Jump to content

Vreau sa aduc un BMW nou din State


SnowM3

Recommended Posts

Multumesc pt raspunsuri. As vrea sa aflu calea si sa-l aduc singur. Nu-mi trebuie un intermediar ci doar algoritmul. Incerc sa strang info asa cum am facut inainte de a-mi aduce motocicleta din Germania sau - mai apoi - masina. Cred ca sunt si alti colegi forumisti interesati. Sau daca nu, vor deveni dupa ce configureaza un BMW nou in State:

 

http://www.bmwusa.com/Standard/Content/BYO/Default.aspx

 

si-i compara pretul cu aceeasi masina in Europa sau in Romania:-)

 

Ai vizĂŁ de SUA ?

da

Link to comment
Share on other sites

Informatiile sunt pretioase. :twoup:

 

Un hint: daca o aduci pe container, sa fii pregatit sa ai un aurolac dupa tine cu un cleste sa ii dai 100 de mii de lei sa scoata vreo 50 de piroane impuscate cu pistolul in podeaua containerului, sa poti rula linistit masinile afara din container.

Link to comment
Share on other sites

VizĂŁ ai , e bine, vreo rudĂŁ rĂŁtĂŁcitĂŁ sau un prieten apropiat pe acolo ?

 

Am prieteni da' nu tin neaparat sa ma duc acolo pt asta. Ma gandesc sa comand masina de-aici si sa cer 'European Delivery', optiune disponibila pt americanii care vor sa-si ia masina direct de la fabrica. Evident ca ar fi construita dupa specificatii americane. O iau de la Munchen si vin cu ea.

Problemele pe care vreau sa le clarific sunt:

 

- platesc TVA ? la ce valoare ? de factura, de catalog, valoarea de la dealerul roman, valoarea in vama potrivit vechilor normative etc ?

- masina e facuta in europa; platesc taxa vamala (cei 10%); din nou, la ce valoare ?

- ce imi cere registrul auto (dpdv specificatii tehnice) si dpdv documente ?; ex: vrea sa-i pun semnalizatoare/blocuri optice europene, sau ma primeste cu cele americane; bara fata cu iluminari laterale americane ? ori in mile sau tre sa-l schimb in km etc ?

- chestii de-astea :-)

Link to comment
Share on other sites

la modelele noi schimbi din i drive in ce vrei sa iti arate distanta ( km sau mls) .. si toate masinile americane au portocaliul ala sau galben ce o fii el la semnalizari . asta daca nu ma insel

 

dar banuiesc ca tu te refereai la kilometrajul in sine....cel care iti arata viteza

Link to comment
Share on other sites

Vezi ca, la modelele americane nu au nici lampa de ceata de pe spate. In plus trebuie sa faci un test dinamic pentru echivalarea normei EURO. Teoretic, repet teoretic, poti sa scapi si fara testul dinamic daca a mai foast inmatriculat in tara modelul respectiv. Testul costa undeva in jur de 2.200 RON. Mai exista o portita cu o taxa speciala suplimentara la finante pentru eliminarea testului. Nu stiu exact despre ae mai multe si cum functioneaza dar, o sa ma interesez saptamana viitoare pentru ca, sunt si eu interesat de acest lucru. Pentru mai multe aspecte legate de transport, expeditie, livrare poti sa imi dai PM si vorbim. Poate e mai bine asa si in plus nu vreau sa se induca ideea ca, fac publicitate unor firme!
Link to comment
Share on other sites

VizĂŁ ai , e bine, vreo rudĂŁ rĂŁtĂŁcitĂŁ sau un prieten apropiat pe acolo ?

 

Am prieteni da' nu tin neaparat sa ma duc acolo pt asta. Ma gandesc sa comand masina de-aici si sa cer 'European Delivery', optiune disponibila pt americanii care vor sa-si ia masina direct de la fabrica. Evident ca ar fi construita dupa specificatii americane. O iau de la Munchen si vin cu ea.

