Jump to content

Legat de BMW X3 si concurenta?...


Jimbo08

X3, Q5, XC60 ?  

134 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

mai conduc o berlina de peste 400 cp fata de care X3 face fata onorabil.

Inclin sa cred ca - fata de o berlina de 300 cp si pe o sosea putin virajata zic eu ca se descurca (mai) bine pana in 200 km/h capitol la care cuplul de camion ajuta fantastic

peste 200 km/h aerodinamica "de caramida" mai franeaza ceva din elan - dar oricum ajunge la 240 fara probleme

 

in rest subscriu la cele expuse de tine.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 125
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

cutia este foarte rapida, are mai multe programe.

poti sa conduci is oras sau pe circuit - si merge foarte bine in orice varianta.

ajuta mult si la consum (desi nu cred ca era un detaliu de mare interes)

ca rapiditate cu X3 nu se compara - doar spuneam ca face fata onorabil.

placut surpins de cunostintele tale - dat fiind ca atat masina cat si marca sunt

mai putin populare.

Link to comment
Share on other sites

pachetul M sport este mai mult optic.

Nu stiu care este diferenta la suspensii - M fata de standard - dar oricum cu M se merge bine - banuiesc ca suspensia standard este mai relaxata.

rotile de 19' maresc precizia trenului de rulare - am si un set de 18' de iarna - nu se comapara (clar ca si anvelopele suint diferite)

 

In ceea ce priveste cutia - exista program standard (drive) - sport si secvential.

programul sport este un pic fake - ce face este ca ridica regimul de turatie in orice viteza si schimba vitezele mai sus - practic ai senzatia ca merge mai rapid dar nu e adevarat

Adica poti sa mergi in drive la fel ca in modul sport

Modul secvential este cu totul inutil , am incercat sa il folosesc - mai mult te incurca si pe tine si masina - programul automat gestioneaza mai bine.

 

 

La ISF este cu totul diferit - practic in mod sport este ca si cum mergi cu alta masina - adica

-se schimba admisia ,evacuarea

-se schimba programul de management al motorului,rapsunsul la acceleratie etc

-scad timpii de schimbare a vitezelor

-se schimba programul de tractiune si ESP (cu limite mai largi de toleranta)

-se schimba modul de franare

-suspensia devine mai rigida

 

In mod secvential (are padele ) din nou o alta poveste

Edited by xdriver
Link to comment
Share on other sites

in principiu m-am obisnuit cu ea, cu bune si rele. bine ca stie sa puna singura frana de motor.

 

pachetul M ajuta la aerodinamica, parca prinde cu cativa km mai mult la viteza maxima si teoretic ar trebui sa consume ceva mai putin.

 

suspensia e destul de tare pt strada, dar probeme nu stabilitate nu-mi aduc aminte sa fi avut indiferent de situatie, mai ales la mers tare pe cheia pe ploaie, la mai putin de 10 grade si cu gumele de vara. alte derapaje la care am provocat-o in curbe, electronicele isi fac treaba pe de o parte, pe de alta inca te lasa sa o controlezi si tu, contrar altor sisteme gen ESP, unde daca intervin si ele si tu, iese o varza.

Link to comment
Share on other sites

pot sa confirm si eu ca e stabil si sigur pe traiectorie. de multe ori ca sa evit cate un "zmeu" care venea in depasire din sens opus mergeam cu jumate de masina pe marginea drumului unde ,cum bine stiti, e numai praf si nisip, si franam de pe la 120km/h pana la 70km/h fara sa traga inspre sant sau sa se dezechilibreze masina. e f sigura masina . iar pe ploaie nu am patit niciodata sa imi intre DSC. Pe ploaie si drum cu noroi da , sau pe drum cu zapada. altfel sunt f multumit. Ma intreb de ce revistele de profil auto ridica in slavi noile aparitii GLK si Q5 si spun despre X3 ca are un design depasit(mie mi se pare ca design-ul e inca actual , exceptand interiorul care e totusi ergonomic.) , ca are frane depasite , ca are motoare zgomotoase. X3 se descurca cu electronica putina, fata de GLK si Q5 care pot fi dotate cu suspensie pneumatica sau alte nebunii, si ramane competitiv pe sosea .
Link to comment
Share on other sites

eu mi-am cantarit masina, distributia maselor e aproape 50-50. de aici si comportamentul rutier foarte bun. la 140-160 in derapaje pe curbe in conditii de iarna, masina s-a comportat absolut fantastic pt o caramida de 2 tone. sincer, alte berline viseaza la asemenea reactii.

