Jump to content

Seria 1 sau seria 3 la aceiasi bani


alexutzu320d

Recommended Posts

Buna colegi cu Bmw.

Vreau sa ma upgradez, eu am 320 d din 2001.Daca-l vand si cu ce mai am eu ajung undeva la 15-16000 de eur.

Dar sunt foarte indecis in privinta a ceea ce vreau sa detin mai tarziu si anume seria 1 sau seria 3.La bani astia am vazut ca pot sa cumpar un 3-ar din 2004 cu sportpaket 2 diesel care sincer e foarte frumos dar are numai 150 de caluti dar tot la aceiasi suma se poate cumpara si un 1-ar cu 163 de caluti tot diesel la fel de frumos.

Numai ca eu nu am avut asa multe masini si nici prea multi prieteni cu asa ceva deci va intreb pe voi.Rugamintea mea ar fi sa imi da-ti argumente la ceea ce spuneti.Eu sincer nu stiu dar parca 1-ar e prea mic pentru 163 de caluti nici nu cred ca e indeajuns de stabil ca sa poti struni herghelia aia.La 3-arul meu de 136 de caluti ii poti struni foarte bine mai ales cu 225/50 la cauciucuri ba chiar ar mai fi loc de ceva, dar totusi e al naibilui de lat pe cand unarul ..............Nu denigrez seria 1 dar pare cam micut

Sincer orice parere e foarte bine venita mai ales ca nu am avut contact cu nici una dintre masinile de mai sus.

Multumesc anticipat pentru ajutorul tuturor!

Link to comment
Share on other sites

Buna colegi cu Bmw.

Vreau sa ma upgradez, eu am 320 d din 2001.Daca-l vand si cu ce mai am eu ajung undeva la 15-16000 de eur.

Dar sunt foarte indecis in privinta a ceea ce vreau sa detin mai tarziu si anume seria 1 sau seria 3.La bani astia am vazut ca pot sa cumpar un 3-ar din 2004 cu sportpaket 2 diesel care sincer e foarte frumos dar are numai 150 de caluti dar tot la aceiasi suma se poate cumpara si un 1-ar cu 163 de caluti tot diesel la fel de frumos.

Numai ca eu nu am avut asa multe masini si nici prea multi prieteni cu asa ceva deci va intreb pe voi.Rugamintea mea ar fi sa imi da-ti argumente la ceea ce spuneti.Eu sincer nu stiu dar parca 1-ar e prea mic pentru 163 de caluti nici nu cred ca e indeajuns de stabil ca sa poti struni herghelia aia.La 3-arul meu de 136 de caluti ii poti struni foarte bine mai ales cu 225/50 la cauciucuri ba chiar ar mai fi loc de ceva, dar totusi e al naibilui de lat pe cand unarul ..............Nu denigrez seria 1 dar pare cam micut

Sincer orice parere e foarte bine venita mai ales ca nu am avut contact cu nici una dintre masinile de mai sus.

Multumesc anticipat pentru ajutorul tuturor!

 

fa un test drive cu seria 1,nu am condus dar sunt convins ca nu are probleme de stabilitate sau aderenta la 163cp :twoup:

 

depinde si pentru ce iti trebuie masina,seria 3 e mai incapatoare ...seria 1 mai de oras

 

mai ia in calcul si intretinerea ...e46 cred ca este mai ieftin din punctul asta de vedere

 

as lua un 3'er bine dotat decat un seria 1 mai chelutz

Link to comment
Share on other sites

Thanks armin

Hei voi cei cu seria 1 nu zice-ti nimic.Chiar nu va-ti intalnit cu un 3 care sa va dea batai de cap?Sau poate chiar care v-a depasit in ciuda eforturilor voastre de a nu-l lasa? :twoup:

Ceilalti cu seria 3 nu v-ati intalnit cu un unar niciodata cum vi s-a parut?Statea bine pe picioare in curbe sau se dadea ca sa treceti voi? :twoup:

Nu ati incercat nici o liniuta sa vede-ti acre e mai bun?

Link to comment
Share on other sites

Thanks armin

Hei voi cei cu seria 1 nu zice-ti nimic.Chiar nu va-ti intalnit cu un 3 care sa va dea batai de cap?Sau poate chiar care v-a depasit in ciuda eforturilor voastre de a nu-l lasa? :twoup:

Ceilalti cu seria 3 nu v-ati intalnit cu un unar niciodata cum vi s-a parut?Statea bine pe picioare in curbe sau se dadea ca sa treceti voi? :twoup:

Nu ati incercat nici o liniuta sa vede-ti acre e mai bun?

