Jump to content

Bmw 135i vs Bmw e92 m3


cnd(junior)

Recommended Posts

Eu am condus M5 E39 Âşi 135i.

 

135i-ul nu l-am condus decât În curte la MHS, M5-ul l-am condus mai mulÞi km prin Bucureºti.

 

M5 E39 mi s-a parut o maºinã mult mai brutalã decât 135i.

 

 

Asta nu inseamna ca este mai rapida.

 

Daca ai condus prin curte nu ai cum sa iti dai seama, iesi cu una pe autostrada si dupa aia mai povestesti.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 118
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

am mai spus, m-urile nu sunt masini sport de pista, sunt masini sportive de condus in oras si pe sosea zi de zi. in aceste conditii putin importa ca cine stie ce aratare scoate aceeasi timpi sau mai buni. la m conteaza feelingul. n-o sa ma simt niciodata la fel intr-un 135i, nissan sau alta orezarie ca intr-un m, chiar daca il bat la k--- gol pe pista. porsche cred ca le imbina pe cele doua (feeling + performante). din pacate nu prea avem strazi de porsche. Edited by fbdcnt
Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition

Nu avem strazi nici de M3, M5, M6...sau alte masini "sportive"; pai cand iei o imbinare d-aia de la poduri pe A2 sau vreo hartoapa pe A1 (autostrazi cica), pe la 250 la ora, zici ca n-ai avut noroc... :twoup:

 

Deja am facut un fel de harta mentala cu denivelarile si imbinarile de pe autostrazi, potentiale zone de pericol etc :twoup:

 

Nu mai are sens sa vorbesc despre restul drumurilor, ca asta e un cosmar si un motiv zilnic de stres.

 

OT: 135i asta, il gasesc precum un compromis nereusit, un hibrid ciudat si urat, supramotorizat pentru baietei si fetite cu tendinte de mici raceri si bani putini, iar orice comparatie cu M3 sau alte modele M, nu isi gaseste locul niciunde, pentru ca sper sa nu fie cineva atat de superficial incat sa limiteze comparatiile numai la timpii obtinuti pe 400 de m.

 

LE: Chiar si in NFS, mai erau si alte curse nu numai drag :D)

Edited by poleposition
Link to comment
Share on other sites

Asta nu inseamna ca este mai rapida.

 

Daca ai condus prin curte nu ai cum sa iti dai seama, iesi cu una pe autostrada si dupa aia mai povestesti.

 

Tocmai d-aia am spus cĂŁ mi s-a pĂŁrut mai rapidĂŁ.

 

Am condus 335i pe autostradĂŁ Âşi mi-a placut foarte mult ĂŽnsĂŁ tot nu se compara cu un M5 E39.

Link to comment
Share on other sites

Nu avem strazi nici de M3, M5, M6...sau alte masini "sportive"; pai cand iei o imbinare d-aia de la poduri pe A2 sau vreo hartoapa pe A1 (autostrazi cica), pe la 250 la ora, zici ca n-ai avut noroc... ;)

 

Deja am facut un fel de harta mentala cu denivelarile si imbinarile de pe autostrazi, potentiale zone de pericol etc :lol:

 

Nu mai are sens sa vorbesc despre restul drumurilor, ca asta e un cosmar si un motiv zilnic de stres.

 

OT: 135i asta, il gasesc precum un compromis nereusit, un hibrid ciudat si urat, supramotorizat pentru baietei si fetite cu tendinte de mici raceri si bani putini, iar orice comparatie cu M3 sau alte modele M, nu isi gaseste locul niciunde, pentru ca sper sa nu fie cineva atat de superficial incat sa limiteze comparatiile numai la timpii obtinuti pe 400 de m.

