Jump to content

Probleme cu 525 D din 2002


haby_baby99

Recommended Posts

Salut,

Am descoperit de cam vreo 2 luni forumul . mi se par interesante si de ajutor discutiile voastre. Sunt posesorul unui 525 D - 163 Cp ( E39 ) din 2001 si am masina de aprox 1 an. Este a 3-a masina BMW pe care o am si vreau sa zic sa cea din urma ( E39- ul ) am fost fff multumit de el, dar din februarie am inceput sa am probleme cu el. Prima prb a fost ca s-au ars pompele de motorina ( cea din rezervor si cea intermediara - de sub masina ). Le-am schimbat si totul parea ok. Dar in urma cu 1 luna am iesit cu masina din Buc si am dus-o pana la 200 Km iar masina a inceput sa nu se mai accelereze. Am redus viteza si am accelerat iar.. si-a revenit. ( nu am dat importanta ).

 

Dar de vreo 2 sapt ... pornesc...merg cu ea vreo 5-10 min...nici o prb...

Dupa ce schimb treptele 1,2 totul e ok ..se duce in ture pana in zona rosie.. dar cand schimb treapta 3 , 4 ,5 se duce in ture pana in 3.000 si apoi masina numai trage. Pedala mai este...dar numai trage. Am fost cu ea la service..totul OK . Am scos catalizatoare...nimic, am schimbat debitmetru ..nimic.. am zis ca a fi de la turbina.. nimic. .. am dat-o jos si e IMPECABILA ( s-a minunat ala de la service ). Nu pot sa-mi dau seama ce o fi... Tot ce apare anormal este ca presiunea in galeria de admisie este PREA MARE si ca turbina baga prea multa presiune .

Masina ajunge pana la viteza de 120 Km/h si apoi numai trage. Am obs ca daca o opresti in mers, isi revine...merge un cuplu bine apox 5 min si apoi iar ii taie puterea.

 

 

Va multumesc anticipat pt eventualele pareri

 

Cu Stima,

Cristi

Link to comment
Share on other sites

bun , atunci sa curete piesa aia , sa fie egr functional

 

Sa fie presiunea prea mare datorita EGR-ului murdar? :blink:

nu am zis ca deasta e presiune...dar este bine sa fie functional ca deaia l-a facut fabricantu`

 

In dreapta galeriei de admisie,pe laterala este un senzor.Incearca sa-l dai jos si sa-l cureti

nu e ce am zis si eu mai sus ?de piesa aia zici ?

Link to comment
Share on other sites

bun , atunci sa curete piesa aia , sa fie egr functional

 

Sa fie presiunea prea mare datorita EGR-ului murdar? :blink:

nu am zis ca deasta e presiune...dar este bine sa fie functional ca deaia l-a facut fabricantu`

 

In dreapta galeriei de admisie,pe laterala este un senzor.Incearca sa-l dai jos si sa-l cureti

nu e ce am zis si eu mai sus ?de piesa aia zici ?

Da aia,numa ca n-am vazut ca si tu ai pus lincu

Link to comment
Share on other sites

Am mai scris pe aici, tot diesel, tot e39, exact aceeasi problema. Din ce am citit mai sus nici schimbarea celor doua "pompe" nu a rezolvat problema?! La masina mea, in service, s-a verificat acel senzor, si nu el era cauza. Saptamana viitoare le schimb si eu... ce alta cauza poate genera simptomele acestea? sa fie pompa "de inalta presiune", asa cum mi s-a spus mie?!
Link to comment
Share on other sites

Chiar, am si eu o nelamurire: ce draq se intampla cu pompele de motorina de pe E39 de se strica intr-una? E vreo boala a lor sau e pur si simplu proasta utilizare? Am auzit prea multi totusi cu probleme, ba la pompa de joasa presiune ba la cea de inalta presiune. Vorbesc de modelele common rail de pe E39.

Una-doua nu merge E39 te intreaba lumea: ai verificat pompa de sub scaun de la sofer?!

Link to comment
Share on other sites

Cred ca toti ne-am luat masinile in acelasi timp! :blink: iar scopul era ala ed a ne aduna pe forum!

 

Serios vorbind, problema asta cu "turatul in gol la 3000 rotatii" a aparut la cateva luni dupa problema (netratata la mine) cu opritul masinii in intersectie si refuzul de a mai porni ... Sper sa fie vorba numai de celebrele "pompe", ca, dupa cum am vazut eu mesterii, nu mai stiu pe unde o sa scot camasa...

Link to comment
Share on other sites

Chiar, am si eu o nelamurire: ce draq se intampla cu pompele de motorina de pe E39 de se strica intr-una? E vreo boala a lor sau e pur si simplu proasta utilizare? Am auzit prea multi totusi cu probleme, ba la pompa de joasa presiune ba la cea de inalta presiune. Vorbesc de modelele common rail de pe E39.

Una-doua nu merge E39 te intreaba lumea: ai verificat pompa de sub scaun de la sofer?!

Pai este o problema comuna la E39 diesel.

 

Cel mai des pica cea de sub sofer si cea din rezervor.

 

Cea de inalta presiune pica mai rar insa si costa cel mai mult.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.