Jump to content

Recommended Posts

@Bavaria:Ce legatura are dimensiunea rotilor?Ma voi uita oricum jentile sunt bbs(aftermarket)si cauciucurile noi asa am cumparat-o.Baiatul de la care a luat-o avea puse si distantiere pe ea "pentru un look mai agresiv:P"pe spate le-am dat jos.Problema cu cutia spunea el ca a aparut dintr-o data cand venea din Iasi,i-a ramas blocata pe o anumita treapta.Mentionez ca el circula foarte mult aproape tot timpul pe modul sport.

 

Inainte de a te apuca de reparatii complicate la cutie, electronica,...etc, pune un set de roti potrivite pentru masina ta si fa o proba.

 

Am reusit sa gasesc Cd-key-ul l-am ars cu clone cd asa cum trebuie.Am mers la masina am pus contactul,am asteptat sa se incarce sistemul,am pus cd-ul cu soft a aparut cv pe ecran.Nu am inteles ca e italiana si oricum nu a durat mult.Tin minte(cred)ca a fost ceva cu "boot".M-am pus sa astept si am stat si am stat 20 de minute si nu s-a intamplat nimic.Am scos cd-ul de boot si am bagat cd-ul cu harti.Nu s-a intamplat nimic insa nu mai pot accesa functia de "navigatione gps" si nu mai pot scoate nici cd-ul din modulul din spate :twoup: :twoup: :D.In rest toate functile merg(tv-ul,radio,cd,coputerul de bord,setarile si codul)

 

In cel mai bun caz trebuie incarcat softul din nou, in cel mai rau caz daca softul a fost corupt trebuie alta unitate de navigatie.

Nu-l mai speria aiurea, ca n-are nimic daca softu e corupt, nu mai face unitatea nimic ( adica e ca moarta), dar daca vii cu o versiune bune se revitalizeaza ( mi s-a intamplat de 3 ori ), atentie la mk 3 trebuie sa scrii cd-urile in mode2 parca altfel nu le citeste, la mk4 nu conteaza. Iti trebuie neaparat cd-key la v17. Vezi ca sunt mai multe versiuni unele nu merg ( am incercat vreo 2-3 pana am nimerit).

Iti smuceste cutia cand stai pe loc si o plimbi din P in R , N, D ?

Ai vreo eroare de genul Trans. fail safe program ? s=ar putea sa-ti mearga cutia in safe mode atunci cand sta in 3 sau 5 cum zici tu.

N-ai cum sa vezi in ce viteza este cutia decat cand esti pe manual, in D,S nu iti arata, doar daca n-ai tu cine stie ce "inginerii pe la masina".

La cutie numai printr-un service bun ii poti da de cap. Incearca sa schimbi uleiul si filtru ( asta ar fi cea mai putin costisitoare solutie). Probabil e cutia originala pe masina si incepe sa dea semne.

Eu am 278.000 la a mea si inca nu face figuri dar parca dureaza un pic mai mult cand schimba.

 

Ce probleme ai putea avea la cutie sunt ( valvele ( e un kit de reparatie da e greu de gasit), mai sunt probleme cu cabluri electrice care se fractureaza in timp, mai mult nu stiu). Mergi la service ca o cutie steptronic are mai multa electronica si e mai complicata mecanic ca un Logan intreg.

Edited by DSF
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 53
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

@Bavaria:Ce legatura are dimensiunea rotilor?Ma voi uita oricum jentile sunt bbs(aftermarket)si cauciucurile noi asa am cumparat-o.Baiatul de la care a luat-o avea puse si distantiere pe ea "pentru un look mai agresiv:P"pe spate le-am dat jos.Problema cu cutia spunea el ca a aparut dintr-o data cand venea din Iasi,i-a ramas blocata pe o anumita treapta.Mentionez ca el circula foarte mult aproape tot timpul pe modul sport.

 

Inainte de a te apuca de reparatii complicate la cutie, electronica,...etc, pune un set de roti potrivite pentru masina ta si fa o proba.