 

LE: Chiar si in NFS, mai erau si alte curse nu numai drag :()

 

 

si-atunci de ce ti-ai mai luat M6?? :lol: :lol: :)

Link to comment
Share on other sites

Nu avem strazi nici de M3, M5, M6...sau alte masini "sportive"; pai cand iei o imbinare d-aia de la poduri pe A2 sau vreo hartoapa pe A1 (autostrazi cica), pe la 250 la ora, zici ca n-ai avut noroc... ;)

 

Deja am facut un fel de harta mentala cu denivelarile si imbinarile de pe autostrazi, potentiale zone de pericol etc :lol:

 

Nu mai are sens sa vorbesc despre restul drumurilor, ca asta e un cosmar si un motiv zilnic de stres.

 

OT: 135i asta, il gasesc precum un compromis nereusit, un hibrid ciudat si urat, supramotorizat pentru baietei si fetite cu tendinte de mici raceri si bani putini, iar orice comparatie cu M3 sau alte modele M, nu isi gaseste locul niciunde, pentru ca sper sa nu fie cineva atat de superficial incat sa limiteze comparatiile numai la timpii obtinuti pe 400 de m.

 

LE: Chiar si in NFS, mai erau si alte curse nu numai drag :()

 

 

si-atunci de ce ti-ai mai luat M6?? :lol: :lol: :)

Super oferta la theo :)

Link to comment
Share on other sites

OT: 135i asta, il gasesc precum un compromis nereusit, un hibrid ciudat si urat, supramotorizat pentru baietei si fetite cu tendinte de mici raceri si bani putini

Sa nu exageram :) E vreo 40000. Ar fi interesant sa vedem o statistica a numarului de persoane din Romania care cumpara cash o masina de 40000 sau peste, o sa avem surprize.

Link to comment
Share on other sites

OT: 135i asta, il gasesc precum un compromis nereusit, un hibrid ciudat si urat, supramotorizat pentru baietei si fetite cu tendinte de mici raceri si bani putini

Sa nu exageram :) E vreo 40000. Ar fi interesant sa vedem o statistica a numarului de persoane din Romania care cumpara cash o masina de 40000 sau peste, o sa avem surprize.

 

E 42.000$ in sua varianta standard ;) La noi e mai mult...

Link to comment
Share on other sites

OT: 135i asta, il gasesc precum un compromis nereusit, un hibrid ciudat si urat, supramotorizat pentru baietei si fetite cu tendinte de mici raceri si bani putini

Sa nu exageram :) E vreo 40000. Ar fi interesant sa vedem o statistica a numarului de persoane din Romania care cumpara cash o masina de 40000 sau peste, o sa avem surprize.

 

E 42.000$ in sua varianta standard :lol: La noi e mai mult...

 

47.000 cip! ;)

Link to comment
Share on other sites

Nu avem strazi nici de M3, M5, M6...sau alte masini "sportive"; pai cand iei o imbinare d-aia de la poduri pe A2 sau vreo hartoapa pe A1 (autostrazi cica), pe la 250 la ora, zici ca n-ai avut noroc... :)

 

Deja am facut un fel de harta mentala cu denivelarile si imbinarile de pe autostrazi, potentiale zone de pericol etc :lol:

 

Nu mai are sens sa vorbesc despre restul drumurilor, ca asta e un cosmar si un motiv zilnic de stres.

 

OT: 135i asta, il gasesc precum un compromis nereusit, un hibrid ciudat si urat, supramotorizat pentru baietei si fetite cu tendinte de mici raceri si bani putini, iar orice comparatie cu M3 sau alte modele M, nu isi gaseste locul niciunde, pentru ca sper sa nu fie cineva atat de superficial incat sa limiteze comparatiile numai la timpii obtinuti pe 400 de m.

 

LE: Chiar si in NFS, mai erau si alte curse nu numai drag :()

 

 

PERFECTA DREPTATE!!!

