Jump to content

pompa servodirectie stricata?


Recommended Posts

Salut tuturor,

 

De curand am devenit posesor al unui bmw 320i model 2005. Masina este impecabila, are 50000 km, am facut o verificare la Bavaria inainte de cumparare si nu au gasit nici o problema.

 

Dupa cateva zile am scos masina intr-o seara am decuplat sistemele din butonul DTC si am facut cateva cerculete evident cu volanul virat maxim. Imediat cand am terminat am simtit ca s-a intarit directia si un "muget" specific servodirectiei atunci cand ramane fara lichid. Am observat atunci ca pierde lichid si am mers cu masina acasa. A doua zi am vazut ca pierde pe la un furtunas sub pompa(cel care merge in caseta de directie), am cumparat lichid ATF si am completat (scazuse putin sub minim). Am pornit-o, am virat pe loc stanga dreapta, masina nu mai pierde lichid deloc dar persista problema.

 

S-a uitat cineva de la BMW Filaret (fara programare, doar 2 min in curte cu capota deschisa) si spune ca este pompa servodirectie stricata pt ca a vazut ca am pilitura in lichidul din vas(nu stiu cum si-a dat seama). Nu ma pricep asa ca va intreb: pot face orice alta incercare sau sa merg la alt service, alta persoana, inainte de a da 500 de euro pe o pompa de servodirectie? Este posibil sa fie doar de la furtun si sa fi luat aer pe instalatie?

 

Am citit totusi pe alte posturi si se pare ca se aeriseste singura, pornita, cu viraj stanga dreapta...

Nu inteleg cum la o masina cu km putini poate sa pice pompa servo... oi fi eu ghinionist. Mai am o Solenza cu 90000 si nu are nici o treaba...sunt putin dezamagit ... :twoup: :twoup:

 

Astept opiniile voastre

 

multumesc

Link to comment
Share on other sites

daca o sa iti pui creieru la contributie ai sa intelegi...

Am un 318i de 10 ani si nu am inca probleme cu servo directia. Acum 2 ani m-am uitat la nivelul lichidului si era putin sub min. Am completat cu un lichid hidraulic asemanator ca si caracteristici si e totul ok. Toate manevrele de parcare le fac in miscare nu rotesc volanul cu masina stand pe loc. Cine a avut dacie poate intelege mai bine. Cauciucuri mai late decat cele montate de fabricant pot fi iarasi o cauza.

Link to comment
Share on other sites

Mai ales jante mari.

Eu am o alta problema. La recomandarile unui mecanic am cumparat inutil 2 perechi de tampoane pentru sustinerea tobei. Azi cand am fost sa le schimb am descoperit ca cele vechi sunt in stare foarte buna. Daca are cineva nevoie? Zanganitul din toba in cazul meu este din site. Se pare ca prima data la un 318i se duc sitele din toba centrala.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

ieri mi-au schimbat furtunul care iese din pompa de servo si merge la caseta de directie, au curatat filtrul de la borcanasul cu lichid servo, au schimbat uleiul si degeaba... s-a mai ameliorat putin sunetul acela dar in continuare merge greu directia.

 

se pare ca nu am alta optiune decat sa schimb pompa de servo. ulei nu pierde pe nicaieri

 

o sa las masina parcata pana remediez problema........mi-e frica sa nu mai stric si altceva......

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.