Jump to content

Anvelope de iarna


Leusor

Recommended Posts

  • Replies 378
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pai sunt putin mai zgomotoase ca au alt profil... Si eu am Dunlop WinterSport M3, fabricate in 2007... Am fost ieri de la Azuga la Sinaia si am constatat urmatoarele: - se comporta ok in conditii de carosabil umed

- pe zapada se comporta chiar bine

- la 60 km/h, pe un drum putin inghetat si acoperit de o zapada floscaita am tras scurt dreapta - stanga, sa-l evit pe un cretin ce a intrat pe banda mea, si a miscat putin spatele, in rest masina s-a comportat bine cu cauciucurile astea

 

Bafta tuturor si o iarna fara incidente ( am vazut ieri la stiri ca s-au facut praf unii cu un bmw e 36 - Dumnezeu sa-i ierte)

Link to comment
Share on other sites

ieri mi-am pus pe masina 4 cauciucuri noi Vredestein Wintertrack Extreme 225/45/r17 pe jantele de aluminiu de pe masina...azidimineata era un polei de numa in cluj...pana la masina era sa cad de 3 ori eu find in adidasi..m-am speriat si am zis ca nu ma duc cu bmw-ul...si sa iau masina de firma (tra ctiune fata) dar totusi am zis sa incerc sa vedem cum se comporta.am iesit incetut,dar fara probleme...dupa ce am prins incredere am accelerat un pic am franat erau ok...chiar mergeau super si era sticla pe jos...cand ajung la firma vb la tel si dau sa intru in garaj sticla pe jos dar nu eram atent si nu am vazut,imi fuge fundu in curba putin,frana si se oreste instant masina...(o colega cu un ford exact cu 5 min dupa mine in aceasi curba a pierdut controlul masinii si s-a oprit in tomberonul de gunoi :))..(Urmarile: aripa crapata numaru indoit)...super impresionat de cum se comporta anvelopele si bmw-ul (eu nemaiconducand tractiune spate pana acuma pe polei,frig,zapada etc...)
Link to comment
Share on other sites

CE ALEGERE SA FAC ? E46 - anvelope 195 65 15

 

GOOD YEAR EAGLE ULTRA GRIP 91H cu tehnologie GW-3

(Noua anvelopĂŁ de iarnĂŁ Eagle Ultra Grip GW–3 este completarea necesarĂŁ pentru vehicule performante permiÞând siguranÞã Âşi control pe Âşoselele cele mai rapide ale Europei. DatoritĂŁ unei combinaĂžii ĂŽntre tehnologia 3D–BIS Goodyear (3 Dimensional–Block Interlocking System – Sistem de cuplare bloc tridimensional) Âşi un component bandĂŁ de rulare de iarnĂŁ de ĂŽnaltĂŁ performanÞã nou, Eagle Ultra Grip GW–3 asigurĂŁ un numĂŁr mai mare de palete Âşi blocuri mai rigide pentru tracĂžiune de iarnĂŁ optimĂŁ precum Âşi rulaj ĂŽmbunĂŁtĂŁĂžit pe suprafeĂže umede Âşi uscate.)

 

SAU

 

DUNLOP M3 91T

 

poate ma lamuriti si pe mine carei DIF si in ce consta H ala 91T si 91H .

Link to comment
Share on other sites

Si eu am pus astazi gumele Good Year Ultra grip ,ce pot sa zic ca sunt absolut silentiose,si dupa runflaturi calatoria este muult mai confortabila(Suspensia e M),asa ca sunt f multumit ,aderenta e buna pe umezeala,singurul lucru afectat este ca directia nu mai e ca si cand ai taia cu bisturiul,datorata caramizilor de runflat,dar pt iarna ma intereseaza siguranta ,si comfortul.
Link to comment
Share on other sites

CE ALEGERE SA FAC ? E46 - anvelope 195 65 15

 

