Jump to content

nelamurire consum ulei


titu320i

Recommended Posts

salut,

chiar va rog sa ma lamuritzi (ajutati daca se poate a)

am cumparat din germania in august un 320i an fabr.2001 170hp si 106 000 km , kilometri i-am verificat acolo la reprezentanta , in fine erau reali.

problema e ca , consumul de ulei m-i dse pare mare , aprox 2-2.5 litri la 10 000 km , am fost la cluj (apropo eu sunt din bistrita ) la reprezentanta si ei mi-au spus ca e un consum normal ( mie m-i se pare cam mult :blink: ) si in plus de asta m-i sa spus ca , consumul poate fi influentat si de turatia la care e folosit motorul.

ei bine chiar va rog mult daca stitzi cumva sa imi spuneti , care ar fi consumul normal de ulei si daca al meu e mare cam ce ar putea fi de vine ,]

apropo , nu sunt scurgeri de ulei si motorul arata impecabil si nici fum albastrui nu iese pe teava de esapament

Link to comment
Share on other sites

ideea e ca nu sunt la primul bmw conduc bmw din 1994, dar niciodata nu am avut unul cu 6 cilindri, la cele cu 4 cilindri consumul nu a fost niciodata mai mare de 1-1.5 litri la 10 000 km

52728[/snapback]

 

 

Depinde si cum conduci masina.Poti sa incerci si cu 5w30.Poate consuma mai putin.

 

 

Edit

Eu folosesc numai 5w30(acelasi motor).

Link to comment
Share on other sites

"pai nu prea o turez mai mult de 5000 ..."

 

pai daca ajungi in mod curent la 5000, cam consuma ulei...asta e, e de vazut totusi si fabricantul de ulei...in RO cam putine marci de ulei care sa nu fie ambalate in RO si asta e destul de important in ce priveste calitatea...Incearca Mobil, ar fi bine daca l-ai cumpara de la vecinii vestici...

Link to comment
Share on other sites

BMW zice ca nu-s probleme daca consumul nu trece de 1l / 1000 Km. E un mod elegant de a spune ca motorul nu e inca facut praf de tot :).

Desi orice motor consuma ulei, un consum mare indica clar ori uzura avansata la segmenti sau cilindrii, ori semering de supape care curge.

Consumul variaza si in functie de stilul de condus evident. Un motor turat va consuma mai mult.

Dieselul consuma mai mult ca benzinarul.

Consumul depinde si te tipul de ulei. Depinde chiar foarte mult daca uleiul este prost sau nepotrivit cu tipul de motor.

 

Dar un motor in stare foarte buna de functionare, exploatat ca un BMW normal ( nici menajat dar nici tot timpul cu turometrul pe rosu ) trebuie sa consume cam 150-250 grame la 1000 Km. Nu mai mult.

 

Pentru un motor cu uzura de 150.000 - 200.000 Km consumul poate ajunge pe la 0.5 l la 1000 Km.

Masina anterioara un E34 M20B25 de 2500 ajnsese sa-mi consume cam 0.8 l.

Compresia in limite normale. Spre minim, dar inca in plaja.

Am zis sa fac o segmentare a motorului si am constatat cind am desfacut motorul ca segmentii aveau joc in canal si se producea asa numitul efect de pompare a uleiului. A trebuit sa schimb si pistoanele.

Dupa reparatie si rodajul de 1500 km aferent am mers alti 5000 km fara ca nivelul la ulei sa scada sub limita de pe joja si fara sa-mi schimb stilul de condus ( un pic cam turat ). Mai mult nu stiu ca am vindut-o !

 

La masina actuala consumul il am undeva in jur de 0.25, cu un ulei pus gresit la AB :blink:

Dupa vreo 8000 km m-am prins ca mi-au pus ulei gresit la reprezentanta . Era ulei BMW dar nu long-life cum scrie in documentatie ci ceva gen super power :)

Acum am schimbat uleiul si inca nu i-am facut consumul.

Edited by paul
Link to comment
Share on other sites

BMW zice ca nu-s probleme daca consumul nu trece de 1l / 1000 Km. E un mod elegant de a spune ca motorul nu e inca facut praf de tot :).