frane depasite? - mi se pare o afirmatie aberanta, sistemul de franare chiar e gandit bine, indiferent de situatie, ai frana.

design depasit? - e oarecum in "trend-ul" bmw, putin clasic (e si un model vechi).

motoare zgomotoase? - ok, e posibil, desi e bine antifonata si in interior nu ajunge aproape nimic deranjant. pana una alta are cel mai bun diesel de pe piata.

interiorul tine de gust, cat timp functioneaza toate bine, mi se pare ok. se vede tributul platit pt anul aparitie.

 

da, masina e de generatie mai veche, nu e geeky, nu are zeci de optiuni si dotari din astea de fitze (asta din vina bmw, sa nu omoare X5, astia chiar sufera cu suprapunerea modelelor).

merge foarte bine pe sosea (dupa parerea mea mai bine decat Q5 si GLK) si relativ decent in teren accidentat (tinand cont ca in primul rand nu ai gume potrivite deloc si apoi daca mai ai si suspensie sport, chiar e o prostie sa ai pretentii).

 

personal, nu am gasit nimic de reprosat si nu mi-as fi dorit in plus decat niste scaune cu ventilatie, care la X3 nu exista ca optiune.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

stiu ca suntem toti fani X3, dar gasesc si niste pareri cam subiective...

 

Parerea mea (de posesor de X3 3.0SD M pack si ex posesor de X3 3.0d prefacelift):

 

1. X3 este o masina care s-a intins pe 2 generatii de design si update-uri BMW; deja e depasita moral, iar asta se simte mai ales la interior.

2. Pachetul M ajuta, dar DOAR optic. Vine cu roti asimentrice de 19 si alte spoilere si praguri.

Rotile de 19 sunt frumoase pe autostrada, dar Pirelli P-zero face cam repede galma in offroad-ul urban romanesc. (1200 ron un cauciuc)

3. Vorbind de suspensiile obisnuite (non-sport), ele sunt mai moi in varianta facelift, iar la 200 Km/h masina pluteste neplacut pe A2.

4. Interiorul e ergonomic, dar e vai de mama lui. Sistemul de navigatie este antic, clima mono-zona, in spate nu ai guri de aer reglabile, ci doar sub scaune.

pe caldura, in spate mori de cald, iar in fata te congelezi.

5. Scaunele Comfort sunt de piatra vs Mercedes Multicontour. E de preferat sa iei optiunea Sport, pt ca vine cu sustinere laterala buna.

6. Volanul M e gros si pufos. M-am bucurat mult cand l-am vazut, insa la drum lung e deranjanta grosimea.

7. Cutia este foarte buna si BMW a ramas momentan la 6 rapoarte => agilitate. Nu are mod Sport real <_<

8. Nu comparati X3 cu Porsche Cayenne Turbo daca nu ati condus asemenea exemplare.

Dupa ce am condus Porshe... m-am imbolnavit :)

Senzatia totala de putere si mai ales stabilitate la 250 Km/h este de nereprodus in cuvinte.

 

Unde exceleaza inca X3 este buna manevrabilitate in clasa sa.

De asta il iubesc si il mai fur cand sotia nu e atenta....

Link to comment
Share on other sites

e si normal sa nu fie perfecta. totusi:

 

- corect, masina e putin depasita. de altfel bmw in sine e putin in urma per total sau s-a orientat catre alte directii (vezi ce modele si versiuni a scos recent, fara concurenta directa). intr-un fel e bine, dar si rau, pt ca putina concurenta nu inseamna decta castig pe noi.

- pachetul M ajuta aerodimanic, chiar daca intr-o masura mica. oricum sa zicem irelevant. totusi am 32k km cu Pirelli, nici o galma. ba mai mult, eu chiar am iesit cu ea pe teren accidentat. s-a comportat exemplar. singura buba e viteza de deplasare redusa, dar tin la masina.