GOOD YEAR EAGLE ULTRA GRIP 91H cu tehnologie GW-3

(Noua anvelopĂŁ de iarnĂŁ Eagle Ultra Grip GW–3 este completarea necesarĂŁ pentru vehicule performante permiÞând siguranÞã Âşi control pe Âşoselele cele mai rapide ale Europei. DatoritĂŁ unei combinaĂžii ĂŽntre tehnologia 3D–BIS Goodyear (3 Dimensional–Block Interlocking System – Sistem de cuplare bloc tridimensional) Âşi un component bandĂŁ de rulare de iarnĂŁ de ĂŽnaltĂŁ performanÞã nou, Eagle Ultra Grip GW–3 asigurĂŁ un numĂŁr mai mare de palete Âşi blocuri mai rigide pentru tracĂžiune de iarnĂŁ optimĂŁ precum Âşi rulaj ĂŽmbunĂŁtĂŁĂžit pe suprafeĂže umede Âşi uscate.)

 

SAU

 

DUNLOP M3 91T

 

POSTEZ SI AICI POATE MA LAMURESTE CINEVA :)

 

care cunoaste sa mi dea o parere.

Link to comment
Share on other sites

Si eu am pus astazi gumele Good Year Ultra grip ,ce pot sa zic ca sunt absolut silentiose,si dupa runflaturi calatoria este muult mai confortabila(Suspensia e M),asa ca sunt f multumit ,aderenta e buna pe umezeala,singurul lucru afectat este ca directia nu mai e ca si cand ai taia cu bisturiul,datorata caramizilor de runflat,dar pt iarna ma intereseaza siguranta ,si comfortul.

 

să ĂŽnţeleg că te-ai dat şi tu pe cauciucuri normale non-RFT? mie mi se pare direcţia tot la fel de precisă precum cu anvelopele RFT, poate doar puţin de tot mai elastică, dar cred că mi se pare.

Pe http://www.reifentest.com Nokian WR G2 au cotaţie 1.6 şi Dunlop SP WINTER SPORT 3D au cotaţie 1.9.....cifra mai mică indică calităţi mai bune.....:)

 

...ĂŽn final, să fie ĂŽn stare cât mai bună, pe zapadă trebuie mers cu grijă oricum.....

recomand www.tyretest.com ca o alternativă la site-ul dat de tine, e ĂŽn engleză şi sunt mai uşor de ĂŽnţeles rezultatele testelor.

Edited by IulianC
Link to comment
Share on other sites

Salutare, ma uit de ceva timp pe net de niste anvelope de iarna...si-am posta pe un site urmatoarele...dau paste si aici, poate va fi de folos cuiva ce-am scris...parerea mea:) :

 

