Jump to content

Bmw E39 530d, noua achizitie


Razvan Gavan

Recommended Posts

Poftim ? Cum adica tiganesti masina ?

 

Exagerezi.

 

 

Daca iti vand unu din ala acuma si scriu pe el bmw sunt sigur ca nici nu iti dai seama care e original. Asta e de acuma un moft...pana si nemtii cumpara replici dar noi romanii suntem mai cu mot.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Am vazut E39 cu pachet M replica si nu veneau deloc bine lufturile.

 

Mi-as cumpara pachet M replica doar daca vine cum trebuie pe masina.

 

Nu vreau sa arate asa:

 

(bara fata de M cumparata de pe ebay)

 

http://img186.imageshack.us/img186/926/1002440hh4ax0.jpg

 

Eu sunt pretentios, nu vreau sa fac tiganii. :twoup:

 

Prefer sa dau mai multi bani pentru calitate.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Asta e prima bara care se potriveste asa misto pe care o vad :twoup:

 

Pana la urma te uiti la review-uri daca iei de pe ebay.de eu la firmele la care m-am uitat am vazut multe review-uri de la nemti si toate pozitive in ce priveste bara m5 si din ce stiu, ei is cam pretentiosi :twoup:

Edited by duxter
Link to comment
Share on other sites

Eu sunt in Nemtia acum si va spun sincer ca totul e mai scump ca in Romania....Am luat presuri de cauciuc, bara de tractare si un kit de cabluri de curent :twoup:) Pentru nevasta-mea am luat un Beetle si pentru o prietena un Fiat Punto HGT...

 

Am vazut pe aici si niste bunaciuni....

Link to comment
Share on other sites

Deci ciupanezule mai usor cu falsul, in SUA sunt firme mari, care fac kituri de M, plug and play, ca cele care zici tu "ca tiganesc masina" , si nu sunt firme de 2 lei.. gen tipu ala care face bari in suceava din fibra de sticla, sunt bari care se potrivesc perfect si nu necestia si celelalte elemente sunt bari "replica",

 

Acuma nu are rost sa ne certam pe baza existentei barilor de M de felul acesta, la postu meu ai zis ca nu exista, si la postu lu duxter ai spus ca exista, din moment ce bara e facuta de firma alta decat BMW, inseamna ca nu e originala normal, dar iti spun ca in USA gasesti calitate buna la preturi mai mici iar referitor la poza cu imbinarea barii, ai vazut topic pe forumul acesta in care cineva a facut masina la AB cu piese originale si s-a imbinat bara la fel, deci conteaza foarte mult si de cine o monteaza , poate sa fie bara perfecta daca cine monteaza nu-i interesat sa stea la fix.

 

Eu sunt in Nemtia acum si va spun sincer ca totul e mai scump ca in Romania....Am luat presuri de cauciuc, bara de tractare si un kit de cabluri de curent :twoup:) Pentru nevasta-mea am luat un Beetle si pentru o prietena un Fiat Punto HGT...

 

Am vazut pe aici si niste bunaciuni....

 

pai nu ai vazut ca si masinile sunt mai scumpe ca in romania, se vinde pe forum 530d din 2000 la 7000 euro si in germania gasesti praf la banii aia....

Link to comment
Share on other sites

Mai, stiti ceva? Ati dat-o in bara. :twoup: Nu va mai luati de Ciupanezu, PENTRU CA, PUR SI SIMPLU, ARE DREPTATE. Cata vreme niciunul din voi nu a dat banii pe asa ceva, si vorbeste din auzite, de dragul de-a face "contre", poate ar fi mai bine sa se gandeasca ca, poate, cineva, ia de bun ce vede aici si procedeaza in consecinta...

Eu am cumparat bara din asta, de la Suceava, am dat bani pe ea, cam 500 si ceva de euro, nu mai stiu si: se potriveste exact a cea din poza, proiectoarele se aburesc imediat, vopseaua sare foarte repede de pe ea. Asa ca baiatul ala are dreptate, si, probabil, nu vorbeste din "auzite" :twoup:

Link to comment
Share on other sites

ihearto: hai nu-i lua apararea ca nu ai de ce, am spus clar ca nu vorbesc de bara de la "baiatu" de la suceava, si stiti bine ca in USA sunt firme care fac elemente de tuning de-ti sta mintea-n loc, vrei sa spui ca nu este pe forum topic in care omu a fost la AB si i s-a montat bara OEM la fel ca cea din poza ? Conteaza si cum le montezi, si nu-i tot una sa schimbi toata fata masinii ca sa pui bara de M, sau sa dai jos bara veche si sa pui bara noua si gata nu respingi pe motivu ca e "replica".. normal ca daca nu se potriveste e naspa, nici eu n-as pune sus asa ceva.