 

Nu avem strazi nici de M3, M5, M6...sau alte masini "sportive"; pai cand iei o imbinare d-aia de la poduri pe A2 sau vreo hartoapa pe A1 (autostrazi cica), pe la 250 la ora, zici ca n-ai avut noroc... ;)

 

Deja am facut un fel de harta mentala cu denivelarile si imbinarile de pe autostrazi, potentiale zone de pericol etc :lol:

 

Nu mai are sens sa vorbesc despre restul drumurilor, ca asta e un cosmar si un motiv zilnic de stres.

 

OT: 135i asta, il gasesc precum un compromis nereusit, un hibrid ciudat si urat, supramotorizat pentru baietei si fetite cu tendinte de mici raceri si bani putini, iar orice comparatie cu M3 sau alte modele M, nu isi gaseste locul niciunde, pentru ca sper sa nu fie cineva atat de superficial incat sa limiteze comparatiile numai la timpii obtinuti pe 400 de m.

 

LE: Chiar si in NFS, mai erau si alte curse nu numai drag :))

 

 

PERFECTA DREPTATE!!!

 

135i bun intre semafoare...m3-ul si la asta. Pai sa ne gandim doar cum arata un M daca il ''dezbracam'' de spoilere si alte alea...sa nu ne mai gandim si sa nu mai vorbim de tehnologia care e in el si care se afla in materialele din care este construit.

M-ul este ceva aproape profesional (aduce a masina de curse proiectata sa mearga pe sosea) pe cand 135-ul este o strutocamila la care eu nu-i vad rostul. La ce sa faci o chichineata daca ii pui motor mare, care e rostul?? :lol:

Link to comment
Share on other sites

La ce sa faci o chichineata daca ii pui motor mare, care e rostul?? ;)

 

SĂŁ meargĂŁ tare? :lol:

sa mergi tare cu "chichineata" pe unde prin oras...??....cu 200 la ora?? :)

daca e ~chichineata~ e de oras....de mers la scoala, la piata, la disco... unde dracu sa mergi cu viteza cu aia prin oras unde mai mult stai la cozi decat sa mergi...ca nici pe trotuar sau prin aer nu mai ai pe unde

Link to comment
Share on other sites

voi pe ce tema va certati aici?

adik... din cate am citit eu, voi atacati o anumita persoana.. deci cam deviati de la subiect...

 

sa luam ultima pagina:

 

@pole... nu ai raspuns la intrebare.. /oare ai observat ca nu mai ploua?/ sincer sunt curios de raspuns si te intreb eu iar: de ce tzi-ai luat M?

nu ma intelege gresit.. si eu mi-as lua M... poate un M6.. poate si nou, ca sa fiu eu primul care , hm.. cum sa zic sa nu ofensez... sa fiu eu primul care sa am flatulatii in masina aia.. sa nu fiu nevoit sa le miros pe ale altora... dar ce fac dak nu am bani de un M6 nou? imi iau m5? m3? poate nici de ala nu am bani... si ia te uita.. am bani de un 135i - NOU!

 

(a nu se intelege ca sunt adeptul masinilor noi, vb de gusturi si gusturi... personal nu mi-as luat masina noua din diverse motive/ unele ar fi financiare- pierzi foarte mult cand te saturi de ea si vrei sa o dai/... dar asta nu inseamna ca judec o persoana care are posibilitatea sa isi cumpere o masina noua performanta mai ieftina decat un M.. desi detin o masina SH.. e cam "lame" nu? continuand...)

 

merita compromisul? ia sa vedem...

confort ok...

tzinuta de drum ok...

design ok (poate prea mica pt gusturile mele insa...)

performante OK... ce? accelereaza mai bine ca m3 e92? pai poate ca sunt liniutzar... si ma mananca-n pedala... e mijdo senzatia cand o masina ieftina face una scumpa ... crede-ma stiu din experienta :)

e biturbo.. hm.. oare ce as putea face cu o resoftare? sau o schimbare de turbine... dar hai sa ne limitam la resoftare... ceva ieftin si rapid de facut... oho... pai deja nu mai conteaza spatiul ... eu vreau sa fiu la volan... nu sa o car pe bunica la biserica...