 

 

daca vrei liniutze ia benzina

Link to comment
Share on other sites

eu am 120d si sincer sunt suuper multumita de el... cu un sport pack care ii rigidizeaza suspensia, cei 163 de caluti, cum le zici tu, nu sunt chiar atat de multi. eu chiar vroiam sa-i pun un soft... ce este adevarat, este ca 1-arul este mult mai nervos decat un 3-ar cu acelasi motor, tocmai pentru ca, desi nu este o diferenta considerabila de greutate (seria 1 are 1450 kg! deci este o masina destul de grea...) seria 1 este compact. acum... depinde ce iti doresti ... avantajul la un 3 ar fi spatiul... trebuie sa recunoastem ca intr-un seria 1, desi porbagajul este destul de incapator, doar 2 persoane stau comod in masina, cele din spate nemaiavand acelasi spatiu... pe distante mici, merge, si oricum, la mine in masina cel putin, rar am mai mult de 1 pasager...

cat despre consum... 10% oras, 6-7% in afara, in functie de stilul de condus... la "smuls", rareori sare de 8%, asta in contextul daca vrei sa vezi ca cei 240 km de pe bord sunt reali sau nu! :twoup:

 

Thanks armin

Hei voi cei cu seria 1 nu zice-ti nimic.Chiar nu va-ti intalnit cu un 3 care sa va dea batai de cap?Sau poate chiar care v-a depasit in ciuda eforturilor voastre de a nu-l lasa? :D

Ceilalti cu seria 3 nu v-ati intalnit cu un unar niciodata cum vi s-a parut?Statea bine pe picioare in curbe sau se dadea ca sa treceti voi? :twoup:

Nu ati incercat nici o liniuta sa vede-ti acre e mai bun?

 

fac o liniuta cu un 3-ar! :D

care se baga?

 

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?sho...c=33772&hl=

Edited by suri
Link to comment
Share on other sites

120d cu suspensii sport e foarte stabil, vei fi uimit! Numai ca pe drumuri proaste...cam dura

Vorbind de masini de serie, 120d bate rau 320d, mult mai rapid si mai usor de strecurat cu ea!

Daca ai mai multi prieteni pe care vrei sa-i plimbi insa nu te-as sfatui sa iei Seria 1, in spate merg doar 2 persoane si pe distante scurte, nu pt un concediu prin Europa!

Link to comment
Share on other sites

Vorbind de masini de serie, 120d bate rau 320d, mult mai rapid
Mda, rau de tot.

 

120D

 

PerformanĂže

Valoarea rezistenĂžei la frecare(cw) 0,30

Viteza maximĂŁ (km/h) 228

AcceleraĂžie 0-100 km/h (in s) 7.6

AcceleraĂžie 0-1000 m (in s) 28,2

AcceleraĂžie 80-120 km/h ĂŽn treapta 4/5 (in s) 6,4/8,0#

 

 

320D

 

PerformanĂže

Valoarea rezistenĂžei la frecare(cw) 0.28

Viteza maximĂŁ (km/h) 232

AcceleraĂžie 0-100 km/h (in s) 7.9

AcceleraĂžie 0-1000 m (in s) 28.5

AcceleraĂžie 80-120 km/h ĂŽn treapta 4/5 (in s) 6,6/8,4

Link to comment
Share on other sites

La bugetul sau si la ceea ce vrea, dupa cum ai vazut, 120d dupa 2004

sau 320d 2004

 

Iata date comparative din testele facute de AMS Germania:

 

 

Model 120d 320d

Putere 163 CP 150 CP

Cuplu 340Nm 330 Nm

Cx 0,31 0,27

Greutate 1444 Kg 1539 Kg

Portbagaj 330/1150 Litri 440 Litri

0-60 3,5

0-80 5,9 6,1

0-100 8,1 9

0-120 11,7 13,4

0-140 15,7 18,5

0-160 21,2

V Max 219 220

400m 15,8

1000m 29,2 30,3

60-100 4 6,8 7,2

60-100 5 9,6 10,4

60-100 6 19,9

80-120 4 6,9 7,6

80-120 5 9,1 9,4

80-120 6 12,4 12,6

Zgomot 100 Km/h 63Db 67

Zgomot 130 Km/h 68Db 70

Franare 100-0 35/36,3m rece/cald 39/39,6

Slalom 64/63,6 Km/h gol/incarcat 62,5/61,1

Acc laterala 0,98

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

scuze, le-am trecut gresit... reformulez

Link to comment
Share on other sites

Seria 1 este o masina draguta insa seria 3 este clasa superioara.

 

Diferenta de performante intre seria 1 si seria 3 motorizate identic este foarte mica si sa fim seriosi, nu constituie motivul principal al achizitiei unei seria 1 in detrimentul unei serii 3.

 

Sfatul meu este sa conduci ambele masini, neaparat motorizate similar, astfel vei vedea care dintre ele iti place mai mult.