 

Am reusit sa gasesc Cd-key-ul l-am ars cu clone cd asa cum trebuie.Am mers la masina am pus contactul,am asteptat sa se incarce sistemul,am pus cd-ul cu soft a aparut cv pe ecran.Nu am inteles ca e italiana si oricum nu a durat mult.Tin minte(cred)ca a fost ceva cu "boot".M-am pus sa astept si am stat si am stat 20 de minute si nu s-a intamplat nimic.Am scos cd-ul de boot si am bagat cd-ul cu harti.Nu s-a intamplat nimic insa nu mai pot accesa functia de "navigatione gps" si nu mai pot scoate nici cd-ul din modulul din spate :twoup: :twoup: :D.In rest toate functile merg(tv-ul,radio,cd,coputerul de bord,setarile si codul)

 

In cel mai bun caz trebuie incarcat softul din nou, in cel mai rau caz daca softul a fost corupt trebuie alta unitate de navigatie.

Nu-l mai speria aiurea, ca n-are nimic daca softu e corupt, nu mai face unitatea nimic ( adica e ca moarta), dar daca vii cu o versiune bune se revitalizeaza ( mi s-a intamplat de 3 ori ), atentie la mk 3 trebuie sa scrii cd-urile in mode2 parca altfel nu le citeste, la mk4 nu conteaza. Iti trebuie neaparat cd-key la v17. Vezi ca sunt mai multe versiuni unele nu merg ( am incercat vreo 2-3 pana am nimerit).

Iti smuceste cutia cand stai pe loc si o plimbi din P in R , N, D ?

Ai vreo eroare de genul Trans. fail safe program ? s=ar putea sa-ti mearga cutia in safe mode atunci cand sta in 3 sau 5 cum zici tu.

N-ai cum sa vezi in ce viteza este cutia decat cand esti pe manual, in D,S nu iti arata, doar daca n-ai tu cine stie ce "inginerii pe la masina".

La cutie numai printr-un service bun ii poti da de cap. Incearca sa schimbi uleiul si filtru ( asta ar fi cea mai putin costisitoare solutie). Probabil e cutia originala pe masina si incepe sa dea semne.

Eu am 278.000 la a mea si inca nu face figuri dar parca dureaza un pic mai mult cand schimba.

 

Ce probleme ai putea avea la cutie sunt ( valvele ( e un kit de reparatie da e greu de gasit), mai sunt probleme cu cabluri electrice care se fractureaza in timp, mai mult nu stiu). Mergi la service ca o cutie steptronic are mai multa electronica si e mai complicata mecanic ca un Logan intreg.

 

 

Deci ce vor sa spuna colegii cu navigatia e.. ca nu ti se strica sa trebuiasca sa cumperi alta.. ci in cel mai rau caz... trebuie sa vina cineva care se pricepe sa-ti puna un soft bun... la fel cum ai incercat tu... asa ca incearca fara frica :D

Link to comment
Share on other sites

Intra in Trans. Fail Safe program si daca patineaza cutia.

Si de la inca vreo 50 cauze electrice. E plin netu de probleme din astea cu Fail Safe.

Eu mi-am pus un dvd si dupa ce am conectat bateria imi dadea eroarea asta.

Daca apare eroarea asta in 50 alte cauze ar trebui sa tipe si cand are cutia ceva.

Acum am vazut ca ai ver 21 soft pe mk3, nu-ti trebuie cd-key decat de la ver 17-18.

Edited by DSF
Link to comment
Share on other sites

Multumesc tuturor pentru ajutor :twoup: Sunteti super.Voi mai incerca cu navigatia,trebuie sa mearga.O sa mai scriu softul odata ca poate am gresit cand l-am facut,dar am ramas fara cd-uri goale.Maine mai incerc si fac si poze cu orice mesaj care apare.Cateva intrebari ca sa fiu sigur ca fac corect:

1.Care e pozitia 1?Prima pozitie in care se opreste cheia?(stiu o intrebare de incepator :twoup:)

2.La clone cd nu imi apare sa setez mode 2 imi apare doar viteza :D scrie ceva in dreapta de mod.

3.Cand stiu ca e incarcat sistemul?

Cam atat:D :D .