 

sa nu se inteleaga gresit... nu spun ca m-ul nu e M!!! e cu totul si cu totul alta masina... e M!

dar de ce sa nu recunoastem... totusi 135i e un adversar pt M!

da ok... o sa spuneti ca e supra alimentat... o sa spuneti ca nu e construit ca M-ul... insa e un ADVERSAR care poate sa il si faca!

e exact cum ai compara RS6 vechi cu M5 e39... m5-ul scoate 400cp dintr-un motor aspirat cu trac spate... RS6 575cp (parca) dintr-unul biturbo cu "pattro"... nu se compara insa audi wins!

 

Sa vb si de NFS? ca erau mai multe curse? drift.. drag.. circuit? sa vb ca totusi si acolo, cu o masina stock nu aveai ce face? fie el M sau alte orezarii?

 

totusi 135i are de bine de rau un LSD (pt cei care nu stiu e vb de Limited Slip Differential... atunci cand roata din stanga se invarte ce din dreapta face acelasi lucru in acelasi timp)... de bine de rau exista si o suspensie performance... scaune sport (ca sa nu zic ca tot tzaranul recaro), din cate stiu eu s-a umblat si la directie... hmm... eu tind sa cred k fraierii astia de la bmw stiu ce fac acolo.. si ca nu baga milioane de euro in proiecte neperformante nu?

de ce oare sa puna asa ceva pe o masina care nu e performanta, care hmm... e o strutzo-camila... "un hibrid nereusit si urat"? scopul lor nu cred ca e sa faca cea mai proasta masina.. cea mai urata.. cea mai neperformanta? presupun ca nu se preteaza bmw la asa ceva... ce ziceti?

 

@micky... sa inteleg ca toate "chichinetele", masinile mici, sunt NUMAI de oras?

de lotus elise ce spui, aia nu e mica? e de oras nu? opel speedster... la fel cred...

 

si eu sunt adeptul masinilor mari, detin masina mare... sunt masini impunatoare, sunt sigure (mai mult sau mai putin), sunt confortabile dar asta inseamna ca sunt doar de drum sau cum? asta inseamna ca dak am si o masina mica nu pot pleca la drum cu ea.. ca aia mica e de oras?

 

sa nu ma intelegi gresit, am inteles unde bati cu ceea ce ai spus insa incearca sa umblii un pik la exprimare fiindca s-ar putea sa ofensezi prin formulare! doar o parere ;)

btw... tu de ce ai e39 3.5iA? e masina de oras sau de drum? si dak e de oras de ce nu ai luat un motor mai mic... ca doar nu iti trebuie sa alegi "cu 200 la ora" in oras?

poate e luat pt drum, sa simti cum toarce motorul v8 (kiar imi place sunetul scos de v8) in ture.. dar totusi, automat? unde mai e placerea?

sau pt oras e dieselul? hai mai, diesel? "prietenii stiu de ce! :lol:

sa nu mai spun k daca facem un review la profilul tau vedem printre alte interese ai si "cursele de masini"... deci liniutzele sunt ok pt tine... 135-ul face m3-ul.. esti sau nu esti superficial in afirmatii? ce faci cu m3-ul la liniutze cand apare 135? te intorci cu spatele?

 

@cipanezu... "Dacă stai să te gândeşti, 135i se aseamănă mult cu un E30".

sa inteleg ca vezi chestia asta ca un lucru bun sau rau???

 

printre altele detin si un e30, multi il stiu... si da o sa fiu de accord cu duxer.. tot timpul am sustinut ca e30 e un kart.

un kart care te face sa zambesti... un kart care te lasa sa conduci tu... te lasa sa scoti abilitatile tale de sofer la iveala.. fara sisteme de siguranta.. fara airbag fara DSC... fara ABS... FARA NIMIK! doar tu si masina! dak poti sa stai cu ea pe strada inseamna ca le ai cat de cat cu shofatul. (vbm de motoare mai mari de 2.3-2.5... cu un LSD macar si o suspensie sport!

