Jump to content

Castrol vs Alte uleiuri


Respectati recomandarea BMW privind folosirea Castrol ?  

79 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 117
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

si eu o sa renunt la castrol , dar nu ma gandesc la metabond

 

ulei bmw sau aral

Eu iti recomand sa cumperi Castrol 5W-40.

 

E incredibil Ciupanezu cu recomandarile astea, zici ca are contract de sponsorizare cu Castrol.

 

Cred ca persoana cui ii faci o recomandare, ar trebui sa iti puna urmatoarele intrebari:

 

1. De cat timp ai masina (prima si singura ta masina)? 1 an, 2 ani?

 

2. Cate schimburi de ulei ai facut in viata ta? 2 maxim 3?

 

3. Crezi ca esti in masura sa recomanzi cuiva ce ulei sa isi bage in masina?

Link to comment
Share on other sites

Wow, 2 ani si 6 schimburi de ulei, e ceva trebuie sa recunosc, sunt de-a dreptul uimit.

 

Intr-adevar, ai destula experienta in spate incat sa poti recomanda oricui sa isi faca schimbul de ulei numai cu Castrol.

 

Am uitat sa pun intrebarea numarul 4 : "cine te recomanda?"

 

Link to comment
Share on other sites

Schimb uleiul la 7000 km.

 

De ce il schimbi la 7000km?Care ar fi explicatia?Daca ai ulei nou in motor tot timpul este bine?Cand este uleiul mai bun pentru motor, cand este nou sau dupa 5000-6000km?Ce parere ai?

Ma gandesc ca astia de la BMW au stabilit niste intervale, in functie de asta apare oil service in bord.Sa fi gresit cu ceva?

Link to comment
Share on other sites

Schimb uleiul la 7000 km.

 

Eu in jur de 8ooo. Si uite ce am decis. Tu ce faci cu al tau?

 

Deci vrei sa zici ca mergi la service si le spui mecanicilor sa iti dea uleiul la pachet? Sau te chitrosesti la 300 de mii si ti-l schimbi singur la bordura?

 

Nu cunosc termenul "chitrosesti", dar pot sa iti raspund ca atunci cand schimbam uleiul in Romania, ma costa 100 de mii si o sticla de suc vara sau un termos de cafea iarna, intr-un centru care il si colecteaza. Totusi...postul meu ii era adresat lui Ciupanezu, nu inteleg de ce ai raspuns tu.

 

Ok, eu am tot zis ca il ignor pe CC-ul asta ........ Sorry, nu se mai repeta. :)

 

Incearca sa te tii de cuvant! Sau foloseste functia IGNORE

 

 

Ciupanezu, ti-ai angajat avocat? :)

 

Nu.

 

MĂŁ urmĂŁreÂşte pe diferite topicuri / forumuri.

 

Tovarasaaaa, CC vine dupa mine la baie ..... :) Hai sa fim seriosi, pe asta de unde ai mai scos-o? Faptul ca esti omniprezent pe cam toate forumurile nationale si internationale ale marcii nu ma poate impiedica pe mine sa scriu. Ca si lui wlf, iti recomand functia IGNORE!

 

 

Oricine gusta o gluma buna sau o ironie fina, insa nu vreau sa vad atacuri la persoana... :)

 

Am vazut ca nu tocmai oricine. In fine, nu este cu suparare, cel putin am spus ceea ce am avut de spus. Toate bune, BoBo!

Link to comment
Share on other sites

stie cineva, uleiurile 10w-40 sunt toate semi-sintetice sau numai de la anumiti producatori?

vreau sa schimb uleiul si asa am gasit, e ok sa pun 10w-40 semi-sintetic, pe 318i '92, in conditiile in care sa zicem ca o data pe saptamana o mai duc pana in 5500rpm?

 

Iarna pune un 5w30, tot mineral.

Link to comment
Share on other sites

Bai CC-ule, dar ce e forumul asta pentru tine? Camp de batalie? Care pe care? Vii pe aici sa ne mai dai peste nas, vezi coalitii si dusmani?

 

Pai crezi ca daca ma contrez cu Ciupanezu pe forum, asta inseamna ca nu pot sta cu el la masa la o discutie normala? Pai ce crezi ca suntem, animale?

 

Credeam ca esti in Suedia la tratament, dar vad ca o dai rau de tot pe ulei.

Link to comment
Share on other sites

Idem Castrol 10w40 Magnatec. Am pus Motul 10w40 si s-a calmat senzorul. :)

 

Eu pun la mine Aral Bluetronic 10w40. Mai mult decat pretul, m-a convins "Made in Germany" de pe ambalaj.

 

 

Cum ti se pare Aral-ul?Completezi mult intre schimburi?Ai remarcat ceva depuneri pe capacul de la chiulasa?

Link to comment
Share on other sites

Intrebare serioasa adresata lui Bavaria sau oricui altcuiva care ar putea explica fenomenul: folosesc ulei OEM 5W30 si am urmatoarea problema - dupa 5000/7000 km parcursi cu acel ulei, la rotatii sustinute pentru o perioada sa zicem indelungata (4500-5000 RPM regim de autostrada/140-160 km/h), mi se aprinde martorul galben de la ulei.

 

Explicatia mea ar fi: uleiul incepe sa isi piarda proprietatile de ungere odata cu timpul si devine prea "lichid", se ridica mai mult decat e necesar din baie, senzorul indicandu-mi nivel scazut. Totusi, 5000 km mi se pare destul de putin timp.

 

Ma insel ?

 

PS: Uleiul nu este facatura.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.