va smuci rau intr-o parte si te mai poti si rasturna.

Macar la spate daca fuge o roata cu tractiune, mai ai niste sanse infime sa controlezi masina din volan, binenteles daca mai ai aderenta la rotile din fata.

77894[/snapback]

 

 

nu e chiar asa WLF...la FWD daca incepe sa derapeze spatele dai FIN(fara sa bruschezi) de volan invers, acceleratie si se redreseaza...la RWD nu prea ai sansa sa faci asa ceva...pana iarna asta am avut un ASTRA si sunt dintr-o zona unde 5luni pe an este zapada pe drum si zic ca-i MULT MULT mai sigur cu FWD...de ce crezi ca in WRC sau CNR masinile care au numa o punte motoare toate sunt cu FWD???ca e mai sigur cu RWD?

la FWD spatele urmeaza fata, cat timp ii dai gaz nu ai problema..mai greu ii cand vrei sa opresti...

.....in cele din urma RWD rulz!!!!FWD pt moshnegi!!! :blink:

Link to comment
Share on other sites

WRC cu FWD???? :blink:

78996[/snapback]

 

Pai era Citroen chiar cand au intrat in WRC. Le dadeau la toti rusinica pe asfalt. Acum habar n-am ce masini mai au, ca n-am mai urmarit... dar parca mergea discutia asta intr-un alt topic.

 

cicalaca cichita...

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?showtopic=979&hl=

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?showtopic=5426&hl=

Link to comment
Share on other sites

treaba cu WRC cu FWD nu prea se pupa din cate stiu eu WRC inseamna tractiune integrala ce traba are cu FWD????????

sau poate ma insel :blink:

79032[/snapback]

 

WRC = World Rally Championship

 

AWD = All Wheel Drive

 

4WD = Four Wheel Drive

Link to comment
Share on other sites

pai in WRC = World Rally Championship sunt diferite grupe

...de ex este Renault Clio super 1600(FWD) care alearga in WRC..evident ca nu este in aceeasi grupa cu Impreza, Lancer, Xsara care sunt cu tractiune integrala...

Link to comment
Share on other sites

crazydriver a zis ca inseamna tractiune integrala la genul ca se foloseste tractiune integrala.

79050[/snapback]

 

Se poate. Dar nu e obligatoriu sa fie 4WD la WRC. La un moment dat, Mihai Leu conducea un Hyundai Coupe care era RWD, bine nu era in WRC, dar zic asa, ca sunt multe masini de raliu si de clasa A care nu au 4WD.

Link to comment
Share on other sites

daca tot se vorbeste de asta, imi explica si mie cineva care este diferenta intre AWD si 4WD??? nu este acelasi lucru??

79080[/snapback]

este acelasi lucru AWD= All Wheel Drive; 4WD= 4 Wheel Drive. Defapt este corect daca masina are patru rotzi :blink: .

Link to comment
Share on other sites

In ultimii 3 ani am avut 8 masini diferite.Au fost cu tractiune fata ,spate sau integrala.Sincer pentru perioada de iarna am fost mai relaxat cu tractiunea integrala insa doar in anumite conditii.La BMW e greu sa pleci de pe loc,insa daca ai cauciucuri bune si ASC/DSC dupa asta nu prea ai probleme.

In schimb pe drumuri fara zapada sau gheata BMW e net superior ca manevrabilitate.De asta am luat acum al 2 BMW si nu m-am intors la Audi sau Vw.Ideal ar fi sa ai o masina de iarna(tractiune integrala) si una de vara(BMW).

Lucrez pentru o firma ca director de vinzari si am facut cu fiecare din masini peste 100000 km .Deci as putea zice ca am ceva expierenta.

78010[/snapback]

 

aproximativ 740 km/zi (incluzind weekenduri si sarbatori) timp de 3 ani...

zi de zi.... in jur de 7 ore in masina.... in 8 masini... hmmmm.

ori chiar e grea munca ori e ca-n bancurile cu pescari.. :blink:

Link to comment
Share on other sites

Masina prietenului lui Dan e deja de vanzare, spalata, aranjata :)  15.000 de euroi

79578[/snapback]

parerea mea e ca asa ceva n-ar prea trebui permis. eu pun pariu ca noul proprietar, daca nu se ocupa cu asta si nu stie foarte bine despre ce-i vorba, o sa fie saracu' in mareeeee pericol data viitoare cind (doamne fe') are masina aia vre-un accident. si nici n-o sa stie macar (ca doar n-o fi vinzatorul fraier sa-i spuna, zice-se). imposibil sa nu-i fie masinii aleia afectata structura de rezistenta, nu mai spun nimic de aliniamentul rotilor fata spate, etc. brrrr. ai mei doi (euro)centi. :blink:

Link to comment
Share on other sites

Nici eu nu as permite inscrierea in circulatie (re-omologarea) unei asa masini. Pentru piese de schimb, cu siguranta, da.

 

Dar nu cred ca o mai poate face cineva, astfel incat sa nu se simta la condus. E prea adunata si ridicata de spate.

Link to comment
Share on other sites

cum 15 mii de euroi e mai putin ma mult mai putin

 

o sa ii fac poze zilele astea si o scoate la vanzare , va zic si pretul exact

79589[/snapback]

 

Pai vrea Otto sa o cumpere. Cica a ajuns la unu Cezar, in ceva combinatie cu un Golf. Sau cel putin asa il minte ala pe Otto.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
acuma cateva ore....530D din 2001 sau 2002 a lu un preten....din fericire o scapat destul de usor doar cu clavicula rupta....ca "norocu" nu o purtat centura...si o zburat prin parbriz......ma multe nu stiu..... :blink: o sa pun mai multe poze maine....sunt facute cu telu
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.