Jump to content

achizitie bmw


keops

Recommended Posts

buna seara!!m-ar interesa sa achizitionez un bmw 318i e90 dar mi-e frica de ce am citit pe unele forumuri,iarna chiar nu se poate merge deloc cu masina???ca fuge fundul prea tare,ca patineaza in toate stilurile!masina din ce am configurat la dealerul din orasul meu m-ar ajunge cam 27 000euro ddp cu xenon clima tapiserie sensatec(ce m-a interesat in mod special)!!la bucuresti as putea prinde vreo reducere cva??si ce stiti despre buy-back ??masina o estimeaza cat de cat corect,sau mai bine o vand de unul singur??scuze daca am scris unde nu trebuia sau nu prea m-am facut inteles da e primul meu topic:D

merci anticipat

Link to comment
Share on other sites

buna seara!!m-ar interesa sa achizitionez un bmw 318i e90 dar mi-e frica de ce am citit pe unele forumuri,iarna chiar nu se poate merge deloc cu masina???ca fuge fundul prea tare,ca patineaza in toate stilurile!masina din ce am configurat la dealerul din orasul meu m-ar ajunge cam 27 000euro ddp cu xenon clima tapiserie sensatec(ce m-a interesat in mod special)!!la bucuresti as putea prinde vreo reducere cva??si ce stiti despre buy-back ??masina o estimeaza cat de cat corect,sau mai bine o vand de unul singur??scuze daca am scris unde nu trebuia sau nu prea m-am facut inteles da e primul meu topic:D

merci anticipat

 

 

Ceau

Sunt o gramada de discutii pe aceasta tema pe aici,am sa incerc sa fiu totusi scurt caci stiu cum e sa fi nou:

1. Iarna: daca ai pneuri de iarna te poti tine destul de resonabil la o iarna spre exemplu cum a fost cea de anul asta (evident pastrand proportiile),in nici un caz nu e ceva care trebuie sa te sperie... ceea ce auzi tu pe la acei "cunoscatori ,mai mult sau mai putin de bmw"

2. Pretul: ii destul de bun din punctul meu de vedere,oricum un telefon nu strica ca sa te poti informa

3. Exista si buy-back din cunostinta mea,destul de neavantajos

4.Succes pentru noua ta achizitie si sa nu ai evenimente neplacute!

Link to comment
Share on other sites

salut eu am urcat la munte in iarna asta de 2 ori fara dsc si dtc activat...nu am avut nici o problema asta daca mergi normal,dar daca te dai in spectacol sigur ca iti va fugi spatele

am un e46 mentionez ca niciodata nu mi-a fugit spatele

iar daca vrei sa iti cumperi e90,sigur performantele,siguranta,tinuta de drum si altele sunt peste e46...si daca o iei si noua...nu vei avea probleme cu ea :blink:

Link to comment
Share on other sites

buna seara!!m-ar interesa sa achizitionez un bmw 318i e90 dar mi-e frica de ce am citit pe unele forumuri,iarna chiar nu se poate merge deloc cu masina???ca fuge fundul prea tare,ca patineaza in toate stilurile!masina din ce am configurat la dealerul din orasul meu m-ar ajunge cam 27 000euro ddp cu xenon clima tapiserie sensatec(ce m-a interesat in mod special)!!la bucuresti as putea prinde vreo reducere cva??si ce stiti despre buy-back ??masina o estimeaza cat de cat corect,sau mai bine o vand de unul singur??scuze daca am scris unde nu trebuia sau nu prea m-am facut inteles da e primul meu topic:D

merci anticipat

cu aia cu "nu pot sa merg iarna cu masina" chiar m-ai facut sa rad. cauta si vezi ca sunt niste topicuri pe tema asta ca sa vezi k nu e nici cea mai mica problema daca ai un permis de conducere.

