Jump to content

Masina nu trage peste 3000 ture


Recommended Posts

Salut,

Recent mi-am luat un BMW 320d din 1999 (136 CP). Masina arata si se misca foarte bine. Dar am doua mici probleme cred eu...Poate cineva s-a mai confruntat cu asa ceva si are vreun raspuns.

Am incercat sa merg si eu mai tare cu ea dar in viteza a 5-a masina se opreste la 3000 si ceva de ture si nu trece de 140 km/h. Am incercat sa trec de aceasta limita de mai multe ori si de vreo doua ori am reusit sa trec ajungand la 200 km/h.Am setat pilotul automat la viteza de 160km/h si masina merge super ok.Apoi am franat pana la 100 km/h si am cerut sa revina la aceasta viteza... masina urca frumos in viteza dar se opreste tot la 140 cu toate ca trebuia sa revina la 160... Nu am nici o idee de la ce poate fi asta. Unii zic ca este de la debitmetru.Mai nou aceeasi problema se intampla si in viteza a 4-a...Acul de consum ramane blocat pe la 7-8 l.

 

Multumesc

Edited by Ionel
Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

 

Chiar astazi am fost la service cu aceeasi problema cu aceeasi masina.

Ar fi bine sa testezi debitmetrul in prima faza.

Eu l-am schimbat acum 1 luna si nu este el vinovat pentru acest simptom. La turbo ai o electrovalva care a luat-o razna - costa cam 100 USD.

Cumva pana la 3000 RPM fuge de rupe mai nou ? Asta pentru ca turbo este pe direct acum si dupa 3000 RPM calculatorul citeste un cod de eroare (din cauza presiunii mari din turbo) si intra imediat in modul avarie - si hop apare limitarea.

 

Sper sa te ajute informatia asta.

Link to comment
Share on other sites

Am fost si eu la un service astazi si mi s-a zis ca inca nu se poate diagnostica debitmetrul ca nu stiu ce valve in numar de doua au probleme.Urmeaza sa le schimb.Costa in jur de 200-250 euro.

Sper sa fie doar valvele ca daca mai e si debitmetrul e naspa...O groaza de bani

 

Sa vad maine daca e totul ok.

 

Salut,

Chiar astazi am fost la service cu aceeasi problema cu aceeasi masina.

Ar fi bine sa testezi debitmetrul in prima faza.

Eu l-am schimbat acum 1 luna si nu este el vinovat pentru acest simptom. La turbo ai o electrovalva care a luat-o razna - costa cam 100 USD.

Cumva pana la 3000 RPM fuge de rupe mai nou ? Asta pentru ca turbo este pe direct acum si dupa 3000 RPM calculatorul citeste un cod de eroare (din cauza presiunii mari din turbo) si intra imediat in modul avarie - si hop apare limitarea.

 

Sper sa te ajute informatia asta.

53847[/snapback]

Link to comment
Share on other sites

Mda.. aceleasi valve le-am comandat si eu astazi la Filaret.Problema mea, se apropie mult cu a voastra.Trage cand vrea dupa 2000 rotatii, dar totusi trage da' greu asta pana imi intra turbina klumea pe la 3000 turatii. Daca nu aveam turbina.. probabil ca nu mai ajungeam la 4-4500 rotatii si la viteza maxima.
Link to comment
Share on other sites

Azi mi-am schimbat cele doua electrovalve.Cu totul cu manopera care a durat vreo 40 de min m-a ajuns cam la 8 mil si ceva.

O sa incerc diseara sa vad daca s-a rezolvat problema ca momentan nu-mi dau seama.Pe calculator dupa ce s-a resetat eroarea nu a mai aparut iar debitmetrul confrom calculatorului se pare ca functioneaza aproximativ bine.Nu era in parametrii maximi dar merge bine.

De curiozitate cat dai la Filaret pe electrovalvele acelea.

 

Ionel

Link to comment
Share on other sites

650 RON, fara manopera.. deci.. tot pe langa 8 mil.

 

Spune-mi.. la tine facea figurile alea dupa ce se incalzea motorul bine.. in mers de oras?.. sau mereu ?

 

Edit: te intreb, ptr. ca daca masina ta nu urca peste 140km, indiferent de regimul de mers, sau temperatura.sau etc.. schimbarea valvelor nu rezolva problema.E debimetrul 100%.