- suspensiile moi au venit la cererea publicului, care se plansese de cat de rigid era initial X3-ul. asta e. in germania nu plutesti neplacut decat foarte rar.

- n-am sesizat probleme de caldura in spate, in rest, dotarile sunt aproape de clasic bmw. cine stie modele vechi, intelege. in mod sigur vor schimba serios acest aspect. pe de alta parte, bine ca merg fara probleme si alea care sunt. X3 are in topurile de specialitate un grad de multumire a clientului foarte mare. de asemenea la fiabilitate sta extrem de bine, locuri fruntase ani la rand.

- scaune sport clar :bashwall:

- volanul nu mi-a placut niciodata, prea mare, prea gros. cum am venit de pe un momo, chiar am avut un soc. dar m-am obisnuit.

- cutia e ok, axata pe consum redus. schimba binisor. eu am putut sa o compar direct cu celebrul DSG6, si nu e mult sub el. ba pe retrogradari, sta mai bine.

- de acord, nu suporta comparatie cu TURBO, dar cu GTS se poate compara, sunt pe acolo (ma refer ca performanta pe sosea. ca si masina in general, sunt din lumi diferite). din pacate nu suna ca un GTS <_<, dar nici nu consuma ca unul :) si oricum, pt TURBO avem si noi in gradina BMW 2 modele demne de el :unsure:

 

eu la 240 cu X3 nu am nici un sentiment de instabilitate, ca fapt divers, ba chiar am avut frane serioase si schimbari de directie provocate de alti soferi, fara nici o emotie. la capitolul control si manevrabilitate sta foarte bine. sper sa nu strice asta pe viitor.

ce e stresant la 240 ar fi zgomotul produs de aer. posibil asta sa dea oarece senzatie de disconfort pt multi, dar nu cred ca sunt asa de multi care merg cu el la vitezele alea.

 

in rest ce sa spun despre 3.0sd - consum extrem de bun, rezerva de putere oricand, o placere sa mergi si tare si incet. nici dupa 1500km nu obosisem in el si nu am oprit decat o data pt plin.

Link to comment
Share on other sites

e si normal sa nu fie perfecta. totusi:

 

- corect, masina e putin depasita. de altfel bmw in sine e putin in urma per total sau s-a orientat catre alte directii (vezi ce modele si versiuni a scos recent, fara concurenta directa). intr-un fel e bine, dar si rau, pt ca putina concurenta nu inseamna decta castig pe noi.

- pachetul M ajuta aerodimanic, chiar daca intr-o masura mica. oricum sa zicem irelevant. totusi am 32k km cu Pirelli, nici o galma. ba mai mult, eu chiar am iesit cu ea pe teren accidentat. s-a comportat exemplar. singura buba e viteza de deplasare redusa, dar tin la masina.

- suspensiile moi au venit la cererea publicului, care se plansese de cat de rigid era initial X3-ul. asta e. in germania nu plutesti neplacut decat foarte rar.

- n-am sesizat probleme de caldura in spate, in rest, dotarile sunt aproape de clasic bmw. cine stie modele vechi, intelege. in mod sigur vor schimba serios acest aspect. pe de alta parte, bine ca merg fara probleme si alea care sunt. X3 are in topurile de specialitate un grad de multumire a clientului foarte mare. de asemenea la fiabilitate sta extrem de bine, locuri fruntase ani la rand.

- scaune sport clar :blink:

- volanul nu mi-a placut niciodata, prea mare, prea gros. cum am venit de pe un momo, chiar am avut un soc. dar m-am obisnuit.

- cutia e ok, axata pe consum redus. schimba binisor. eu am putut sa o compar direct cu celebrul DSG6, si nu e mult sub el. ba pe retrogradari, sta mai bine.

- de acord, nu suporta comparatie cu TURBO, dar cu GTS se poate compara, sunt pe acolo (ma refer ca performanta pe sosea. ca si masina in general, sunt din lumi diferite). din pacate nu suna ca un GTS :bashwall:, dar nici nu consuma ca unul :unsure: si oricum, pt TURBO avem si noi in gradina BMW 2 modele demne de el :blink:

 

eu la 240 cu X3 nu am nici un sentiment de instabilitate, ca fapt divers, ba chiar am avut frane serioase si schimbari de directie provocate de alti soferi, fara nici o emotie. la capitolul control si manevrabilitate sta foarte bine. sper sa nu strice asta pe viitor.

ce e stresant la 240 ar fi zgomotul produs de aer. posibil asta sa dea oarece senzatie de disconfort pt multi, dar nu cred ca sunt asa de multi care merg cu el la vitezele alea.

