Jump to content

E36 ! cate avem printre noi!


Lari

Recommended Posts

ne ziceti si preturi dak vreti? eu tot va bat la cap cu preturile.... cred ca sunt obsedat.. :) Frumoase masinile... :)

 

2100euro am ajuns cu ea acasa , masina unic proprietar neamtz, dak ar fi sa fie toate bune si frumoase masina ar trebui sa aiba 167.000km (4000km am facut yo deja), oricum nu poti fi sigur de nimik :) dupa tuv si dupa cartea service pare in ordine.... dar cum spuneam... totul e relativ. Are ABS, Servo, Airbag, CDplayer Original, Inchidere Centrala, Trapa, Oglinzi electrice, Turometru, Indicator de consum Instantaneu, Carlig si cam atat la capitolul dotari, Asta este... se mai pot aduce imbunatatiri pe parcurs, Sa vedem cat ajunge cu tot cu inmatriculare.

 

Numai bine!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 786
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

ne ziceti si preturi dak vreti? eu tot va bat la cap cu preturile.... cred ca sunt obsedat.. :) Frumoase masinile... :)

 

2100euro am ajuns cu ea acasa , masina unic proprietar neamtz, dak ar fi sa fie toate bune si frumoase masina ar trebui sa aiba 167.000km (4000km am facut yo deja), oricum nu poti fi sigur de nimik :) dupa tuv si dupa cartea service pare in ordine.... dar cum spuneam... totul e relativ. Are ABS, Servo, Airbag, CDplayer Original, Inchidere Centrala, Trapa, Oglinzi electrice, Turometru, Indicator de consum Instantaneu, Carlig si cam atat la capitolul dotari, Asta este... se mai pot aduce imbunatatiri pe parcurs, Sa vedem cat ajunge cu tot cu inmatriculare.

 

Numai bine!

 

 

Mie unul masinile cu carlig nu imi suna prea bine.... au cam tras ceva la viata lor.... e doar o parere personala!

Link to comment
Share on other sites

daca ar fi sa o luam asa ... ar trebui sa ne punem si bullbar pentru protectie ,ca sunt o gramada de schumacheri cu logane care iti taie fata si nu acorda prioritate, si etc

 

nush dar eu cel putin nu mi-as pune carlig de remorcare,mai ales ca a mea e coupe ..

Link to comment
Share on other sites

daca ar fi sa o luam asa ... ar trebui sa ne punem si bullbar pentru protectie ,ca sunt o gramada de schumacheri cu logane care iti taie fata si nu acorda prioritate, si etc

 

nush dar eu cel putin nu mi-as pune carlig de remorcare,mai ales ca a mea e coupe ..

si daca ti=-ai pune carlig in spate, te ia din laterala, si tot asa :)

Link to comment
Share on other sites

Deci... azi am ridicat cartea de identitate de la RAR, acuma nu prea ma pricep sa interpretez exact , mi-a spus cienva ca ar fi euro 1

In carte scrie la Numar de Omologare AABM2B1H11J78E1/1993, vad ca la sfarsit se termina cu E1, Sa fie asta oare? si imi mai apare odata la tip motor 164E1.

Masina este din 21jun1993 tip 3C/316i. Nu-mi apare nicunde E0 sau non-euro ( o fi semn bun?) Mai exact o sa aflu cand merg sa platesc taxa. Sau dak stie cineva sa ma lamureasca, Va multumesc :)

 

Numa' bine!

Link to comment
Share on other sites

Deci... azi am ridicat cartea de identitate de la RAR, acuma nu prea ma pricep sa interpretez exact , mi-a spus cienva ca ar fi euro 1

In carte scrie la Numar de Omologare AABM2B1H11J78E1/1993, vad ca la sfarsit se termina cu E1, Sa fie asta oare? si imi mai apare odata la tip motor 164E1.

Masina este din 21jun1993 tip 3C/316i. Nu-mi apare nicunde E0 sau non-euro ( o fi semn bun?) Mai exact o sa aflu cand merg sa platesc taxa. Sau dak stie cineva sa ma lamureasca, Va multumesc :)

 

Numa' bine!

EURO 1 :)

Link to comment
Share on other sites

DacĂŁ iți apare E1 , ĂŽn românia este echivalent cu Non-Euro, daca Apare E2 in romania este Euro 1 iar D3 Euro 2.

 

Sunt trei metode simple ca sĂŁ stabilesti norma de poluare a masinii.