Va multumesc foarte mult tuturor inca odata pentru sprijinul acordat

 

Eu am totul in italiana deci nu stiu poate a aparut dar nu inteleg.Apare o eroare cu suspensia.Cum am touring am suspensie pneumatica nu?Trebuie sa astept sa mi trimita vechiul proprietar ca a comandat o perna de aer sa o duc sa o montez.Nu am avut rabdare sa ii mai las masina.In rest nu apar erori.Becul de la airbag se mai aprinde stinge dupa cum are chef.Masina nu a fost lovita.

Link to comment
Share on other sites

Nu-l mai speria aiurea, .

 

Eu nu il sperii aiurea, i-am spus la ce poate sa se astepte daca unitatea nu mai accepta softul dupa incercari de genul asta, cu cd-uri arse.

Banuiesc ca daca i se strica si trebuie sa plateasca o mie si ceva de euro pe unitate o sa spui, la mine a mers fara probleme :twoup:

Asta este cu forumurile , trebuie sa asculti toate parerile fie ca iti place fie ca nu.

Link to comment
Share on other sites

@DSF din cate am inteles eu am v16.2(12.2000) dintr-un tabel pe care il gasesti pe pagina 1 in documentul acela.Da sus acolo la setari imi arata sw 3-1/21.

Scuze, atunci iti trebuie key-cd, depinde de versiunea de soft are o banda care se incarca ( ca la download) si iti cere el cd-key-ul dupa aia. Chiar daca nu e bun cd-key-ul nu se intampla nimic , te duci in casa cauti pe net alta versiune sau sursa si te intorci inapoi. Vezi sa le scrii cat de incet 1x, asa recomanda lumea, merge si cu 4x in caz ca n-ai viteza asta in lista.

Ai pe x5world instructiuni mai mult decat detaliate, despre cloneCD si cum se face fiecare operatie. Citeste atent acolo si dupa aia apuca-te de treaba.

Vezi ca multi zic ca e bine sa lasi usa deschisa cand faci update de soft, nu te juca la butoane si comenzi si vezi sa ai baterie buna.

Din cate imi aduc aminte mie mi=a esuat cu v17 odata (ori ca era cd-ul prost ori eroare, mi-a murit unitatea) am scos cd-ul si am reusit cu v30 sau v31 sa-l updatez si mi-a cerut key=cd-ul dupa aceea.

Si citeste de unde dai jos versiunile, vezi ce spun oamenii prin forumuri, ca sunt multe cu mod-uri, cu tot felul de "upgrade"-uri facute acasa, ia ce e original si care sa aiba review-uri de la alti useri.

Sau si mai bine du-te la cineva care a mai facut si da-i o bere ca nu dureaza nici 10 min, ca sa nu contrazici statisticile.

Edited by DSF
Link to comment
Share on other sites

Nu-l mai speria aiurea, .

 

Eu nu il sperii aiurea, i-am spus la ce poate sa se astepte daca unitatea nu mai accepta softul dupa incercari de genul asta, cu cd-uri arse.

Banuiesc ca daca i se strica si trebuie sa plateasca o mie si ceva de euro pe unitate o sa spui, la mine a mers fara probleme :twoup:

Asta este cu forumurile , trebuie sa asculti toate parerile fie ca iti place fie ca nu.

Eu i=am zis parerea mea bazata pe vreo 10 update-uri facute de mine, la unele a mers din prima la altele nu dar niciodata nu s-a stricat unitatea. Si din ce am citit pe alte forumuri nu prea s-au produs stricaciuni nici la altii.

Asa daca mergem pe principiul asta : nu mai schimbati frane acasa ca va puneti viata in pericol/ nu mai schimbati uleiuri prin cutie ca nu se schimba, mergeti la dealerii BMW sa va schimbe roata, ca poate nu strangeti suruburile bine si o sa platiti cu viata,etc. etc.

Cu ce e mai periculos ce am zis eu mai sus decat sfaturile care se dau pe aici despre frane, directie,erori pe la airbaguri etc?

Fiecare face pe raspunderea si priceperea lui, asta e clar de la inceput, nu e forum de mecanici autorizati si electronisti la BMW, e un forum independent in care fiecare isi da cu parerea mai bine sau mai rau.

Edited by DSF
Link to comment
Share on other sites

Cu ce e mai periculos ce am zis eu mai sus decat sfaturile care se dau pe aici despre frane, directie,erori pe la airbaguri etc?