Sunt pe punctul de a-mi achizitiona niste anvelope de iarna pentru masina mea (bmw 320d, 150 de cai, 2004) si m-am uitat pe mai multe site-uri pana la ajunge la o concluzie...buna sper :). In primul rand mi se cam rupe sufletul ca trebuie sa dau jos frumusetile mele de jante pe 16" si sa le pun pe cele de tabla (originale BMW cu capace) ...dar m-a convins un prieten care se pricepe ca e cel mai bine asa...(pentru cineva care nu-si permite sa schimbe jantele din aliaj foarte des si care nu-si permite nici sa-si ia niste cauciucuri foarte scumpe). Adica...in mare, un cauciuc de 195/65/15 e vreo 220 ron, iar altul 205/55(sau 60)/16 e vreo 350 ron (aceeasi firma, aceeasi calitate, doar alte dimensiuni)...daca ar fi doar unul n-ar fi o problema, dar la 4 ...e o diferenta destul de mare, adica de alea pe 15 iei 4 cu 880 ron, iar pe 16 doar doua te costa 700 ron, deci 4 = 1400 ron. Asta o data cand e vorba de cauciucuri...economie de 500 ron...si plus ca nu-ti strici nici jantele de aliaj riscand sa dai in vreo groapa acoperita de zapada...sau altceva:). Si desi fac economie...nu renunt la performante, doar ca nu mai arata masina super bine… fara jantele pe 16" :). Parerea mea este ca e de ales intre doua modele: Bridgestone Blizzak LM-25 195/65 R15 91T Z si Dunlop SP WINTER SPORT M3 195/65 R15 91T. Ambele costa cam 220 RON/bucata. Acum, fiecare alege ce vrea. In mare ambele sunt niste cauciucuri foarte bune, iar diferentele dintre ele sunt foarte mici. Ideea este unde sunt acele diferente si ce te intereseaza mai mult...si fiecare trebuie sa tina cont de ce tractiune are masina. Pentru fata recomand BRIDGESTONE, dar daca tractiunea e spate, ca la mine, clar DUNLOP. De ce spun asta? Pai ca toata lumea stie cel mai bine ca tractiunea pe spate ridica mari probleme atunci cand e zapada. Si atunci (uitandu-ma la niste rezultate ale testarii celor doua tipuri de anvelope pe www.tyrestest.com), desi BRIDGESTONE e mai bun cu 2 puncte (punctajul cel mai mic e cel mai bun, adica 1,8 BRIDGESTONE, iar DUNLOP 2,0) ...eu voi lua DUNLOP. Si ma veti intreba logic, de ce? Pentru ca uitandu-ma mai atent, BRIDGESTONE sunt mai bune intr-adevar cu 2...3 puncte atunci cand carosabilul e uscat si umed, insa atunci cand vine vorba de zapada, DUNLOP are 6 puncte diferenta, adica BRIDGESTONE 2,1 ...iar DUNLOP 1,5 (repet, punctajul cel mai mic e cel mai bun, asa zic ei " Score: 1 - Excellent, 6 - Terrible). Si-mi pun fireasca intrebare...unde as putea intampina cele mai mari probleme iarna cu tractiunea pe spate? Pe zapada, normal. Bun, atunci aleg DUNLOP ...pentru ca BMW-ul e mai greu de condus pe zapada...iar pentru conditiile de carosabil uscat si umed, mare diferenta nu e intre cele doua modele de anvelope...decat daca vrei sa faci nu stiu ce manevre si/sau sa impingi masina la extreme...ceea ce sincer nu ma tenteaza IARNA, fuge spatele si vara destul ...pe carosabil uscat, cand faci figuri :). Si daca ma gandesc mai bine...chiar si pentru cei care au tractiunea pe fata...cred ca tot DUNLOP ar fi cea mai buna alegere...eu stiu...decat daca nu sunteti mai nebuni ca mine si vreti sa impingeti masina la extrem pe carosabil uscat iarna...pentru ca sa zicem ca e uscat carosabilul...dar la viteza mare apare dupa curba o portiune inghetzata...pe gheatza chiar nu mai conteaza ca-i DUNLOP sau BRIDGESTONE, ai viteza...te-ai dus :). Asa ca bafta tuturor si o alegere cat mai buna si/sau potrivita ! ;)

 

P.S. Daca considera cineva ca am gresit rationamentul undeva...va rog sa ma contraziceti, dar sa va sustineti argumentele:) Ms

post-19129-1227675477_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

CE ALEGERE SA FAC ? E46 - anvelope 195 65 15

 

GOOD YEAR EAGLE ULTRA GRIP 91H cu tehnologie GW-3

(Noua anvelopĂŁ de iarnĂŁ Eagle Ultra Grip GW–3 este completarea necesarĂŁ pentru vehicule performante permiÞând siguranÞã Âşi control pe Âşoselele cele mai rapide ale Europei. DatoritĂŁ unei combinaĂžii ĂŽntre tehnologia 3D–BIS Goodyear (3 Dimensional–Block Interlocking System – Sistem de cuplare bloc tridimensional) Âşi un component bandĂŁ de rulare de iarnĂŁ de ĂŽnaltĂŁ performanÞã nou, Eagle Ultra Grip GW–3 asigurĂŁ un numĂŁr mai mare de palete Âşi blocuri mai rigide pentru tracĂžiune de iarnĂŁ optimĂŁ precum Âşi rulaj ĂŽmbunĂŁtĂŁĂžit pe suprafeĂže umede Âşi uscate.)

 

SAU

 

DUNLOP M3 91T

 

POSTEZ SI AICI POATE MA LAMURESTE CINEVA :)

 

care cunoaste sa mi dea o parere.