Desi orice motor consuma ulei, un consum mare indica clar ori uzura avansata la segmenti sau cilindrii, ori semering de supape care curge.

Consumul variaza si in functie de stilul de condus evident. Un motor turat va consuma mai mult.

Dieselul consuma mai mult ca benzinarul.

Consumul depinde si te tipul de ulei. Depinde chiar foarte mult daca uleiul este prost sau nepotrivit cu tipul de motor.

 

Dar un motor in stare foarte buna de functionare, exploatat ca un BMW normal ( nici menajat dar nici tot timpul cu turometrul pe rosu ) trebuie sa consume cam 150-250 grame la 1000 Km. Nu mai mult.

 

Pentru un motor cu uzura de 150.000 - 200.000 Km consumul poate ajunge pe la 0.5 l la 1000 Km.

Masina anterioara un E34 M20B25 de 2500 ajnsese sa-mi consume cam 0.8 l.

Compresia in limite normale. Spre minim, dar inca in plaja.

Am zis sa fac o segmentare a motorului si am constatat cind am desfacut motorul  ca segmentii aveau joc in canal si se producea asa numitul efect de pompare a uleiului. A trebuit sa schimb si pistoanele.

Dupa reparatie si rodajul de 1500 km aferent am mers alti 5000 km fara ca nivelul la ulei sa scada sub limita de pe joja si fara sa-mi schimb stilul de condus ( un pic cam turat ). Mai mult nu stiu ca am vindut-o !

 

La masina actuala consumul il am undeva in jur de 0.25, cu un ulei pus gresit la AB  :blink:

Dupa vreo 8000 km m-am prins ca mi-au pus ulei gresit la reprezentanta . Era ulei BMW dar nu long-life cum scrie in documentatie ci ceva gen super power :)

Acum am schimbat uleiul si inca nu i-am facut consumul.

53258[/snapback]

 

 

 

inteleg ca am facut o greseala cand am pus Castrol RS pe e34 520i! :)

Link to comment
Share on other sites

inteleg ca am facut o greseala cand am pus Castrol RS pe e34 520i! :blink:

53264[/snapback]

 

stie cineva daca la e46 pot sa vad pe computer nivelul la ulei ? sau daca ma avertizeaza cand este scazut ?... exista varianta traditionala cu joja.. dar eram curios daca exista vreo smecherie sa imi arate nivelul la ulei..

 

multumesc

Link to comment
Share on other sites

Ai becul de ulei din bord care se aprinde in doua culori galben si rosu.

Daca ti se aprinde becul pe galben,dupa oprirea motorului,atunci nivelul de ulei trebuie refacut.

Daca ti se aprinde becul pe galben in mers,atunci nivelul de ulei este foarte scazut si necesita completare de urgenta.

Link to comment
Share on other sites

Ai becul de ulei din bord care se aprinde in doua culori galben si rosu.

Daca ti se aprinde becul pe galben,dupa oprirea motorului,atunci nivelul de ulei trebuie refacut.

Daca ti se aprinde becul pe galben in mers,atunci nivelul de ulei este foarte scazut si necesita completare de urgenta.

53318[/snapback]

 

becul clasic de presiune la ulei acela cu "lampa lui aladin" ?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

vezi ca la 318 si 320 d au un filtru la epurator, sar putea si la tine sa existe asa ceva,

eu am un 318 d si consuma ulei in draci, cam 1l la 600km am schimbat ala si acuma complectez cam 500 de grame de la un schimb la altul,verifica. in momentul cand ai in fundat ala se creaza presiune in tot motorul si forteaza uleiul pe unde poate ,semeringur ile de la supape, verifica.

Edited by mircea
Link to comment
Share on other sites

Hai ca-s bune thread-urile astea dezgropate :). Ma speriasem ca in vreo 2500 de km de la schimbarea uleiului mi se aprinsese becul. Am completat cam cu 700 ml si peste alti 2000 km am pus si restul de bidon...

Deci e oarecum normal sa manance asa mult... :blink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.