masina e la un pret ok, dar daca vrei poti trimite un mail la toti dealerii din tara in care sa le spui configuratia si sa-i intrebi de pret si cand pot livra masina(e destul de important)

la bmw buy-backul nu prea e ok, mai ales ca din cate inteleg tu nu ai acum un bmw.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
buna seara!!m-ar interesa sa achizitionez un bmw 318i e90 dar mi-e frica de ce am citit pe unele forumuri,iarna chiar nu se poate merge deloc cu masina???ca fuge fundul prea tare,ca patineaza in toate stilurile!masina din ce am configurat la dealerul din orasul meu m-ar ajunge cam 27 000euro ddp cu xenon clima tapiserie sensatec(ce m-a interesat in mod special)!!la bucuresti as putea prinde vreo reducere cva??si ce stiti despre buy-back ??masina o estimeaza cat de cat corect,sau mai bine o vand de unul singur??scuze daca am scris unde nu trebuia sau nu prea m-am facut inteles da e primul meu topic:D

merci anticipat

 

salut faza cu mersu iarna e o gluma sau un mit ce sa perpetuat de la masini mult mai vechi. trebuie sa recunosc ca mi-am pus si eu problema asta insa dupa ce am trecut prin iarna asta m-am linistit. Dar trebuie neaparat sa-ti iei roti de iarna. Tractiunea spate fuge mult mai usor decat fata (ceea ce poate fi si fun odata ce te obisnuiesti) dar cu roti de iarna esti "tatic". Iarna asta am mers si cu masina mea e91 tractiune spate cu roti de iarna si cu a nevestei - o masina compacta cu tractiune fata tot cu roti de iarna. spre surpriza mea, bmw-ul se aseaza mult mai bine pe drum decat ailalta si mi-a iesit mult mai usor de sleaurile de pe straduta...

 

E adevarat ca tractiunea integrala e alta clasa de stabilitate iarna dar atentie!!! de oprit de opresti la fel de greu. Am avut un 4motion cu ceva ani in urma si frica mea nu era sa nu-mi rupa aderenta ci sa ma pot opri in timp util. Daca vrei sa platesti mai putin iti sugerez sa te uiti la ce au mgmt cars 2nd hand de 1 an - masini super-ok e asta am luat si-s foarte multumit.

Link to comment
Share on other sites

patinatul iarna si cu fundul care merge unde vrea el este inca un mit, care se spulbera destul de repede dupa ce conduci o masina cu tractiune spate, dar te obisnuiesti destul de repede.

si eu aveam ceva temeri pe partea asta, dar nu am avut nici o problema, este chestie de obisnuinta si incet, incet o sa ajungi sa iti cunosti masina, si o sa vezi cum trage si cand vrea sa patineze. apoi ai DSC si DTC care ajuta, o sa inveti sa le folosesti.

daca o sa o cumperi acum, o sa ai o vara-toamna sa te obisnuiesti cu masina si tractiunea spate, apoi cand o sa intri in iarna, cu cauciucuri de sezon, o sa sti ce ai sub fund si talpa si o sa controlezi fara probleme masina.

cat despre un 318i, este un motor cam micut, macar un 320i.

oricum, bine ai venit in club.

Link to comment
Share on other sites

???ca fuge fundul prea tare,ca patineaza in toate stilurile!

depinde si de obisnuinta...gandeste-te la primele modele ca nu aveau nici un sistem de siguranta: nu tu ABS, nu tu ASC...nimic.Si E90 e totusi o masina noua.Sigur te vei obisnui mai repede cu asta daca nu ai mai condus tractiune spate decat cu alta model vechi.

Link to comment
Share on other sites

cat despre un 318i, este un motor cam micut, macar un 320i.

oricum, bine ai venit in club.

 

Aici te contrazic cu motorul prea micut...acuma le ce te referi tu nu stiu exact...daca te referi la vitteza maxima eu am ajuns la 218km/h in linie dreapta...daca te referi la sprint este doar cu 1 secunda mai inceata decat 320...asa ca nu prea inteleg ce vrei sa spui motor cam micut, oricum eu il sfatuiesc sa isi ia clar 318-le pt ca este un BMW pur pana la capat...in ceea ce priveste "fugitul" spatelui cred ca au adus destule argumente colegii de pe forum...bafta cu achizitia

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.