 

 

Iata cateva link-uri, poate te lamuresti singur.. http://www.einsehen.de/reifentestcom/cgi-b...rtart||seite|4| .... http://www.1010tires.com/tirereviews/Goody...re_reviews.html .... http://www.einsehen.de/reifentestcom/cgi-b...rtart||seite|3| ... http://www.1010tires.com/tirereviews/Dunlo...ire_reviews.htm ...

Trebuie sa mai stii ca Good Year este marca premium, iar Dunlop este a doua marca, dar asta nu e neaparat un dezavantaj.. Se pare ca in review-uri GOOD YEAR EAGLE ULTRA GRIP GW 3 a iesit putin mai bine decat Dunlop M3..

 

DUNLOP WINTER SPORT M3 te-ar costa 220 ron, iar GOODYEAR EAGLE UG GW3 - 195/65 R15 349 ron...

Succes!

Edited by alexR
Link to comment
Share on other sites

Si eu am pus astazi gumele Good Year Ultra grip ,ce pot sa zic ca sunt absolut silentiose,si dupa runflaturi calatoria este muult mai confortabila(Suspensia e M),asa ca sunt f multumit ,aderenta e buna pe umezeala,singurul lucru afectat este ca directia nu mai e ca si cand ai taia cu bisturiul,datorata caramizilor de runflat,dar pt iarna ma intereseaza siguranta ,si comfortul.

 

sĂŁ ĂŽnĂželeg cĂŁ te-ai dat Âşi tu pe cauciucuri normale non-RFT? mie mi se pare direcĂžia tot la fel de precisĂŁ precum cu anvelopele RFT, poate doar puĂžin de tot mai elasticĂŁ, dar cred cĂŁ mi se pare.

 

 

Da sunt non RFT, am suspnsie M,si active stearing + cauciucurile runflat ,la o viteza de peste 100 la ora daca misti putin stanga dreapta raspunsul e instant si f precis, la astea de iarna e cu ceva intirziere si ai putin un sentument de barca,probabil la suspensia normala nu sesizezi pt ca e la fel si vara si iarna.am crezut ca precizia e data exclusiv de suspensie ,dar peste 100 la ora e de la cauciucuri.pe la 50-60 e cam la fel de precisa.

Oriucum pt mine e bine venit comfortul ... :)

Edited by E90
Link to comment
Share on other sites

Eu intrasem iniĂžial pe www.tyretest.com Âşi apoi am ajuns pe www.reifentest.com :)

...@alexR, Review-urile Ăžin Âşi de marketing, deci dupĂŁ cum investeÂşte fiecare firmĂŁ...anyway, eu aÂş merge pe Nokian, ei le fac mai spre "snow"...., nu spre "sport"...

 

 

Stiu cum e cu marketing-ul, eu cand mi-am ales Dunlop-urile m-am uitat putin la bani dar si la caracteristici si review-uri pe vreo 5 site-uri de testari... astea ale mele (D WS M3) sunt foarte bune pt zapada, asta am vrut, iarna nu am nevoie de sportivitate!

Link to comment
Share on other sites

Da sunt non RFT, am suspnsie M,si active stearing + cauciucurile runflat ,la o viteza de peste 100 la ora daca misti putin stanga dreapta raspunsul e instant si f precis, la astea de iarna e cu ceva intirziere si ai putin un sentument de barca,probabil la suspensia normala nu sesizezi pt ca e la fel si vara si iarna.am crezut ca precizia e data exclusiv de suspensie ,dar peste 100 la ora e de la cauciucuri.pe la 50-60 e cam la fel de precisa.

Oriucum pt mine e bine venit comfortul ... :)

putin OFFTOPIC: active steering e standard pe toate E90-urile sau e optional? in ce consta asta? ca eu sincer sa fiu habar n-am. am observat si eu cum spui si tu ca are o oarecare intarziere in directie cu cauciucurile astea Dunlop WinterSport M3 non-RFT. si eu am suspensie M si nu prea s-a imbunatatit amortizarea cu noile cauciucuri, e foarte rigida.

ON: mie Dunlop WinterSport M3 mi se pare bune in 2 zile de cand le am pe masina, astept zapada sa vad cum isi fac treaba.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.