 

pe cealalta parte... nu este o masina sigura (se rezolva cu un rollcage profi si niste centuri sport).. nu e o masina confortabila... dar e al dreaq de mijdo sa o conduci (pardon, am voie sa zik dreaq?... a se citi naighba dak nu am voie dreaq.. insa asta e cuvantul care reprezinta cel mai bine ce vreau sa spun) si e atat de tare cand un proprietar de masina scumpa (sport nu lux.. ca sa intru in aceeasi categorie) "si-o ia" pe 402m.. sau kiar pe autostrada la drum lung... iti umple inima de bucurie!

 

de design ce sa spun... aici se discuta... e vorba de gusturi.

mie mi se pare ca e30 si e34 reprezinta cel mai bine BMW. sunt cele mai reusite modele de baza de la bmw. dak stam putin sa ne gandim sunt masini care inca se cauta :lol:... inafara ca au avut un real succes la vremea lor, mai ales e30.

 

deci unde se compara cu e30?

la reusita designului? la vanzari?-asta nu avem de unde sa stim acum, abia s-a lansat!

la senzatia care o sa o faca world wide datorita performantelor= raport greutate/putere?- iar nu ne putem da cu parerea... inca!

la siguranta?- nu se compara.. vb de peste 20 de ani de evolutie tehnologica in favoarea 135-ului!

deci la ce???

 

per total ma scuzati dak am ofensat insa imi place sa spun ce gandesc, unii apreciaza altii nu!

 

si ca sa imi dau si eu cu parerea despre tema topicului:

 

sunt adeptul masinilor cat mai spatioase... sunt adeptul masinilor V8... imi place foarte mult diviza M de la BMW si... M-ul e M... si dak nu s-ar pune problema banilor.. si dak as fi nevoit sa aleg doar intre aceste 2 modele as alege clar M3-ul.. fiindca urmatoarea miscare ar fi sa il supra-alimentez... si clar nu ar mai fi de comparat cu 135i.

 

DAR,

 

dak s-ar pune problema banilor si nu as vrea sa fac nimik la masina.. decat sa o iau sa ma plimb/ tare sau incet/pe viraje sau pe linie dreapta/ as alege fara dar si poate 135i!

astept cu mare interes reply-urile mai ales ca poate m-am exprimat gresit in unele fraze... e tarziu si sunt ft obosit

noapte buna va urez!

Edited by CuzKo
Link to comment
Share on other sites

btw... tu de ce ai e39 3.5iA? e masina de oras sau de drum? si dak e de oras de ce nu ai luat un motor mai mic... ca doar nu iti trebuie sa alegi "cu 200 la ora" in oras?

poate e luat pt drum, sa simti cum toarce motorul v8 (kiar imi place sunetul scos de v8) in ture.. dar totusi, automat? unde mai e placerea?

 

Dacă ţie nu-ţi place să conduci o maşină automată, asta nu ĂŽnseamnă ca altora nu le place.

O maşină automată de peste 200 cp este foarte mişto de condus, ai şi confort si performanţe.

 

@ciupanezu... "Dacă stai să te gândeşti, 135i se aseamănă mult cu un E30".

sa inteleg ca vezi chestia asta ca un lucru bun sau rau???

 

Ca un lucru bun.

 

 

deci unde se compara cu e30?

la reusita designului? la vanzari?-asta nu avem de unde sa stim acum, abia s-a lansat!

la senzatia care o sa o faca world wide datorita performantelor= raport greutate/putere?- iar nu ne putem da cu parerea... inca!

la siguranta?- nu se compara.. vb de peste 20 de ani de evolutie tehnologica in favoarea 135-ului!

deci la ce???