Fiecare face pe raspunderea si priceperea lui, asta e clar de la inceput, nu e forum de mecanici autorizati si electronisti la BMW, e un forum independent in care fiecare isi da cu parerea mai bine sau mai rau.

 

Pai eu m-am referit la tine ca tu m-ai tras de urechi, ca imi permit sa spun ca se poate strica unitatea.

Acum, nici eu nu ma pricep la BMW-uri, insa am mai citit si eu pe alte forumuri anumite chestii. De exemplu:

 

"YOU ARE ON YOUR OWN HERE AND THEREFORE TAKE FULL RESPONSIBILITY YOURSELF FOR THIS UPGRADE. THERE IS A RISK OF PERMANENT DAMAGE TO YOUR NAVIGATION COMPUTER IF YOU DO NOT FOLLOW THE INSTRUCTIONS TO THE LETTER, OR IF SOMETHING UNEXPECTED GOES WRONG. IF YOU ARE UNSURE, THEN RATHER TAKE YOUR CAR INTO A DEALER FOR THE UPGRADE. YOU HAVE BEEN WARNED, SO PLEASE DO NOT CRY LATER."

 

O fi asa, nu o fi asa, probabil astia abereaza.Adevarul este ca daca tu ai facut 10 update-uri si nu s-a stricat computerul inseamna ca nu se poate strica :twoup:

Totusi ma gandesc de ce oare este strict interzisa intreruperea contactului si trebuie tinut cont de tensiunea bateriei.In definitiv daca ceva nu merge bine se pune alt cd si gata :twoup:

 

Uite si link-ul de unde am citit aberatiile astea:

 

Nu pot sa pun link-ul, banuiesc ca este o protectie impotriva altor comunitati de BMW-isti.

Edited by Bavaria
Link to comment
Share on other sites

m-am bagat eu la reparat de pixeli insa tot morti au ramas pixeli la mine deci presupun ca LCD-ul sau circuitul

 

insa la mine nu apareau/disparea un functie de caldura deci la voi s-ar putea sa tina

 

am luat kitul si cred ca am ramas cu 3 folii din 5 si ciocanu cu cap lat

 

Ai incercat sa schimbi display-ul din bord la E39?

 

Oricum bordul de E39 nu are acelasi tip de display ca la E60.

 

pai nu am incercat sa schimb display-ul pt ca nu am altu

 

dar daca si cu folia originala si cu cea din kit tot aceeasi pixeli imi lipseau si am incercat de 2 ori "operatia" :twoup: => LCD sau IC-ul care controleaza LCD-ul

 

de aceeia am spus ca daca la cald icep sa reapara/dispara pixel inseamna ca partea electonica e OK numa folia are problema

 

la mine orice temperatura ar fi fost afara tot aceeiasi pixeli imi lipseau

Link to comment
Share on other sites

Acum am ajuns in casa.Deci am reusit sa ard 2 versiuni la care a facut la fel.A aparut mesajul din poza.Dupa care am asteptat 20 de minute timp in care mesajul nu a disparut si nu s-a intamplat nimic.Apoi am mai incercat odata a aparu acelasi mesaj am apasat pe butonul din dreapta a disparut mesajul si la fel am asteptat si nu se intampla nimic.

post-7761-1214512906_thumb.jpg

post-7761-1214512953_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

m-am bagat eu la reparat de pixeli insa tot morti au ramas pixeli la mine deci presupun ca LCD-ul sau circuitul

 

insa la mine nu apareau/disparea un functie de caldura deci la voi s-ar putea sa tina

 

am luat kitul si cred ca am ramas cu 3 folii din 5 si ciocanu cu cap lat

 

Ai incercat sa schimbi display-ul din bord la E39?

 

Oricum bordul de E39 nu are acelasi tip de display ca la E60.

 

pai nu am incercat sa schimb display-ul pt ca nu am altu

 

dar daca si cu folia originala si cu cea din kit tot aceeasi pixeli imi lipseau si am incercat de 2 ori "operatia" :twoup: => LCD sau IC-ul care controleaza LCD-ul

 

de aceeia am spus ca daca la cald icep sa reapara/dispara pixel inseamna ca partea electonica e OK numa folia are problema

 

la mine orice temperatura ar fi fost afara tot aceeiasi pixeli imi lipseau

 

Inseamna ca la tine problema este atipica.