 

1. Când maÂşina este cumpĂŁratĂŁ din ĂžarĂŁ vĂŁ uitaĂži pe talon sau cartea de identitate la numĂŁrul de omologare. Ăn coadĂŁ se specificĂŁ norma de poluare. Ăn cazul nostru EURO 4.

http://img139.imageshack.us/img139/3253/civcs1.jpg

Când nu vedeÞi un E ºi o cifrã vã uitaÞi pe tabelul acesta:

http://img139.imageshack.us/img139/9397/tabelnumereomologarerarth7.jpg

Dacã maºina este achiziÞionatã din strãinãtate, ea va avea Înscrisã În talon ºi/sau cartea de identitate norma de poluare. Aceasta Înscriere a fost introdusã progresiv de prin 2000 Încoace, iar acum apare În toate Þãrile UE. Pentru cã pe noi ne intereseazã mai mult Germania, iatã unde trebuie sã ne uitãm.

http://img392.imageshack.us/img392/9633/fahrzeugscheinnouzz8.jpg

http://img380.imageshack.us/img380/6646/fahrzeugscheinnou2ql3.jpg

http://img112.imageshack.us/img112/6447/fahrzeugscheinvechimk6.jpg

 

Ăn primele douĂŁ poze vedeĂži o rubricĂŁ cu o ĂŽnscriere “SCHADSTOFFARM EURO2″ sau “SCHADSTOFFARM EURO3″. AdicĂŁ tipul de catalizator de tip EURO. Ăn a treia pozĂŁ apare “SCHADSTOFFARM D3″. Aici apare bĂŁtaia de cap. D2, D3 sau D4 sunt normele germane echivalente pentru norma EURO Âşi au fost folosite pânĂŁ prin 2004 ĂŽnsĂŁ nu se suprapun ĂŽntodeauna. AdicĂŁ acest D3 are Âşanse mari sĂŁ nu fie un EURO3.

 

2. Ăn acest caz dĂŁm fuga la pagina de internet a Registrului Auto Român care ne oferĂŁ un tabel complet pe mĂŁrci Âşi modele cu seriile de Âşasiu ale modelelor EURO3. LuaĂži de citiĂži de aici.

 

Lista autoturismelor care corespund normelor de poluare EURO 3

 

Dacã nici metoda asta nu a dat roade aveÞi o altã soluÞie. O cerere cãtre Registrul Auto Român care vã va oferi un rãspuns oficial, utilizabil inclusiv la calculul taxei de prima Înmatriculare. Ideea este cã ei pot cere de la producãtor documentele de omologare ºi pot stabili clasa de poluare chiar ºi dacã nu este Înscrisã În documentele cu care a venit autovehiculul.

 

Modelul cererii de consultanta

 

3. DacĂŁ toate acestea nu au reuÂşit mai existĂŁ o ultimĂŁ soluĂžie. ĂnsĂŁ usturĂŁ. Se numeÂşte “testul dinamic” Âşi presupune testarea maÂşinii timp de câteva ore de cĂŁtre inginerii RAR care vor stabilii cu echipamente speciale emisiile autovehiculului. UsturĂŁ pentru cĂŁ testul este complex Âşi costisitor - costĂŁ cel puĂžin 2.200 RON. Din informaĂžiile mele, verificarea este atât de scrupuloasĂŁ ĂŽncât Âşansele ca maÂşina sĂŁ ĂŽĂži iasĂŁ ĂŽn clasa de poluare visatĂŁ sunt extrem de mici, mai ales ĂŽn cazul maÂşinilor cu rulaj mare al cĂŁror catalizator “a cam trecut prin viaÞã”. Mai mult, RAR nu poate efectua mai mult de 6 astfel de testĂŁri pe zi. DacĂŁ asta a rĂŁmas totuÂşi ultima soluĂžie adresaĂži-vĂŁ cu ĂŽncredere Registrului Auto Român la:

 

Telefon informaĂžii: 021/318.17.30

Fax: 021/318.17.54

AdresĂŁ: Calea Grivitei, nr. 391A, sector 1, Bucuresti, cod 010719

Edited by CarcaBot
Link to comment
Share on other sites

AABM2B1H11J78E1/1993 .... daca se termina in E1 este euro 1

 

la mine scrie SCHADSTOFFARM EURO2.. deci teoretic n-ar trebui sa am probleme sa mi-o scoata non euro.. chiar daca masina e din 92, nu? :)