Link to comment
Share on other sites

Model ..........................120d.................................320d

Putere..........................163 CP ............................150 CP

Cuplu ..........................340Nm.............................. 330 Nm

Cx ...............................0,31................................. 0,27

Greutate....................... 1444 Kg ..........................1539 Kg

Portbagaj .....................330/1150 Litri ...................440 Litri

0-60 ..............................3,5

0-80 ..............................5,9 .................................6,1

0-100 .............................8,1 .................................9

0-120 .............................11,7 ...............................13,4

0-140 .............................15,7 ...............................18,5

0-160 .............................21,2

V Max .............................219................................ 220

400m .............................15,8

1000m ............................29,2 ...............................30,3

60-100 4 .........................6,8 ..................................7,2

60-100 5 .........................9,6 ..................................10,4

60-100 6 .........................19,9

80-120 4 ..........................6,9 ..................................7,6

80-120 5 ..........................9,1.................................. 9,4

80-120 6 ..........................12,4 .................................12,6

Zgomot 100 Km/h .............63Db ................................67

Zgomot 130 Km/h .............68Db ................................70

Franare 100-0 ...................35/36,3m rece/cald ............39/39,6

Slalom ............................64/63,6 Km/h gol/incarcat ....62,5/61,1

Acc laterala...................... 0,98

Link to comment
Share on other sites

alexutzu320d: trebuie sa te gandesti foarte bine la ce iti trebuie masina, ai vazut ce zicea suri, nu ? in seria 1.. incap 2 persoane sa stea lejer, alea din spate cam sufera, daca nu vrei ceva mare... ia-ti ceva moderat adica seria 3, daca vrei ceva mic... ia seria 1 sau seria 3 :twoup:. Tu sti, eu merg pe ideea ca mai bine sa ai ceva spatiu in plus...

 

Referitorl la aspectul performantelor, eu zic ca este nesemnificativ, nu e de speriat nici una dintre cele 2...

Edited by Lifestyle
Link to comment
Share on other sites

@ Lifestyle: ce inseamna "de speriat"? hai sa fim seriosi... nici 1, nici 3-ul nu sunt vreun M...
120D si 320D sunt peste 2/3 din masinile cu care te intalnesti pe strazi. Si daca e sa fim "seriosi", in acelasi mod, nici M-ul nu e vreun Koenigsegg.
Link to comment
Share on other sites

tocmai aia era ideea: comparam performantele a doua modele pe care le vedem in fiecare zi pe strada, si care sunt masini de zi cu zi! deci nu putem avea pretentii sa fie vreo masina de curse...

pe de alta parte, iarasi, daca le comparam cu celelte marci/ modele vazute tot pe strada, trebuie sa recunoastem ca nu stau prea rau, ca performante, siguranta, optiuni si nu in ultimul rand pret.

Link to comment
Share on other sites

pai tocmai aia era ideea :twoup:, ca userul ce vrea sa cumpere, se speria de 163 cp... cum ii va controla pe sosea :twoup: , si ziceam ca nu sunt de speriat :D. Eu personal as merge pe seria 3... totusi trebuie sa recunosc fara sa exagerez ca m-am invartit in jurul facultatii 45 de minute, dupa care am parcat masina cam la 2/3 distanta intre scoala si casa.... un pic mai bine decat daca mergeam pe jos... :D de aveam seria 1.. gaseam loc lejer.
Link to comment
Share on other sites

suri :twoup: sunt ferm convins ca nu e smart, nu vreau sa jignesc pe nimeni , cum ziceam... ma simt foarte bine in seria 5 si vroiam o masina mai mare fata de seria3..., dar daca luam seria 3 ma simteam perfect si in ea, si sunt convins ca de luam seria 1, ma adaptam si tot ma simteam foarte bine, inconvenientele legate de drumuri mai lungi se rezolvau cumva :twoup:
Link to comment
Share on other sites

Multumesc tuturor pentru pareri.Eu cel putin din ceea ce mi-ati spus este ca modelele sunt asemanatoare in proportie de 90% in ceea ce priveste performantele, singurele diferente ar fi doar cele de spatiu.Eu unu credeam ca seria 1 e mai puternic dar mai instabil dar din cate imi spune-ti voi vad ca nu e asa

Cred ca alegere aperfecta cel putin pentru mine in conditiile in care nu am nici bani sa ii arunc pe fereastra ar fi un 3-ar in continuare :twoup:

 

:twoup:

Link to comment
Share on other sites

si suta in 8 secunde e de speriat ? asta e ca si topicu ala ... "cum conduci masina cu peste 200 cp...." rezumatul a zeci de pagini = "ca orice alta masina". Ciupanezu nu e ca si cum curbele le abordezi cu viteza mai mare ca ai motoru mai puternic... si astfel sa fie periculos un M3.... sau pornind de la semafor, stranuti odata , si dai acceleratie blana, si se intoarce masina 360 de grade... :twoup: Edited by Lifestyle
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.