Jump to content

Scurgere ulei la motor 525d e60


Recommended Posts

Stiti cumva de vreo problema des intalnita la 525d e60 model 2004 legata de vreo scurgere de ulei la motor? Tocmai m-am intors de la service si am descoperit ca aveam o scurgere de ulei destul de mare la motor. Pe joja de ulei nu s-a cunoscut diferenta, iar in bord nu mi-a aparut nici o eroare. Mecanicii de acolo nu si-au putut da seama de unde vine si mi-au curatat orice urma de ulei, urmand ca peste 100 de km sa merg sa vada de unde vine. In curte nu am nici o picatura de ulei, dar scutul mi-a fost plin. Masina am luat-o de o luna si nu stiu daca asa a fost sau a aparut de cand e la mine. Oricum ulei s-a scurs si a ajuns pana aproape in spatele masinii iar cea mai mare pata era in jurul busonului de scurgere a uleiului, plus ca petele de ulei erau pana in partea de sus a motorului, pana aproape de bujii. Mecanicii spun ca petele ar fi putut fi impinse in sus datorita curentilor de aer. Daca stiti de vreo "boala" la acest model va rog sa imi spuneti pentru ca cei de la service mi-au zis ca daca e nu stiu ce semering trebuie dat jos motorul si toata operatiunea dureaza vreo 2 3 zile, nefiind dispus sa las atat masina in service, doar daca este chiar necesara o astfel de interventie.

 

Stiu ca ceea ce v-am descris nu poate duce la un diagnostic precis, dar daca cineva a mai avut probleme cu asa ceva, poate ma ajuta cu ceva informatii.

 

Multumesc anticipat.

 

P.S. In oras nu avem reprezentanta, cea mai apropiata fiind la 120km in Cluj-Napoca + ca nu am deloc incredere in cei de acolo dupa ce am luat doua tzepe de la ei, deci as evita reprezentanta.

Link to comment
Share on other sites

Probabil la ultimul schimb de ulei nu au schimbat si oring-ul (garnitura) de la dopul de scurgere.

 

Nu stiam ca exista asa ceva. Cred ca nici acum nu au schimbat nimic. Garnitura se cumpara separat sau vine impreuna cu filtru? Mie mi-au zis ca daca uleiul se scurge pe la dopul de scurgere trebuie data jos baia de ulei si refacut filetul, apoi pus un nou dop de scurgere.

Link to comment
Share on other sites

Probabil la ultimul schimb de ulei nu au schimbat si oring-ul (garnitura) de la dopul de scurgere.

 

Nu stiam ca exista asa ceva. Cred ca nici acum nu au schimbat nimic. Garnitura se cumpara separat sau vine impreuna cu filtru? Mie mi-au zis ca daca uleiul se scurge pe la dopul de scurgere trebuie data jos baia de ulei si refacut filetul, apoi pus un nou dop de scurgere.

SE POATE REZOLVA MAI SIMPLU SI MAI PUTIN COSTISITOR EXISTA O SOLUTIE DE ETANSARE IN CARE SE POATE BAGA BUSONUL INAINTE DE INFILETARE SI AR TREBUI SA NU MAI DEA PE ACOLO

Link to comment
Share on other sites

Exact aceeasi treaba o am si eu de 1 sapt. Am fost la un mecanic si a zis ca este filtrul epurator, dar nu cred. Mai plauzibila e chestia cu semeringul ala. Maine schimb filtrul si am sa revin cu rezultatul. Totusi nu cred ca trebuie dat motorul jos pentru un semering. :twoup: Edited by Dan Alex
Link to comment
Share on other sites

Intradevar nu curge pe la buson. Am verificat si e uscat. Din cate am vazut si la mine se scurge de undeva din fata. Dar scurgerea e destul de mica. Urmeaza sa merg luni sa constate exact de unde e. Am sa revin cu diagnosticul exact.
Link to comment
Share on other sites

Am schimbat filtrul si vad ca e uscat. Tu ce ai rezolvat?

 

Deocamdata nimic. M-au trimis sa ma plimb mai mult cu masina pt ca inca nu isi puteau da seama de unde vine. Pe finalul saptamanii merg la Cluj si poate reusesc cei de acolo sa imi spuna de unde curge. Oricum, la cat de putin curge nu imi pot da seama de unde era atat de mult ulei in scuturi.

Link to comment
Share on other sites

Ar trebui sa cureti compartimentul motor cu degresant, astfel vei vedea mai usor pe unde pierde ulei.

Verifica-ti galeria de admisie,,aceeasi problema o am si eu,,cand am constatat acea pierdere de ulei ,,se prelingea de undeva de sus..de la galerie,,Asta e chiar o problema majora la E60 525,,esti al 5-lea caz pe care al aud cu aceasta problema..BAFTA

Link to comment
Share on other sites

Ar trebui sa cureti compartimentul motor cu degresant, astfel vei vedea mai usor pe unde pierde ulei.