 

in rest ce sa spun despre 3.0sd - consum extrem de bun, rezerva de putere oricand, o placere sa mergi si tare si incet. nici dupa 1500km nu obosisem in el si nu am oprit decat o data pt plin.

 

<_< Merci! Asta este si punctul meu de vedere in legatura cu BMW X3 pe care eu nu am incercat decat sa-l compar cu masini din acelasi segment!!! :)

 

Bafta!

Link to comment
Share on other sites

si eu sunt de acord cu c6t9, nemultumirile mele ar fi urmatoarele..

 

desi este o masina aparuta relativ odata cu e60 si e90 interiorul si dotarile sunt clar de e46/e39... macar la facelift puteau sa faca ceva in privinta asta.. este penibil sa iti cumperi una noua in 2007 si sa ai interior de 98 .. bine ca nu a fost cazul meu:P

 

- nu este clar o masina offroad .. odata scoasa de pe un drum fbun se simte cat este de rigida si cat de nepotrivite sunt rotile/suspensia pentru drumuri accidentate

 

- este foarte zgomotoasa.. cel putin a mea.... atat din cauza motorului.. cat si a aerodinamicii

 

- nu este foarte spatioasa in interior.. sau mai bine zis mai spatioasa decat seria 3.. portbagajul e destul de mic..

 

- clima nu neaparat cu 2 zone dar macar si pentru cei din spate .. nu cred ca mureau sau bagau in faliment x5-ul daca puneau..

 

- scaune de e90 in loc de scaune de e46 ar fi dovedit un pic de respect pentru cei care platesc mai mult decat pentru un e90 chiar si peste un e60...

 

- in rest nu prea am ce sa-i reprosez.. consumul este oki pentru un motor de 3mii nu ma astept sa consume 10l in bucuresti..

Link to comment
Share on other sites

are si neajunsuri, dar orice masina le are. e departe de perfectiune, insa inca nu am gasit masina perfecta si pana acum asta se apropie cred cel mai mult pt ce-mi doresc eu - garda la sol, spatiu, putere, manevrabilitate, consum.

 

in off-road am fost, e ok, doar ca mergi foarte incet, 10-20km/h maxim. in rest nici o problema la noroaie, desi am niste gume care sunt pt orice altceva, numai pt noroi nu. ce m-a susprins e cum urca pante de vreo 40°, la doar 1300rpm. ne uitam ca prostii cum trage si noi aproape erau cu picioarele pe sus.

 

despre zgomot am discutat, daca mai e si vant, e si mai pronuntat. asta e poate singurul minus semnificativ pt mine. dar il rezolv rapid cu sistemul audio, care e peste decent ca sunet, surprinzator de clar si puternic, chiar daca nu are touchscreen, memory card si alte prostii. oricum nu am nici un cd cu mp3-uri <_<

 

ca spatiu mi se pare chiar ok si in fata si in spate, am fost si 6 persoane in masina. loc de bagaje e suficient, urca pe verticala mult, are plasa de la mama ei, am si un despartitor tot de la mama ei, mai are o gramada de princeri pt bagaje daca chiar e nevoie.

 

legat de clima, in trapa aia mare are un sistem de ventilatie pt cei din spate, dar din pacate e functional numai la drum lung, in oras e inutil. am uitat sa mentionez asta. mie imi place mult de tot ca pot controla ce temperatura am la nivel de cap si astfel nu-mi ingheata teasta.

 

eu am scaune sport, sunt multumit de ele, ma tin in curbe foarte bine.