 

Deci noi n-am dat banii nu avem voi sa vorbim, da el are voie sa vorbeasca daca n-a dat banii ? si el tot ca noi, se uita in stanga si in dreapta si-si face o parere, la fel ca noi toti de altfel.

 

Eu i-am sugerat sa ia din state, unde daca te uiti toate masinile au bara de M... si stau destul de bine, si din ce am citit pe acolo , aia mai mult apeleaza la firme de tuning decat la shop-uri de piese originale BMW, atata tot, plus ca acolo au si alte preturi, mai ales ca accesoriile de e39 sunt pe toate gardurile...

Edited by Lifestyle
Link to comment
Share on other sites

Lifestyle, sincer, zi-mi si mie unde ai vazut bara de M "replica" in State, pe ce siteuri, crede-ma, am cautat de am inebunit, absolut, dar absolut nimic, si nu sunt omul care sa nu se priceapa sa caute pe net. Mai ales ca una e sa cauti pe net din State, ca iti vin rezultate de nici nu te-ai gandit vreodata la ele, poti sa pui tu proxy-ul proxy-ului ca din Romania tot degeaba cauti.

 

Deci in State se intampla in felul urmator, te duci la dezmembrari si cumperi bara de M originala la pret de nimic, 200-300$. Am gasit o gramada, dar nu inteleg de ce toate erau M-Tehnik I care nu e misto deloc (am cautat de E46). In State aparent M-tehnik II s-a pus doar pe ZHP sau pe ultima generatie de E46. Mi-am luat airbag de volan de M de pe un E39 cu jante original ACS Type 3, care se vindeau la .... 1000$. Si nu e vorba de un parc de dezmembrari ieftin, e o corporatie cu locatii pe toata america, masini de genul E90-E92-E65 etc, stivuite cum tin aia la Metro masinile de spalat pana in tavan. Vruiai ceva piesa de E39, venea cu ditamai motostivuitoru, dadea masina jos, iti culegeai piesa si plecai.

 

Pe de alta parte, nici ce a pus Ciupanezu in poza nu e corect. Sunt cazuri si cazuri, un montaj bun e greu de facut, unii isi pun bara de M pe o masina care la viata ei a avut accident chiar si minor, pai niciodata nu o sa mai reusesti tu sa aliniezi telescoapele alea din bara daca unul a intrat o idee inauntru. Mai faci improvizatii, intra prea mult, adaugi saibe sa o traga mai in afara etc etc, daca nici aia la reprezentanta nu sunt profesionisti, ce sa ceri la un service de cartier.

Edited by WLF
Link to comment
Share on other sites

"Deci noi n-am dat banii nu avem voi sa vorbim, da el are voie sa vorbeasca daca n-a dat banii ?"

 

Of. Ai inteles foarte bine, de fapt, ce voiam sa spun. E pacat sa sustii sus si tare ceva ce nu cunosti, din proprie experienta. Mie imi pare rau ca NU AM MERS LA SIGUR si n-am luat naibii tot pachetul ala M original. Eu incercam sa va sugerez ca cel mai sigur e sa mergi... la sigur. Macar stii naibii ca ala de ti-o monteaza nu are nicio scuza.

Link to comment
Share on other sites

tot n-am inteles care-i faza.. pana la urma si el tot din auzite vorbeste, ihearto ideea e alta, una e sa dai 500 si alta e sa dai 1000 de euro, daca nu se poate asta este , dai 1000 si buna ziua, da cand se poate de ce nu, si iara trebuie sa recunosti ca nu-i tot una sa montezi bara sus, sau sa montezi restu elementelor.... si pana la urma scuza-ma da de cand "baiatu de la suceava" e reprezentativ cand vine vorba de bari M ? de ala se stie in general ca nu face treaba buna, incepand de la materialul din care face bara si pana la "design"... nu cred ca am auzit pe cineva sa zica " ia de la ala ca is bune" mai degraba am auzit "ia de la ala ca sunt ieftine".

 

Eu nu as avea incredere sa ma duc la AB sa-mi demonteze partea din fata a masinii, si apoi sa-i cred ca o vor monta la loc perfect... poate-s numa eu... da nu ma ajuta cu nimic ca am la cine sa arat cu degetu..