 

 

Si la a mea scrie la fel, e di 11.1993 si intr-un final a iesit Euro 2

Link to comment
Share on other sites

Hop si eu! :) Sunt fericitul posesor al unui 318i an '93. Ca si dotari, e full. Mentionez geamuri electrice fata/spate, oglinzi electrice, jante 16", full piele, dvd player + navigatie, climatronic pe 2 zone, faruri xenon. Ce sa va spun, din totdeauna am fost fan BMW si ma bucur foarte tare ca in sfarsit am intrat in familie. Titulatura The Ultimate Driving Machine este geniala. Ah, era sa uit. L-am convins pe el padre sa nu isi mai cumpere masina din gama volkswagen cu o vechime de 3-4 ani ci mai bine sa isi ia ceva serie 5 de prin 2002-2003. Diferentele nu are rost sa le discutam :)

post-15379-1224220857_thumb.jpg

post-15379-1224221062_thumb.jpg

post-15379-1224221087_thumb.jpg

post-15379-1224221107_thumb.jpg

Edited by Raducu*
Link to comment
Share on other sites

Hop si eu! :) Sunt fericitul posesor al unui 318i an '93. Ca si dotari, e full. Mentionez geamuri electrice fata/spate, oglinzi electrice, jante 16", full piele, dvd player + navigatie, climatronic pe 2 zone, faruri xenon. Ce sa va spun, din totdeauna am fost fan BMW si ma bucur foarte tare ca in sfarsit am intrat in familie. Titulatura The Ultimate Driving Machine este geniala. Ah, era sa uit. L-am convins pe el padre sa nu isi mai cumpere masina din gama volkswagen cu o vechime de 3-4 ani ci mai bine sa isi ia ceva serie 5 de prin 2002-2003. Diferentele nu are rost sa le discutam :)

 

Nu-i rau cu atatea dotari dar... am vazut ca ai niste becuri aprinse in bord, Airbagul park si mai unu galben. Rezolva-le!

Link to comment
Share on other sites

Frumoase dotarile, dar ma intreb cum se comporta dvd-ul pe drumurile noastre?...... Eu as vrea sa imi iau un cd player cu telecomanda care se ataseaza pe volan, am vazut la un priten asa ceva, era un AEG..aveti idee unde gasesc asa ceva la noi?
Link to comment
Share on other sites

DacĂŁ iți apare E1 , ĂŽn românia este echivalent cu Non-Euro, daca Apare E2 in romania este Euro 1 iar D3 Euro 2.

unde ai vazut tu scris ca daca iti apare E1, masina este non-euro?

" Gradul de poluare chimica este codificat ĂŽn numarul de omologare la rubrica 5 din Cartea de Identitate a Vehiculului (C.I.V.), respectiv la rubrica 10 din Certificatul de Ănmatriculare al Autovehiculului.

 

Astfel, vehiculele NON EURO au ultimele doua caractere din numarul de omologare numerice. "

 

eu nu vad sa scrie nicaieri ca daca nr de omologare se termina cu E1, atunci masina este non euro.

 

http://www.rarom.ro/rovigneta.html

 

poate ne lamuresti tu mai exact cum ti-ai dat seama de asta.

pe toate hartiile ce le-am facut la rar, scria clar norma de poluare EURO 2, iar numarul de omologare se termina cu E2.

Link to comment
Share on other sites

Pai daca E2 este Euro 1 conform urmatorului tabel:

00 Ăźbrige (Fahrverbot bei Ozonalarm)
01 Schadstoffarm (= EURO 1)
02 Bedingt schadstoffarm C/XXIII (= EURO 1)
03 Schadstoffarm E (PKW mit Hubraum Ăźber 2000 cm³ mit Zulassung vor 26. Juli 1995 uneingeschränkt)Fahrverbot bei Ozonalarm (= EURO 1)
04 Schadstoffarm, wenn in Kfz-Schein testiert Fahrverbot bei Ozonalarm(= EURO 1)
05 Ăźbrige (Fahrverbot bei Ozonalarm)
06 Ăźbrige (Fahrverbot bei Ozonalarm)
07 Elektroantrieb (befreit)
08 Ăźbrige (Fahrverbot bei Ozonalarm)
09 Schadstoffarm, wenn in Kfz-Schein testiert Fahrverbot bei Ozonalarm (= EURO 1)
10 SKL: S1 wenn nachweislich vor dem 26. Juli 1995 mit Katalysator und geregelter Gemischaufbereitung (GKAT) ausgerĂźstet worden ist
11 Schadstoffarm E1 (SKL: S1, GKL G1)(= EURO 1)
12 Bes.Schadstoffarm. 0,08 (SKL: S1, GKL G1 OEST)
13 Bes. Schadstoffarm E1 0,08
14 Schadstoffarm E2 (= EURO 1)
15 Schadstoffarm, wenn in Kfz-Schein testiert
16 Schadstoffarm E2, 8.1 (= EURO 1)
17 93/59/EWG, ANH. I.8.3
18 S-ARM: 93/59/EWG I (= EURO 1)
19 S: 93/59/EWG II
20 S: 93/59/EWG III (SKL : S2)
21 Schadstoffarm E 2, (SKL : S2,GKL : G1) (= EURO 1)
22 S-ARM. 93/59/I, G: 92/97 (= EURO 1)
23 S 93 / 59/II, G: 92/97 /EWG
24 S 93 / 59/III, G: 92/97 /EWG
25 Schadstoffarm Euro 2
26 Schadstoffarm Euro 2, G: 92/97
27 EG 1 (= Euro 2)
28 (= EURO 1)
29 (= EURO 1)
30 (93/59/EWG I) (= Euro 3)
31 (93/59/I, GKL: G1)
32 (93/59/I, GKL: G1 OEST)
33 (= EURO 3)
34 (= EURO 1)
35 (= EURO 2)
36 (= EURO 3)
37 (= EURO 3)
38 (= EURO 3)
39 (= EURO 3)
40 (93/59/EWG II)(= EURO 3)
41 (93/59/II, GKL: G1)(= EURO 3)
42 (93/59/II, GKL: G1 OEST)(= EURO 3)
43 (= EURO 3)
44 (= EURO 3)
45 (= EURO 3)
46 (= EURO 3)
47 (= EURO 3)
48 (= EURO 3)
50 (93/59/EWG III)
51 (93/59/III, GKL: G1)
52 (93/59/III, GKL: G1 OEST)
53 (= EURO 3)
54 (= EURO 3)
54 (= EURO 3)
55 (= EURO 3)
56 (= EURO 3)
57 (= EURO 3)
58 (= EURO 3)
59 (= EURO 3)
60 (94/12/EG(W)) (= EURO 3)
61 (94/12/EG (W), GKL: G1) (= EURO 3)
62 (= EURO 4)
63 (= EURO 4)
64 (= EURO 3)
65 (= EURO 3)
66 (= EURO 3)
67 (= EURO 3)
68 (= EURO 3)
69 (= EURO 3)
70 (= EURO 3)
71 (= EURO 3)
72
73
74
75
77 (= EURO 1, nachgerĂźstet)
88

E1 numai are cum sa insemne Euro 1 .

Link to comment
Share on other sites

eu vorbeam de numarul de omologare de pe civ-ul eliberat de rar, ROMANIA.

 

Da, m-am mai intersat si eu. si ca sa nu mai fie confuzie cu E1 si E2 asta....Specific ca:

pe actele de Germania E1 - e cam non-euro in Romania

E2 - e euro 1 in Romania, dar atentie ca mai exista si exceptii in functie de anumite coduri

Atasez aici cum se poate evalua norma de poluare din actele de Germania

 

Iar in Civ-ul din Romania terminatia de la numarul de omologare care se poate termina in:

E0 - non-euro

E1 - Euro 1

E2 - Euro 2

E3 - Euro 3

E4 - Euro 4

post-15607-1224234885_thumb.jpg

Edited by voxtony75
Link to comment
Share on other sites

Am prieten care au iesit euro 2 cu E2 si anul de fabricatie 1993,deci nu neaparat de 94,si un caz cu un 520i din 1992 care avea ca norma de poluare SCHADSTOFFARM atat fara E2 sau E1 care era cel mai probabil euro1 dar surpriza la RAR a iesit EURO 2 ,am intrebat inginerul la RAR de ce sunt masini care ies EURO2 cand n-ar trebui,si altele care au euro 2 nu ies decat EURO1 si mi-a zis ca conteaza f.mult gazele cum ies nu numai codul motorului si al masinii,daca nu ai gaze de EURO2 degeaba scrie EURO2 pe acte..
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.