Daca face fitze.. ba merge , ba nu merge, ba te baga in scaun ba abia tragi de ea.. aici intervin valvele, asta e comportamentul lor, nu deschid cand trebuie, si cand vrei tu.

Edited by CrissXL
Link to comment
Share on other sites

Se pare ca s-a rezolvat problema

Acum trage bine si liniar.Asta ma duce cu gandul ca valvele erau problemele mai ales ca la testul de debitmetru fluxul de aer cand masina era pe loc si o acceleram era la cam 3/4 din maxim cat trebuia sa aiba normal.

Probabil ca o fi si debitmetrul dar acum problema e rezolvata.

Nu am incercat sa ajung la 140 decat cand motorul era cald oricum se incalzea pana sa ajung la un loc in care sa pot merge cu peste 140.

In mersul in oras nu mi-a facut niciodata vreo problema la viteze mici totul era ok.

Decat atunci cand eram in viteza a 4-a sau a 5-a se intampla asta.

La prima testare pe care am facut-o calculatorul mi-a dat eroare la valve si de aceea le-am schimbat.Acum cu ele schimbate dupa ce am resetat eroarea totul e ok nu am nici o eroare si am putut schimba si debitmetrul.Probabil ca o sa-l schimb si pe acela dar mai incolo.

de luat cred ca-mi iau debitmetrul de la BOSH cel care trebuie pentru masina asta nu unul care sa-l recalibrez sau sa mai fac cine stie ce.Probabil ca e mai bine asa nu?

 

 

650 RON, fara manopera..  deci..  tot pe langa 8 mil.

 

Spune-mi..  la tine facea figurile alea dupa ce se incalzea motorul bine..  in mers de oras?..  sau mereu ?

 

Edit:  te intreb, ptr. ca daca masina ta nu urca peste 140km, indiferent de regimul de mers, sau temperatura.sau etc.. schimbarea valvelor nu rezolva problema.E debimetrul 100%.

Daca face fitze..  ba merge , ba nu merge, ba te baga in scaun ba abia tragi de ea..    aici intervin valvele,  asta e comportamentul lor,  nu deschid cand trebuie, si cand vrei tu.

54067[/snapback]

Link to comment
Share on other sites

Daca face fitze..  ba merge , ba nu merge, ba te baga in scaun ba abia tragi de ea..    aici intervin valvele,  asta e comportamentul lor,  nu deschid cand trebuie, si cand vrei tu.

54067[/snapback]

 

Ce expert ai devenit. :blink:

Link to comment
Share on other sites

Nu stiu cu ar putea sa se curete valvele acelea pentru ca din cate am vazut sunt incapsulate si am inteles ca in interiorul lor e o bobina sau ceva de genul asta.

Dar daca te intereseaza si stii sa le cureti ti le dau pe acestea la jumate de pret si-mi mai recuperez niste bani:) Ce zici de asta?

 

Bine ca s-a rezolvat. E de avut in vedere ca valvele alea se mai si curata...

 

Cred ca merita incercat, inainte sa le comanzi...

54178[/snapback]

Link to comment
Share on other sites

Din cate am inteles eu valvele acestea sunt comandate de debitmetru si se regleaza cantitatea de aer din motor.

Nu prea ma pricep dar asta cred ca fac...

 

Cum lucreaza valvele respective?Ce actioneaza si cum sunt actionate?

Vad ca te pricepi.

 

Multumesc!

54298[/snapback]

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Salutare,

Intre timp mi-a picat si pompa de motorina si nu a mai pornit deloc masina.... Asa ca a trebuit sa-mi iau alta.Si cu ocazia asta am zis hai sa iau si un debitmetru nou ca sa fie masina ca noua...

Totul a mers bine vreo 3000 de km.Am mers cu ce viteza am vrut eu si masina mergea perfect pana duminica asta cand am zis sa mai fac un test.Am mers vreo 20 de min cu o viteza constanta de 190-200 km/h si apoi am retorgradat la 140 si am incercat iar sa accelerez... dar sa vezi masina si-a revenit la vechile obiceiuri nu mai vroia sa accelereze.Am reusit sa o fac din nou sa accelereze dupa ce am scos-o si am bagat-o iar in viteza...

Are cineva vreo idee de la ce ar putea sa fie problema asta?E ciudat ca tot apasam pe acceleratie si nici acul de consum nici cel de turatii nu se miscau deloc...

 

Multumesc

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.