Jump to content

Motor mort dupa 500Km parcursi


Recommended Posts

Servus,

 

BMW-ul care vreau sa-l iau (525da / 2002) a vazut originile curand. Drumul de plecare a fost fara incidente, in schimb la intoarcere dupa ce sa strabatut Germania si Austria sa facut un popas de o noapte pe langa Szeget in Ungaria. Se pleaca din Szegert dimineata si undeva la iesire din Sibiu pe Valea Oltului in o coloana si se opreste motorul. Nu a mai luat-o sub nici o forma!!! Masina a fost dusa pe platforma pana la Brasov la un centru specializat BMW. Problema indicata, ...un injector. :twoup:

Acu' voi ce ziceti, ca ma cam demoralizat povestea asta si nu stiu ce sa mai fac: sa o mai iau; daca da, ce conditii sa pun, la ce sa mai ma astept pe viitor si asa mai departe... :twoup:

Am citit ca problema injectoarelor este cam nasoluta cand se declanseaza. Masina are actual 130.000Km si e cam "varsta" la care o lasa toate cele, adica sigur la 150.000Km intra in revizie majora.

Masina a fost bine intretinuta pana acum da uite ca a incepit sa-si arate varsta!!!

Astept sugestii si eventuale sfaturi.

 

Cu stima,

FO2

Link to comment
Share on other sites

Tot cu stima postez si eu, si nu vreau sa ti se para ca te iau pe sus, dar daca nu era injectoru asta, si era un far, mai luai masina ? ca 1 injector nu e un capat de drum gasesti SH la 150 de euro si nou pe la 250 de euro. mergi cu masina la service si vezi cum sta treaba cu injectoarele, 1 e dus, dar restu cum se comporta ca daca sunt in parametrii , nu ai probleme. Totusi cand ai luat masina... in cel mai bun caz tremura tare la relanti, daca nu si dadea fum tare... trebuia sa te gandesti...

 

Asa ciudat ai formulat cu injectoarele... deci nu e problema care face sa arunci masina, schimbi 1-2 injectoare cate sunt defecte si merge masina ca inainte, mai pot aparea probleme la turbo, si acolo sunt variante ieftine, si variante mai scumpe.. adica reconditionezi turbina cu 4-600 de euro sau cumperi una noua, de ex.. un user avea pe forum de vanzare cu 700 de euro turbina noua... Tre sa-ti pui problema daca iti permiti sa intretii masina... de aceea te-am intrebat de far...

Edited by Lifestyle
Link to comment
Share on other sites

Servus,

 

BMW-ul care vreau sa-l iau (525da / 2002) a vazut originile curand. Drumul de plecare a fost fara incidente, in schimb la intoarcere dupa ce sa strabatut Germania si Austria sa facut un popas de o noapte pe langa Szeget in Ungaria. Se pleaca din Szegert dimineata si undeva la iesire din Sibiu pe Valea Oltului in o coloana si se opreste motorul. Nu a mai luat-o sub nici o forma!!! Masina a fost dusa pe platforma pana la Brasov la un centru specializat BMW. Problema indicata, ...un injector. :twoup:

Acu' voi ce ziceti, ca ma cam demoralizat povestea asta si nu stiu ce sa mai fac: sa o mai iau; daca da, ce conditii sa pun, la ce sa mai ma astept pe viitor si asa mai departe... :twoup:

Am citit ca problema injectoarelor este cam nasoluta cand se declanseaza. Masina are actual 130.000Km si e cam "varsta" la care o lasa toate cele, adica sigur la 150.000Km intra in revizie majora.

Masina a fost bine intretinuta pana acum da uite ca a incepit sa-si arate varsta!!!

Astept sugestii si eventuale sfaturi.