Link to comment
Share on other sites

bavaria: fara tensiune corespunzatoare la baterie nu ii permite masina sa faca upgrade-uri de soft probabil de aia nu ii merge, de asemenea, la service nu permite sa se faca anumite diagnoze.. daca nu are tensiune mi se pare 12,5 V la baterie.. am vazut la un e65... date generale s-au putut citi.. dar mai amanuntit nu.. motivul a fost tensiune insuficienta ptr teste.. s-a pus un incarcator si cand a fost tensiunea peste limita minima s-au putut face testari..
Link to comment
Share on other sites

Daca sta cu mesajul ala in italiana si nu face nimic, inseamna ca softul e prost scris sau il citeste cu erori, poti sa astepti si 2 nopti. Schimba marca de blancuri, scrie la 1x, cu mode2, sa ai pregatite 2,3 cd cu versiuni diferite. Si incearca-le pe toate. Cd-key ti-l va cere de abia la urma cand firmware-ul e incarcat bine. Poti sa incerci inainte de update sa iei contactul de la baterie vreo 10 min, pentru un full reset al unitatii si dupa aia sa faci update.

Ar mai putea fi o problemadesi s-ar putea sa nu fie identic cazul tau:bootloaderul de pe navigatie iti cauta daca ai packetul de limbi setat pe masina (nu limba de la navi, cea generala( afisaj mic pe bord)( in cazul tau italiana) si s-ar putea sa nu vrea sa upgradeze fara limba respectiva pe cd. normal ar trebui sa fie italiana pe versiunile mai noi. Am patit acceasi chestie, ( stau in Olanda) cu olandeza care nu apare decat de la v30 in sus, si se fac niste improvizatii pe cd ( se pune olandeza in folderul de franceza,etc). cand vroiam sa fac downgrade nu lua cd-ul. Am setat limba in germana cu Carsoft si dupa aia a luat-o.

Poti sa incerci si alta chestie, scoate unitatea si du-te pe alta masina si fa upgrade acolo.

Sau de obicei un Mk3 are cel putin 7-8 ani si lentila de la cititorul laser e destul de uzata ( matuita), normal la navigatie nu sesizezi erorile de citire, desi cateodata dureaza 2-3 secunde pana face ceva.

La update de firmware e alta poveste la orice eroare face nazuri, de aia se recomanda scrierea la 1x, pentru ca laserul writer-ului arde la putere maxima.

In caz de solutie FINALA ti-as zice sa desfaci unitatea daca tot face figuri, si sa-i cureti lentila cu alcool dar NU IMI RESPECTA SFATUL ca ma IMPUSCA Bavaria !!!!, si e o operatiune destul de complicata daca nu ai experienta si n-ai mai facut pana acum.

Sub NICI O FORMA nu folosi CD-uri de curatat din comert( fie sunt abrazive fie lasa uleiul ala de curatat peste tot).

Edited by DSF
Link to comment
Share on other sites

bavaria: fara tensiune corespunzatoare la baterie nu ii permite masina sa faca upgrade-uri de soft probabil de aia nu ii merge, de asemenea, la service nu permite sa se faca anumite diagnoze.. daca nu are tensiune mi se pare 12,5 V la baterie.. am vazut la un e65... date generale s-au putut citi.. dar mai amanuntit nu.. motivul a fost tensiune insuficienta ptr teste.. s-a pus un incarcator si cand a fost tensiunea peste limita minima s-au putut face testari..

 

 

Acum am inteles exact cum sta problema, multumesc pentru explicatie.

 

In caz de solutie FINALA ti-as zice sa desfaci unitatea daca tot face figuri, si sa-i cureti lentila cu alcool dar NU IMI RESPECTA SFATUL ca ma IMPUSCA Bavaria !!!!, si e o operatiune destul de complicata daca nu ai experienta si n-ai mai facut pana acum.

Sub NICI O FORMA nu folosi CD-uri de curatat din comert( fie sunt abrazive fie lasa uleiul ala de curatat peste tot).