 

Am condus un 135i şi pot spune că se compară ca feeling cu E30-ul.

 

de design ce sa spun... aici se discuta... e vorba de gusturi.

mie mi se pare ca e30 si e34 reprezinta cel mai bine BMW. sunt cele mai reusite modele de baza de la bmw. dak stam putin sa ne gandim sunt masini care inca se cauta :)... inafara ca au avut un real succes la vremea lor, mai ales e30.

 

Asta e doar părerea ta.

 

E un fel de subestimare a mărcii dacă spui că E34 şi E30 sunt cele mai reuşite modele BMW.

 

Sunt maşini care ĂŽncă se caută pentru că au preţuri mici şi performanţe foarte bune.

 

Ăn plus, sunt maşini pe care le poţi modifica destul de uşor.

 

Nu spun că E30 şi E34 nu sunt maşini reuşite ĂŽnsă nu sunt cele mai reuşite.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

nu prea ma descurc cu multi-quote-ul aici dar sper sa intelegi reply-ul.

 

***Dacă ţie nu-ţi place să conduci o maşină automată, asta nu ĂŽnseamnă ca altora nu le place.

O maşină automată de peste 200 cp este foarte mişto de condus, ai şi confort si performanţe.***

 

nu am spus ca nu imi place sa conduc o masina automata... departe gandul meu de asa ceva.

btw ca masina de zi/ sau de ORAS kiar/ conduc un e38/2001 hidramat... tocmai pt confort... insa vbeam de senzatia kre tzi-o da o masina puternica cu cutie manuala... nu poti compara... totusi! eu subliniam altceva cu afirmatia aceea! :)

 

***Am condus un 135i şi pot spune că se compară ca feeling cu E30-ul.***

 

l-ai condus la drum lung, prin oras sau doar in test drive 10 minute si atat?

sunt curios fiindca dak ai avut ambele masini pe mana si te-ai jucat cu ele, o perioada, pe diferite trasee... si spui ca se compara... atunci vreau sa traiesc si eu acea experienta, nu in test drive intr-o parcare.. ci ceva mai mult...

deci, cine are 135i si ma lasa sa dau o tura? dau la schimb o tura cu e30 :lol:

 

***Asta e doar părerea ta.

E un fel de subestimare a mărcii dacă spui că E34 şi E30 sunt cele mai reuşite modele BMW.

Sunt maşini care ĂŽncă se caută pentru că au preţuri mici şi performanţe foarte bune.

Ăn plus, sunt maşini pe care le poţi modifica destul de uşor.

Nu spun că E30 şi E34 nu sunt maşini reuşite ĂŽnsă nu sunt cele mai reuşite.***

 

am spus ca e vb de gusturi!... asta nu inseamna ca nu imi plac si alte modele... e31, e38, e39, e53, e70... mai spun?

departe gandul de a subestima vr-odata bmw... majoritatea care ma cunosc spun ca sunt obsedat de aceasta marca deci...

oricum sunt de parere ca de la e34 bmw a inceput sa aiba o linie comuna in toate modelele pe care le fabrica si in ziua de azi... deci a prins foarte bine la public!

e34 si e30 e sunt clar modele mult peste rivalele lor din aceeasi clasa in aceleasi perioade... si sunt modele usor de modificat ca si orice alta masina unde stii exact ce si cum functioneaza si ce sa faci la ea sa mearga mai bine!

ieftin.. hm.. da.. mai ieftin decat o masina din 2000.

anywayzzz... e dar e doar o parere, e parerea mea... e vb de gust si nu vreau sa conving pe nimeni nimik... trecem peste!

 

cum ramane cu 135i? am rasfoit un pik forumul si am dat peste un link in care era prezentat un posibil M1- seria 1, M!

era photoshop sau kiar un model care va aparea in viitorul apropiat?

acolo mergea versus-ul.. intre M-uri! ;)

Edited by CuzKo
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.