 

Cu stima,

FO2

eu am mers k 320d 150hp, 2 zile in tara si a cazut turbina la 160miii km, stiu ce stare de spirit ai in acel moment :D acum am 190mii si nu am mai schimbat nimik, ca sfat, trebuie sa mai ai cel putin o mie de euro deoparte cand iti iei masina sh, cumpara-i injector si duo pe tester, nu cred k este "batrana" masina,

Link to comment
Share on other sites

Nu trebuie sa te descurajezi. Probleme pot aparea la masina mai ales daca e SH. Toate masinile pe care le-am luat SH au avut o piesa sau ceva de schimbat. Cea mai recenta e60 525d am schimbat ambii rulmenti fata (250 euro) + ca am o scurgere de ulei pe undeva la motor de care inca nu am avut timp sa ma ocup. Inca nu o am de doua luni. e46 schimb brate fata prima luna in tara. opel vectra a picat pe autostrada in germania. au rezolvat-o pe garantie acolo nici o problema pana azi.Si as mai putea sa iti mai dau exemple dintastea ...

 

Ideea e ca trebuie sa remediezi problema si sa-i da-i bote mai departe. Poate o sa mai ai sau poate nu probleme. Nu te lasa descurajat.

Bafta.

Link to comment
Share on other sites

Servus,

 

(525da / 2002) a se opreste motorul. ce sa mai ma astept pe viitor si asa mai departe FO2[/b][/i]

 

Masina este din 2002 nu mai este noua, se mai strica.

In principiu poti sa te astepti la tot ce poate fi mai rau, turbina, injectoare, etc...

O masina noua cu garantie ar fi cea mai buna solutie.Alta varianta ar fi o masina sh pe care sa iti permiti sa o intretii.

Link to comment
Share on other sites

Servus,

 

Pentru toata lumea anunt oficial ca va fii prima masina! :twoup:

Incerc sa imi fac o parere cat mai larga despre intretinerea ei si eventualele probleme care vor aparea.

Consider ca financiar stau destul de bine momentan ca sa mi-o permit din toate punctele de vedere.

In ceea ce priveste "dragostea de masini" o am de mic copil, de la 5-6 ani cand tot visez la o "nemteasca".

Probabil ca ma panichez prea repede ca de..., o sa fie prima. Uite asa invatam sa avem grija de masina!

In urma acestui eveniment neplacut, am decis sa ii fac un test inainte de a o lua si acolo voi vedea cat de "sensibile" sunt anumite coponente.

Multumesc de incurajarile ironice (ridica moralul) si sfaturi de "experimentati" intr-ale auto.

 

P.S. Dupa ce o iau, sigur o sa va sacai si cu alte probleme... :twoup:

 

FO2

Link to comment
Share on other sites

Tot cu stima postez si eu, si nu vreau sa ti se para ca te iau pe sus, dar daca nu era injectoru asta, si era un far, mai luai masina ? ca 1 injector nu e un capat de drum gasesti SH la 150 de euro si nou pe la 250 de euro. mergi cu masina la service si vezi cum sta treaba cu injectoarele, 1 e dus, dar restu cum se comporta ca daca sunt in parametrii , nu ai probleme. Totusi cand ai luat masina... in cel mai bun caz tremura tare la relanti, daca nu si dadea fum tare... trebuia sa te gandesti...

 

Asa ciudat ai formulat cu injectoarele... deci nu e problema care face sa arunci masina, schimbi 1-2 injectoare cate sunt defecte si merge masina ca inainte, mai pot aparea probleme la turbo, si acolo sunt variante ieftine, si variante mai scumpe.. adica reconditionezi turbina cu 4-600 de euro sau cumperi una noua, de ex.. un user avea pe forum de vanzare cu 700 de euro turbina noua... Tre sa-ti pui problema daca iti permiti sa intretii masina... de aceea te-am intrebat de far...

 

Masina se comporta exceptional (fara fum si alte zgaltaituri), dar na..., sa intamplat si treaba asta cu "moartea" subita a motorului la drum lung.

Grija mea este ca sa nu se declanseze o chestie in lant, asta insemnand ca in viitorul apropiat sa iau toate injectoarele la schimbat. :twoup:

Asumandu-mi riscul de a achizitiona un SH inseamna clar ca sunt si pregatit de intretinerea masinii, da asta nu inseamna ca trebuie sa o iau "gata farmata" ca sa-o pun la loc eu!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.