Problemele pe care vreau sa le clarific sunt:

 

- platesc TVA ? la ce valoare ? de factura, de catalog, valoarea de la dealerul roman, valoarea in vama potrivit vechilor normative etc ?

- masina e facuta in europa; platesc taxa vamala (cei 10%); din nou, la ce valoare ?

- ce imi cere registrul auto (dpdv specificatii tehnice) si dpdv documente ?; ex: vrea sa-i pun semnalizatoare/blocuri optice europene, sau ma primeste cu cele americane; bara fata cu iluminari laterale americane ? ori in mile sau tre sa-l schimb in km etc ?

- chestii de-astea :-)

 

 

Nu merge cu European Delivery. Atât ÎÞi spun. Maºina trebuie sã intre În US cu orice preÞ. + cã este o opÞiune numai pentru americani, nu ºi pentru europeni. Plãteºti taxe la valoarea de pe facturã. Teoretic ar trebui sã-i schimbi stopurile. http://www.rarom.ro/RO/article--Se%20poate...UA%20--199.html

 

Du-te personal Âşi trimite-o aici. E cel mai avantajos dpdv material

 

N-am vazut mentiunea ref stopuri pe site-ul RAR, foarte eliptici baietii astia ... Cred ca trebuie sa ma duc la ei in Calea Grivitei sa vorbim ...

Test de 2200 RON ? Nimica toata. Masina pe care o am in vizor e 95.000 Euro in Romania (cu optionale si taxe) si 67.000 USD in State (aceleasi dotari) ADICA EURO 42.181. Socant, nu ? Sa-i punem transport 'regesc' de E 4.000, sa ma duc acolo s-o comand sa stau o saptamana la Hilton in New York de Euro 4.000 (iau si cadouri frumoase pt toata familia de banii astia) , sa platesc aici TVA de Euro 8.000 si nu ajung decat la Euro 58.141, ceva mai .... putin decat Euro 95.000 :-)

Suna bine ?

Link to comment
Share on other sites

e veche treaba la masinile second hand.

 

la astea noi e o adevarata combinatie acuma. nu stiu exact cine a renuntat la taxe dar se pare ca producatorii europeni sau statul american au facut concesii la taxe fiindca americanii nu se mai inghesuie sa cumpere europene de cand cu scumpirea petrolului. asta e o treaba noua si nu stiu cat o sa tina.

 

ziceau aseara la biz bazar ca americanii fac pace pe ascuns cu iranienii si ca o sa stabilizeze iar treaba. deci e de profitat acuma ca nu se stie niciodata

Link to comment
Share on other sites

Din ce Âştiu eu, treaba stĂŁ cam aÂşa....

1. Nu garantez, dar am auzit ca americanii au dat o lege sau ceva...., sã nu se exporte maºinile noi, cel puÞin cele europene....cazul de care ºtiu eu se referã la un X6, cineva a vrut unul nou ºi a trebuit sã-l roage pe cumnat`su din state sã-l Înmatriculeze pe el ºi apoi, dupã ce-l ruleazã un numãr de km (nu ºtiu câÞi) sau sã aºtepte sã treacã un timp anume de la prima Înmatriculare, pânã sã Îl poate exporta În RO.

2. Taxe, din câte am ÎnÞeles eu, e cam aºa:

- drum, din state pânã in germania = 1.500 euro;

- taxĂŁ vamalĂŁ: 10% (taxa vamalĂŁ se aplicĂŁ la valoarea din facturĂŁ, daca aduci masina pe firmĂŁ Âşi la valoare de catalog, dacĂŁ o aduci pe persoana fizicĂŁ....ĂŽn mod normal ar trebui sĂŁ fie mai avantajos dacĂŁ o aduci pe firmĂŁ, ĂŽnsĂŁ nu stiu nici cum e cu valorile de catalog exact...);

- TVA, pe care Îl plãteºti, apoi Îl deduci dacã iei pe firmã, Întâi se calculeazã taxa vamalã, apoi se calculeazã TVA la toatã valoarea rezultatã (valoarea din facturã/catalog + 10% taxa vamalã);

- taxĂŁ de primĂŁ ĂŽnmatriculare;

- ce mai trebuie la RAR nu Âştiu....

