Jump to content

nu pot face diagnoza...520d


Recommended Posts

buna ...sunt proprietar si eu de bmw 520 d...an fabricatie 2000 cu facelift...si a inceput sa mi faca figuri ,adica:nu se tureaza cum trebuie ajunge la 2500 -3000 de ture si nu se mai tureaza plus ca si scoate ceva fum negru,nu excesiv...si mai nou si pina in 2000 de ture urca greu....mai mult de 120 km/h nu prea merge...am dus o la sevice am inlocuit debitmetrul ,ceva furtunase de aer,ventilul de la turbo si de la EGR ...nici o ameliorare...plus cnd am vrut sa o punem la tester surpriza...nu comunica cu testerul....am verificat sigurante nimik....nu mai stiu ce sa i fac...daca aveti ceva sfaturi idei...orice...help me... :twoup:
Link to comment
Share on other sites

sunt curios care e problema la tine .

nici la mine nu a comunicat testerul cu masina ,dar mi s-a spus ca cele mai mare sanse sunt ca softul sa nu fie compatibil sau tipul sa nu fie meserias .

chiar el mi-a spus ca a mai intalnit cazuri in care ECU nu comunica cu testerul ,dar ca au comunicat facute pe alte softuri.

nu am mai ajuns sa fac diagnoza la alta persoana,dar cred in continuare ca problema e din softul testerului .

parerea mea e sa mergi la alta persoana pentru diagnoza.

nu uita sa postezi rezultatul.

Link to comment
Share on other sites

am fost la un alt service si din fericire a comunicat cu testerul lor...am dat o tura cu testerul pe ea si cnd ajungeam la o anumita turatie adica in jur de 2500 presiunea din turbo scadea brusc la o atmosfera si masina nu mai tragea....plus ca scotea fum negru....nici parametrii de la debitmetru nu erau in regula dar mi au spus ca probabil de la scaderea aia brusca de presiune da valori aiurea....azi verific iarasi toate furtunurile si daca nu gasesc nimik trebuie dat jos turbo :twoup: .....a mai schimbat cineva turbo??am auzit ca e cam scump nou.... :twoup:
Link to comment
Share on other sites

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=11&fg=40

 

verifica senzorul 13 sa nu fie mizerie in el

 

daca e sa nu bagi numica in senzor pt a scoate mizeria cu WD40 sa il cureti

 

mai poate sa fie bube si in instalatia de vacum pe calea carea duce la turbina

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=11&fg=45

Edited by clauberty
Link to comment
Share on other sites

dupa cum spuneam..am fost ieri in service unde mi au verificat toate furtunasele+electrovalva de la turbo si EGR...nimik...cnd apare un prieten pt.aceleasi furtunase...si hotarim sa schimbam debitmetru meu cu al lui...surpriza masina urca mai usor in ture nu se mai plafona nu mai scotea fum negru....dar ceva tot nu functioneaza la parametrii normali pt ca in viteza a 4 urca destul de greu in ture si parca nu fuge chiar bine ....in rest pina in a 4 a merge bine...acum caut un debitmetru si un filtru de aer care e putin inbicsit si sper sa si dea drumul si la viteza mai mare k altfel ii dau eu viteza.. :twoup: ...ca deja mecanici nu mai stiau ce sa mi spuna ce sa mai fac si ce sa mai schimb...
Link to comment
Share on other sites

buna ...sunt proprietar si eu de bmw 520 d...an fabricatie 2000 cu facelift...si a inceput sa mi faca figuri ,adica:nu se tureaza cum trebuie ajunge la 2500 -3000 de ture si nu se mai tureaza plus ca si scoate ceva fum negru,nu excesiv...si mai nou si pina in 2000 de ture urca greu....mai mult de 120 km/h nu prea merge...am dus o la sevice am inlocuit debitmetrul ,ceva furtunase de aer,ventilul de la turbo si de la EGR ...nici o ameliorare...plus cnd am vrut sa o punem la tester surpriza...nu comunica cu testerul....am verificat sigurante nimik....nu mai stiu ce sa i fac...daca aveti ceva sfaturi idei...orice...help me... :twoup:

ce fel da mufa ai, rotunda cu 20 pini?

spune-le celor cu testerul sa ia semnalul de pe pinul 7 in loc de 15, restul pinilor conectandu-se normal, cum este in schema de pe tester.

Daca te uiti atent ai sa vezi ca pinul 15 nu are lamela metalica. La mine s-au chinuit vreo juma` de ora pana le-a trecut prin cap sa culega semnal de pe pinul 7.Testerul era Bosch. Imediat ce au facut treaba asta conexiunea cu testerul s-a realizat si totul a fost ok.