Verifica-ti galeria de admisie,,aceeasi problema o am si eu,,cand am constatat acea pierdere de ulei ,,se prelingea de undeva de sus..de la galerie,,Asta e chiar o problema majora la E60 525,,esti al 5-lea caz pe care al aud cu aceasta problema..BAFTA

 

Aha. Mersi de sfat. Si ai rezolvat problema? Ce era defect, sau cum s-a rezolvat?

Link to comment
Share on other sites

Ar trebui sa cureti compartimentul motor cu degresant, astfel vei vedea mai usor pe unde pierde ulei.

Verifica-ti galeria de admisie,,aceeasi problema o am si eu,,cand am constatat acea pierdere de ulei ,,se prelingea de undeva de sus..de la galerie,,Asta e chiar o problema majora la E60 525,,esti al 5-lea caz pe care al aud cu aceasta problema..BAFTA

 

Aha. Mersi de sfat. Si ai rezolvat problema? Ce era defect, sau cum s-a rezolvat?

nu am rezolvat inca,,probabil e fisurata galeria,,sau pe la garnitura pierde ulei ,o sa merg sa verific la un service privat unde am acces sa vad ce se lucreaza

..te sfatuiesc si pe tine la fel sa faci ,,inainte de a merge la bmw

Link to comment
Share on other sites

galerie fisurata la 525d ? probabil de la prea multi calutzi :twoup: greu imi vine a crede...

 

eventual uita-te pe peretii motorului , verifica garnituri , vezi sa nu curga pe la intercooler , ar mai exista si posibilitatea ca de la ultimul schimb sa fi curs ulei pe scut si sa ramana printre formele alea...

Link to comment
Share on other sites

cum o rezolv am sa postez. deocamdata nu am mai fost la service din lipsa de timp iar uleiul l-am tot verificat si nu scade deloc. oricum stiu ca pe undeva se prelinge pt ca era din nou pata data trecuta cand am ridicat-o pe elevator. aveau si e39 o problema asemanatoare?
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 1 month later...

Problema este grava.

Uleiul este de la galeria de admisie. Din ce am inteles este din cauza filtrului epurator. (filtrul epurator este in alta parte ...dar au legatura).

Cand este infundat se face presiune si cedeaza garniturile sau galeria (care e din plastic). Concluzie :) ...trebuie schimbate 2,3 ..eventual 7 si 4, asta in cazul in care nu a cedat si galeria. http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=11&fg=40

Schimbare filtrului epurator ar fi recomandata la 30000km. Ce e mai grav ...este ca se poate duce turbina. Atentie unde faceti :) reparatia .... galeria este extrem de muradara ...si majoritatea in loc sa o curete o schimba. (zic ca e fisurata). Mare atentie si cum este curatata ...daca ramane mizerie ....este trasa pe admisie si se duce in turbo.

Edited by Dan Alex
Link to comment
Share on other sites

Atentie unde faceti :) reparatia .... galeria este extrem de muradara ...si majoritatea in loc sa o curete o schimba. (zic ca e fisurata). Mare atentie si cum este curatata ...daca ramane mizerie ....este trasa pe admisie si se duce in turbo.

 

Cum sa ajunga mizeria din admisie in turbo? :)

Link to comment
Share on other sites

Atentie unde faceti :) reparatia .... galeria este extrem de muradara ...si majoritatea in loc sa o curete o schimba. (zic ca e fisurata). Mare atentie si cum este curatata ...daca ramane mizerie ....este trasa pe admisie si se duce in turbo.

 

Cum sa ajunga mizeria din admisie in turbo? :)

Am sa intreb maine si iti zic exact. E posibil sa fi inteles eu gresit.

Edited by Dan Alex
Link to comment
Share on other sites

Am rezolvat eu problema,galeria nu era fisurata duar garniturile erau duse pe unde si prelingea uleiul,dar a trebuit sa cumpar una noua :),, (daca e cineva interesat de o galerie second )

 

pai daca era buna de ce ai schimbat-o si cat te-a costat cea noua?

Link to comment
Share on other sites

Am rezolvat eu problema,galeria nu era fisurata duar garniturile erau duse pe unde si prelingea uleiul,dar a trebuit sa cumpar una noua :),, (daca e cineva interesat de o galerie second )

 

sunt eu interesat la ce pret o dai ? de e39 sau e60

 

sunt curios care parte din ifltru epurator se blocheaza... tinand cont ca la e60 e filtru epurator din plastic care nu se infunda... si cam u ai ce schimba la el..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.