Link to comment
Share on other sites

Pe de alta parte, nici ce a pus Ciupanezu in poza nu e corect. Sunt cazuri si cazuri, un montaj bun e greu de facut, unii isi pun bara de M pe o masina care la viata ei a avut accident chiar si minor, pai niciodata nu o sa mai reusesti tu sa aliniezi telescoapele alea din bara daca unul a intrat o idee inauntru. Mai faci improvizatii, intra prea mult, adaugi saibe sa o traga mai in afara etc etc, daca nici aia la reprezentanta nu sunt profesionisti, ce sa ceri la un service de cartier.

 

Este corect si o sa-ti spun de ce.

 

Eu mai citesc pe bimmerforums.com, exista o sectiune foarte mare pentru posesorii de E39.

 

In US sunt foarte populare accesoriile cumparate de pe www.uminitza.com.

 

Exista mai multi care au pus poze cu bare de M cumparate de pe acel site la 220 $ daca nu ma insel si nu sunt deloc multumiti de calitatea lor.

 

Prin urmare marea majoritate a acestora cumpara pachetul M original pentru ca acela este singurul care se potriveste perfect.

 

@Lifestyle: Eu inteleg ca tu simti nevoia de a te contrazice insa daca nu ai argumente, ce rost are?

 

Ai vazut in viata ta cum arata un E39 sau un E46 cu bara de M replica?

 

Eu am vazut mai multe si nu pot spune ca sunt de calitate.

Din moment ce aceste bari sunt no-name-uri, calitatea lor este indoielnica.

 

Normal ca sunt mai bune decat niste bare de fibra insa nu se pot compara in veci cu kit-ul original.

 

Gandeste-te logic: eu am un E39 pe care vreau sa montez pachet M. Normal ca as prefera sa dau mai putini bani pe un astfel de kit decat sa dau 1000 de euro doar pe bare, 200 euro pe proiectoare si 300 euro pe aparatorile de noroi si scuturi.

 

Nu spun ca nu pot exista exceptii insa in general aceste bare nu sunt de calitate, se vede clar ca nu sunt originale.

 

Faza cu montajul prost este aberanta, oricine poate monta o bara daca aceasta are exact dimensiunile potrivite.

 

WLF are dreptate, daca masina a fost accidentata normal ca e mai greu de montat bara insa sunt cazuri si cazuri.

 

In orice caz, eu nu recomand nimanui sa-si cumpere astfel de bare daca se doreste calitate maxima.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Pe de alta parte, nici ce a pus Ciupanezu in poza nu e corect. Sunt cazuri si cazuri, un montaj bun e greu de facut, unii isi pun bara de M pe o masina care la viata ei a avut accident chiar si minor, pai niciodata nu o sa mai reusesti tu sa aliniezi telescoapele alea din bara daca unul a intrat o idee inauntru. Mai faci improvizatii, intra prea mult, adaugi saibe sa o traga mai in afara etc etc, daca nici aia la reprezentanta nu sunt profesionisti, ce sa ceri la un service de cartier.

 

Este corect si o sa-ti spun de ce.

 

Eu mai citesc pe bimmerforums.com, exista o sectiune foarte mare pentru posesorii de E39.

 

In US sunt foarte populare accesoriile cumparate de pe www.uminitza.com.

 

Exista mai multi care au pus poze cu bare de M cumparate de pe acel site la 220 $ daca nu ma insel si nu sunt deloc multumiti de calitatea lor.

 

Prin urmare marea majoritate a acestora cumpara pachetul M original pentru ca acela este singurul care se potriveste perfect.

 

Cred ca te faci ca nu intelegi. Traim in Romania. Ai un accident minor, chiar si din vina celuilalt, la asigurare iei o foarte mare teapa, iti e clar ca niciodata nu vor accepta sa iti schimbe un telescop de bara daca a fost miscat un pic, si sunt foarte putini care fac efortul sa le schimbe din banii lor. Daca dupa nu stiu cata vreme sau nu stiu cati proprietari, se monteaza bara de M, in vecii vecilor nu va potrivi fara diverse interventii si nu va sta perfect, e plastic si fortat sa il pui in pozitie, in timp tensiunea il face sa se lase.

 

Am vazut bari de M originale montate si pe E60, lufturi cat casa, n-aveai ce sa le faci. La E39 e chiar simplu de montat o bara de M, la E60 cred ca e mare arta sa o aliniezi la aripa si far.

 

Chiar vreau sa vad cum o sa stea kitul ala original de M pe e39-le tau din 98 toamna, care in 10 ani cine stie cate interventii la partea din fata a avut.

