Jump to content

Vreau sa- mi vand Passatul 2006


asc444

Recommended Posts

Confort Line plus:

jante aluminiu (cele mai ieftine)

vopsea metalizata (blue arctic)

faruri ceata

dubluclimatronic

computer bord plus (cu inchiderea automata a usilor la plecare, deblocare optionala)

cd 8 dif (rupere)

roata de rezerva (si asta se plateste)

volan schimbator piele

oricum, nu stiu daca bmw o are, da la asta touch pe toate geamurile

Ai ceva dotari pe pasat,e cam full :twoup: Cd-ul +cele 4 difuzoare de 15w si cele 4 sunt tweetere,cu siguranta rup tot.

26.000euro pe nimic ,practic un acoperis deasupra capului daca te da nevasta afara din casa sa ai unde dormi,dar motoru ala e de tot....cum am precizat si mai sus am fost cu unu 4 motion dar la 180...ii ca si cum ai sta intr-un tractor si tremura scaunul,a dat pe el 22.000euro si are toate dotarile,dar la ce te ajuta daca nu ai motor performant,si daca vrei sa iti iei bmw pentru consum,mai bine te reorientezi dupa un citroen c3 :twoup: sau toyota aygo,iti iei bmw pentru desingn,performante si placerea de a conduce.

P.S:condurea VW din Germania,faceti masini nu vagoane lungi de 4 metri care dupa 140km/h tremura.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 156
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Conduc Passat-uri zilnic, modelul nou. In afara de scaunele de piele care arata bine si sint foarte comfortabile altceva n-au nimic de calitate.

2.0Tdi 140cai? O gluma de motor care consuma ulei ca un M5 si cu o fiabilitate sub Dacia. Niste costuri la piese de nu-ti vine sa crezi (pompa din rezervor 1400 ron, injector 2ooo ron, etc).

Nu as da niciodata un e39 sau un e46 pe Passat, indiferent de optiunile care le-ar avea pe el.

Edited by Calin78
Link to comment
Share on other sites

Acum, da

Cum am zis: sub 5 cm

 

 

De fapt sub 4 cm

De fapt nu te-ai uitat deloc atent.

 

Diferenta este de peste 30 cm.

 

Nici nu era nevoie sa-ti dau masurile exacte, se vede si cu ochiul liber ca seria 5 este cu mult mai mare fata de seria 3.

 

Lifestyle ti-a zis exact ce trebuia insa as vrea sa adaug ceva.

 

Pe cel mai chelios BMW gasesti de 3 ori mai multe optiuni decat cele pe care le-ai enumerat insa nu acesta este motivul pentru care cumperi un BMW.

 

Felul in care BMW-urile se conduc, feeling-ul de la volan, directia exacta, motoarele care inglobeaza foarte multa tehnologie sunt adevaratele motive pentru care merita sa cumperi un BMW.

 

Daca-l cumperi pentru sigla ratezi exact esentialul.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

la portofel ?

 

LE: portmoneu, (prin Transilv.) buchelar, (Transilv.) pughilareş, (prin Bucov.) pulearţ, (Ban. şi Transilv.) şlăitaf, (ĂŽnv.) portmonetă, portofoliu, (arg.) coajă, scoarţă.

Edited by cat
Link to comment
Share on other sites

Stie cineva viteza maxima (aratata pe bord) la 318i din 2000? Am mers cu un passat 1.9tdi de 131hp din 2003 la 200km/h (pe bord) si mi s-a parut destul de mult (si cred ca mai putea nitel).

 

 

viteza aratata in bord la modelul tau (118 cai)este cam de 215km/h. pentru un motor de 131cai putere nu este mult 200km/h.

Link to comment
Share on other sites

Stie cineva viteza maxima (aratata pe bord) la 318i din 2000? Am mers cu un passat 1.9tdi de 131hp din 2003 la 200km/h (pe bord) si mi s-a parut destul de mult (si cred ca mai putea nitel).

 

 

viteza aratata in bord la modelul tau (118 cai)este cam de 215km/h. pentru un motor de 131cai putere nu este mult 200km/h.

 

 

Pt un motor de 131 de cai nu este mult 200km/h, dar avand in vedere ca este un motor diesel mie mi se pare cam multicel :twoup: Mai era si variant (are vreo 80kg in plus parca)

Link to comment
Share on other sites

nu am mers mult cu viteza aia cei drept, dar ziceam ca am reusit sa o ating cu un diesel de 100 cp.... si ca mi se pare aiurea sa nu atingi 210 cu un motor de 131 cai

 

In conditii normale un motor de 100 ce cai nu atinge 200km/h. Viteza maxima este undeva pe langa 190 km/h +- ceva, restul e abatere a kilometrajului. Din proprie experienta spun ca la Ford este mare, la BMW si VW este cam de 10 km la viteza de 200km/h.

 

Am fost pasager intr-un Mondeo de 130 cai la viteza pe bord de 230 km/h. Total fals atata timp cat eu cu E46 170 cai am atins maxim 230 pe bord, iar toti caii sunt prezenti deoarece ating 0-100 km/h in 8 sec(8.2 sec da cartea)

Edited by CatalinE
Link to comment
Share on other sites

Imi cer scuze pentru intarziere: creand un subiect de discutie, este de datoria mea sa-l intretin fluent la replici imediate.