 

 

Acum nu mai are nimic de pierdut, nu? :twoup:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Nu am reusit sa fac update-ul :twoup: .Am schimbat marca cd-urilor,am facut diferite versiuni,am respectat totul.Nimic acelasi mesaj.Singurul lucru ramas ar fi tensiunea de la baterie.Altceva...nu stiu ce ar putea fi :twoup: :D .Am gasit aseara un MKIV la cineva cu 290 de euro e bun pretul?Era bine daca gaseam la cineva sa dau la schimb al meu+o diferenta.Daca ar fi sa cumpar,trebuie facuta vreo modificare?Sau inlocuiesc MKIII cu MKIV si gata merge?
Link to comment
Share on other sites

Salutare tuturor!

Detin un bmw 530d combi an 2001.As avea si eu nevoie de ajutorul si de sfaturile voastre!

Masina are cutie steptronic si are o problema.Daca merg pe modul automat D,din cand in cand se blocheaza in treapta a3a sau a5a si nu mai schimba viteza!Daca opresc si scot cheia din contact si o bag din nou isi revine.Din aceasta cauza folosesc mai mult masina pe modul manual si nu apare aceasta problema!Care credeti ca ar fi problema?

cam aceeasi problema o am si eu dar la mine se blocheaza numai dimineata, cand cupleaza prima data a 3-a. eu o pornesc pe manual si dupa ce am cuplat manual a 3-a (cateodata se simte o usoara smuncitura) trec din nou pe automat si functioneaza fara probleme. pe tester nu a iesit nimic, probabil ar trebui sa o duc in tr 1si 2 pana la service si sa-i fac o verificare poate asa iese ceva.Eu i-am schimbat uleiul(la cutie), vreo cateva zile nu a mai facut probleme dar apoi a revenit la vechile obiceiuri. filtrul nu l-am schimbat ca aia de la service au zis ca nu are ....acu daca stau si ma gandesc e posibil sa aiba si sa trebuiasca schimbat.daca stie cineva unde e filtrul sa-mi spuna si mie...

Am uitat sa spunca atunci cand se blocheaza in a 3 imi apare "trans fail safe" si intra in a 5a ramanand blocata acolo pana opresc motorul.Dupa ce pornesc iar

totul merge ok

Link to comment
Share on other sites

Asemanator si totusi eu astept sa vina actele sa imi scot numere si ma duc sa i schimb uleiul.Toata lumea m-a indemnat sa fac asta prima data sa schimb uleiul de la cutie si eventual filtru ce mai e pe acolo.Sincer 2-3 zile cat am circulat cu ea nu am patit deci rar se intampla.Daca iti rezolvi cumva problema sa imi spui si mie.
Link to comment
Share on other sites

Salutare tuturor!

Detin un bmw 530d combi an 2001.As avea si eu nevoie de ajutorul si de sfaturile voastre!

Masina are cutie steptronic si are o problema.Daca merg pe modul automat D,din cand in cand se blocheaza in treapta a3a sau a5a si nu mai schimba viteza!Daca opresc si scot cheia din contact si o bag din nou isi revine.Din aceasta cauza folosesc mai mult masina pe modul manual si nu apare aceasta problema!Care credeti ca ar fi problema?

cam aceeasi problema o am si eu dar la mine se blocheaza numai dimineata, cand cupleaza prima data a 3-a. eu o pornesc pe manual si dupa ce am cuplat manual a 3-a (cateodata se simte o usoara smuncitura) trec din nou pe automat si functioneaza fara probleme. pe tester nu a iesit nimic, probabil ar trebui sa o duc in tr 1si 2 pana la service si sa-i fac o verificare poate asa iese ceva.Eu i-am schimbat uleiul(la cutie), vreo cateva zile nu a mai facut probleme dar apoi a revenit la vechile obiceiuri. filtrul nu l-am schimbat ca aia de la service au zis ca nu are ....acu daca stau si ma gandesc e posibil sa aiba si sa trebuiasca schimbat.daca stie cineva unde e filtrul sa-mi spuna si mie...

Am uitat sa spunca atunci cand se blocheaza in a 3 imi apare "trans fail safe" si intra in a 5a ramanand blocata acolo pana opresc motorul.Dupa ce pornesc iar

totul merge ok

 

Trebuie sa o repari, degeaba schimbi uleiul cand cutia este deja stricata.

 

Patineaza vreodata?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.