 

cu masina am luat fara intentie vreo 4 viraje pe lat, in conditii de ploaie, gume de vara si sub 7 grade afara (o data iarna cu gumele de iarna de pe X3-ul normal 3.0d — 3.0sd nu stiu cu ce gume de iarna vine —, niste dunlop sport cica, dezastru total la mers tare, motiv pt care le-am schimbat). faptul ca pt un monstru de 2 tone era controlabila aproape ca un sedan, face toti banii. e suficient sa corectezi putin din volan, si DSC-ul actioneaza foarte frumos si curat. incomparabil mai bine decat sistemul ESP de la VAG, care e foarte violent. X3-ul pleaca usor, nu brusc si raspunde la orice comenzi.

 

niste cifre (cu unele modele am testat eu si diferentele sunt reale) pt 3.0sd

 

X3 35d 286bhp 0-100km/h 6.4s 0-1000m 26.7s, 80-120 4s, 80-180 14s

 

X6 35d 0-1000m 27.3s asta stiu ca are 80-120 5.7s parca

X5 4.8i are doar 0.1s minus la 0-1000m

cayenne GTS 405bhp 0-100km/h 6.5s 0-1000m 26.4s

touareg R50 351bhp 0-100km/h 6.7s 0-1000m 27.4s

touareg V10TDI 313bhp 0-100km/h 7.4s 0-1000m 28.3s

 

cam asta e avantajul ca e mai micuta. gasesti mai usor loc de parcare, consuma mai putin, fuge mai tare, e ceva mai manevrabila. chiar in clasa ei nu prea am cu ce o compara, pe vremea aia nu exista nici Q5, nici GLK, care oricum nu au nimic stock aproape de 3.0sd ca performante.

 

mai trebuie sa spun ca X3 3.0sd nu pleaca foarte bine de pe loc, nu are cea mai performanta cutie si nici aerodinamica. pur si simplu motorul e superb.

 

daca aveti intrebari ceva, va stau la dispozitie.

Link to comment
Share on other sites

As adauga:

 

- daca nu vor interveni la sportivitate in cazul noului X3 sunt sigur

ca vom avea o masina foarte aproape de modelul pe care ni-l dorim toti,

si ma refer aici la zgomot, suspensii si manevrabilitate pentru ca deja

X6 a testat cateva inovatii noi pentru cei de la BMW... si cred ca cei care

au mers cu un X6 au simtit ca BMW a lucrat foarte mult la suspensie,

antifonare si manevrabilitate!!!

 

Si, cine stie, poate ca pregatesc la noul X3 un mare "M"! :)

 

Oricum BMW nu are voie ca sa nu respecte "micul" X3 :blink: si sa nu-l

accesorizeze cu tot ce este mai nou si mai modern din gama gadget-urilor

pe care le detine BMW: poate chiar bord albastru, cine stie? :bashwall:

 

Asteptam... <_< rabdam... :blink: poate trece criza... :wub:

si va aparea noul X3 :wub: !!!

 

Bafta si va doresc drumuri cat mai lungi cu BMW-urile turate :unsure: !

Edited by Jimbo08
Link to comment
Share on other sites

nu stiu la ce sa ma astept. X1, X3, X5, X6, ceva se va schimba. X1 va deveni un X3 mai mic putin, iar X3 va urca ceva in dimensiune si greutate poate, cel putin asa sunt zvonurile.

 

cert e ca pt mine un interior care sa-ti ia ochii nu va face niciodata cat o mecanica buna. asa ca prefer o masina teapana pe sosea cu un interior modest, decat un interior luxos, dar pe sosea sa-mi danseze peste tot.

 

in X3, 3.0sd cel putin, materialele sunt mai mult decat ok, nu stiu de ce multi le considera de calitate inferioara. pielea aia chiar e una extrem de buna. la audi imediat s-a incretit de ex. a mea e aproape ca noua. nu tot ce e placut la pipait, e si ok in timp.

Link to comment
Share on other sites

e adevarat ... dar chiar nu pot sa accept ca era imposibil pentru bmw sa puna pe x3 interiorul generatiei e90, de ce trebuiau sa se blocheze la e46.. chiar asa de mult s-ar fi marit pretul... nu cred.. pur si simplu nu au vrut sa concureze x5-ul..mai ales cel vechi care se vindea atunci cand au lansat x3... dupa mine.. dar poate ca sunt eu subiectiv... x3-ul merita pe deplin un interior aproape de e90.. ma refer la bord/clima/navigatie/idrive/cheia noua/scaune... cum e posibil sa vanda in 2009 o masina cu o cheie folosita in 98, mai ales cand la toate celelalte modele au facut upgrade-ul...