Afacerile... BMW costa...

 

Am vazut un TIR ce transporta CC-uri de la Passat; Doamne, bijuterii... Pret de start am inteles 21000 si ceva, plus TVA. Motoare imbunatatite...

Sunt incantat de modele noi, sa stie lumea ca am o masina noua...

Iau BMW, cine stie ca eu dau pe el 35000 nou, cand e model, cu indulgenta 2007, printr-un face lift, ce-l poate face oricine prin schimbarea spoilelelor.

Tot mereu am avut doar modele nou aparute, doar sa fiu printre primii, aici ma refer chiar si la Solenza... No comment...

 

 

Lifestyle vezi Paul: latimea e esentiala ca si confort...

 

Leoberti: Referindu-ne la placerea de a conduce, numai subiectivist fiind, poti spune ca Passat e un gunoi. CC-ul ma incanta, insa are interior identic si eu vreau o schimbare. Insa, daca modelul apare in Romania (de CC) in urmatoarele luni, e posibil sa-l iau doar sa fiu printre primii. Am convingerea ca e mai de senzatie decat un BMW, pretul cred ca va fi cam pe acolo, oricum merg pe 170 cp.

 

mircea gsm: auditia mea din Passat e nu numai puternica ci si de fidelitate. Nu are rost sa intram in amanunte, sunt fan: caldura tubului, exhancere, etc... Le am acasa, stiu ce vorbesc.

 

Mik15: Mercedes e de mai senzatie ca BMW. Aleg BMW pentru consum. Curbe? Nu uita de tractiunea spate ce necesita mereu cauciucuri impecabile; performante maxime doar pe drum uscat, in rest esp la greu. Scriu, presupunand...

Materiale slabe: niciodata: interior frumos, finisaje impecabile.

Pompa ulei: ghinion, se poate intampla si la Ferrari.

Plastice scartand, DA, un adevar dureros, sertarul de bord, e cam aiurea, la drum rau se aude. Dupa cateva sute de kilometri se linisteste...

 

Touring boy: Atentie, dotarile ce le-am scris sunt suplimentare fata de varianta Comfort Line, pentru care am platit in plus fata de Trend Line. VW are alt sitem de optionale... Am scaun sofer spatar reglat electric, plus 2 reglaje lombare electrice, etc...

 

Calin 78: Consumul de ulei este simpatic, mai ales daca completezi la costum, insa este o realitate. Eu am bagat doar Castrol 507 Long Life, asta in mod normal:Austria, Germania: 30000, dar fiind masina in garantie la 15000, plus ca la 15000 mai bagi un litru (in carte scrie ca un rodaj bun stabileste consumul de ulei pe veci: am obtinut, ca o lauda: 750 ml, sa nu se gandeasca nimeni ca nu ii va consuma). Oricum, la 30000 mai bagi cam 2 l, deci dupa ce se termina garantia, asa voi proceda.

 

Crisotoputernicul: Avand navigatie (cu ventuza), comparand si cu radare ale statului, la mine este astfel (VW Passat):

-pana la 100, kilometrajul imi arata mai mult cu 3 km/ora

-peste, -----------------------------------------------5 km/ora

 

In incheiere, aveam de ales in esenta, intre Mercedes si BMW. Comparativ, iau BMW pentru consum.

Nu mai revin prin a scrie ca mi l-am visat de cand imi cautam de lucru fiind somer...

Link to comment
Share on other sites

Eu am inteles un lucru: Trebuie sa-ti iei masina care-ti ofera cel mai mult. Evident aici vorbim si de ce sofer o conduce.

Trebui sa-ti iei masina care te multumeste cel mai mult, masina care te surprinde de fiecare data si masina care nu te plictiseste.

Eu am ales un 325i pentru ca e o adevarata placere de fiecare data cand ma urc in el, nu cred ca ma voi plictisi vreodata de el. Abia astept sa am undeva de mers! Ma uit permanent la consum si la bord, am uneori si 16%, dar asta nu ma sperie, ma uit doar atat, sa stiu cand trebuie sa ajung la Petrom.

Daca te uiti la consumul de 4-5-6% nu-ti lua BMW. Nu inteleg cum ai lua bmw pentru consum...

Ia-ti masina care ti se pare potrivita, daca nu conduci sportiv si calculezi si esti atent la turatii si la tot ce ai pe bord nu-ti lua bmw.

Ia-ti bmw daca ai probleme cu radarele :twoup: , daca conduci bine si-ti place sa conduci!

Sincer eu cred ca ti s-ar potrivi Mercedes.

Link to comment
Share on other sites

Odata, poate, voi avea atati bani incat sa nu ma uit la consum.

Si atunci, voi alege 177 cp de la BMW deoarece consum mai putin fata de ceilalti (cel putin).

De ce sa poluez?

 

Daca ai bani de un bmw nou ar trebui sa-ti permiti si un consum pe masura.

Link to comment
Share on other sites

Nu si in cazul meu.

Cand ma scol dimineata, ma gandesc doar ca cel putin 200 km trebuie sa fac.

Cu Passatul, din 60000, nici un km nu am facut util.

Si mai am si Passatul anterior, 131 cp, mai silentios, am facut si cu asta 60000.

Placere pura, fan condus.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.