Jump to content

Recommended Posts

Salutare tuturor!

E36, 316i, M4o, 165mii km.

De o perioada, dupa ce pornesc dimineata, cam dupa 2 min., dupa ce acul la temperatura urca aprox. un sfert pe albastru, motorul devine zgomotos, se aude un fel de bataie si parca ar merge in 3 pistoane, aceasta e senzatia, desi nu are variatii de relanti si nici nu da sa moara sau alte chestii de astea. Toata treaba dureaza cam inca 2 min., pana se mai incalzeste, adica pana ajunge la capatul zonei albastre, dupa care dispare acea bataie, tzacanitura. Nu sunt sigur, dar cred ca fenomenul asta nu se intampla de fiecare data, oricum, in majoritatea diminetilor. In rest, merge ok, porneste impecabil, nu imi raman indicatori la ulei aprinsi, nu am mers fara ulei, adica sub limita inferioara la joja.

La fel ca altora, si mie imi e groaza sa merg la service si cred ca nu e cazul. Astept pareri, merci.

Link to comment
Share on other sites

ce ulei bagati voi si cand ati facut schimbul ultima data? cam de cat timp patiti chestia asta?

59305[/snapback]

10W 40W , eu am patit asta dupa primu schimb de ulei dupa ce am cumparato , sunt deja la al 4-lea schimb si dimineatza inainte sa o pornesc bate ceva la motor .. dupa ce se incalzeste tace.. am pus si aditivi in ulei ... dar dimineatza sau cand o pornesc si ea e rece se audea bataie cateva minute.

Link to comment
Share on other sites

Eu pun castrol magnatec 10w40.

Si ma repet: la mine bataia nu se aude imediat dupa ce pornesc, am scris sus exact cum se manifesta si nu de fiecare data.

Vechiul proprietar mi-a zis ca si el a crezut ca ar fi un tachet, dar de la service i-au zis ca ar fi faptul ca sufla pe la evacuare. E plauzibila afirmatia, poate duce asta la un zgomot specific?

Link to comment
Share on other sites

Am avut si eu M40, tot pe la 170k km au inceput sa bata tachetii.

 

Eu am vrut sa-i schimb, dar am inteles ca in 10k km fac la fel, din cauza unui design eronat al axei cu came. Iar ca sa schimb axa cu totu nu avea rost (motorul mergea foarte bine). Mie la rece iarna tacanea doar cind aveam Castrol RS 10w60, iar dupa ce am pus Mobil 5W40 nu mai tzacanea (doar ca il consuma mai repede).

 

Magnatec a pus un prieten si a scapat de problema. Mentionez ca e vb doar de tzacanitul puternic de la pornire, ca de tzancanitul care se aude la cald, ala nu se rezolva decit cu o alta axa cu came / tacheti.

Edited by mgrx
Link to comment
Share on other sites

Eu pun castrol magnatec 10w40.

Si ma repet: la mine bataia nu se aude imediat dupa ce pornesc, am scris sus exact cum se manifesta si nu de fiecare data.

Vechiul proprietar mi-a zis ca si el a crezut ca ar fi un tachet, dar de la service i-au zis ca ar fi faptul ca sufla pe la evacuare. E plauzibila afirmatia, poate duce asta la un zgomot specific?

59333[/snapback]

O posibilitate ar fi ca 10W sa fie prea vascos la rece (de regula ar trebui sa mergi mai jos iarna, 5W, chiar 0W). Fiind mai vascos, pana se incalzeste ungerile in zonele superioare sunt mai proaste. Edited by mchis
Link to comment
Share on other sites

Pai si la mine merge f. bine motorul, iar la cald nu se aude nik, asa ca nu are rost sa investesc doar ca sa elimin acel zgomot. Ar fi trebuit sa pun 5w40, l-am schimbat in octombrie, dar m-am temut degeaba de un consum exagerat de ulei, ca vad ca , dupa 3mii facuti, nu mi-a luat mai mult de un sfert de litru, poate nici atat.
Link to comment
Share on other sites

Pai si la mine merge f. bine motorul, iar la cald nu se aude nik, asa ca nu are rost sa investesc doar ca sa elimin acel zgomot. Ar fi trebuit sa pun 5w40, l-am schimbat in octombrie, dar m-am temut degeaba de un consum exagerat de ulei, ca vad ca , dupa 3mii facuti, nu mi-a luat mai mult de un sfert de litru, poate nici atat.

59406[/snapback]

Vezi ca din cate stiu eu consumul de ulei (atat cat poti sa concluzi din indici) e dat de al doilea indice in principiu, adica de viscozitatea la cald, adica de 40-ul ala in cazul tau.

 

AA w BB

AA -> viscozitate aproximativa/maxima la -18 grade C

BB -> viscozitate aproximativa/minima la 100 grade C

 

In mers (motor cald) trebuie sa tii cont de a 2- deci. In concluzie (macar teoretic) intre 10w40 si 5w40 nu e nici o dif dpdv posibil consum de ulei. Vezi ca se gaseste si 0w40, e all season, asta pentru urmatorul schimb :blink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.