Link to comment
Share on other sites

si eu citesc tot pe bimmerforum si nu am observat ca sa aiba complexe de genul acesta , unu cumpara un produs, face un review si daca e ok apeleaza si restu la produsul acela, fiecare poate sa cumpere ce vrea, spuneam ca daca vorbestei despre calitate, nu poti sa compari, bara M facuta la suceava cu restu, si cum ziceam si eu si WLF, la montat e mai greu decat la cumparat, si decat sa imi dea jos jumatate de masina sa monteze bara + anexe si sa stea naspa, mai bine cumpar bara replica, care sta la fel si nu dau nimic jos inafara de bara... si e si la pret de nimic, stie si ciupanezu prea bine, ca in romania de ex o pereche de oglinzi de M rabatabile electric cu sticla cu tot, sunt peste 300 de euro, si in state costa 170$ aceleasi oglinzi. Poate-si cumpara aia din state de la dezembrari cum zicea WLF, uite ai posibilitatea sa incerci de la dezmembrari din state prin cineva de acolo si sa iesi la pret de nimic, din partea mea cumpara-ti de unde vrei, dar atitudinea ta o dezaprob.

Am zis ca exista bari M, plug and play si repede ai zis ca nu exista, ca trebuie cumparate si anexele de rigoare, si la duxter ai fost mai maleabil si ai aprobat ca da intr-adevar exista si bari replica..

Link to comment
Share on other sites

.@Lifestyle: Eu inteleg ca tu simti nevoia de a te contrazice insa daca nu ai argumente, ce rost are?

 

Ai vazut in viata ta cum arata un E39 sau un E46 cu bara de M replica?

 

Eu am vazut mai multe si nu pot spune ca sunt de calitate.

Din moment ce aceste bari sunt no-name-uri, calitatea lor este indoielnica

 

Eu nu inteleg, la cluj se circula cu carute ? sau care-i faza de eu n-am vazut masini cu bari replica ?, sunt naspa si sunt de calitate, nu poti lua in considerare pe ala de la suceava ce face bari...

 

Daca vrei calitate maxima dai banu iei kitu de M, si nu ti se potriveste pe masina, ca ala ce monteaza nu prinde suruburile bine, si ti se decaleaza cu 2 mm, si ai vazut ca se observa si 2 mm, esti culmea cand este user pe forum care si-o facut masina la AB, cu piese originale si asa a iesit.

Nu are rost sa o lungim, conculziile s-au tras,

 

1. ori eu is orb, ori masini sunt doar la bucuresti, sau is nascut ieri.... si comparat cu vasta lui experienta de viata, eu nu am vazut masini, (DE UNDE ATATA AROGANTA ?)

2. Daca baiatu de la suceava face ligheane, toata lumea face

3. Toate masinile-s noi nu au avut accidente minore, si cu piese originale "de dimensiuni" e foarte greu sa le monteze aiurea sa se vada.

Edited by Lifestyle
Link to comment
Share on other sites

Da, una e sa dai 500, alta e sa dai 1000. Tocmai de aia ziceam ca, mai bine, decat 550 cat am dat eu pe bara aia, pentru CA MA GRABEAM sa-mi scot panarama de masina din service, mai bine mai asteptam o saptamana, doua, si luam naibii TOT PACHETUL cu 1100 de euro. Nu?

 

Na, uite ce ziceam: http://www.salesafter.de/product_details.php?id=114 :twoup:

Edited by ihearto
Link to comment
Share on other sites

@Lifestyle: Hai sa-ti explic ceea ce nu ai inteles.

 

Barele originale de pachet M vin cu aparatori de noroi diferite, cu alte trasee de racire a franelor si cu alte scuturi.

 

Barele replica se potrivesc cu aparatorile de noroi standard insa nu la fix.

 

Iar cu oglinzile mai exista o faza...

 

Am vazut la M5 cum arata oglinzile si am facut comparatie cu oglinzile replici cumparate de un coleg de pe forum.

 

Din pacate, oglinda replica de la sofer arata destul de ciudat pentru ca marginea de plastic a oglinzii nu este destul de mare, din aceasta cauza ramane sticla pe afara atunci cand este reglata corect.

 

Din cauza este este si foarte usor sa ramai fara sticla, se poate smulge dintr-o miscare din moment ce latura exterioara este in afara carcasei.

 

Pe scurt, accesoriile originale sunt de o calitate incomparabila cu accesoriile aftermarket.