 

p.s. un amic de-al meu a adus un jaguar xj din 2007 ºi a fost la un comisionar vamal sã-i facã calculul la cât are de platã ºi ãla i-a spus de 4.500 eur, insâ nu mai stiu daca suma asta include ºi taxa de primã Înmatriculare.

Link to comment
Share on other sites

Din ce Âştiu eu, treaba stĂŁ cam aÂşa....

1. Nu garantez, dar am auzit ca americanii au dat o lege sau ceva...., sã nu se exporte maºinile noi, cel puÞin cele europene....cazul de care ºtiu eu se referã la un X6, cineva a vrut unul nou ºi a trebuit sã-l roage pe cumnat`su din state sã-l Înmatriculeze pe el ºi apoi, dupã ce-l ruleazã un numãr de km (nu ºtiu câÞi) sau sã aºtepte sã treacã un timp anume de la prima Înmatriculare, pânã sã Îl poate exporta În RO.

2. Taxe, din câte am ÎnÞeles eu, e cam aºa:

- drum, din state pânã in germania = 1.500 euro;

- taxĂŁ vamalĂŁ: 10% (taxa vamalĂŁ se aplicĂŁ la valoarea din facturĂŁ, daca aduci masina pe firmĂŁ Âşi la valoare de catalog, dacĂŁ o aduci pe persoana fizicĂŁ....ĂŽn mod normal ar trebui sĂŁ fie mai avantajos dacĂŁ o aduci pe firmĂŁ, ĂŽnsĂŁ nu stiu nici cum e cu valorile de catalog exact...);

- TVA, pe care Îl plãteºti, apoi Îl deduci dacã iei pe firmã, Întâi se calculeazã taxa vamalã, apoi se calculeazã TVA la toatã valoarea rezultatã (valoarea din facturã/catalog + 10% taxa vamalã);

- taxĂŁ de primĂŁ ĂŽnmatriculare;

- ce mai trebuie la RAR nu Âştiu....

 

p.s. un amic de-al meu a adus un jaguar xj din 2007 ºi a fost la un comisionar vamal sã-i facã calculul la cât are de platã ºi ãla i-a spus de 4.500 eur, insâ nu mai stiu daca suma asta include ºi taxa de primã Înmatriculare.

 

Suna bine Dizlpower, cam asa ma gandeam si eu. Multumesc de info.

Link to comment
Share on other sites

Am vrut să-mi aduc şi eu din state o maşină...am oscilat ĂŽntre 335i e92 / subaru impreza / mitsubishi lancer evo x.....şi, până la urmă am luat din europa un diesel ĂŽn 4 portiere...535d...:twoup:....

 

p.s.: o să mai studiez problema şi dau info, cam toţi le aduc ĂŽn germania ĂŽntâi şi de acolo ĂŽn ro....principalele motive ar fi că pentru Germania găseşti mult mai ieftin transportul şi mai multe curse.....auzisem şi că se mai fac alte chestii, ceva de genul, să ĂŽnmatriculezi ĂŽnâi maşina in Germania (mai fără taxe sau cu taxe mai mici) şi apoi să o aduci ĂŽn ro, ca şi cum ar fi din Uniunea Europeană....ĂŽnsă nu mi s-a confirmat nimic clar....nici nu prea ĂŽţi spune nimeni exact....:twoup:

Edited by Dizlpower
Link to comment
Share on other sites

Guest B_M_W

Cand te gandesti ca acolo un 330i zhp il gasesti la un pret la care aici unii isi iau 320d.

Cam cat ar costa sa schimbi bordul cu unul european?gradatia aia in km e asa mica.

Edited by B_M_W
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.