 

poate ca sunt detalii, cum spune si c6t9, care nu conteaza, si care sunt compensate de restul calitatilor mecanice... totusi... (alt exemplu au renuntat la x5/e60 la vechiul schimbator.. nu ca ar fi nasol rau asta.. dar ar fi putut sa upgradeze si schimbatorul la e90 si x3)... chiar daca sunt constient ca totul se rezuma la pret... ce masina premium in 2009 cu lci2007 are inca clima monozonala?... si fara posibilitate de upgrade?... chiar nu conteaza detaliile?...(ma mir ca au imbracat fetele la usi destul de dragut si ca s-au straduit sa monteze navigatia "mare"...

 

trecand peste toate astea.. noul x3 probabil ca va corecta toate neajunsurile... altfel vor pierde pentru ca oamenii chiar daca nu realizeaza ce motor se ascunde sub capota.. au vazut deja q5-ul si glk-ul..

Link to comment
Share on other sites

bmw are o politica a separarii concurentei intre modele foarte ciudata. adica e bine gandita pt ei, dar nu lasa cumparatorului loc de intors prea mult, vrei mai bun, dai mai mult, iei mai mare, cam pe asta mizeaza ei. pretul e semnificativ mai ridicat, la o masina care e oricum destul de scumpa.

 

in munchen am vazut foarte multe X3-uri si putine X5-uri, adica spre zero. X6 nu mai spun, dupa vreo saptamana de germania, raritati.

 

e foarte probabil ca un X3 mai misto, ar fi scazut serios vanzarile la X5, mai ales ca au facut oricum "greseala" sa puna 3.0sd pe el. tare mi-e frica ca pe viitorul model nu va mai exista asa ceva. pe X1 clar au anuntat ca nu va exista.

asa cum nu vor sa scoata nici un 335xd, care ar fi o masina foarte interesanta.

 

totusi, daca ar fi ceva sa-mi doresc de la X5 pe X3, ar fi scaunele cu ventilatie. in rest, X3-ul e incomparabil mai agil cu acelasi motor, inclusiv si decat X6.

si nici nu cred ca tehnica de pe X6 va ajunge pe X1 si X3, doar daca nu cumva audi pluseaza (sau mi se pare ca deja au facut-o) cu diferentialul activ de pe S4 si pe Q5. de asemenea audi pregateste niste motoare foarte tari si mai mici in dimensiuni, pe la 300 de cai si diesel si benzina. concurenta e mare.

Link to comment
Share on other sites

mai adaug:

- X3 e singurul care nu foloseste suspensie pneumatica ca GLK, Adaptive Drive ca X5,X6, amortizoare magnetice ca Audi Q5 ca sa stea drept in curbe , fara ruliu. Sacrifica putin confortul pentru asta dar cred ca lucrul asta ne deranjeaza doar pe noi , in Romania , pt ca pe drumuri bune se comporta exemplar. Ca o consecinta este mai fiabil pe partea de suspensie deoarece nu are atata electronica, doar elemente mecanice.

- materialele la interior(eu nu am piele , am tapiteria aia sensatek, imita pielea ) se spala foarte usor si sunt rezistente in timp.(face 4 ani masina mea imediat). Singura problema care am avut-o a fost cu plasticele din jurul butoanelor de actionat geamurile care s-au cojit si maciulia la schimbator care s-a cam decolorat. am 120 000km. Cam repede spun eu. La E34 aveam 250 000 aproape si nu se cojise nimic in interior.

-cel mai mult imi place la X3 2.0d (150cp) consumul si autonomia. Daca merg la drum intins fara sa intind coarda in depasiri(mers regulat cu 70-80 localitati unde se poate-DN 1 spre Brasov-Bucuresti si 110-130km/h in afara, unde se poate ) scot consum intre 6 si 7l mediu atunci cand sunt prins in trafic sau cand depasesc mai mult. Pt. 1800kg si 4x4 eu zic ca e bine. Ai extraurban peste 1000km autonomie, depinde cum mergi. Oricum, consumul mediu in oras + afara este in jur de 8-8,2l/100km

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.