 

L.E: Eu nu am fost deloc arogant, se vede ca n-ai nici un argument.

 

Chiar nu stiu de ce nu poti intelege ca o bara originala este mult mai de calitate decat una replica.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

 

Nu plange, e vrajeala. A fost oferta la 666 euro pentru kit-ul de E46, am trimis om acolo, nu era pe stoc. Cand a aparut pe stoc, binenteles pretul era 1080 Euro si l-au sunat pe omul meu sa mearga sa ridice comanda, evident ca la noul pret.

 

E de reclama, si nemtii sunt smecheri ce crezi.

Link to comment
Share on other sites

Ciupanezu: vorbeam de oglinzile cumparate de pe ebay.de.. la 300 de euro sau ebay.com la 170$, sunt aceleasi oglinzi, si la noi in ro, la 300 de euro , nu gasesti "originale" M5, ci tot din astea de pe ebay.

 

Si hai sa-ti mai zic o treaba care nu o intelegi tu, uite pana si la vulcanizare cand am schimbat cauciucurile, s-a chinuit omu 5 minute sa dea jos capacu de la jante, si pana la urma s-a stricat o clema din aia.... sau, la service la electronist care desface nonstop, elemente prinse de caroserie cu cleme, si iti scoate un panou sau ceva si se rupe cate-o clema, se mai indoaie cate un element de prindere, ce te face pe tine sa crezi, ca daca vine Domnu inginer GIGEL de la AB, iti da jos toate si ti le monteaza la loc perfect ? Si vezi tu ca si aparatorile alea de plastic isi mai modifica forma, de la noroi, zapada, etc..

 

.E: Eu nu am fost deloc arogant, se vede ca n-ai nici un argument.

 

Chiar nu stiu de ce nu poti intelege ca o bara originala este mult mai de calitate decat una replica

 

Tu esti culmea , cum nu esti arogant cand dai replici ca "eu nu am vazut masini cu bari replica" ..

Edited by Lifestyle
Link to comment
Share on other sites

L.E: Eu nu am fost deloc arogant, se vede ca n-ai nici un argument.

 

Chiar nu stiu de ce nu poti intelege ca o bara originala este mult mai de calitate decat una replica.

 

Pai evident ca e mai de calitate, dar nu vrei sa intelegi ce spune el, nu e garantat ca va iesi mai bine decat daca ai fi pus o bara replica, din cauza deficientelor de montaj. Ma faci sa ma repet, vreau sa vad cum o sa stea o bara originala de M pe E39-le tau din 98 toamna. Crezi ca nu s-a umblat la el si s-a improvizat pana acum?

 

Stiu ca pe salesafter nu sunt incluse si aparatorile de noroi si restul plasticelor.

 

La 1080 erau incluse sau erau doar barele?

 

Pai era aceasi oferta, dar nu mai era taiat pretul cu rosu si binenteles era pe stoc. Bari si praguri evident.

 

Deci nu va mai uitati pe salesafter ca va uitati degeaba. Cautati-i pe ebay.de si o sa vedeti ce preturi au acolo.

Link to comment
Share on other sites

Cam asta era ideea, ca mizeaza ca se va potrivi perfect un kit original M, cand trebuie sa recunoastem ca fierele se mai deformeaza.. si omu care zice ca a cumparat masina cu 50.000 km nelovita, nu vrea sa creadaca ca are masina stramba, mai degraba da vina pe bara...

 

Acuma ciupanezu, tu chiar crezi ca vb aiurea ? am un vopsitor foarte bun, si nu ma tine sa-i dau la vopsit bara si capota, pentru ca nu-s sigur ca daca le da jos , le pune la fel de bine sus, crezi ca asa usor e sa montezi elemente OEM ?am vazut masina impecabila, data la vopsit sa-i schimbe culoarea , si dupa vopsire scartia din toate partile si pe deasupra intrau si gaze in masina... si de aceea eu totdeauna mai bine incerc sa ma documentez care e cel mai de calitate si simplu upgrade de felul acesta, ca nu-mi e tot una sa dea jos o bara sau sa dea jos si aparatori si alte minuni.

Edited by Lifestyle
Link to comment
Share on other sites

Cam asta era ideea, ca mizeaza ca se va potrivi perfect un kit original M, cand trebuie sa recunoastem ca fierele se mai deformeaza..

 

Parerea mea e sa lase masina asa cum este. Daca nu e stricat, nu repara.

 

O sa isi faca draci degeaba, oricat de original o fi kit-ul tot arunca cu banii pe geam.

Edited by WLF
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.