Inainte de a face treaba asta intreaba-l pe cel cu testerul daca ia semnal de pe 15.

Link to comment
Share on other sites

mufa nu e rotunda...dar totusi pe un tester am reusit sa vedem ca la 2500 rpm presiunea din turbo cade brusc de la 1.7 atm cade la 1 atmosfera si atunci masina nu mai trage....acum ca am schimbat debitmetru si filtrele nu mai scoate fum negru dar pur si simplu nu fuge din treapta a 4 citeodata si a3 a nu mai se tureaza cum trebuie....

si mai mult de 120 nu merge nici cum....nu mai stiu ce sa i mai fac :twoup: apropo am curatat si senzorul acela din spate de pe motor avea putina mizerie dar nu exagerat...nu inteleg pe unde poate sa piarda presiunea din turbo asa dintr o data....furtunurile le am verificat....singura speranta e sa o duc la reprezentanta sa vad ce zic si ei...problema e ca nu avem aici ....tre sa aleg brasov sau tg.mures...

Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...

buna ...sunt proprietar si eu de bmw 520 d...an fabricatie 2000 cu facelift...si a inceput sa mi faca figuri ,adica:nu se tureaza cum trebuie ajunge la 2500 -3000 de ture si nu se mai tureaza plus ca si scoate ceva fum negru,nu excesiv...si mai nou si pina in 2000 de ture urca greu....mai mult de 120 km/h nu prea merge...am dus o la sevice am inlocuit debitmetrul ,ceva furtunase de aer,ventilul de la turbo si de la EGR ...nici o ameliorare...plus cnd am vrut sa o punem la tester surpriza...nu comunica cu testerul....am verificat sigurante nimik....nu mai stiu ce sa i fac...daca aveti ceva sfaturi idei...orice...help me... :twoup:

imi incerc norocul poate te mai gasesc cumva,poti sa imi spui ce rezolvare ai gasit la problema postata aici...am din pacate absolut aceleasi probleme ca si tine si de 2 luni ma chinui sa le dau de cap.. :hyper: nu mai stiu ce sa fac....inpa si dis parca nu se pot conecta pe motor...alt tester nu am pus deocamdata ca nu am un service specializat in bmw...in buzau sunt numai '''meseriasi'''de schimbat bucsi si placute de frana in rest sunt praf toti.....sper sa ma poti ajuta.merci anticipat

Link to comment
Share on other sites

salut,am revenit cu noi informatii si foarte pretioase pentru unii dintre noi,astazi dupa indelungi cautari si bani aruncati aiurea am ajuns la un service cu adevarat competent chiar aici in buzau si toate problemele mele la masina s-au rezolvat,haideti sa va spun cum:sa inceput cu o diagnoza cu un tester bosch care a luat semnal dupa pinul nr 7 altfel nu se putea conecta la calculator motor si rezultatele au fost

;senzor presiune aer eror si electrovalva egr moarta,seful de service mi-a scos furtunasul de la egr si l-a astupat cu un surub si l-a invelit in banda izoliera,dupa care mi-a zis sa ies in proba...va jur ca am crezut ca am 200cp sub capota,nu am lasat lucrurile asa pt ca mi sa spus ca voi avea un consum marit cu ceva procent si fum la accelerari mai bruste,am cumparat o electrovalva pierburg am montato si acum merge motorul ca nou,am anulat erorile cu ajutorul altui tester tot la acest service si la ultima diagnoza toate valorile perfecte turbina vacuum injectie compresie etc.deci problema rezolvata.evitati sa umblati pe la toti asazisii mecanici cu un laptop nenorocit care se dau programatori si diagnosticieni,eu m-am invatat minte.pentru care sunteti din buzau va recomand unul anume FLORIN DAVID nu dau numele service din motive de publi dar intrebati de acest om oriunde la un magazin de piese auto si veti ajunge unde trebuie.va multumesc pt ajutor

nu stiu sigur, dar cred ca pe E39, 520d din 2000 ecu e DDE3.0, sigur ai versiune de INPA care sa aiba in lista de ecu-uri si DDE3.0 pt M47?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Legat de conectarea interfetei INPA la ECU as avea nevoie ajutorul vostru sa imi spuneti ce versiune de INPA are DDE3-ul pt M47 E39,

Am tot citit pe forum si am gasit aceleasi probleme legate de conectare dar la E46. La mine motoarele E39 incep de la DDE4, DDE3 nu se gaseste in lista E39 din INPA/CFGDAT. Mufa de dignoza este rotunda cu 20 de pini, 520d an 2000.

Multumesc anticipat.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.